Whehequote:Op woensdag 4 februari 2009 10:37 schreef Etcetera het volgende:
Gisteravond nog een stukje Burn Notice op RTL 5 gekekenBlijft leuk, ook al heb ik alles al gezien
En goedemiddag damesquote:
Leukquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:50 schreef Etcetera het volgende:
15 februari begint Wipe Out geloof ik
quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Fokking hell wat is dat voor kutprogramma op Nederland 1?![]()
excusez-les-mots![]()
Dat NPS actualiteiten gebeuren?quote:Op woensdag 4 februari 2009 17:33 schreef FritsVanEgters het volgende:
Fokking hell wat is dat voor kutprogramma op Nederland 1?![]()
excusez-les-mots![]()
En in Australië is het ook al begonnen, zo de eerste aflevering kijkenquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:50 schreef Etcetera het volgende:
15 februari begint Wipe Out geloof ik
Hoe verzin je 'tquote:Op woensdag 4 februari 2009 16:43 schreef Tabloid het volgende:
Goedemiddag.
Pieter Kucharek staat weer op teletekst.
Jaquote:
Whehe, da's idd wel triest dan. Ik vind het vervelender voor al die kindertjes die nu Sesamstraat missenquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ja![]()
Dichterbij Nederland ofzo![]()
De presentator vond ik nog het ergst.![]()
Ik herkende hem uit een documentaire achter de schermen van het NOS-journaal en daar volgden ze hem als nieuwe werknemer. Wat een flapdrol was dat, hij kon er niks van als verslaggever en dan ging hij Sacha de Boer vragen hoe hij het het beste aan kon pakken dat hij als presentator aan de bak kwam.![]()
Nou, het is dus gelukt.
Het voelt een beetje als Hart van Nederland bij de publieke omroep.quote:
Ik heb alleen de start gezien, de rest ga ik straks even afkijken.quote:Op woensdag 4 februari 2009 18:10 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
En in Australië is het ook al begonnen, zo de eerste aflevering kijken
Hij is echt heel tof! Geweldige nicknames, tekeningetjes, effecten en muziekquote:Op woensdag 4 februari 2009 18:44 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Ik heb alleen de start gezien, de rest ga ik straks even afkijken.
Een nieuw seizoen dusquote:
Ahja, jij kan natuurlijk niet live kijken in Finland hè? Maar je bent wel actief in het topic als het uitgezonden wordt. Ook geen last van spoilers?quote:Op donderdag 5 februari 2009 09:17 schreef Susi het volgende:
Dag dag !
WIDM vanavond ! Maar eerst de vorige aflevering nog bekijken vanavond.
Oh en dus wel nog een Robinson. Verbaasd me eerlijk gezegd.
Tja, is dan maar zo. Meestal ben ik toch veelste nieuwsgierig.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:52 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ahja, jij kan natuurlijk niet live kijken in Finland hè? Maar je bent wel actief in het topic als het uitgezonden wordt. Ook geen last van spoilers?
Ja, daar ben ik ook al wat jaren mee gestopt. In het begin (seizoen 2 geloof ik) was ik erg actief op widm.com, maar nu heb ik er even in het begin gekeken en daarna niet meer. "Speel" het spel ook veel liever zelf nu.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:54 schreef Susi het volgende:
[..]
Tja, is dan maar zo. Meestal ben ik toch veelste nieuwsgierig.
Het is wel voor het eerst dat ik niet meer op WIDMfora meelees om te kijken wat al die mensen nu weer hebben uitgedacht. Dit jaar ga ik zelf maar beslissen wie ik het meest mols vind, en niet wat de meest logische en kloppende theorie is. Veelste veel gedoe !
Het wordt nu wel steeds moeilijker, omdat ze er zo lang mogelijk in willen blijven (begrijpelijk), maar met de verkeerde methodes zegmaar. Ik wil gewoon echte mollenhunters in actie zien eigenlijk.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:58 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik ook al wat jaren mee gestopt. In het begin (seizoen 2 geloof ik) was ik erg actief op widm.com, maar nu heb ik er even in het begin gekeken en daarna niet meer. "Speel" het spel ook veel liever zelf nu.
Ben ook bang van niet nee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 18:02 schreef Susi het volgende:
[..]
Het wordt nu wel steeds moeilijker, omdat ze er zo lang mogelijk in willen blijven (begrijpelijk), maar met de verkeerde methodes zegmaar. Ik wil gewoon echte mollenhunters in actie zien eigenlijk.
Maargoed, ik denk niet dat de AVRO nog terug zal keren naar het beginformat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |