abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70572304
Ik denk dat je je veel te veel bezg houdt met je schoonfamilie. Laat lekker gaan man!
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_70572494
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:56 schreef Nailpolish het volgende:
Ik denk dat je je veel te veel bezg houdt met je schoonfamilie. Laat lekker gaan man!
oh, sinds ik mijn nieuwe telefoon heb gaat het al een stuk beter hoor scheelt een boel dat ik niet meer elke dag minstens eenmaal (vaak meerdere keren) gebeld wordt.

ik heb tegen sangdrax gezegd dat we gewoon zelf een datum prikken die voor ons uitkomt om selene's verjaardag te vieren. idem met onze verjaardag die we samen vieren. en dat is dat wat mij betreft. arme sangdrax krijgt het gezeik nu.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  donderdag 2 juli 2009 @ 10:05:33 #78
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_70572555
Iemand kiezen uit een fatsoenlijke genenpoel voortaan meiske!
Intelligent, but fucked up.
pi_70573594
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:03 schreef simmu het volgende:

[..]

oh, sinds ik mijn nieuwe telefoon heb gaat het al een stuk beter hoor scheelt een boel dat ik niet meer elke dag minstens eenmaal (vaak meerdere keren) gebeld wordt.

ik heb tegen sangdrax gezegd dat we gewoon zelf een datum prikken die voor ons uitkomt om selene's verjaardag te vieren. idem met onze verjaardag die we samen vieren. en dat is dat wat mij betreft. arme sangdrax krijgt het gezeik nu.
Belden ze nooit met nummerweergave dan? Gewoon niet opnemen lijkt mij. En heb je er al eens iets over gezegd tegen schoonouders, dat ze zo vaak bellen?
Just when you think there is no one else to disappoint you, you disappoint yourself.
pi_70574154
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 10:42 schreef Nailpolish het volgende:

[..]

Belden ze nooit met nummerweergave dan? Gewoon niet opnemen lijkt mij. En heb je er al eens iets over gezegd tegen schoonouders, dat ze zo vaak bellen?
ja en ja en ja. niet opnemen probeerde ik. toen liep mijn voicemail steeds vol. net als de sms inbox. zeggen dat als ze sangdrax moeten hebben dat ze dan hem moeten bellen en niet mij hielp ook niet. ik kreeg als antwoord: "ja, maar die neemt nooit op, jullie zijn zo moeilijk bereikbaar".

mijn vader is hartpatient, dus altijd de telefoon uit is ook geen optie.
pi_70574276
oh, en over nummerweergave: schoonpa wist daar omheen te komen door zich daar actief voor af te melden. met als resultaat dat ik standaard niet opnam als er "geen nummerweergave" stond!

en elke dag he. soms dus driemaal op een avond. in de kraamweek was het helemaal erg. alledrie driemaal daags. lekker dan, na een horrorbevalling waarin e.e.a. toch wel behoorlijk misging. 3 dagen ziekenhuis, en dan krijg je dat over je heen. echt hele lompe dingen. dan staat er op het geboortekaartje: "wij rusten van 1 tot 3". belt er eentje dan om kwart over 1 als je net slaapt om te zeggen dat ze het geboortekaartje zo leuk vinden. lezen is moeilijk. of mijn schoonzusje die ik toen erop aansprak. niet bellen tijdens de rusttijden want dan rusten wij. "nou, dat vind ik niet nodig". fijn, bedankt.
  donderdag 2 juli 2009 @ 11:26:22 #82
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70574718
Vier de verjaardag en nodigschoonfamilie eens niet uit.
Als er achteraf over gezeken wordt: "Wij willen ons kind graag normaal opvoeden. Dat gaat niet als ze continu mensen ziet die zich niet normaal kunnen gedragen. Dus OF je gedraagt je normaal, OF je komt er niet meer in."
Anders leg je ze maar eens uit dat ie "maar" opa is en geen enkel recht kan opeisen.

En je bepaalt zelf wanneer de verjaardag gevierd wordt. Opa's en Oma's zijn dan verplicht om te komen. Eerder gemaakte afspraken worden dan rücksichtsloss afgezegd. Dat doen opa's en oma's altijd voor hun kleinkinderen. Over de hele wereld. Dus schoonpa gaat dat ook maar doen!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 2 juli 2009 @ 13:00:53 #83
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70577265
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:28 schreef N.icka het volgende:
Selene is nog een baby? Dan vier je haar verjaardag toch lekker met je man samen en verder niemand
Eigenlijk dat dus..
Ik vind dat je het goed doet en je bent nu in feite nog constant de resten aan het opruimen die je vriend heeft achter gelaten. Je vriend maakt gewoon de stomme fout om dat mobiel verhaal door te vertellen. Iets zegt me dat je vriend nog steeds niet de situatie goed in kan schatten waardoor jij constant de dupe wordt.
pi_70580470
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 09:28 schreef N.icka het volgende:
Selene is nog een baby? Dan vier je haar verjaardag toch lekker met je man samen en verder niemand
Idd, waarom nodig je die ratten überhaupt nog uit? Snij ze uit je leven. Naar wat uit dit topic blijkt zijn het walgelijke mensen die een slechte invloed zijn. Daar moet je niet verder mee willen. Daar hoef je ook niet verder mee. Gewoon alle contact verbreken. Je bent ze helemaal niks verplicht en als ze je toch lastig blijven vallen kun je beginnen met aangifte doen zodat het in de administratie van de politie komt (er wordt uiteraard niks mee gedaan de eerste honderd keer dat je aangifte doet).
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_70581086
TS komt uit oud krispijn
pi_70581615
Jullie halen de raarste capriolen uit met je telefoon, verhuizen 200 km. verderop... waarom zou je zo veel moeite doen voor mensen waar je overduidelijk niets mee hebt? Ik had al lang het contact verbroken, en wat je vriend/man doet moet hij weten, als hij dat niet aandurft, laat hem maar bij hen langsgaan.

Ik ga niet drie weekenden per maand (!) mensen in mijn huis uitnodigen die ik niet uit kan staan, dat is zonde van mijn tijd. En in dit geval is er ook nog de slechte invloed op jullie kind.

Als je echt het idee hebt dat het niet opschiet en dat ze pertinent weigeren om zich normaal te gedragen dan heeft het ook geen zin om het maar te blijven proberen.

Zo'n situatie als met je schoonvader die maar blijft bellen, daar zou mijn bloed al zo van gaan koken dat ik die man dusdanig de huid vol had gescholden dat hij helemaal niet meer durfde te bellen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_70582241
oooohhhh, pas op met schoonpapa. schelden helpt niet bij die man. zoals gezegd: ze zijn van de kerkelijke. schoonpapa is al van kerk moeten verhuizen omdat hem uiteindelijk na veel gedoe 'vriendelijk verzocht' is de kerkdiensten elders te volgen. schoonpapa is ook de oorzaak van een gigantische familieruzie aan de kant van schoonpapa zijn vriendin. haar stiefkinderen weigeren nog langs te komen zolang ze met 'die man' heeft.

tsja. je ziet ook in het topic terug hoe lastig het is. wat mij betreft mogen ze idd gewoon wegblijven. sangdrax is daar niet toe bereid. ik ben allang blij dat het meestal geen gigantisch issue is.
  donderdag 2 juli 2009 @ 15:52:11 #88
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_70582329
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef simmu het volgende:
oooohhhh, pas op met schoonpapa. schelden helpt niet bij die man. zoals gezegd: ze zijn van de kerkelijke. schoonpapa is al van kerk moeten verhuizen omdat hem uiteindelijk na veel gedoe 'vriendelijk verzocht' is de kerkdiensten elders te volgen. schoonpapa is ook de oorzaak van een gigantische familieruzie aan de kant van schoonpapa zijn vriendin. haar stiefkinderen weigeren nog langs te komen zolang ze met 'die man' heeft.

tsja. je ziet ook in het topic terug hoe lastig het is. wat mij betreft mogen ze idd gewoon wegblijven. sangdrax is daar niet toe bereid. ik ben allang blij dat het meestal geen gigantisch issue is.
Opa is van de kerk? Zoeen is dan meestal een grefo. Heel makkelijk. Dreig dat je je kind katholiek laat dopen als ie niet naar jullie pijpen danst. Trekken ze nooit, die reli's.
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:07:04 #89
196697 Heathen.
Its No Game
pi_70586261
quote:
Op donderdag 2 juli 2009 15:49 schreef simmu het volgende:
Je kan het natuurlijk ook niet van hem eisen. Maar andersom kan hij niet van jou gaan eisen dat ze de deur bij jullie plat lopen. Volgens mij is een bezoek van één maal in de drie maand een redelijk verzoek. Vooral gezien het gegeven dat jullie het beiden op dit moment ontzettend druk hebben.

En een weekend in de maand een dag voor echt je zelf hebben.... dat is toch is niet gezond? En als je vriend zijn ouders wil zien kan hij toch ook hun bezoeken? Ik denk dat wanneer dit gedonder door blijft gaan voor de komende drie jaar je er echt kapot aan zal gaan en je Selene, je vriend en jezelf daarmee niet een leuke tijd mee gaat leveren. Wees dus vooral egoïstisch en heb het beste met jezelf voor.
  donderdag 2 juli 2009 @ 18:36:06 #90
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_70586949
nieuw woord: schoonfamilieterrorisme.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')