Nee hoor, ik ben nu thuis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 11:47 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dr wordt wat af geWOGged vandaag zeg

Hehe ja dat vind mn manager vast ookquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:20 schreef Alicey het volgende:
[..]
Slapen zorgt er voor dat je goed kunt nadenken en is dus óók werk.

Born a Fok!er.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is Isegrim nu pas 2 danDan heeft ze pre-nataal gepost in deze topicreeks

Ohh dan is er helemaal geen probleem. Met een beetje geluk is hij dan te lui om zich er om te bekommerenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:29 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hij IS geen Antiliaan.Hij is alleen net zo lui als een Antilliaan. Snap dat nou eens!

Waarom wel Floor Janssenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh dan is er helemaal geen probleem. Met een beetje geluk is hij dan te lui om zich er om te bekommeren

Omdat ik meer met Floor hebquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom wel Floor Janssen
En geen Simone Simons

Mjah qua muziek, maar ik luister kijk toch altijd graag een dvd'tje van Epica met het geluid op mute hoorquote:

Ik vind de stem van Floor veel machtiger. En dat haar wat met een ventilator wordt opgestuwdquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mjah qua muziek, maar ik luister kijk toch altijd graag een dvd'tje van Epica met het geluid op mute hoor

En ik reageer nog ook.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:18 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
en ik heb een excuse om te woggen

Idemquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef GoeRoe86 het volgende:
Ik mag bijna weer richting de Maasstad

Precies! Waar kom jij vandaan dan?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Idem
Maar jij komt vanuit Gouda, dus voor jou is de terugreis nog extra prettig

uhuhquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
Zooo dus de Rotterdammers hebben weer hard gewerkt vandaag?

Den Haag/Leidscheveenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Precies! Waar kom jij vandaan dan?

Geen idee wat voor plek dat is. Als echte Rotterdammer ken ik maar weinig buiten Rotterdam zelfquote:

Ah daar. Ik weet niet of dat veel beter is dan boevennest wat Gouda heetquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:15 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Dat is het stuk niemandsland tussen Rotterdam en Den Haag, onder de kerosinerook van Zestienhove

Mensenkennis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 12:36 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ohh dan is er helemaal geen probleem. Met een beetje geluk is hij dan te lui om zich er om te bekommeren

Niet zeuren, het ging zelfs nog over jequote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef WHATSHESAID het volgende:
quote:grijs, voorzien van hangtieten, uitslag tussen dr benen door een brandnetelallergie en in bezit van een uitgezakte kont

Ja baasquote:Op dinsdag 3 februari 2009 17:00 schreef WHATSHESAID het volgende:

quote:Op dinsdag 3 februari 2009 19:46 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet zeuren, het ging zelfs nog over je
[..]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |