quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:55 schreef Loveless85 het volgende:
Maaruuhh Isegrim is dus 31?
En Alicey 16?
Ik gok ergens tussen de 24 en de 29quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aldus haar fobo, maar is het waarheidsgetrouw vraag ik me dan af
Aha laten we dat dan maar hopen, hoef ik geen open deuren in te trappen enzoquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik gok ergens tussen de 24 en de 29
Iemand hier nog wat van meegekregen?quote:Avond vol overvallen in Rotterdamse regio
In de regio Rotterdam-Rijnmond zijn vanavond drie roofovervallen en een gewelddadige beroving gepleegd. Bij de diefstal van een telefoon in Rotterdam stak een man het vrouwelijke slachtoffer met een wapen in haar rug. Het letsel viel uiteindelijk mee. De dader ging er vandoor.
Later die avond vonden er drie roofovervallen plaats. In Ridderkerk maakten verscheidene daders een echtpaar, dat een groentebedrijf heeft, hardhandig geld afhandig. De man werd daarbij hard op het hoofd geslagen, zei een politiewoordvoerster.
In Rotterdam-Zuid werd kort daarna een bewoner in zijn woning door drie daders overvallen. Daarbij ontstond een worsteling en dreigden de overvallers met een vuurwapen. In Vlaardingen vond vervolgens een overval op een auto plaats.
Ook gisteren was het raak. Toen waren er in Rotterdam drie overvallen. Vorig jaar begon de politie een offensief tegen dit soort misdrijven. Hierdoor nam het aantal incidenten flink af.
Sorry, ik zal het niet meer doenquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Iemand hier nog wat van meegekregen?
ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:22 schreef Isegrim het volgende:
GoeRoe86 is een Turk. Hij zegt het zelf. Duh.
Ik werk nog wel eens dus ik mis wel eens watquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:24 schreef Isegrim het volgende:
Beter opletten.Het was in dit topic.
Dat is een goede gok!quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:05 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik gok ergens tussen de 24 en de 29
Mijnquote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Aha laten we dat dan maar hopen, hoef ik geen open deuren in te trappen enzo
Ik kom uit een Feyenoord-nest hoorquote:Op woensdag 4 februari 2009 07:28 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
We moeten tegen mafkezen uit West dus kan er op wachten dat WSS me morgen de hele dag pest
I am GoeRoe and I approve this messagequote:Op woensdag 4 februari 2009 07:22 schreef Isegrim het volgende:
GoeRoe86 is een Turk. Hij zegt het zelf. Duh.
dat met die telefoon was bij mijn schoonouders in de straat, vlak nadat mijn vriend weg reed met de auto, dus ga m vanavond (als hij tijd heeft tussen werk en feyenoord) ff uithoren of hij iets heeft gezien.quote:Op woensdag 4 februari 2009 00:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Geeft KPN de stoelwarmhouders uit medelijden geld?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:26 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik werk nog wel eens dus ik mis wel eens wat
vanavond naar Fey en daarvoor 8 uur werken dus ik mis weer genoeg komende uren
Volgens mij schrik ik mensen afquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:34 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
En dat terwijl een vol topic gelijkstaat aan drank!
quote:
Dank, ik zal het onthouden. Als je eens iets lekkers wil drinken: Rakiquote:Op woensdag 4 februari 2009 10:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]Als je eens iets wilt proberen wat niet lekker is, dan kan ik je campari aanraden
![]()
Smaakt naar kots
Wat ben jij nou voor bagger-wannabee turk? Of ben je stiekem een griek? Raki is namelijk grieksquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:15 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Dank, ik zal het onthouden. Als je eens iets lekkers wil drinken: Raki
Je weet wat ik bedoel.quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:17 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor bagger-wannabee turk? Of ben je stiekem een griek? Raki is namelijk grieksEn smaakt naar verfoplosser. Rakı is wél erg lekker
Zit je me nou uit te lachen?quote:Op woensdag 4 februari 2009 07:46 schreef Alicey het volgende:
[..]
Aangepast. Ik had er zomaar iets ingevuld om FOK!figuren die altijd leeftijd ergens bij willen betrekken op een verkeerd been te zetten.Volwassen he?
kwilook!quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:34 schreef Isegrim het volgende:
Ik krijg honger en dorst van dit topic.Ik ga straks lekker lunchen met kroketten en andere ongezonde dingen.
Ik dacht meer hieraan;quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:26 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Olijfjes dr bij, tomaatje, blokkies feta...
Gaat opzoekquote:Op woensdag 4 februari 2009 11:50 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Dr zou eigenlijk een schrans-emoticon moeten zijn.
quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
enigszins toepasselijk
[ afbeelding ]
Neem anders een snellere internetverbindingquote:Op woensdag 4 februari 2009 12:01 schreef Loveless85 het volgende:
tering, verneuk de layout anders ff
Döner kebab?quote:Op woensdag 4 februari 2009 11:55 schreef GoeRoe86 het volgende:
enigszins toepasselijk
[ afbeelding ]
Doe es lief tegen mn Alicequote:Op woensdag 4 februari 2009 12:02 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Neem anders een snellere internetverbinding![]()
Zodra de plaatjes geladen zijn worden ze vanzelf kleiner weergegeven
een Ise en WSS koken voor us meet!quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:13 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Of kapsalon![]()
Maar wordt de Deel-50 meet een eet-meet?
Is dat veilig?quote:Op woensdag 4 februari 2009 12:59 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou nog steeds een eet-meet bij mij thuis organiseren, maar 21 maart hebben we ook al een feestje. En daar zijn alle Rotterdamfokkers natuurlijk van harte welkom.
Dat kun je vragen aan littledrummergirl, LHO, Alicey, WHATSHESAID en andere mensen die al eens bij ons op een feestje zijn geweest.quote:
Levensgevaarlijk. Naast omvallende kapstokken, vliegende stoelen, stervende ratten en Heiden6, is er ook het risico op meerdaagse ontvoering en de confrontatie met neukende overburen.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kun je vragen aan littledrummergirl, LHO, Alicey, WHATSHESAID en andere mensen die al eens bij ons o een feestje zijn geweest.
Vuile huichelaar is in de AH geweest.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een panini, tosti, 2 witte boterhammen met oranje Albert Heijn substantie die voor Filet Americain doormoet, 2 witte boterhammen met anijshagel en 2 witte boterhammen met kaas & ham later is mijn honger weer tot rust gekomen
is dat niet beetje veel ?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Een panini, tosti, 2 witte boterhammen met oranje Albert Heijn substantie die voor Filet Americain doormoet, 2 witte boterhammen met anijshagel en 2 witte boterhammen met kaas & ham later is mijn honger weer tot rust gekomen
Neequote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Vuile huichelaar is in de AH geweest.
Je bezittingen zijn iig niet veilig. Isegrim heeft een paar Albert Heijn versbakken geconfisqueerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:23 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Dat kun je vragen aan littledrummergirl, LHO, Alicey, WHATSHESAID en andere mensen die al eens bij ons op een feestje zijn geweest.
Huh?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:28 schreef Alicey het volgende:
[..]
Je bezittingen zijn iig niet veilig. Isegrim heeft een paar Albert Heijn versbakken geconfisqueerd.
Sounds as a average day in Rotterdamquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:24 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Levensgevaarlijk. Naast omvallende kapstokken, vliegende stoelen, stervende ratten en Heiden6, is er ook het risico op meerdaagse ontvoering en de confrontatie met neukende overburen.
Maar ik weet het echt niet.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:31 schreef Alicey het volgende:
[..]
En vervolgens doet ze dan alsof ze niet weet waar je het over hebt.
Whut?quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nog wel van de slettebakken
mmm ok.quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
199 cm en 92 kilo lijf om te voeren
edit: ik had ook nog een banaan op, die was ik vergeten![]()
quote:Op woensdag 4 februari 2009 13:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik weet nog wel van de slettebakken
Hopen dat de Goudanees niet weer mee lurkt trouwensquote:Op woensdag 4 februari 2009 13:52 schreef DutchTrain het volgende:
is iedereen zich er van bewust dat degene die zometeen dit deel sluit en het volgende opent, de meet vanavond in Rotown organiseert ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |