Het was inderdaad oprecht... Maar 45 minuten fietsen met een ziek lijf lijkt mij ook niet ideaal..quote:Op maandag 2 februari 2009 13:26 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja hoor, en jij had roosjes en bloemetjes om je post heen staan.
Zeker gezien je eerdere edit en het verloop van dit topic kon ik me niet aan de indruk ontrekken dat het niet zomaar een neutrale vraag was.
Blijbaar wel dus. Fijn!
Ik kan me voorstellen dat je daar niet direct aan denkt, vandaar dat ik het even wilde aangeven. Voor je door zeer goedbedoelde giften alleen maar verder in de problemen komt. De oplossing die Scorpie zelf al noemt of het opsturen van een buskaart kan bijv. wel 'makkelijker'.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:39 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Hoei ja, dat is wel iets.. Naja, dat is aan hun om, indien het zover zal moeten komen, aan te geven lijkt me. Laten we gewoon hopen dat alles snel goedkomt met iedereen..
ligt eraan naar welk adres je het stuurt. Als je het gewoon naar hun huisadres stuurt zal een bewindvoerder niet de post open maken.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je daar niet direct aan denkt, vandaar dat ik het even wilde aangeven. Voor je door zeer goedbedoelde giften alleen maar verder in de problemen komt. De oplossing die Scorpie zelf al noemt of het opsturen van een buskaart kan bijv. wel 'makkelijker'.
edit: al zit ik me af te vragen of je post ook geopend wordt door de bewindvoerder? Volgens mij wel, nu ik erover nadenk. Dan zou het dus naar een ander adres gestuurd moeten worden ook nog.
Wat ik me afvroeg, is er misschien een adres waarop we kaartjes aan Tyler kunnen sturen?
Naar Groningen kan met de trein en daarna met de bus. Is meestal het snelst. Vroeger ging er een Qliner rechstreeks naar het UMCG vanaf Assen-noord, maar geloof niet dat dat dat nog zo is..quote:Op maandag 2 februari 2009 @ 13:58 schreef Noli. het volgende:
Anders zitten Djeez en Ingrid straks met stapels strippenkaarten (weet trouwens niet wat makkelijker is trein of bus) terwijl Tyler in Assen ligt.
(niet dat strippenkaarten dan niet handig zijn, maar dat terzijde)
quote:Op maandag 2 februari 2009 14:00 schreef Faja-Lobi het volgende:
dan nog kan een strippenkaart toch worden gebruikt voor de 45 minuten richting assen?
quote:Hebben ze de mogelijkheid van een tijdelijk stoma al aan jullie voorgelegd? Als het Hirschsprung blijkt te zijn moet ie waarschijnlijk toch weer geopereerd worden en tijdens die operatie kan het stoma dan meteen weer worden opgeheven. Dan ben je ook van het spoelen af, en de dure spullen die je daarvoor nodig hebt.
Dat dus...quote:Op maandag 2 februari 2009 15:05 schreef Vlindur het volgende:
Jemig wat een te vol topic. Ik moet gewoon zoeken naar de berichten over Tyler zo langzamerhand![]()
Ingrid en Djeez, Ik hoop dat ie gauw naar Assen komt! Dat is een stuk dichterbij!
Dat van Stichitng Mee nog gelezen, Djeez? Dat zijn mensen die taken als achter het CIZ of Ziekenfonds aanbellen van je overnemen. Scheelt je weer een shitload aan tijd en ergernis.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:13 schreef Djeez het volgende:
Die CIZ indicatie loopt nog steeds van de vorige keer. Toen hadden we al aangegeven dat Ingrid het niet zou redden alleen, zo na HELLP en een ziek kind. Nog steeds niets van gehoord, morgen maar es bellen dan.
Ik kan me goed voorstellen dat je het niet ziet zitten Ingrid, er komt ook zoveel op je af. Misschien helpt het om het allemaal in losse stukjes te zien, dan lijkt het niet zo'n berg.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Phluphy, de sondevoeding is continu. Inlooptijd is volgens mij vrij langzaam.
Het is zo veel allemaal nu. Zie het niet echt zitten thuis sondevoeding, maar het zal wel moeten. Wel fijn dat hij dan thuis is natuurlijk.
Stichting mee ken ik alleen om te helpen met papierwerk. Zal eens op de site kijken.
Mijn therapeut heb ik weinig aan moet ik zeggen. We zouden mailcontact hebben. Maar ik heb nog geen reactie terug. 24 januari verzonden. Maatschappelijk werk in ziekenhuis hebben we meer aan.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bedankt. Ondertussen is de vrijwilligerscentrale en mee gemaild. En oproepje naar de club van 100 ofzo komt er ook aan.
Ben zo moe nu, denk dat mijn lichaam er even geen zin meer in heeft.
Maar dat was niet continu gelukkig (en daar was ik heel blij mee qua logistiek met nog een ukkie thuis) en wij hoefden niet ook nog eens te spoelen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Ticootje het volgende:
jojo heeft ook sondevoeding gegeven aan isis.
Volgens mij zie je eerst door de bomen het bos niet meer, tot je de slag te pakken hebt en het allemaal automatisch gaat alsof het nooit anders is geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou inderdaad hoe moet dat allemaal? Kim naar psz brengen en halen om maar een voorbeeld te noemen. Ik ben ook bang voor Kim, dat ze te weinig aandacht krijgt. Kan nu al merken dat ze erg aan mij trekt. Logisch ook.
Ik zat er verdorie net aan te denken, als het dichterbij was geweest had ik je met liefde op en neer gereden naar het zkh als Djeez aan het werk was of in de avonden.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:18 schreef _Ingrid_ het volgende:
En ja, jammer dat jullie of wij zo ver weg wonen.
En toch he, nee heb je, ja kan je krijgen, leg ze de situatie kort en bondig uit, vraag om een buffertje wat jullie eventueel kunnen krijgen mócht dit nodig zijn, weet ik veel. Ik denk wel dat je heel gericht de vragen moet stellen, dus zonder te veel poes pas er om heen. Maar dit ook bij andere instantie's vraag de vraag die daar van toepassing is, volgens mij kom je dan wel een stukje verder.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:19 schreef _Ingrid_ het volgende:
Sjak, ik denk dat de schuldhulpbemiddelaar niks kan doen in deze voor ons. Ik ga zo maar eens slapen, als dat lukt.
Schaamte bij Ingrid en Djeez? Ik lees slechts een reply op de posting die over de eventuele geldelijke vergoeding die ze misschien kunnen krijgen terwijl de strippenkaartenpostings geen reply krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:54 schreef Lois het volgende:
.
Er komt ook een stukje schaamte bij kijken denk ik, om dit soort openheid van zaken te geven, en om dit soort aanbiedingen te accepteren.
Ja, ik zal er toch eerder aan toegeven. En als jullie (of iemand anders natuurlijk) langs willen komen, je bent van harte welkom in het ziekenhuis of thuis. we moeten nog wat afspreken voor de verjaardagenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:12 schreef Noli. het volgende:
Ingrid als je je moe voelt probeer dan gewoon zoveel mogelijk slaap te pakken waar je kan.
Als we idd dezelfde griep hadden, M en ik gaan nu nóg 's avonds rond 20.00uur op bed omdat we gewoonweg instorten van slaap.
Jíj hebt wel net een curretage en een zware griep achter de kiezen én het zorgen voor Kim en heen en weer reizen naar Tyler neemt gewoon ook nog eens heel veel energie van je!
Dt dusquote:Op dinsdag 3 februari 2009 13:37 schreef chacama het volgende:
Ingrid, ondanks alles uiteraard gefeliciteerd. Niet de verjaardag zoals je hem gezien had willen hebben. Heel veel sterkte. Ik hoop van harte dat jij je heel snel beter gaat voelen, dat Kim ook lekker opknapt en dat Djeez ook zich snel weer beter voelt. Dan hebben jullie alledrie weer kracht om door te geven aan Tyler. Fijn dat Tyler goed slaapt in het ziekenhuis. (moet eerlijk zeggen dat ik het een beetje eng vind dat ie zo heel veel slaapt, maar het zal hem vast goed doen). Ik duim voor jullie dat Tyler snel weer in jullie armen mag liggen. Dikke
Ik propte altijd zo'n knuffeldoekje ergens tussen/onder mijn borsten, in de bh. De hele dag. Werkt goed!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
BE goed dat je het zegt, want dat vergeet ik telkens. Ga meteen een knuffellapje pakken en in bed leggen.
Nee natuurlijk ben je het daar niet mee eens.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:21 schreef _Ingrid_ het volgende:
En nu moeten we ineens wel zelf de sonde inbrengen, lazen we. Terwijl er was gezegd dat thuiszorg dat zou doen. Daar zijn we het niet mee eens.
Ja precies. Ik vind dat doodeng, straks gaat er iets verkeerd.quote:Op woensdag 4 februari 2009 20:30 schreef phluphy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk ben je het daar niet mee eens.Wat een hufters zeg. Het wordt zeker te duur allemaal.
Er zijn mobiele verpleegkundigen-teams van de thuiszorg, speciaal voor dit soort handelingen.
Daarbij is het inbrengen van een sonde iets dat heel nauw kijkt. Onjuist inbrengen kan heel gevaarlijk zijn.
Om nog maar te zwijgen over de schade die het jullie moeder-kind band kan opbrengen. Tyler moet zich bij jullie zo veilig mogelijk voelen, juist daarom wordt het altijd gestimuleerd dat "vervelende" handelingen zoveel mogelijk door derden uitgevoerd worden.
Hou je poot stijf hoor! Sterkte! En fijn dat ie zo gegroeid is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |