Ik kan me goed voorstellen dat je het niet ziet zitten Ingrid, er komt ook zoveel op je af. Misschien helpt het om het allemaal in losse stukjes te zien, dan lijkt het niet zo'n berg.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:24 schreef _Ingrid_ het volgende:
Phluphy, de sondevoeding is continu. Inlooptijd is volgens mij vrij langzaam.
Het is zo veel allemaal nu. Zie het niet echt zitten thuis sondevoeding, maar het zal wel moeten. Wel fijn dat hij dan thuis is natuurlijk.
Stichting mee ken ik alleen om te helpen met papierwerk. Zal eens op de site kijken.
Mijn therapeut heb ik weinig aan moet ik zeggen. We zouden mailcontact hebben. Maar ik heb nog geen reactie terug. 24 januari verzonden. Maatschappelijk werk in ziekenhuis hebben we meer aan.
quote:Op maandag 2 februari 2009 19:56 schreef _Ingrid_ het volgende:
Bedankt. Ondertussen is de vrijwilligerscentrale en mee gemaild. En oproepje naar de club van 100 ofzo komt er ook aan.
Ben zo moe nu, denk dat mijn lichaam er even geen zin meer in heeft.
Maar dat was niet continu gelukkig (en daar was ik heel blij mee qua logistiek met nog een ukkie thuis) en wij hoefden niet ook nog eens te spoelen.quote:Op maandag 2 februari 2009 20:14 schreef Ticootje het volgende:
jojo heeft ook sondevoeding gegeven aan isis.
Volgens mij zie je eerst door de bomen het bos niet meer, tot je de slag te pakken hebt en het allemaal automatisch gaat alsof het nooit anders is geweestquote:Op maandag 2 februari 2009 20:39 schreef _Ingrid_ het volgende:
Nou inderdaad hoe moet dat allemaal? Kim naar psz brengen en halen om maar een voorbeeld te noemen. Ik ben ook bang voor Kim, dat ze te weinig aandacht krijgt. Kan nu al merken dat ze erg aan mij trekt. Logisch ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |