Dan denk ik dat je Volendam onderschat, niet meer dan 10 punten is belachelijk..quote:Op donderdag 26 februari 2009 10:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik vraag me toch echt af op basis waarvan je hoopte een ploeg onder je te houden. En welke ploeg je daar zag staan. Vooraf had ik jullie ingeschat op niet meer dan 10 punten. Jullie doen het aardig de laatste tijd dat geef ik toe, maar zoals tegen Ajax is natuurlijk niet alleen jullie verdienste. Nogmaal geen afbreuk aan hoe er nu bij jullie gespeeld wordt, maar kwalitatief staan jullie waar jullie horen te staan.
quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef PogueMahone het volgende:
ik zie volendam wel winnen van nec
Moeten ze wel 3 potjes winnen, op zijn minst.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer van de pech van Volendam... Je zou ze nog bijna boven Roda en Willem II zien eindigen momenteel.
Close..quote:Op donderdag 19 februari 2009 11:14 schreef PogueMahone het volgende:
ik zie volendam wel winnen van nec
Laten we het hopen, want Volendam is één van de weinige ploegen die leuk voetbal speelt na een promotie.quote:Op maandag 2 maart 2009 14:26 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jammer van de pech van Volendam... Je zou ze nog bijna boven Roda en Willem II zien eindigen momenteel.
| 1 2 3 4 5 6 7 | 13. Heracles Almelo 26 14. ADO Den Haag 24 15. Sparta Rotterdam 24 16. Roda JC 22 17. De Graafschap 20 18. FC Volendam 19 |
Vandaag was wel een slechte wedstrijd met 10 man voor het eigen doel, maar toch creeeren we nog meer kans dan Vitesse.quote:Op zondag 8 maart 2009 16:29 schreef RayMania het volgende:
De Graafschap wint van concurrent Heracles en Volendam wint knap van Vitesse. Van mij mag Volendam absoluut in de Eredivisie blijven, want in 2009 speelt het hartstikke leuk voetbal.
Aankomend weekend gaat Heracles zich veilig spelen.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 08:38 schreef Damzkieee het volgende:
Interessant. Maar vorm van de dag weegt natuurlijk ook zwaar mee.
Volgens de grafiek gaan wij het met gemak halen, maar in de praktijk krijgen we nog een zooitje lastige tegenstanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |