speel je hem op de ps3 of 360?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef miecak het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer online gevochten. Elke keer heb ik 'connection lost' voordat de match begint.
Misschien zijn er nog niet zoveel mensen die de game hebben?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:56 schreef Blaetman het volgende:
Waar ik wel van baal: M'n filter bij arcade fight requests staat dus op stability. Maar meer dan de helft van de keren bijna word ik gematched met iemand met een baggerping ><
Het spel crashed gelijk en 50% kans dat je 360 kapot gaat, verder niks!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef gonzo1979 het volgende:
ook mensen met ervaring op de 360? loopt het daar een beetje stabiel?
Best wel. Heb één gast gehad met een ping van hier tot Tokio, maar voor de rest liep alles redelijk gesmeerd. Alleen wat lag tijdens de intro's, maar daar merk je tijdens het vechten niets meer van.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef gonzo1979 het volgende:
ook mensen met ervaring op de 360? loopt het daar een beetje stabiel?
zal ik toch eens goed na gaan denken welke versie ik aan ga schaffen, denk toch de 360 versie, want online lijkt me die toch beterquote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Best wel. Heb één gast gehad met een ping van hier tot Tokio, maar voor de rest liep alles redelijk gesmeerd. Alleen wat lag tijdens de intro's, maar daar merk je tijdens het vechten niets meer van.
Saturn in Tilburg staan er nog genoeg hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Ron.666 het volgende:
Dammit! Ik wil hem ook.. wie weet hoe lang ik nog moet wachten. Maar kom maar op met de verhalen, ik wil alles weten!
mmm da's wel zuur dan dat je hem nog niet ontvangen hebt terwijl je hem gepreordered hebtquote:Op zondag 15 februari 2009 19:40 schreef Ron.666 het volgende:
Ja maar ik heb hem gepreordered, dus moet nog effe wachten. Om morgen nu weer naar Tilburg te rijden.. Waarschijnlijk niet.
Je kunt Seth, Akuma en Gouken toch nog niet hebben als je Sakura nog niet hebt ?quote:Op zondag 15 februari 2009 19:52 schreef ImmovableMind het volgende:
Tekken is niet de opvolger van Street Fighter het is een compleet andere serie. Maar Street Fighter IV heeft genoeg te bieden. Of het je stijl is, hangt van jou af. Check anders de review van IGN eens.
Ik heb inmiddels alle challenges gecleared alle characters behalve sakura.
Volgens mij heeft iemand je hiermee in de maling genomen, want Tekken is inderdaad iets heeeel anders dan StreetFighter hoor..quote:Op zondag 15 februari 2009 19:39 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik heb jarenlang tekken (de opvolger van SF) gespeeld, heeft SF4 nog iets te bieden boven tekken?
Challenges clearen en characters unlocken zijn twee verschillende doelen in de game. Het klopt dat je de tweede gedaan moet hebben om alle challenges te hebben, hij zegt dat hij alles behalve sakura heeft gecleared dus waarschijnlijk heeft ie wel iedereen unlocked. Ikzelf ben nog met de shotos bezig, heb nog niet zoveel tijd in de challenges gestoken..quote:Op zondag 15 februari 2009 20:28 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Je kunt Seth, Akuma en Gouken toch nog niet hebben als je Sakura nog niet hebt ?
Ik kan niet wachten! Alleen,... tja,... die RROD he!quote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft het spel een 10/10
http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-review
Hopelijk shipped Amazon.co.uk vandaag mijn exemplaar
"So, what do you think of it then?"quote:Op maandag 16 februari 2009 09:17 schreef Sjotime het volgende:
Ik kan niet wachten! Alleen,... tja,... die RROD he!
Na die 10 uur ben ik het voorlopig ook wel met ze eens, dit is DE perfecte SF.quote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Eurogamer geeft het spel een 10/10
http://www.eurogamer.net/articles/street-fighter-iv-review
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 16 februari 2009 08:49 schreef Strolie75 het volgende:
Ow dat was jij, heb je gecancelled omdat ik niet wist wie. Voeg me nog een keer toe aub.quote:Op zondag 15 februari 2009 21:07 schreef mutantsixtyfour het volgende:
J.Clarkson ik had je geadd.. kurosaki_srk
Mag je bij het unlocken van Akuma eigenlijk wel continues gebruiken?quote:Op maandag 16 februari 2009 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik heb er al bijna 10 uur op zitten sinds zaterdag.
Moet alleen Gouken en Seth nog vrij spelen, gisteravond laat Akuma vrij gespeeld.
Denk dat ik de 2 x Perfect, 2 x Ultra Combo finish, zonder continues run met E.Honda ga doen, daarmee kan ik vrij simpel perfect rounds halen iig.
Nee.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:32 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Mag je bij het unlocken van Akuma eigenlijk wel continues gebruiken?
Ik gebruik easiest eigenlijk altijd voor het unlocken van characters, heb geen zin om daar heel veel energie in te steken. Maar 1 ronde is wel een goed idee, ik zal het eens proberen.quote:Op maandag 16 februari 2009 10:34 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Nee.
Wat helpt is Arcade mode op Easiest zetten en 1 ronde.
ai... verantwoordelijkheden.quote:Op maandag 16 februari 2009 11:56 schreef Mr.Nash het volgende:
Iemand die een Ps3 versie wil opzetten?
Precies!quote:Op maandag 16 februari 2009 10:37 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik gebruik easiest eigenlijk altijd voor het unlocken van characters, heb geen zin om daar heel veel energie in te steken. Maar 1 ronde is wel een goed idee, ik zal het eens proberen.
Ik ben een PS3 gamer. En tja, ik zou het wel gedaan hebben alleen origaniseer ik er al een ergens anders. Dei begint alleen niet snel genoeg en wordt meer een competitie dan een toernooi (voor een langere periode).quote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
ai... verantwoordelijkheden.
Wil eerst wel 's weten hoeveel PS3 gamers hier zitten?
20e.quote:Op maandag 16 februari 2009 13:30 schreef Griebus het volgende:
Wat is nou de officiele release datum (voor de ps3?)
Ik dacht de 20ste maar zie ook een aantal keer de 17e voorbijkomen.
Ben wel heel erg benieuwd, de speciale sticks of pads laat ik in eerste instantie aan me voorbijgaan; eerst maar eens zonder proberen
*meldt*quote:Op maandag 16 februari 2009 12:55 schreef Mrakz0r het volgende:
[..]
ai... verantwoordelijkheden.
Wil eerst wel 's weten hoeveel PS3 gamers hier zitten?
Ik heb Akuma nu ook vrijgespeeld. Het makkelijkst vond ik met Ryu; alleen maar hadoukens spammen om perfects te halen, vervolgens wat klappen vangen voor de Ultra finishes en daarna gewoon je eigen spel spelen.quote:Op maandag 16 februari 2009 12:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Precies!
Ik kwam er pas later achter dat je naast Very Easy ook nog Easiest had, en de 1 ronde tip had ik ook pas later gezien, scheelt een hele hoop tijd !
Ah dus toch, vreemd hoor, want ik had met Blanka 3 perfect rounds en geen continues gebruikt en toch kwam ik Akuma niet tegen.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:44 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik heb Akuma nu ook vrijgespeeld. Het makkelijkst vond ik met Ryu; alleen maar hadoukens spammen om perfects te halen, vervolgens wat klappen vangen voor de Ultra finishes en daarna gewoon je eigen spel spelen.
Overigens hoef je niet eerst met met alle characters Arcade uit te spelen.
Toen je Akuma wel tegenkwam, had je toen een Ultra finish gebruikt? Misschien dat je er voor Gouken alleen meer nodig hebt, twee i.p.v. één bijvoorbeeld.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:51 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah dus toch, vreemd hoor, want ik had met Blanka 3 perfect rounds en geen continues gebruikt en toch kwam ik Akuma niet tegen.
Ultra finishes heb je daarentegen weer niet nodig voor Akuma, alleen voor Gouken.
Nee toen heb ik geen Ultra Finish gebruikt.quote:Op maandag 16 februari 2009 14:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Toen je Akuma wel tegenkwam, had je toen een Ultra finish gebruikt? Misschien dat je er voor Gouken alleen meer nodig hebt, twee i.p.v. één bijvoorbeeld.
Zou eerder van Eurogamer uitgaan dan deze coke snuivende ADHD'er!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef Henk-B het volgende:
Heb nu iedereen vrijgespeeld, maaruh om even terug te komen op die sticks die ik zelf ook nog in pre order heb staan.
http://www.giantbomb.com/(...)z-fckstick/30-21367/
Denk dat ik hem maar cancel
Er zijn heel veel mensen die hetzelfde probleem hebben. Zie thread in vorige post.quote:Op maandag 16 februari 2009 15:47 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Zou eerder van Eurogamer uitgaan dan deze coke snuivende ADHD'er!
Dat klinkt wel ernstig ja,.... zelf ga ik gewoon voor de fightpad,... ik krijg die moves er toch niet uit met een stick!quote:Op maandag 16 februari 2009 15:53 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er zijn heel veel mensen die hetzelfde probleem hebben. Zie thread in vorige post.
Volgens mij gaat het echt om een productie fout.
Bij iedereen zit de washer los waardoor de stick blijft hangen en de washer beschadigt de pcb.
Zou ook willen dat het niet zo was.
quote:Op maandag 16 februari 2009 15:00 schreef Henk-B het volgende:
Heb nu iedereen vrijgespeeld, maaruh om even terug te komen op die sticks die ik zelf ook nog in pre order heb staan.
http://www.giantbomb.com/(...)z-fckstick/30-21367/
Zie ook :
http://forums.shoryuken.com/showthread.php?t=176026
Denk dat ik hem maar cancel
Hardware bij de TE schijnt kwalitatief een heel stuk beter te zijn. Wel bijzonder overigens dat de reviewers dit probleem niet opgemerkt hebben..quote:Op maandag 16 februari 2009 16:51 schreef Tumble het volgende:
zijn dezelfde problemen ook met de TE stick te verwachten? wilde eigenlijk voor die gaan maar als daar ook dezelfde klachten over komen.
Ik heb Gouken net vrijgespeeld met Ryu hoor.quote:Op maandag 16 februari 2009 20:33 schreef Rikketik het volgende:
What the hell. Kom ik net Gouken tegen in de Arcade Mode, versla ik hem maar is hij vervolgens niet geunlocked!
Al lees ik net dat je hem dus met Akuma moet verslaan... Mag ik die Ultra Finish wel eens gaan oefenen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |