abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_66078625
Ultra moves en focus moves zijn wel errug vet gedaan zeg! Vooral die Ultra van Ryu/ Ken ziet er fantastisch uit!

Gameplay die we kennen samen met zieke graphics, i'm in love!
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_66078658
quote:
Op zondag 15 februari 2009 02:43 schreef Rikketik het volgende:

[..]

In elk geval beter dan de D-pad, maar het is niet ideaal, nee. Ligt het nou aan mij of is dat kreng zo onnauwkeurig als de ziekte? Dragon Punches gaan nog wel, Ultra's zijn echter een stuk moeilijk om eruit te toveren.
Ultra's zijn met de PS3 controller een fluitje van een cent, met het D-pad gedeelte. De sticks mijd ik als een hond met schurft.
In the olden days I always got the impression that TVR built a car, put it on sale, and then found out how it handled. Usually when one of their customers wrote to the factory complaining about how dead he was.
pi_66079355
quote:
Op zondag 15 februari 2009 02:43 schreef Rikketik het volgende:

[..]

In elk geval beter dan de D-pad, maar het is niet ideaal, nee. Ligt het nou aan mij of is dat kreng zo onnauwkeurig als de ziekte? Dragon Punches gaan nog wel, Ultra's zijn echter een stuk moeilijk om eruit te toveren.
In challenge/training mode krijg ik ze er wel makkelijk uit opzich. In een echte batte daarentegen

De standaard moves krijg ik er meestal ook wel uit iig.
leven als een koning
  zondag 15 februari 2009 @ 14:51:55 #229
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_66084578
quote:
Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef Rikketik het volgende:
Net nog even met Abel gespeeld. Vanochtend ook al even vlug gedaan en de eerste indruk wat niet zo goed. Maar bij nader inzien is hij best tof om mee te spelen.

En Sakura.
Sakura lijkt me ook echt tof nog 7 dagen wachten
Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
  zondag 15 februari 2009 @ 15:28:02 #230
47809 ikookhier
>hijdiehieris<
pi_66085739

Fok vrienden top 50###Powered by Akrapovic
*Battlefield3*KZ3*NFShp*BFBC2*MoH*PSN ID:Arijanonline
GoW/Fable III 360 tag:Arijanonline
Pax & Pry Free download
pi_66086883
Wil hem ook gaan halen, maar zit te twijfelen tussen de Xbox360 versie of die voor de PS3, ik denk dat het de PS3 versie gaat worden vanwege de controller. Maar de 360 versie lijkt me online weer beter. Al mensen ervaring met online gevechten op de PS3?
&lt;a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vacant Photography&lt;/a&gt;
pi_66090025
Ik kan tot nu toe alle Ultras met de stick van de 360 controller, zo moeilijk is het allemaal niet.

Wel heb ik enorm veel moeite met ''mad'' Seth, als je dus al 1 ronde van 'm hebt gewonnen, maakt niet uit op welke difficulty ik speel, 9 van de 10 keer maakt ie me keihard af...
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  zondag 15 februari 2009 @ 17:55:27 #233
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_66090511
quote:
Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel heb ik enorm veel moeite met ''mad'' Seth, als je dus al 1 ronde van 'm hebt gewonnen, maakt niet uit op welke difficulty ik speel, 9 van de 10 keer maakt ie me keihard af...
Die is vreselijk inderdaad. Heb hem een keer tegen hem op de allermakkelijkste moeilijkheidsgraad gevochten, zelfs toen maakte hij me nog af in zijn tweede form.

Net ook even online geweest, best tof. Wel grappig dat de Arcade Mode om de haverklap onderbroken wordt door nieuwe challenges. Vocht ook net tegen een Japanner die zijn headset aan had staan, volgens mij schold hij me uit nadat ik hem versloeg.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_66090677
Na een tijd wordt dat wel irritant; matches die onderbroken worden door challenges.

Vrijdagavond had ik moeite om de game op medium uit te spelen, nu kom ik met gemak tot Seth op hardest. Seth verslaan is dan idd weer heel erg moeilijk, is me nog geen enkel keer gelukt op hardest. Heb hem wel de eerste x een perfect gegeven om vervolgens 2 ronden achter elkaar zwaar ingemaakt te worden :S

Anyways: PS3 bezitters kunnen mij adden op "Onizuka_1" voor matches.
idem dito..
pi_66091856
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:00 schreef Mr.Nash het volgende:
Na een tijd wordt dat wel irritant; matches die onderbroken worden door challenges.

Vrijdagavond had ik moeite om de game op medium uit te spelen, nu kom ik met gemak tot Seth op hardest. Seth verslaan is dan idd weer heel erg moeilijk, is me nog geen enkel keer gelukt op hardest. Heb hem wel de eerste x een perfect gegeven om vervolgens 2 ronden achter elkaar zwaar ingemaakt te worden :S

Anyways: PS3 bezitters kunnen mij adden op "Onizuka_1" voor matches.
Ik zal je toevoegen Evil_Tuinhekje.

Ik suck nog zwaar btw
  zondag 15 februari 2009 @ 18:44:03 #236
171357 Rikketik
pi_66092076
Ik ben ook redelijk slecht. Vijf gewonnen matches op Live nu, maar zeker tien verloren. Maar goed, veel oefenen dus.

Dat je tijdens Arcade uitgedaagd kunt worden vind ik wel fijn, maar soms is de interesse wel overweldigend. Heb je net een potje met de een beëindigd, staat de ander alweer klaar. Gelukkig kun je het uitzetten.

Al zou het wel tof zijn van Capcom als ze een patch uitgeven die je in staat stelt in elk geval eerst het potje in Arcade af te maken en dán de online uitdaging aan te nemen.
  zondag 15 februari 2009 @ 18:50:54 #237
244074 miecak
smeltende pool
pi_66092338
Ik heb nog maar 1 keer online gevochten. Elke keer heb ik 'connection lost' voordat de match begint.
pi_66092421
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef miecak het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer online gevochten. Elke keer heb ik 'connection lost' voordat de match begint.

1 troost, je eerste match heb je niet verloren.
pi_66092536
seth valt wel mee, vind em alleen irritant worden vanaf medium...

vind het alleen zo'n onzin dat bepaalde chars unlocked moeten worden........ gouken ok maar chars die we voorheen al konden spelen? oh well meer practice time ondertussen i guess..

ben nu alleen nog bezig met seth unlocken daarna onlinen
pi_66092564
Ik ben op xbox live pas 1 echt l33t3 kerel tegengekomen. Verder waren mn opponents een goede match of kon ik ze eenvoudig kapotstampen.

Iig al 100 matches gespeeld op live 60-70% gewonnen denk ik.

Waar ik wel van baal: M'n filter bij arcade fight requests staat dus op stability. Maar meer dan de helft van de keren bijna word ik gematched met iemand met een baggerping ><

En de frequentie van challenges mag best omlaag, dus dan zou de kwaliteit van de selectie omhoog kunnen zou je zeggen.

Krijg trouwens beetje last van mn rechterpols met de standaard controller >< Misschien is het de intense combat die dit veroorzaakt ><
leven als een koning
pi_66092582
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef miecak het volgende:

speel je hem op de ps3 of 360?
&lt;a href="http://www.vacantphotography.nl" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vacant Photography&lt;/a&gt;
  zondag 15 februari 2009 @ 19:07:08 #242
244074 miecak
smeltende pool
pi_66092964
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:56 schreef gonzo1979 het volgende:

[..]

speel je hem op de ps3 of 360?
PS3
pi_66093057
quote:
Op zondag 15 februari 2009 18:56 schreef Blaetman het volgende:

Waar ik wel van baal: M'n filter bij arcade fight requests staat dus op stability. Maar meer dan de helft van de keren bijna word ik gematched met iemand met een baggerping ><

Misschien zijn er nog niet zoveel mensen die de game hebben?
pi_66093213
ook mensen met ervaring op de 360? loopt het daar een beetje stabiel?
pi_66093315
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef gonzo1979 het volgende:
Het spel crashed gelijk en 50% kans dat je 360 kapot gaat, verder niks!

Ik wacht op mijn ps3 versie
  zondag 15 februari 2009 @ 19:19:09 #246
171357 Rikketik
pi_66093365
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef gonzo1979 het volgende:
Best wel. Heb één gast gehad met een ping van hier tot Tokio, maar voor de rest liep alles redelijk gesmeerd. Alleen wat lag tijdens de intro's, maar daar merk je tijdens het vechten niets meer van.
pi_66093508
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Best wel. Heb één gast gehad met een ping van hier tot Tokio, maar voor de rest liep alles redelijk gesmeerd. Alleen wat lag tijdens de intro's, maar daar merk je tijdens het vechten niets meer van.
zal ik toch eens goed na gaan denken welke versie ik aan ga schaffen, denk toch de 360 versie, want online lijkt me die toch beter
pi_66093760
Dammit! Ik wil hem ook.. wie weet hoe lang ik nog moet wachten. Maar kom maar op met de verhalen, ik wil alles weten!
My love was Disco
Now it's Discount
A shoppingmall of Lust
pi_66093826
quote:
Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Ron.666 het volgende:
Dammit! Ik wil hem ook.. wie weet hoe lang ik nog moet wachten. Maar kom maar op met de verhalen, ik wil alles weten!
Saturn in Tilburg staan er nog genoeg hoor
  zondag 15 februari 2009 @ 19:39:24 #250
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_66094104
Ik heb jarenlang tekken (de opvolger van SF) gespeeld, heeft SF4 nog iets te bieden boven tekken?

Edit: Tekken is niet de opvolger van SF

[ Bericht 20% gewijzigd door Hondenbrokken op 15-02-2009 21:03:52 ]
Jesus hates you.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')