Ultra's zijn met de PS3 controller een fluitje van een cent, met het D-pad gedeelte. De sticks mijd ik als een hond met schurft.quote:Op zondag 15 februari 2009 02:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In elk geval beter dan de D-pad, maar het is niet ideaal, nee. Ligt het nou aan mij of is dat kreng zo onnauwkeurig als de ziekte? Dragon Punches gaan nog wel, Ultra's zijn echter een stuk moeilijk om eruit te toveren.
In challenge/training mode krijg ik ze er wel makkelijk uit opzich. In een echte batte daarentegenquote:Op zondag 15 februari 2009 02:43 schreef Rikketik het volgende:
[..]
In elk geval beter dan de D-pad, maar het is niet ideaal, nee. Ligt het nou aan mij of is dat kreng zo onnauwkeurig als de ziekte? Dragon Punches gaan nog wel, Ultra's zijn echter een stuk moeilijk om eruit te toveren.
Sakura lijkt me ook echt tofquote:Op zondag 15 februari 2009 01:33 schreef Rikketik het volgende:
Net nog even met Abel gespeeld. Vanochtend ook al even vlug gedaan en de eerste indruk wat niet zo goed. Maar bij nader inzien is hij best tof om mee te spelen.
En Sakura.
Die is vreselijk inderdaad. Heb hem een keer tegen hem op de allermakkelijkste moeilijkheidsgraad gevochten, zelfs toen maakte hij me nog af in zijn tweede form.quote:Op zondag 15 februari 2009 17:41 schreef PBateman1978 het volgende:
Wel heb ik enorm veel moeite met ''mad'' Seth, als je dus al 1 ronde van 'm hebt gewonnen, maakt niet uit op welke difficulty ik speel, 9 van de 10 keer maakt ie me keihard af...
Ik zal je toevoegenquote:Op zondag 15 februari 2009 18:00 schreef Mr.Nash het volgende:
Na een tijd wordt dat wel irritant; matches die onderbroken worden door challenges.
Vrijdagavond had ik moeite om de game op medium uit te spelen, nu kom ik met gemak tot Seth op hardest. Seth verslaan is dan idd weer heel erg moeilijk, is me nog geen enkel keer gelukt op hardest. Heb hem wel de eerste x een perfect gegeven om vervolgens 2 ronden achter elkaar zwaar ingemaakt te worden :S
Anyways: PS3 bezitters kunnen mij adden op "Onizuka_1" voor matches.
quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef miecak het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer online gevochten. Elke keer heb ik 'connection lost' voordat de match begint.
speel je hem op de ps3 of 360?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:50 schreef miecak het volgende:
Ik heb nog maar 1 keer online gevochten. Elke keer heb ik 'connection lost' voordat de match begint.
Misschien zijn er nog niet zoveel mensen die de game hebben?quote:Op zondag 15 februari 2009 18:56 schreef Blaetman het volgende:
Waar ik wel van baal: M'n filter bij arcade fight requests staat dus op stability. Maar meer dan de helft van de keren bijna word ik gematched met iemand met een baggerping ><
Het spel crashed gelijk en 50% kans dat je 360 kapot gaat, verder niks!quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef gonzo1979 het volgende:
ook mensen met ervaring op de 360? loopt het daar een beetje stabiel?
Best wel. Heb één gast gehad met een ping van hier tot Tokio, maar voor de rest liep alles redelijk gesmeerd. Alleen wat lag tijdens de intro's, maar daar merk je tijdens het vechten niets meer van.quote:Op zondag 15 februari 2009 19:14 schreef gonzo1979 het volgende:
ook mensen met ervaring op de 360? loopt het daar een beetje stabiel?
zal ik toch eens goed na gaan denken welke versie ik aan ga schaffen, denk toch de 360 versie, want online lijkt me die toch beterquote:Op zondag 15 februari 2009 19:19 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Best wel. Heb één gast gehad met een ping van hier tot Tokio, maar voor de rest liep alles redelijk gesmeerd. Alleen wat lag tijdens de intro's, maar daar merk je tijdens het vechten niets meer van.
Saturn in Tilburg staan er nog genoeg hoorquote:Op zondag 15 februari 2009 19:30 schreef Ron.666 het volgende:
Dammit! Ik wil hem ook.. wie weet hoe lang ik nog moet wachten. Maar kom maar op met de verhalen, ik wil alles weten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |