UAC is een gedrocht van een beveiligingssysteem wat Windows tracht te kopieren van de beveiliging van UNIX-systemen maar gezien de belabberde structuur van Windows totaal niet praktisch werkt. Staat ook hierboven, maar je moest waarschijnlijk weer je IE moeten herstarten zodat het een beetje langs je heen is gegaanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:35 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Wat denk je dat UAC is
Dom blaten kan iedereen, leer eerst eens wat bepaalde dingen zijn en reageer dan pas.
UAC werkt op zich prima, alleen wel nadat je alles hebt gedaan wat je moet doen met een nieuw systeem.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
UAC is een gedrocht van een beveiligingssysteem wat Windows tracht te kopieren van de beveiliging van UNIX-systemen maar gezien de belabberde structuur van Windows totaal niet praktisch werkt. Staat ook hierboven, maar je moest waarschijnlijk weer je IE moeten herstarten zodat het een beetje langs je heen is gegaan![]()
Maar wel gerust anderen betichten van dom blaten: ga je gekopieerde product verkondigen als het zoveelste redmiddel van Microsoft.
Wederom nee: bij OSX werkt dit, zoals zoveel dingen, out-of-the-box. Exact het argument wat Apple gebruikt bij hun 'overstap-campagne': het werkt gewoon. Je hoeft bij de aanschaf van een auto ook niet de gearratios en de bandenspanning in te stellen, je wieldoppen monteren en het stuur aan te passen voordat je er eindelijk 's mee op de weg kunt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:48 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
UAC werkt op zich prima, alleen wel nadat je alles hebt gedaan wat je moet doen met een nieuw systeem.
Wanneer je het naderhand aan zet komt het lang niet zo vaak naar voren als wanneer je pas begind met een nieuw systeem.
Jij vind het niet werken, dat is jou mening die voor de rest nergens op gebaseerd is behalve jou eigen ervaring of het lezen van anderen die er niet mee om kunnen gaan.
Correct, maar als je een gemiddeld data center hebt daar kom je niet zomaar binnen. (Laat staat dat je dan nog de fysieke box moet zien te vinden, die meestal in een appart beveiligde kooi staat)quote:Op maandag 2 februari 2009 18:14 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik wil niet geheel flauw doen maar wanneer ik tobo access heb tot jou linux install kan ik waarschijnlijk zo je root password aanpassen.
Dus zo heel secuur is het niet namelijk.
Nee, in IE zit dit niet, dankzij Neelie Kroes.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Wederom nee: bij OSX werkt dit, zoals zoveel dingen, out-of-the-box. Exact het argument wat Apple gebruikt bij hun 'overstap-campagne': het werkt gewoon. Je hoeft bij de aanschaf van een auto ook niet de gearratios en de bandenspanning in te stellen, je wieldoppen monteren en het stuur aan te passen voordat je er eindelijk 's mee op de weg kunt.
En lees de verhalen op internet: er zijn vele anderen die het niet vinden werken. En met Windows 7 slaan ze weer de bal behoorlijk mis. It's not a bug, it's a feature![]()
Oh, en Safari heeft een grammaticale-controle ingebouwd. Weet niet of IE die heeft, maar je lijkt hem iig uitgezet te hebben. Maar ga gerust roepen dat anderen dom blaten, terwijl je amper nederlands kunt blaten.
Draai jij Linux?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:22 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Correct, maar als je een gemiddeld data center hebt daar kom je niet zomaar binnen. (Laat staat dat je dan nog de fysieke box moet zien te vinden, die meestal in een appart beveiligde kooi staat)
Dan komt er nog bij dat zodra een machine onverwachts wordt herstart dat de monitoring software meteen alarm slaat en er wel iemand gaat kijken wat er met die machine aan de hand is...
Niet aangepast, ook niet nodig. Ik denk dat het wel zou opvallen als mijn uptime ineens niet meer klopt...quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:28 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Draai jij Linux?
Heb jij het aangepast zodat ik in run level1 je root pass niet meer kan aanpassen?
quote:09:41:18 up 106 days, 10:48, 0 users, load average: 0.11, 0.04, 0.01
Het kon al wel op de allereerste PDA, de Apple Newton, en die had er een hele goede implementatie vanquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat het revolutionaire copy/paste niet mogelijk is in de iPhone, Apple's meest gehypte apparaat van het moment.
Ik haat Vista om de user interface en om die fucking irritante pop-ups die continu vragen of ik iets echt wel wil opstarten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 15:19 schreef big_n_fan het volgende:
vraag aan alle vista haters :
wat vinden jullie in godsnaam zo erg aan vista,
ik heb sinds een tijdje een sony vaio laptop met vista erop en er is echt helemaal niets waar ik me aan erger...
en dan nog een vraagje aan alle mac fanboys :
mijn vader wil ook binnenkort een nieuwe laptop kopen en,
hij hoorde veel goede verhalen over macs dat ze bv. veel beter zouden zijn dan pc's maar,
hij weet nouw eigelijk niet wat iedereen zo goed vind aan macs en dus vraag ik dat voor hem op fok!
bvd
http://www.iphoneclub.nl/(...)met-mobiletexteditj/quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:33 schreef Devolution het volgende:
[..]
Hoe ironisch dat het revolutionaire copy/paste niet mogelijk is in de iPhone, Apple's meest gehypte apparaat van het moment.
Maar niet van Apple zelf en dat is best kansloos als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:31 schreef oinkoink12 het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)met-mobiletexteditj/
dit kan toch niet worden gemeendquote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef Netsplitter het volgende:
...
A GUI uses windows, icons, and menus to carry out commands...
?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 20:48 schreef trancethrust het volgende:
[..]
dit kan toch niet worden gemeend
Op zijn hoogst hoort daar te staan: "Most GUIs use...". Als iets grafisch is hoeft het niet gelijk windows en knopjes te hebben e.d., dat slaat nergens op.quote:
Doe mij maar een Snow Leopard: one version, and it's got everything in it. Mon Dieu, wat een falend bedrijf is MS aan het worden.quote:Softwaremaker Microsoft zal Windows 7 in totaal in zes verschillende versies op de markt gaan brengen. De softwaregigant wil de focus gaan leggen op de Home Premium- en de Professional-edities van de opvolger van Windows Vista.
Windows 7 zal net als Vista ook in een Ultimate-uitvoering verschijnen. Microsoft stelt dat deze versie vooral geschik is voor gebruikers die hogere eisen stellen aan een OS. In de Ultimate-editie is alle functionaliteit te vinden die in de Enterprise- en Home Premium-uitvoeringen zijn gestopt. De Windows 7 Starter-editie tenslotte is, net als Home Basic, bedoeld voor hardware met beperkte rekenkracht. Microsoft ziet hierbij vooral kansen voor de opkomende netbook-markt.
Neeeee niet alweerquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En dan dit bericht: heeft iemand het bovenstaande plaatje al aangepast?![]()
[..]
Doe mij maar een Snow Leopard: one version, and it's got everything in it. Mon Dieu, wat een falend bedrijf is MS aan het worden.
De mensen van tegenwoordig willen toch juist keuzes hebben, ze willen toch juist zelf keuzes maken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[ afbeelding ]
En dan dit bericht: heeft iemand het bovenstaande plaatje al aangepast?![]()
[..]
Doe mij maar een Snow Leopard: one version, and it's got everything in it. Mon Dieu, wat een falend bedrijf is MS aan het worden.
Nee ze willen die keuze niet, niemand weet waar iets in zit, en het is rond uit belachelijk dat er windows media center in een enterprise editie zit... Ik bedoel WTFquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
De mensen van tegenwoordig willen toch juist keuzes hebben, ze willen toch juist zelf keuzes maken?
Nu krijgen ze keuzes, is het niet goed...
Net zoals gaan zeiken dat Vista niet op je oude computer draait.
Microsoft geeft een nieuwe windows uit, in de hoop dat jij hem gaat kopen, en door vista een nieuwe computer gaat kopen. Iets van marketing.
Maarja die pino's hier gaan zeiken, dat ze het gewoon werkend willen hebben op hun PIV 2.4Ghz.
Dan denk ik echt flikker toch op man.
Het zijn geen keuzes, het gaat er alleen om: hoe verkreupeld wil je je OS hebben? Het verschil tussen een basic en professional is dat basic hetzelfde is als professional alleen dan met van alles disabled en eruitgesloopt. Het is alsof je kan kiezen tussen een ferrari voor 250 duizend euro, en precies diezelfde ferrari voor 40 duizend euro maar dan met 12 dikke deuken erin en alle ruiten eruitgeramd en zonder wielen. Lekkere keuze.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
De mensen van tegenwoordig willen toch juist keuzes hebben, ze willen toch juist zelf keuzes maken?
Nu krijgen ze keuzes, is het niet goed...
Een heel nieuwe OS? Enkel een gratis taalpakket als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef DutchErrorist het volgende:
Wat trouwens ook een pluspunt is in Mac OSX ten opzichte van Windows is dat ik de taal van mijn systeem kan veranderen zonder een heel nieuw OS te installeren... Wacht, ik hoef niet eens mijn computer af te sluiten
Ohquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Een heel nieuwe OS? Enkel een gratis taalpakket als ik me niet vergis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |