quote:Op maandag 2 februari 2009 09:30 schreef Netsplitter het volgende:
Linux zuigt, maccers zijn dom en windows is ook niet alles.
Zo, klaar.
Ik moest lachen toen ik dit lasquote:Op maandag 2 februari 2009 10:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Windows is een bijeengeraapt gekopieerd bagger OS, Linux is leuk, en OSX heerscht. Slotje dus.
Ik moet lachen als ik jouw username lees.quote:Op maandag 2 februari 2009 10:22 schreef Antony1989 het volgende:
[..]
Ik moest lachen toen ik dit las
Linux zuigt omdat het ook steeds bloater wordt.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:22 schreef whoops het volgende:
[..]
Ik moet lachen als ik jouw username lees.
Vista zuigt ultiem, XP iets minder. OS X is goed te pruimen. Linux is meester.
Neem dan Arch/Gentoo.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:54 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Linux zuigt omdat het ook steeds bloater wordt.
Ik heb met Windows ook keuze zat.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:08 schreef whoops het volgende:
[..]
Neem dan Arch/Gentoo.
Linux heerst omdat je keuze hebt.
Keuze
Sure... Keuze tussen die ene optie die Microsoft heet... Jij blij enzo...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb met Windows ook keuze zat.
Oh wacht, je doelt zeker op de 48 versies van Vista die ze uitgebracht hebben...quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Ik heb met Windows ook keuze zat.
3.11, NT3.5, NT4, Win95, Win98(SE), ME, W2K Pro, XP, Vista.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:13 schreef whoops het volgende:
[..]
Oh wacht, je doelt zeker op de 48 versies van Vista die ze uitgebracht hebben...
Ik weet een betere test. Verander je mailadres in een niet-bestand adres en gebruik de passmailer.quote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef Antony1989 het volgende:
Vista werkt hier snel, sneller dan Xp in mijn ogen, en dat is goed.
Met spellen haal ik meer Fps dan in Xp.
Ik weet niet wat ze met windows 7 willen bereiken, maar ik vond die ene beta best wel kut.
Die taakbalk enzo, bahbah, heb het daar niet zo op.
Maar het was wel snel.
OS X moet je leren, Windows is gewoon doen, iedereen snap het, iedereen snapt waar alles staat hoe het werkt. Mijn oma kan het zelfs, 86 , dusja.
Linux is ook bout, te moeilijk voor de normale mens.
Je hebt een fatsoenlijke PC, Vista loopt er beter op dan Xp.
Kan ik het weekend wel even een test uitvoeren met een versie install van Xp en Vista, of meerdere test.
Zeg maar welke ik het beste kan nemen. ( de tests dan )
OS X leren?quote:Op maandag 2 februari 2009 17:14 schreef Antony1989 het volgende:
Vista werkt hier snel, sneller dan Xp in mijn ogen, en dat is goed.
Met spellen haal ik meer Fps dan in Xp.
Ik weet niet wat ze met windows 7 willen bereiken, maar ik vond die ene beta best wel kut.
Die taakbalk enzo, bahbah, heb het daar niet zo op.
Maar het was wel snel.
OS X moet je leren, Windows is gewoon doen, iedereen snap het, iedereen snapt waar alles staat hoe het werkt. Mijn oma kan het zelfs, 86 , dusja.
Linux is ook bout, te moeilijk voor de normale mens.
Je hebt een fatsoenlijke PC, Vista loopt er beter op dan Xp.
Kan ik het weekend wel even een test uitvoeren met een versie install van Xp en Vista, of meerdere test.
Zeg maar welke ik het beste kan nemen. ( de tests dan )
Men denkt altijd dat je Windows niet hoeft te leren jaquote:Op maandag 2 februari 2009 17:29 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
OS X leren?Installeren is een kwestie van icoontje naar applications slepen
Bij windows... Naja je snapt het wel
Windows moet je ook leren als je bij windows gewoon doet, doet binnen de kortste keren je systeem het niet meer, of heb je heel veel virussen.
Windows 95 dat heeft mijn vader tot 2 keer opnieuw moeten installeren omdat ik het niet begreep en de hele computer had verneuktquote:Op maandag 2 februari 2009 17:58 schreef whoops het volgende:
[..]
Men denkt altijd dat je Windows niet hoeft te leren ja. Voor het gemak vergeten ze even dat ze stiekem niets anders doen sinds ze er mee werken...
Ik heb in de afgelopen 2 jaar 4 grote computer n00bs naar de Mac geconverteerd, ze zijn me stuk voor stuk harstikke dankbaar voor het advies en willen nooit meer terug naar Windows... En het leuke van de Mac is dat ik ze nooit iets hoef uit te leggen, het ding doet alles gewoon vanzelf...
Ultiem n00b-proof besturingssysteem dus, je hoeft er niets voor te kunnen. Dat in tegenstelling tot Windows, alleen is men gewend aan het next-next-finish, UAC: Cancel or Allow, "Windows has detected an error and needs to shutdown for your safety" en noemt dat gebruikersvriendelijk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |