Ja hoorquote:
Denk dat hij gewoon niet 100% is..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:49 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja hoor.
Wat heeft Lindgren nu weer misdaan?
Krijg lekker de tyfus.
Dat mag ik toch hopen ja.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon niet 100% is..
http://nl.wikipedia.org/wiki/Marcel_Pannekoekquote:Op maandag 2 februari 2009 16:55 schreef w00h00 het volgende:
Misschien dat er vandaag nog wel een hele grote aankoop gepresenteerd gaat worden die ons naar het kampioenschap schiet. jammer genoeg heeft Charisteas vandaag al een club gevonden.
Ik denk dat vermeer in de spits gaatquote:Op maandag 2 februari 2009 17:12 schreef jna het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die "pannekoek" Gabri ofzo op de bank zet
Hij leverde wel erg veel ballen in hoor. Opbouwend was het echt slecht. En de keuze tussen Lindgren en Anita is natuurlijk snel gemaakt. Begin dan gewoon met Lindgren om te zien hoe lang hij het volhoudt in plaats van deze onzin.quote:Op maandag 2 februari 2009 16:46 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ach zo slecht was hij niet zaterdag
moeten ze hem op z'n minst gewoon in laten vallen..quote:Op maandag 2 februari 2009 16:52 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon niet 100% is..
We gaan met 2,5 verdedigers spelen? En onze Belgen flikker je eruit??quote:Op maandag 2 februari 2009 19:03 schreef Barca het volgende:
De juiste elf? Vermeer, Van der Wiel, Wielaert, Gabri, Emanuelson; Enoh, Aisatti / De Jong, Lindgren; Suarez, Cvitanich en Sulejmani.
Bodul legt ze er de laatste tijd wel heel makkelijk in zeg.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwste vlijmscherpe column van Barca, waarin hij ongetwijfeld weer met pakkende oneliners en catchy woordgrapjes komt. Zo noemt hij 'Van Basten' constant Bassie, haha, dan lig ik telkens in een deuk. Dus.
Jong Ajax - Jong Willem II staat nu 1-0, doelpunt Bodul.
Vergeet zijn coole rapteksten niet op zijn site.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:16 schreef Silenus het volgende:
Ik wacht met smart op de nieuwste vlijmscherpe column van Barca, waarin hij ongetwijfeld weer met pakkende oneliners en catchy woordgrapjes komt. Zo noemt hij 'Van Basten' constant Bassie, haha, dan lig ik telkens in een deuk. Dus.
Jong Ajax - Jong Willem II staat nu 1-0, doelpunt Bodul.
Dat zeg ik niet, maar hij scoort wel heel makkelijk. Volgend seizoen toch maar eens rustig gaan brengen die gozer.quote:
Mee eens. M'n reactie was ook niet zozeer op jou gericht, maar op die hele horde die laatst riep om Bodul toen er wat probleempjes waren. Onder meer rond Groningen-uit.quote:Op maandag 2 februari 2009 19:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar hij scoort wel heel makkelijk. Volgend seizoen toch maar eens rustig gaan brengen die gozer.
quote:Na de loopoefening werden verschillende spelsituaties nog eens doorgenomen. Daarbij nam de waarschijnlijke basiself voor het duel met de Tukkers het op tegen de reserves waarbij ook Rob Witschge en Dennis Gentenaar als veldspelers in actie kwamen. Het spel werd door Marco van Basten meer dan eens stilgelegd om bepaalde spelsituaties nog eens door te nemen en de goede óf foute keuzes te bespreken.
Na enige tijd verkasten de aanval en de reserves richting het andere veld om daar Kenneth Vermeer onder vuur te nemen middels verschillende afrondingsoefeningen. Terwijl de doelman onder luid gejuich meer dan eens de bal uit zijn doel moest vissen, ging de 'basis' verder met tactische oefeningen op een half veld. Essentieel daarbij was de opbouw via keeper Maarten Stekelenburg en centrale verdediger Jan Vertonghen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |