Lul niet zo dom! Hij raakte geblesseerd tijdens de warming upquote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Lindgren weer. Van al die onbegrijpelijke dingen die Van Basten doet is dit eigenlijk de enige die ik niet begrijp.
En zo goed issie anders niet hoor..quote:Op maandag 2 februari 2009 23:43 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Hopelijk speelt Lindgren weer. Van al die onbegrijpelijke dingen die Van Basten doet is dit eigenlijk de enige die ik niet begrijp.
Suarez is te goed voor Man City, die gaat naar een echte topclub.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:27 schreef Fortitudo het volgende:
man city heeft naar verluid na het afketsen van diverse transfers zijn oog laten vallen op suarez. bron:
quote:Op maandag 2 februari 2009 23:57 schreef koningdavid het volgende:
Voor 45 miljoen breng ik Suarez op de fiets naar milaan.
Sulejmani moet iig nooit meer op het middenveld staan, dat is nu wel duidelijk, hopelijk ook bij de TS! Urby zou ik niet naar achter halen, hij doet het dit seizoen behoorlijk op het middenveld of voorin. Laat Schilder nog maar 1 wedstrijd aankloten misschien wil Heracles hem dan eindelijk definitief overnemenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 00:46 schreef Radegast het volgende:
Dit lijkt me de opstelling voor morgen?
Stekelenburg;
Van der Wiel,Wielaert,Vertonghen,Schilder;
Gabri;Anita;Sulejmani (10);
Suarez,Cvitanich,Emanuelson.
Ik zou Emanuelson linksachter zetten, Sulejmani naar linksbuiten, en dan Sarpong op 10.
Lijkt me ook nietquote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk dat je niemand hoort klagen als Suarez komende zomer voor meer dan 40 miljoen de deur uitwandelt!
Transferwindow is gesloten hequote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Sulejmani moet iig nooit meer op het middenveld staan, dat is nu wel duidelijk, hopelijk ook bij de TS! Urby zou ik niet naar achter halen, hij doet het dit seizoen behoorlijk op het middenveld of voorin. Laat Schilder nog maar 1 wedstrijd aankloten misschien wil Heracles hem dan eindelijk definitief overnemen![]()
Volgend seizoen moet er ook zeker een echte linksback bij, maar goed, dat roepen we al 10 jaar ondertussen
Prima linkshalf/linksbuiten voor een middenmoter in de Eredivisie, maar op linksback is het echt niet geweldig.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:44 schreef navigator het volgende:
[..]
Sulejmani moet iig nooit meer op het middenveld staan, dat is nu wel duidelijk, hopelijk ook bij de TS! Urby zou ik niet naar achter halen, hij doet het dit seizoen behoorlijk op het middenveld of voorin. Laat Schilder nog maar 1 wedstrijd aankloten misschien wil Heracles hem dan eindelijk definitief overnemen![]()
Volgend seizoen moet er ook zeker een echte linksback bij, maar goed, dat roepen we al 10 jaar ondertussen
Precies, voor Ajax komt hij dus veel tekort. Ik vind hem ook een dramatische voorzet hebben voor een linkspoot.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima linkshalf/linksbuiten voor een middenmoter in de Eredivisie, maar op linksback is het echt niet geweldig.
Ik zou hem er graag bij willen hebben bij Heracles
Bel ff naar Danny, vriendenprijsje mag je m hebben volgend seizoen of is hij dan transfervrij?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:59 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Prima linkshalf/linksbuiten voor een middenmoter in de Eredivisie, maar op linksback is het echt niet geweldig.
Ik zou hem er graag bij willen hebben bij Heracles
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:05 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bel ff naar Danny, vriendenprijsje mag je m hebben volgend seizoen of is hij dan transfervrij?
Neem volgende keer je telefoon is op man!
Zoveel angst?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:35 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Nope. Ik ga achter de bank zitten.
Goossens bij NEC stallen is sowieso beter dan bij Twente. Waarom zou je je concurrent gaan helpen als je de speler in kwestie ook tegen diezelfde concurrent kan gebruiken?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 08:48 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Lijkt me ook niet! Wel teringveel zeg
![]()
Twente ging niet akkoord met de terugkoopclausule van Goossens anders had hij daar gespeeld. Ben benieuwd hoe hij zich ontwikkelt bij Nec!
Bel je vanaaf wel ff tijdens de wedstrijdquote:
Zeker niet als het 0-1 staatquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:46 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Bel je vanaaf wel ff tijdens de wedstrijd!
Je kan ze wel kopen maar de clubs houden het tegenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 09:52 schreef Dvm86 het volgende:
Als er trouwens deze zomer geen talenten gescout/aangekocht worden, dan ben ik bang dat het falende beleid zich doorzet... Als je de middelen niet hebt om de subtop leeg te kopen en dat heeft Ajax niet, wij kunnen niet en Elia en Pranjic en Douglas bijvoorbeeld kopen, dan zul je toch echt zelf moeten scouten. Had gehoopt dat er al wat talentjes gekomen zouden zijn maar het blijft nog erg rustig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |