Ik snap het ja. Ik sta op de eerste doorlopende rij boven het hekje.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds nu weer wel ja. Ik sta denk ik een rij voor jouw groepje. De laatste 'korte rij' tussen de ingang en trap, voordat een lange rij wordt.
Als je het begrijpt zeg maar. Dus naar binnen, links de trap op, links, en dan de laatste korte rij.
Als ik het goed begrijp sta je dan op gelijke hoogte met mij, alleen dan aan de andere kant. Want ik ga altijd rechts de trap op als ik binnenkom en dan rechtsaf naar m'n plek.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sinds nu weer wel ja. Ik sta denk ik een rij voor jouw groepje. De laatste 'korte rij' tussen de ingang en trap, voordat een lange rij wordt.
Als je het begrijpt zeg maar. Dus naar binnen, links de trap op, links, en dan de laatste korte rij.
Als het goed is, staat er in het contract van Goossens een terugkoopclausule.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Waarom eigenlijk niet verhuren zoals bij zoveel spelers gebeurt?
Nee, ineens verkopen.
Als er geen interesse is van die club of speler. Als het niet rendabel genoeg is. Als het aanbod om te kopen te lucratief is.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Nee, ineens verkopen.
Denk dat ze het gewoon niet in hem zien zitten maar om een situatie als met Elia te voorkomen toch die clausule maar op laten nemen, hij was jaren lang het grootste talent, als dat er nu wel allemaal uit komt en je moet hem voor 8 miljoen halen..quote:Op maandag 2 februari 2009 21:13 schreef RayMania het volgende:
Nee, ineens verkopen.
Bedoel je met hekje waar de capo's staan?quote:Op maandag 2 februari 2009 21:10 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik snap het ja. Ik sta op de eerste doorlopende rij boven het hekje.
Nee.quote:Op maandag 2 februari 2009 21:33 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Bedoel je met hekje waar de capo's staan?
Las het al terug inderdaad :/quote:
Nou dat heb ik in m'n dromen ook al 3 of 4 keer zien gebeuren. Damn, die middag blijft een trauma gewoon.quote:Op maandag 2 februari 2009 22:01 schreef kevin6188 het volgende:
Kut-Reker. Die roept ff dat we met 0-3 wonnen bij Willem II.
Was het verdomme maar waar.![]()
quote:Transfer Sno naar FC Utrecht ketst af
AMSTERDAM - Evander Sno was maandag opnieuw het middelpunt bij Ajax. FC Utrecht meldde zich op de laatste dag van de winterse transferperiode in Amsterdam om de speler voor de rest van dit seizoen te huren als spits.
Sno zelf speelde maandag met Jong Ajax de competitiewedstrijd tegen Jong Willem II (2-0 zege). Hij werd vorige week door trainer Marco van Basten voor zeven dagen teruggezet naar de selectie van het beloftenteam, omdat hij naar de mening van zijn trainer een afspraak met de medische staf niet was nagekomen.
In een andere transferzaak kwam Ajax maandagavond tot definitieve overeenstemming met NEC. De Nijmeegse club krijgt per direct de beschikking over John Goossens.
De 20-jarige middenvelder tekent voor 3,5 jaar bij de Gelderse club. Ajax wilde Goossens liefst verhuren, NEC wilde dat alleen als er ook een optie tot koop aan vast zat.
Uiteindelijk zijn de clubs een verkoop per direct overeengekomen, met voor Ajax in de toekomst de mogelijkheid Goossens terug te kopen. Goossens leek eind vorige week nog naar FC Twente te gaan, maar die transfer ketste af.
AD
Yep rond rij 16 kreeg ik ook een aardige douche.. Groepje van man of 10 ging verhaal halen boven....quote:Op maandag 2 februari 2009 21:56 schreef kevin6188 het volgende:
Geloof dat er weer eens wat bier werd gegooid.
Hij gaattoch al naar Barcelona?quote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Prik0 het volgende:
Volgens Hans Kraaij gaat Suarez deze zomer voor 40-45 miljoen naar AC Milan.
Als ze dat betalen ga ik niet mopperenquote:Op maandag 2 februari 2009 22:59 schreef Prik0 het volgende:
Volgens Hans Kraaij gaat Suarez deze zomer voor 40-45 miljoen naar AC Milan.
Barcelona.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Mr_DG het volgende:
Ik zie hem dus echt niet naar Milan gaan. Eerder naar Spanje naar een club als Villareal of Atletico Madrid.
En meteen Elia strikken.quote:Op maandag 2 februari 2009 23:08 schreef Chadi het volgende:
[..]
Als ze dat betalen ga ik niet mopperen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |