DE OP IS HIER TE VINDEN! 
quote:John Goossens verruilt Ajax voor NEC. De aanvaller bereikte zaterdag overeenstemming over een contract dat hem tot de zomer van 2013 aan de club uit Nijmegen bindt, meldt de Telegraaf.
NEC wist in de strijd om de diensten van de vleugelaanvaller af te rekenen met FC Twente. Goossens bereikte donderdag al een persoonlijk akkoord met de club uit Enschede maar maakt nu toch de overstap naar Nijmegen.
De 20-jarige aanvaller is de tweede speler van Ajax die in de huidige transferperiode de overstap maakt naar Nijmegen. Eerder werd Dennis Rommedahl op huurbasis vastgelegd door NEC.
De in Heemstede geboren vleugelaanvaller speelde dit seizoen zijn wedstrijden voor Jong Ajax
wat had ik er dan van moeten maken? Ajax: Pannekoeken restaurant, nu openhuis?quote:
Zoiets jaquote:Op maandag 2 februari 2009 08:36 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
wat had ik er dan van moeten maken? Ajax: Pannekoeken restaurant, nu openhuis?
Wie was die gene die verteldequote:Op maandag 2 februari 2009 08:39 schreef koningdavid het volgende:
Pannenkoekeeeeeen.
Die knurft zouden ze zijn salaris moeten afpakken.quote:Op maandag 2 februari 2009 08:42 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wie was die gene die vertelde
het is maar een spelletje hoor
Ja waarom zouden we twijfelen aan een goede overwinning morgen. Ajax speelt thuis, en Heracles mist Ricky van de Berg.. Denk dat een nulletje of 5 wel moet lukkenquote:Op maandag 2 februari 2009 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Lekkere pannenkoeken!
Die steward ook; het is maar een spelletje! Morgen de kater maar weg spoelen door een goede overwinning...!
Ja was jammerquote:Op maandag 2 februari 2009 08:55 schreef Roycoooooo het volgende:
Lekkere pannenkoeken!
Die steward ook; het is maar een spelletje! Morgen de kater maar weg spoelen door een goede overwinning...!
3? Wel 7 johquote:Op maandag 2 februari 2009 08:37 schreef jorienvdherik het volgende:
Morgen 3-0 + denk ik ?
10! 10! 10!quote:
Zit op school tot 11 uur naast de ArenA dan moet ik om 3 uur weer op school zijn voor een half uurtje (is aanwezigheidsplicht)quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Al 5 jaar achter elkaar geen kampioen dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 09:36 schreef Devz het volgende:
Het is mogelijk, het gaat alleen niet gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |