Het was niet serieus bedoeld.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Neen, wij hebben een hek, ga daar maar achter staan!
Bovendien loop ik stage op basisschool en mama werkt op een basisschool, dus plaatjes weggeven zit er niet in
Zover was ik al, ik ben ook niet altijd serieusquote:
En ik rook nietquote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Is het zo erg met ieders loonstrookje?
Dat moet toch wel extra motiveren te stoppen met roken zoukzozegge.
Met mijn loonstrookje is in principe niks mis, alleen dat uitgavenpatroon, hè?quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik rook niet, nooit gedaan ook. Blij dat ik die 200 eurie per maand niet uitgeef aan zoiets.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Wilde zowieso al stoppen en zo is het een stuk makkelijkerquote:Op maandag 2 februari 2009 12:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Je bent dus echt niet meer van plan te gaan roken, goed van je![]()
Knap je een beetje op weer lekker thuis?
Oh wij hadden allebei hier meer per maand.Zou dat nog cao verhoging zijn of zo.quote:Op maandag 2 februari 2009 13:09 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en doe dan niet hetzelfde wat ik ook deed.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:25 schreef Copycat het volgende:
En mijn lidmaatschap van ECI is ook verleden tijd. Ook zo'n onzinnig iets. En dan ook nog eens met een veel te middelmatig aanbod.
uhm, 11 jaar geleden wel ja.quote:
Dan ben je genaaid, ik kreeg een bon van 50 euroquote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh, en doe dan niet hetzelfde wat ik ook deed.Namelijk me over laten halen om voor een waardebon van 25 euro nog een jaar lid te blijven.
Oh ja, 50 euroquote:Op maandag 2 februari 2009 14:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan ben je genaaid, ik kreeg een bon van 50 euro
Heel goedquote:Op maandag 2 februari 2009 14:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en sinds 4 maanden en 1 week een ex-rokert
Gelukkig maarquote:
Haha oke, nu niet meer dusquote:
Dat heb ik twee jaar terug al gedaan. Voor een bon van 40 Euro.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:50 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh, en doe dan niet hetzelfde wat ik ook deed.Namelijk me over laten halen om voor een waardebon van 25 euro nog een jaar lid te blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |