Yeah! Ga ook een bakkie zetten.quote:
Koekje erbij?quote:Op maandag 2 februari 2009 04:51 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik heb gelukkig nooit een virus ofzo. *afklopt*
[..]
Yeah! Ga ook een bakkie zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Manu was er al hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 06:35 schreef Marrije het volgende:
Zozo, ik ben nog voor Manu.
Goedemorgen.
Ik was al uitgeslapen dus geldt het als ochtendploegquote:Op maandag 2 februari 2009 07:19 schreef Marrije het volgende:
Ah, om 4 uur bedoel je. Dat is nog nachtploeg, geen ochtendploeg.
Wat waster kut aan dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 06:58 schreef liesje1979 het volgende:
Goedemorgen Fok!![]()
Als ik ooit weer het idee heb, joh ik slaap gewoon de nacht door, hoef ik ook niet uit bed te komen?![]()
Wat een kutnacht was dat zeg!![]()
Ja lekker kom maar brengen.quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef Juud79 het volgende:
Goodmorning, de week is weer begonnen.
Het is tijd voor...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vooruit, omdat jij het bentquote:Op maandag 2 februari 2009 08:23 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Ik was al uitgeslapen dus geldt het als ochtendploeg![]()
Ik weet niet wat jij gesnoven/geslikt/gespoten hebt, maar ik hoop dat het gauw uitwerkt.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:11 schreef Dementor het volgende:
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAWR!
[ afbeelding ]
Dit gaat nooit meer over.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij gesnoven/geslikt/gespoten hebt, maar ik hoop dat het gauw uitwerkt.![]()
En toffe icon Cc!
Ow, hoe heerlijk was het toch toen wij nog jong en naief waren.quote:
Dat was vast een hele lange tijd geleden.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Ow, hoe heerlijk was het toch toen wij nog jong en naïef waren.
Nou, naief was ik gelukkig nooit.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat was vast een hele lange tijd geleden.
Je weet niet eens waarom ik zo vrolijk ben haha.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:18 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, naief was ik gelukkig nooit.
Iets met in het verleden behaalde resultaten enzo.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarom ik zo vrolijk ben haha.
Direct iemand naïef noemen.
Nou vertel, waarom ben je zo vrolijk?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:19 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je weet niet eens waarom ik zo vrolijk ben haha.
Direct iemand naïef noemen.
Je bent gewoon een ouwe zeur.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:20 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Iets met in het verleden behaalde resultaten enzo.
Omdat alles weer eens goed gaat en zoals ik het wil.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nou vertel, waarom ben je zo vrolijk?
Mooizoquote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Dementor het volgende:
[..]
Omdat alles weer eens goed gaat en zoals ik het wil.
Goed zo!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:21 schreef Dementor het volgende:
Omdat alles weer eens goed gaat en zoals ik het wil.
Mooi, houwen zo.quote:
Nee maar ik vind dat gewoon een leuke emoticon.quote:Op maandag 2 februari 2009 11:25 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goed zo!
Ik dacht even in combinatie met die vlag, dat je voor Volk en Vaderland een punt had gezet. Maar je bent geen Fransoos, hè?
Nee!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:43 schreef Deisyy het volgende:
Ik kan weer interneppen![]()
Alice is echt een trut![]()
En Dementor, alles gaat over
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:37 schreef Peter6000 het volgende:
Manu, volg je Vuurzee ook, dit jaar?
In het Vuurzeetopic wordt nu al gespeculeerd over wie de dader is, en we zitten nog maar bij aflevering 1.
Ze hadden 1,2 miljoen kijkers afgelopen zaterdag, maar dat kwam vooral omdat het na Paul de Leeuw (zonder reclameblok ertussen) geprogrammeerd stond.
Ik verwacht dat er uiteindelijk zo`n 600.000 - 800.000 liefhebbers overblijven.
Ik kan dit nie luisteren nie, want dan weten mijn collega's meteen dat ik nie zit te werken niequote:
Dat is toch die blonde dame?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:48 schreef beequeen het volgende:
Fijn Dees maar wie of wtf is Alice....een provider?
Een provider ja, en wat voor 1quote:Op maandag 2 februari 2009 11:48 schreef beequeen het volgende:
Fijn Dees maar wie of wtf is Alice....een provider?
Wie heb je nu dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een provider ja, en wat voor 1![]()
Internet klapte er om de haverklap uit en telefonie was nog erger, midden in gesprekken gewoon de lijn inene dood![]()
Maar als het goed is werkt mijn nieuwe provider vanvond thuis
Jeetje.quote:
Ja hier ben ik welquote:
Het spijt mequote:
Gespuis.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het spijt me
Wat leeft er hier allemaal?
Haha weer zoiets waar ik vrij weinig mee kanquote:
Wen er maar aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha weer zoiets waar ik vrij weinig mee kanMaargoed dat ben ik ook wel een beetje
Dat ga ik zeker doenquote:
Gefeliciteerd (met dat stoppen van roken danquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja, het heeft even geduurd, maar ik heb vandaag toch mooi even een paar goede doelen uit mijn maandelijkse lasten gehaald. En de yogastudio, want dat is ook een wassen neus.
Dat scheelt me toch snel alweer 60 Euro per maand. Nu nog stoppen met roken en ik hou elke maand zo'n 200 Euro over.
Nu je het zegt; dat bespaar ik nu ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Dat scheelt me toch snel alweer 60 Euro per maand. Nu nog stoppen met roken en ik hou elke maand zo'n 200 Euro over.
Je bent dus echt niet meer van plan te gaan roken, goed van jequote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu je het zegt; dat bespaar ik nu ook![]()
![]()
Ja die goede doelen hebben wij hier ook afgeschoten.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja, het heeft even geduurd, maar ik heb vandaag toch mooi even een paar goede doelen uit mijn maandelijkse lasten gehaald. En de yogastudio, want dat is ook een wassen neus.
Dat moet nog gebeuren. Maar bedankt voor de vroege supportquote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef nijnja het volgende:
Gefeliciteerd (met dat stoppen van roken dan)
"Mag ik uw voetbalplaatjes?"quote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:Voor de mensen met vragen ik ben Léon en kom uit Deventer doe Pabo ben alwel bijna 20
, zit op waterpolo en stijldansen en werk momenteel nog bij de Albert Heijn
Hallo Leonquote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:
Voor de mensen met vragen ik ben Léon en kom uit Deventer doe Pabo ben alwel bijna 20
Heb je wel een verslaving of psychische stoornis?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:Voor de mensen met vragen ik ben Léon en kom uit Deventer doe Pabo ben alwel bijna 20
Neen, wij hebben een hek, ga daar maar achter staanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Mag ik uw voetbalplaatjes?"
[ afbeelding ]
Hallo ... Deisyyquote:
Volgens vrienden heb ik ADHD maar dat valt wel meequote:Op maandag 2 februari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je wel een verslaving of psychische stoornis?
Anders ben je hier niet welkom.
Edit: Waterpolo voldoet ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |