Jeetje.quote:
Ja hier ben ik welquote:
Het spijt mequote:
Gespuis.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:08 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het spijt me
Wat leeft er hier allemaal?
Haha weer zoiets waar ik vrij weinig mee kanquote:
Wen er maar aan.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:10 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha weer zoiets waar ik vrij weinig mee kanMaargoed dat ben ik ook wel een beetje
Dat ga ik zeker doenquote:
Gefeliciteerd (met dat stoppen van roken danquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja, het heeft even geduurd, maar ik heb vandaag toch mooi even een paar goede doelen uit mijn maandelijkse lasten gehaald. En de yogastudio, want dat is ook een wassen neus.
Dat scheelt me toch snel alweer 60 Euro per maand. Nu nog stoppen met roken en ik hou elke maand zo'n 200 Euro over.
Nu je het zegt; dat bespaar ik nu ookquote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Dat scheelt me toch snel alweer 60 Euro per maand. Nu nog stoppen met roken en ik hou elke maand zo'n 200 Euro over.
Je bent dus echt niet meer van plan te gaan roken, goed van jequote:Op maandag 2 februari 2009 12:43 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Nu je het zegt; dat bespaar ik nu ook![]()
![]()
Ja die goede doelen hebben wij hier ook afgeschoten.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:39 schreef Copycat het volgende:
Jaja, het heeft even geduurd, maar ik heb vandaag toch mooi even een paar goede doelen uit mijn maandelijkse lasten gehaald. En de yogastudio, want dat is ook een wassen neus.
Dat moet nog gebeuren. Maar bedankt voor de vroege supportquote:Op maandag 2 februari 2009 12:40 schreef nijnja het volgende:
Gefeliciteerd (met dat stoppen van roken dan)
"Mag ik uw voetbalplaatjes?"quote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:Voor de mensen met vragen ik ben Léon en kom uit Deventer doe Pabo ben alwel bijna 20
, zit op waterpolo en stijldansen en werk momenteel nog bij de Albert Heijn
Hallo Leonquote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:
Voor de mensen met vragen ik ben Léon en kom uit Deventer doe Pabo ben alwel bijna 20
Heb je wel een verslaving of psychische stoornis?quote:Op maandag 2 februari 2009 12:45 schreef nijnja het volgende:Voor de mensen met vragen ik ben Léon en kom uit Deventer doe Pabo ben alwel bijna 20
Neen, wij hebben een hek, ga daar maar achter staanquote:Op maandag 2 februari 2009 12:47 schreef Dementor het volgende:
[..]
"Mag ik uw voetbalplaatjes?"
[ afbeelding ]
Hallo ... Deisyyquote:
Volgens vrienden heb ik ADHD maar dat valt wel meequote:Op maandag 2 februari 2009 12:53 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Heb je wel een verslaving of psychische stoornis?
Anders ben je hier niet welkom.
Edit: Waterpolo voldoet ook.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |