Succesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:11 schreef pascalheister het volgende:
avond
zo vrijdag (sinds 2 maanden) weer eens kijken voor een huisje, ben benieuwd
Ik eet zo af en toe nog een kroketquote:Op dinsdag 3 februari 2009 18:21 schreef sezten het volgende:
Zondag: Patat + frikandellen
Maandag: Frikandellen
Dinsdag: Patat + frikandellen
Woensdag: Patat + frikandellen
Zo hou je afwisseling.
Ach, zo heeft iedereen zijn eigen definitie van gezondquote:
Als er iets vies is...quote:
Hey Bjoro!quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:38 schreef Bjoro het volgende:Hoolselingen
Alles nog een beetje op orde hier ?
Beter dan met Ajax hoop ikquote:
ik heb hoogtevreesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eerder zo-een:
[ afbeelding ]
BTW, Noodles
Ja alles z'n gangetje hoor !quote:
Ik zit naar een kookprogramma te kijken, maar waar werden we bestolen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef Bjoro het volgende:
wat is Ajax bestolen zeg....echt schandalig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De 3-2 voor Ajax in de 94e minuut onterecht afgekeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit naar een kookprogramma te kijken, maar waar werden we bestolen?
en het was niet eens twijfelachtig....hij stond echt 2 meter NIET buitenspelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 3-2 voor Ajax in de 94e minuut onterecht afgekeurd.
zelfs zonder is het te zien......blijft natuurlijk een afgang dat ze zelfs achterkomen tegen die kunstgrasvoetballersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
We gaan het zien, ik heb mijn bril op
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
Ach, het was ook wel erg mazzel geweest om in de 94e minuut te scoren. MOet je maar niet 0-2 achter komen tegen Heracles. Veel Ajax-gehuil weer op FOK!, wel lekker.
Heerenveen gelukkig verlorenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |