ik heb hoogtevreesquote:Op dinsdag 3 februari 2009 16:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Eerder zo-een:
[ afbeelding ]
BTW, Noodles
Ja alles z'n gangetje hoor !quote:
Ik zit naar een kookprogramma te kijken, maar waar werden we bestolen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:08 schreef Bjoro het volgende:
wat is Ajax bestolen zeg....echt schandalig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De 3-2 voor Ajax in de 94e minuut onterecht afgekeurd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit naar een kookprogramma te kijken, maar waar werden we bestolen?
en het was niet eens twijfelachtig....hij stond echt 2 meter NIET buitenspelquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef sjimz het volgende:
[..]
De 3-2 voor Ajax in de 94e minuut onterecht afgekeurd.
zelfs zonder is het te zien......blijft natuurlijk een afgang dat ze zelfs achterkomen tegen die kunstgrasvoetballersquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:34 schreef SCH het volgende:
We gaan het zien, ik heb mijn bril op
Daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:46 schreef SCH het volgende:
Ach, het was ook wel erg mazzel geweest om in de 94e minuut te scoren. MOet je maar niet 0-2 achter komen tegen Heracles. Veel Ajax-gehuil weer op FOK!, wel lekker.
Heerenveen gelukkig verlorenquote:
Ik ga er even lekker voor zitten.quote:
Ach man, Van Basten maakt zich weer compleet belachelijk. Hij is een zeldzaam slecte coach en heeft iedere keer weer zo'n afleidingsmanouevre.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.
Dit heeft niks met Ajax te maken.
Het was wel buitenspel van Ajaxquote:
Nogmaals het gaat me niet om Ajax.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:51 schreef SCH het volgende:
[..]
Ach man, Van Basten maakt zich weer compleet belachelijk. Hij is een zeldzaam slecte coach en heeft iedere keer weer zo'n afleidingsmanouevre.
Kan gebeuren toch, een onterecht afgekeurde goal. Wij hadden een pingel tegen jullie moeten hebben, kregen we ook niet. Jammer dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |