Genieten dit ik heb een nogt grotere hyekel aan Heerenveen dan aaan Vitesse.quote:
Camera's lossen niks op. Hebben we dit soort leuke gesprekken ook niet meer.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nogmaals het gaat me niet om Ajax.
Heb ooit een topic geopend over dit item terwijl het niet over Ajax ging.
Ja, dat zegt AZ ook morgenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Genieten dit ik heb een nogt grotere hyekel aan Heerenveen dan aaan Vitesse.
En we zijn een punt uitgelopen.
Nou leuk zegquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:54 schreef SCH het volgende:
[..]
Camera's lossen niks op. Hebben we dit soort leuke gesprekken ook niet meer.
Zeg dat tegen West Duitsland in 66quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:56 schreef SCH het volgende:
Nee, camera's zijn kut. Dat haalt alle charme weg.
Ik zal ze missen.quote:
Ooit was ik de grootste fan van Marco van Basten, het kan verkeren. Wist ik veel dat het een zure oude zak zou wordenquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef Grulez het volgende:
Ik ben ook wel voor camera's, maar tegen het gejammer na zo'n wedstrijd als vandaag. Je schiet met al dat gezeur niks op.
Dat maakt deze avond wel weer leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
En Volendam gewonnen, brengt rechtstreekse degradatie van Feyenoord weer een stapje dichterbij
Heracles, Vitesse en Volendam pakken allemaal punten.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
En Volendam gewonnen, brengt rechtstreekse degradatie van Feyenoord weer een stapje dichterbij
Rumille, Longmen, Cyberia en nog 2.quote:
Kijk nu kan ik met je door één deurquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:00 schreef SCH het volgende:
quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooit was ik de grootste fan van Marco van Basten, het kan verkeren. Wist ik veel dat het een zure oude zak zou worden
Graafschap en Den Haag moeten natuurlijk nog en gaan niet winnen denk ik.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heracles, Vitesse en Volendam pakken allemaal punten.
Morgen Sparta ook nog en de zorgen nemen toe daar in Zuid.
Sowieso leuk als Sparta van die stadsgenoot van ze wint. Dat is altijd al leuk.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:02 schreef sjimz het volgende:
Heracles, Vitesse en Volendam pakken allemaal punten.
Morgen Sparta ook nog en de zorgen nemen toe daar in Zuid.
Vanwegen kankerverwensingen ?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Rumille, Longmen, Cyberia en nog 2.
En dat hij zn haar zou laten groeienquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ooit was ik de grootste fan van Marco van Basten, het kan verkeren. Wist ik veel dat het een zure oude zak zou worden
Ik ben altijd Sparta fan behalve tegen Ajaxquote:Op dinsdag 3 februari 2009 23:04 schreef golfer het volgende:
[..]
Sowieso leuk als Sparta van die stadsgenoot van ze wint. Dat is altijd al leuk.
Ik ben morgen Sparta-fan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |