nou oke dan. Verhagen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:52 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Mij dunkt dat dit een belediging is!
Erasmus was een vrijdenker. Vroeger werd zoiets nog in relatie gebracht tot het humanismequote:
En met de activiteit 'denken'... niet 'vinden', zoals tegenwoordigquote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Erasmus was een vrijdenker. Vroeger werd zoiets nog in relatie gebracht tot het humanisme
Een groep uit het verleden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 21:50 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Je hebt ook daar iemand die kritiek op Obama heeft omdat hij in zijn 1e presidentiële toespraak de indianen niet noemde![]()
noemt er gvd eens een keer een president alle bevolkingsgroepen, ook de onderdrukten gaat er iemand lopen zeiken dat hij een groep uit het verleden is vergeten.
vrij vinden.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En met de activiteit 'denken'... niet 'vinden', zoals tegenwoordig
Vrijdenker staat nu synoniem voor een 2e hand columnist bij de elsevier.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:01 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Erasmus was een vrijdenker. Vroeger werd zoiets nog in relatie gebracht tot het humanisme
naja, je begrijpt de strekking wel.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:03 schreef Picchia het volgende:
[..]
Een groep uit het verleden.![]()
Je hebt ze al afgeschreven.
Poepen in de VS door de eeuwen heen.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Ik moet een onderwerp voor mijn BA-thesis verzinnen, help.
Staat genoteerd.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Poepen in de VS door de eeuwen heen.
Om bij een elsevier artikel aan te haken: De huidige invloeden van indianen op de amerikaanse maatschappij.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef Wheelgunner het volgende:
En de gevolgen voor de ozonlaag.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:14 schreef du_ke het volgende:
[..]
Poepen in de VS door de eeuwen heen.
Het failliet gaan van Californië.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:12 schreef Wheelgunner het volgende:
Als ik Elsevier in mijn bronnenlijst zet gooien ze me er meteen uit vrees ik. Maar op zich zijn de Indianen een leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:18 schreef One_of_the_few het volgende:
[..]
Om bij een elsevier artikel aan te haken: De huidige invloeden van indianen op de amerikaanse maatschappij.
Doe iets met je flexibele moraal (benut dat!) Ik zou zeggen, de noodzaak van Gitmo, het sluiten en de gevolgen?quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:26 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Als ik Elsevier in mijn bronnenlijst zet gooien ze me er meteen uit vrees ik. Maar op zich zijn de Indianen een leuk onderwerp.
Probleem is dat het leuk genoeg moet zijn om er maanden intensief mee bezig te zijn, en ik heb een concentratieboog van niets.
Of iets met een link tussen nederland en de VS.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe iets met je flexibele moraal (benut dat!) Ik zou zeggen, de noodzaak van Gitmo, het sluiten en de gevolgen?
Ik heb al eens wapenbezit zitten verdedigen in een paper, en dat pakte best goed uit, dus ik hoef niet noodzakelijk politiek correct te zijn inderdaad.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Doe iets met je flexibele moraal (benut dat!) Ik zou zeggen, de noodzaak van Gitmo, het sluiten en de gevolgen?
Amerikanistiek. Dus eigenlijk alles dat met de VS te maken heeft kan overwogen worden, maar het moet wel te benaderen zijn vanuit verschillende disciplines als bijvoorbeeld: letterkunde, taalkunde, geschiedenis, politiek, cultuur.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:29 schreef Picchia het volgende:
Het legaliseren van wapens; Nederland en de VS naast elkaar.
Wat is je studierichting?
Om alle disciplines te pakken: Schrijf een stuk over verschillen en overeenkomsten van de slagletters(van merknamen) in de wapenindustie van vanaf WO2.quote:Op dinsdag 3 februari 2009 22:35 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Amerikanistiek. Dus eigenlijk alles dat met de VS te maken heeft kan overwogen worden, maar het moet wel te benaderen zijn vanuit verschillende disciplines als bijvoorbeeld: letterkunde, taalkunde, geschiedenis, politiek, cultuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |