abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 februari 2009 @ 15:47:25 #1
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65626400
Het vorige deel: SLANK 520 - Met zijn allen aan de cosmo's op locatie!;)

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

Mannen kijken : hier

Thuis trainen doe je zo:
klik

Varieren doe je zo:

schema 1
schema 2
schema 3
schema 4

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

En vergeet niet : SHE is always RIGHT en we wachten tot ze terug komt!

[ Bericht 50% gewijzigd door mspoez op 01-02-2009 16:00:35 ]
Prrrrr
  zondag 1 februari 2009 @ 15:47:47 #2
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65626416
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef mspoez het volgende:
OP volgt
joepie!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65626417
Wel!
pi_65626441
wel natuurlijk!
pi_65626442
Hee poes. Je moet positieve loopenergie uitstralen jeweetz!!!
pi_65626507
Ik wil ook graag rennen, maar ik zie het zó niet zitten met deze kou Ik krijg dan altijd last van mijn ademhaling..
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65626511
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef mspoez het volgende:
Oh dat is neit goed Kip! Is er iemand bij je om op je te passen?
Nee, maar het gaat wel weer hoor. Heb het nog wel heel koud. Zo maar eens thee maken.

Ik val op zich vrij makkelijk flauw maar ik zag m nu helemaal niet aankomen. Meestal voel ik dat wel een beetje, ik kwam nu ook lullig neer.
pi_65626514
Waar is SHE eiks?
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_65626577
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
Waar is SHE eiks?
Die heeft een ban, er was een rel.
pi_65626618
Wuh Ik wil ook rennen Maar m'n knie doet nu nog pijn van 3 dagen geleden.... Toch maar eens naar de orthopeed gaan.
  Vis een optie? zondag 1 februari 2009 @ 15:54:19 #11
70532 loveli
N
pi_65626637
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:50 schreef Goodbye het volgende:
Waar is SHE eiks?
Verplicht afwezig Heeft iemand nog contact met haar gehad lately? En gezegd dat we haar missen?
crap in = crap out
pi_65626662
mijn vlees is taai ik kan wel janken
Ja doei.
pi_65626696
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Op laten staan. Beetje zuur erdoor doen. (wijn of azijn). Maar vooral geduld hebben.
  Vis een optie? zondag 1 februari 2009 @ 15:55:59 #14
70532 loveli
N
pi_65626700
Is het nog te redden, misschien met iets zuurs nog langer laten sudderen?
crap in = crap out
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 15:56:38 #15
163650 Greys
pi_65626721
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef loveli het volgende:

[..]

Verplicht afwezig Heeft iemand nog contact met haar gehad lately? En gezegd dat we haar missen?
Lately als in twee dagen geleden (geloof ik?) wel.
En ze kan hier gewoon meelezen, dus ze weet dat we haar missen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65626740
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:52 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Die heeft een ban, er was een rel.
Oh.

Ik heb dus echt wat gemist afgelopen dagen

Enlighten me, mag ook per pm
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 15:57:48 #17
163650 Greys
pi_65626753
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
Hoe lang heeft het gesudderd? Ik heb het ooit ook drie keer achter elkaar verziekt, maar toen bleek dat ik het toch écht nog langer op moest laten staan!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65626755
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Lately als in twee dagen geleden (geloof ik?) wel.
En ze kan hier gewoon meelezen, dus ze weet dat we haar missen
Heb je ook enig idee wanneer ze weer terugkomt?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 15:59:28 #19
163650 Greys
pi_65626800
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:

[..]

Heb je ook enig idee wanneer ze weer terugkomt?
Nee, dat ligt er aan. Ze heeft een permban begreep ik hier, dus dan is het bij de gratie van Fok of ze weer terug mag komen en wanneer ze weer terug mag komen.
Maar er gingen hier ook geruchten dat ze die ban gewoon zelf heeft aangevraagd en dan lijkt het me dat ze gewoon elk moment kan terugkomen wanneer ze dat weer ongedaan laat maken.

Er zullen vast mensen zijn die er meer van weten dan ik hoe het nou precies zit!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65626807
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Is het nog te redden, misschien met iets zuurs nog langer laten sudderen?
GMTA
pi_65626813
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe lang heeft het gesudderd? Ik heb het ooit ook drie keer achter elkaar verziekt, maar toen bleek dat ik het toch écht nog langer op moest laten staan!
het staat nu bijna 2 uur op...

maar ik heb nog even én ik heb er wat azijn bij gedaan:

[Draadjesvlees] Wat doe ik toch fout?

met dank aan CF
Ja doei.
pi_65626821
Dan is het dus ook veilig lijstjes te plaatsen (SHE )

O: boterham met hagelslag
T: 2 lollies
L: kom brinta
T: plakje ontbijtkoek

En vanavond eten we een soepie.

Weer even proberen terug te komen in een goed ritme te komen. Een paar dagen van borrels en uit eten gehad
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 16:00:48 #23
163650 Greys
pi_65626832
Bijna twee uur? Da's echt veel te kort!
Bij mij was het na 3 uur nóg taai en werd het pas wat na een uur of vijf
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65626839
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

het staat nu bijna 2 uur op...

maar ik heb nog even én ik heb er wat azijn bij gedaan:

[Draadjesvlees] Wat doe ik toch fout?

met dank aan CF
2 uur is ook veuls tekort. Bij mij staat het een halve dag, minstens.
pi_65626908
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Bijna twee uur? Da's echt veel te kort!
Bij mij was het na 3 uur nóg taai en werd het pas wat na een uur of vijf
vorige keer had ik dan beter vlees, want bij het proeven was het toen na 2,5 al heerlijk zacht?
maar gelukkig eten we altijd pas rond 7 uur, dus het heeft nog wel even
Ja doei.
pi_65626975
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef conleche het volgende:

[..]

2 uur is ook veuls tekort. Bij mij staat het een halve dag, minstens.
Ik hoop dat ik nog een keer familie trouw die dat soort dingen kookt, dat is dus echt niks voor mij zo lang met een gerecht bezig zijn (oke, al sta je er niet de hele tijd naast..)

Maar mijn pannenkoeken zijn wel gelukt en vullen heel erg! heb er 2 op, WOW!
Nu even de stad in en boodschappen doen.
Ga broccolitaart maken vanavond.

Weet iemand nog een lekker toetje wat je aan gasten kunt voorschotelen, maar niet al te slecht is voor de lijn?
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_65627043
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik hoop dat ik nog een keer familie trouw die dat soort dingen kookt, dat is dus echt niks voor mij zo lang met een gerecht bezig zijn (oke, al sta je er niet de hele tijd naast..)

Maar mijn pannenkoeken zijn wel gelukt en vullen heel erg! heb er 2 op, WOW!
Nu even de stad in en boodschappen doen.
Ga broccolitaart maken vanavond.

Weet iemand nog een lekker toetje wat je aan gasten kunt voorschotelen, maar niet al te slecht is voor de lijn?
Je staat er zelfs helemaal niet naast. Simpel als wat. En je hele huis ruikt lekker en knus.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 16:07:53 #28
163650 Greys
pi_65627061
Ik ga het van de week ook maar weer eens maken, stoofvlees
Ben echter zo'n sukkel he, echt... van de week ook een pan vol heerlijke gehaktballen gemaakt. Eten we er 's avonds bij het eten ieder eentje, volgende dag hele dag dienst en crematie van de oma van Heer G, kom ik er twee dagen later achter dat die pan met ballen nog op het gasfornuis staat. Uit natuurlijk. En dan kan je het weggooien. Potver. En zo ook met stoofvlees, ik vergeet het altijd in de koelkast te zetten
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65627062
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef conleche het volgende:

[..]

Je staat er zelfs helemaal niet naast. Simpel als wat. En je hele huis ruikt lekker en knus.
Kun je dan ook wel gewoon even weggaan overdag, de stad in ofzo?
Dan zou ik 't misschien ook wel kunnen proberen
pi_65627079
quote:
Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef conleche het volgende:

[..]

Op laten staan. Beetje zuur erdoor doen. (wijn of azijn). Maar vooral geduld hebben.
Er zat al tomatenpuree door, da's meer dan zuur genoeg.
Het zal allicht te redden zijn met veel tijd&liefde
pi_65627083
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ben echter zo'n sukkel he, echt... van de week ook een pan vol heerlijke gehaktballen gemaakt. Eten we er 's avonds bij het eten ieder eentje, volgende dag hele dag dienst en crematie van de oma van Heer G, kom ik er twee dagen later achter dat die pan met ballen nog op het gasfornuis staat. Uit natuurlijk. En dan kan je het weggooien. Potver. En zo ook met stoofvlees, ik vergeet het altijd in de koelkast te zetten
Ik had het eigenlijk erger gevonden als je gewoon weg was gegaan de hele dag en je fornuis nog AAN had gestaan
pi_65627093
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef conleche het volgende:

[..]

vooral dat laatste

moet je eigenlijk even naar buiten gaan en daarna weer terugkomen
Ja doei.
  zondag 1 februari 2009 @ 16:09:05 #33
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65627097
nu wil ik ook stoofvlees! maar dat is hier helaas een beetje uitgesloten

ik eet vanavond vissticks en ovenfriet, denk ik

oh echt, ik verdien een schop onder mn kont. ik moet genieten van al t mooishier, maar vandaag lukt t niet. bah. zo maar lekker douchen en een ritje door de omgeving maken. en dan vanavond lekker rommelen en klaarmaken voor de werkweek.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 16:09:43 #34
163650 Greys
pi_65627112
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Ik had het eigenlijk erger gevonden als je gewoon weg was gegaan de hele dag en je fornuis nog AAN had gestaan
Oh maar daar ben ik heel secuur in, ik check voor ik weg ga alles honderd keer of alles uit is enzo
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65627115
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef cyclechick het volgende:

Gegrillde ananas?
OK, ik eet dat altijd met een bol slagroomijs
pi_65627135
* Quinazoline gaat ook maar weer eens een poging doen tot mee-posten.

2 Jaar geleden zo'n 10 kg afgevallen en dat is er nog steeds af, maar hoe blij ik hier ook mee ben, de laatste tijd baal ik er wel van dat ik nog steeds een behoorlijk buik heb. Mijn BMI is ook nog net aan de hoge kant. Ben de laatste tijd weer fanatiek aan het sporten gegaan en vind dat voor het eerst in mijn leven leuk.

I.p.v. hier alleen mee te lezen wil ik nu toch maar weer mee gaan posten. Wie weet helpt het .
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_65627140
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Gehaktballen kun je rustig 2 dagen buiten de koeling laten staan, hoor. De gestolde jus conserveert ze.
pi_65627163
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Gegrillde ananas?
OK, ik eet dat altijd met een bol slagroomijs
of of of

ananas en dan in de koekenpan met basterdsuiker (daarna dus gecaramelliseerd) en geraspte kookchocolade met wat slagroom en idd een bolletje ijs in het midden
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 1 februari 2009 @ 16:12:18 #39
163650 Greys
pi_65627198
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Gehaktballen kun je rustig 2 dagen buiten de koeling laten staan, hoor. De gestolde jus conserveert ze.
Ze lagen maar tot de helft onder de jus helaas
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65627201
Ik moet bekennen dat ik wel een boodschapje doe, als ik stoofvlees heb opstaan. Die staat dan wel heel zacht op een vlamverdeler en er kan dus niet echt iets misgaan. Als ik langer wegmoet, dan zet ik het toch liever uit. Meestal zet ik het 's ochtends al op en dan als ik wegwil zet ik het gewoon even uit, om het weer aan te zetten als ik weer terugben.
pi_65627208
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh maar daar ben ik heel secuur in, ik check voor ik weg ga alles honderd keer of alles uit is enzo
Ha! Maar hoe vaker je checkt, hoe minder betrouwbaar je geheugen wordt!

OCD patienten (met een dwangstoornis) checken bijv ook (maar dan echt) alles 10x, maar doordat je zo vaak dezelfde handeling uitvoert, wordt het routine, en dan kan je je niet meer levendig/helder herinneren of je het nou wel of niet hebt gedaan.
Bedenk je maar eens als je aan het autorijden bent, of je wel echt in je spiegel hebt gekeken. Natuurlijk heb je dat wel, maar waarschijnlijk kun je je dat niet meer herinneren

Zo, is mijn studie toch best nuttig af en toe
pi_65627235
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

of of of

ananas en dan in de koekenpan met basterdsuiker (daarna dus gecaramelliseerd) en geraspte kookchocolade met wat slagroom en idd een bolletje ijs in het midden
Dat klinkt echt goddelijk
pi_65627237
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Als ze 3 cm onder het gestolde vet zitten, zou dat theoretisch kunnen, ja. Maar ik zou het niet doen

WB Q! Wat is je plan van aanpak, qua sporten? Cardio, kracht?
pi_65627242
Oeps, foutje
pi_65627244
is het ook maar niet echt slank
Ja doei.
  zondag 1 februari 2009 @ 16:13:57 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65627248
quote:
Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze lagen maar tot de helft onder de jus helaas
ik zou dan serieus nog wel overwegen om t op te eten. even doorsnijden, ruiken of t goed ruikt, en hoppa... ben daar vrij makkelijk in
pi_65627271
Ik had vannacht opeens het idee dat het gas aan stond. Ik vond het heel aannemelijk dat ik het knopje per ongeluk aan had gestoten. Dat is nl. weleens eerder gebeurd...toen was ik echt bang dat het huis zou ontploffen bij een vonk/verse zuurstof.
Gelukkig moet daarvoor echt heel erg veel gas vrijkomen!

[ Bericht 0% gewijzigd door cinnamongirl op 01-02-2009 16:22:59 ]
  zondag 1 februari 2009 @ 16:15:11 #48
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_65627291
zo moest ik in mijn eerste studentenhuis altijd door een winkeldeur naar binnen. die móest dus echt op slot. en de enige manier om zeker te weten dat die dichtzat was op een gegeven moment hardop tegen mezelf zeggen bij he top slot doen "ik doe nu de deur op slot"... anders kon ik geheid mn bed ineens uit s nachs om te checken of ie wel dicht zat...
pi_65627319
Wat een ramp, van die lekkere ballen! Bij ons vriest het in de keuken ook Dus dat was geen punt geweest.
pi_65627324
Nu heb ik zo'n trek!!! Ik ga zo heel vroeg Japans eten, kweenie waarom, maar 1 van de vriendinnen wilde om half zes al eten. Dus ik scheur zo naar huis om hond af te zetten en dan weer terug en dan ga ik me toch een partij sushi eten en zeewiersalade en van die boontjes en ook nog iets warms, weet nog niet wat. Hongerrrrrrrr!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')