joepie!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:47 schreef mspoez het volgende:
OP volgt
Nee, maar het gaat wel weer hoor. Heb het nog wel heel koud. Zo maar eens thee maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:43 schreef mspoez het volgende:
Oh dat is neit goed Kip! Is er iemand bij je om op je te passen?
Verplicht afwezigquote:
Op laten staan. Beetje zuur erdoor doen. (wijn of azijn). Maar vooral geduld hebben.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vlees is taaiik kan wel janken
Lately als in twee dagen geleden (geloof ik?) wel.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef loveli het volgende:
[..]
Verplicht afwezigHeeft iemand nog contact met haar gehad lately? En gezegd dat we haar missen?
Oh.quote:
Hoe lang heeft het gesudderd? Ik heb het ooit ook drie keer achter elkaar verziekt, maar toen bleek dat ik het toch écht nog langer op moest laten staan!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef motorbloempje het volgende:
mijn vlees is taaiik kan wel janken
Heb je ook enig idee wanneer ze weer terugkomt?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef Greys het volgende:
Lately als in twee dagen geleden (geloof ik?) wel.
En ze kan hier gewoon meelezen, dus ze weet dat we haar missen
Nee, dat ligt er aan. Ze heeft een permban begreep ik hier, dus dan is het bij de gratie van Fok of ze weer terug mag komen en wanneer ze weer terug mag komen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee wanneer ze weer terugkomt?
GMTAquote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef loveli het volgende:
Is het nog te redden, misschien met iets zuurs nog langer laten sudderen?
het staat nu bijna 2 uur op...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe lang heeft het gesudderd? Ik heb het ooit ook drie keer achter elkaar verziekt, maar toen bleek dat ik het toch écht nog langer op moest laten staan!
2 uur is ook veuls tekort. Bij mij staat het een halve dag, minstens.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het staat nu bijna 2 uur op...
maar ik heb nog even én ik heb er wat azijn bij gedaan:
[Draadjesvlees] Wat doe ik toch fout?
met dank aan CF
vorige keer had ik dan beter vlees, want bij het proeven was het toen na 2,5 al heerlijk zacht?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef Greys het volgende:
Bijna twee uur? Da's echt veel te kort!
Bij mij was het na 3 uur nóg taai en werd het pas wat na een uur of vijf
Ik hoop dat ik nog een keer familie trouw die dat soort dingen kookt, dat is dus echt niks voor mij zo lang met een gerecht bezig zijn (oke, al sta je er niet de hele tijd naast..)quote:Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef conleche het volgende:
[..]
2 uur is ook veuls tekort. Bij mij staat het een halve dag, minstens.
Je staat er zelfs helemaal niet naast. Simpel als wat. En je hele huis ruikt lekker en knus.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik nog een keer familie trouw die dat soort dingen kookt, dat is dus echt niks voor mij zo lang met een gerecht bezig zijn (oke, al sta je er niet de hele tijd naast..)
Maar mijn pannenkoeken zijn wel gelukten vullen heel erg!
heb er 2 op, WOW!
Nu even de stad in en boodschappen doen.
Ga broccolitaart maken vanavond.
Weet iemand nog een lekker toetje wat je aan gasten kunt voorschotelen, maar niet al te slecht is voor de lijn?
Kun je dan ook wel gewoon even weggaan overdag, de stad in ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Je staat er zelfs helemaal niet naast. Simpel als wat. En je hele huis ruikt lekker en knus.
Er zat al tomatenpuree door, da's meer dan zuur genoeg.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef conleche het volgende:
[..]
Op laten staan. Beetje zuur erdoor doen. (wijn of azijn). Maar vooral geduld hebben.
Ik had het eigenlijk erger gevonden als je gewoon weg was gegaan de hele dag en je fornuis nog AAN had gestaanquote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga het van de week ook maar weer eens maken, stoofvlees![]()
Ben echter zo'n sukkel he, echt... van de week ook een pan vol heerlijke gehaktballen gemaakt. Eten we er 's avonds bij het eten ieder eentje, volgende dag hele dag dienst en crematie van de oma van Heer G, kom ik er twee dagen later achter dat die pan met ballen nog op het gasfornuis staat. Uit natuurlijk. En dan kan je het weggooien. Potver. En zo ook met stoofvlees, ik vergeet het altijd in de koelkast te zetten
vooral dat laatstequote:Op zondag 1 februari 2009 16:06 schreef conleche het volgende:
[..]
Je staat er zelfs helemaal niet naast. Simpel als wat. En je hele huis ruikt lekker en knus.
Oh maar daar ben ik heel secuur in, ik check voor ik weg ga alles honderd keer of alles uit is enzoquote:Op zondag 1 februari 2009 16:08 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik had het eigenlijk erger gevonden als je gewoon weg was gegaan de hele dag en je fornuis nog AAN had gestaan
Gegrillde ananas?quote:Op zondag 1 februari 2009 16:04 schreef cyclechick het volgende:
Weet iemand nog een lekker toetje wat je aan gasten kunt voorschotelen, maar niet al te slecht is voor de lijn?
Gehaktballen kun je rustig 2 dagen buiten de koeling laten staan, hoor. De gestolde jus conserveert ze.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:07 schreef Greys het volgende:
Ik ga het van de week ook maar weer eens maken, stoofvlees![]()
Ben echter zo'n sukkel he, echt... van de week ook een pan vol heerlijke gehaktballen gemaakt. Eten we er 's avonds bij het eten ieder eentje, volgende dag hele dag dienst en crematie van de oma van Heer G, kom ik er twee dagen later achter dat die pan met ballen nog op het gasfornuis staat. Uit natuurlijk. En dan kan je het weggooien. Potver. En zo ook met stoofvlees, ik vergeet het altijd in de koelkast te zetten
of of ofquote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Gegrillde ananas?
OK, ik eet dat altijd met een bol slagroomijs
Ze lagen maar tot de helft onder de jus helaasquote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gehaktballen kun je rustig 2 dagen buiten de koeling laten staan, hoor. De gestolde jus conserveert ze.
Ha! Maar hoe vaker je checkt, hoe minder betrouwbaar je geheugen wordt!quote:Op zondag 1 februari 2009 16:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh maar daar ben ik heel secuur in, ik check voor ik weg ga alles honderd keer of alles uit is enzo
Dat klinkt echt goddelijkquote:Op zondag 1 februari 2009 16:11 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
of of of
ananas en dan in de koekenpan met basterdsuiker (daarna dus gecaramelliseerd) en geraspte kookchocolade met wat slagroom en idd een bolletje ijs in het midden![]()
Als ze 3 cm onder het gestolde vet zitten, zou dat theoretisch kunnen, ja. Maar ik zou het niet doenquote:Op zondag 1 februari 2009 16:10 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Gehaktballen kun je rustig 2 dagen buiten de koeling laten staan, hoor. De gestolde jus conserveert ze.
ik zou dan serieus nog wel overwegen om t op te eten. even doorsnijden, ruiken of t goed ruikt, en hoppa... ben daar vrij makkelijk inquote:Op zondag 1 februari 2009 16:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze lagen maar tot de helft onder de jus helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |