Nee, gewoon m'n macbook.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, true, maar er zijn ook studenten die het doen.
Ideaal, zo'n draagbare dvd speler
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als perzische katten vind ik dit echt lelijk
Jezus dies wel echt lelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, gewoon m'n macbook.
[..]
[ afbeelding ]
Zo hellekat.
Ja weet ik: veredelde dvd-spelerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, gewoon m'n macbook.
[..]
[ afbeelding ]
Zo hellekat.
Harr harr harr.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezus dies wel echt lelijk.
Echt een kale poes.ha-ha
Verkeersongeluk.quote:
Dit is iemand anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:58 schreef Marurk het volgende:
Broekpaling: sinds wanneer heet jij Palingbroek
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb niet eens een kloontje.
Ik wil het niet eens weten ...quote:
Ja, toch?quote:
OH, ok.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, toch?
Alleen niet als je een ban hebt
Monique... jammiequote:
Ik las ergens zoiets van dat zij het helemaal niet altijd leuk vindt om beroemd te zijn.quote:
Ja, mits niet rellen. Anders gaat je kloon in de shredder en je originele in de ban.quote:
En wat is het nut van een kloon?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, mits niet rellen. Anders gaat je kloon in de shredder en je originele in de ban.
Dat wijf is inderdaad talentloos.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las ergens zoiets van dat zij het helemaal niet altijd leuk vindt om beroemd te zijn.
Mijn god, ze heeft toch ook alles aan die broer van haar te danken.Anders was ze ook nooit bekend geworden.
Dat varken doet er eerst alles aan om door te breken en dan gaan janken......quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las ergens zoiets van dat zij het helemaal niet altijd leuk vindt om beroemd te zijn.
Mijn god, ze heeft toch ook alles aan die broer van haar te danken.Anders was ze ook nooit bekend geworden.
Heeft ze toch het verkeerde beroep uitgekozenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:08 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat varken doet er eerst alles aan om door te breken en dan gaan janken......![]()
Hoe heet dat zeppelin programma met dat varken en die piraat?Je snapt wat ik bedoel.
![]()
ow nou welquote:
dEUS!quote:
Ik ga naar Pinkpopquote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Wie van jullie gaat het trouwens naar Lowlands?
Ga nou maar douchenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef Pluisigtijntje het volgende:
[..]
Dat was zo'n kinderboek. Zon heule lieve!
Ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
Als ik iemand zou kennen die mee zou willen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:12 schreef Smart_ass het volgende:
JOAH!quote:
Depeche Mode komt.quote:
Ik ga sowieso.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Als ik iemand zou kennen die mee zou willen.
[..]
JOAH!
quote:
Pukkelpop 2005 en 2006quote:Op zondag 1 februari 2009 14:13 schreef postmortum het volgende:
ik ga naar Pukkelpop bitchez
Ik wil ook.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:15 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ga sowieso.
Lowlands.
Pinkpop.
Ja, die moet ik ook zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Depeche Mode komt.Die wil ik heel graag live zien.
Wat is de line up van graspop?quote:
Ik ook, damnit.quote:
Wie komen er nog meer trouwens?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, die moet ik ook zien.
Maar Placebo komt![]()
![]()
Ik denk dat lowlands en pukkelpop vrijwel dezelfde line up hadden in 2005.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Lowlands 2005 en 2007 waren het tofst vond ik.
The Kooks.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ook, damnit.
[..]
Wie komen er nog meer trouwens?
Maar ik hoor altijd dat op pukkelpop (zoals de naam ook doet vermoeden) heel veel tieners en pubers komen enzo. Op Lowlands wat minder dacht ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik denk dat lowlands en pukkelpop vrijwel dezelfde line up hadden in 2005.
Maar ik kan ook in de war zijn met Rock Wrechter
Bruce Springsteen.quote:
\quote:
Jan Smeets komt er ieder jaar hoorquote:
Oja Incubus, Foo Fighters en Editors waren er ook op Lowlands 2005.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Incubus, foofighters, The Verve, Editors, kaiser chiefs, Metallica
en nog wat meer
Eenschquote:
Foo Fighters hoef ik niet per se te zien.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja Incubus, Foo Fighters en Editors waren er ook op Lowlands 2005.
Wat is er mis met Metallica?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
\
Incubus, foofighters, The Verve, Editors, kaiser chiefs, Metallica
en nog wat meer
Ik vond Lowlands 2006 eigenlijk niet zoveel aan. Veel anderen wel denk ik, want Muse kwam toen ook.quote:
Best wel een hoopje bandsquote:Op zondag 1 februari 2009 14:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is de line up van graspop?
Interpolquote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef Smart_ass het volgende:
Maar 2007 was ook geil, met Interpol en Tool.En NiN.
DUIDELIJKquote:
Te weinig tenten, teveel dagjesmensen, vanaf de camping is het ver lopen naar het festivalterrein, en het is rond 12u altijd afgelopen.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met Metallica?Maar leuke namen.
Oh en wat is er mis met Pinkpop, Smart_ass?
Ik haat Metallica, vind er niets aan.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat is er mis met Metallica?Maar leuke namen.
Oh en wat is er mis met Pinkpop, Smart_ass?
Beck ; RadioHead , The Delays , The Yeah Yeah Yeahs, Zwita Swoon , Gogol Bordello , Racontuers, ETCquote:
Waar komt Radiohead?!?!?!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Beck ; RadioHead , The Delays , The Yeah Yeah Yeahs, Zwita Swoon , Gogol Bordello , Racontuers, ETC
Feeder, Him (gedwongen gezienquote:Op zondag 1 februari 2009 14:27 schreef postmortum het volgende:
[..]
Beck ; RadioHead , The Delays , The Yeah Yeah Yeahs, Zwita Swoon , Gogol Bordello , Racontuers, ETC
Pukkelpop 2006quote:
Ahh oke, ben er nooit geweest.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Te weinig tenten, teveel dagjesmensen, vanaf de camping is het ver lopen naar het festivalterrein, en het is rond 12u altijd afgelopen.
Oja en naast de bands is er niets te doen.
Metallica heeft goede nummers vind ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik haat Metallica, vind er niets aan.
Pukkelpop 2006quote:
Ja, kan, ieder zo zijn eigen smaakquote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef Fascination het volgende:
Metallica heeft goede nummers vind ik.
HIM en Panic @ the Disco tegelijk programmeren zwaarste uur festival ooitquote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feeder, Him (gedwongen gezien), Infadels, PLACEBO, stukje Radiohead, Snowpatrol, We are scientists, babyshambles die uit eindelijk afgezegt had, Lostprophets en roykssop (dat kan ook 2005 zijn)
HIM.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Feeder, Him (gedwongen gezien), Infadels, PLACEBO, stukje Radiohead, Snowpatrol, We are scientists, babyshambles die uit eindelijk afgezegt had, Lostprophets en roykssop (dat kan ook 2005 zijn)
HIM en Lostprophets ?! waar kwamen die ?!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef postmortum het volgende:
[..]
HIM en Panic @ the Disco tegelijk programmeren zwaarste uur festival ooit
Ik werd platgedrukt tegen het hek door al die soppende meisjesquote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
HIM.![]()
!! Al die tienermeisjes die soppen op die zanger.
Kutmuziek.
Hahaha.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik werd platgedrukt tegen het hek door al die soppende meisjes![]()
Niet verkeerd imo.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pukkelpop 2006quote:Op zondag 1 februari 2009 14:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
HIM en Lostprophets ?! waar kwamen die ?!
Ben je helemaal leip ofzo?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Tienermeisjes, afslachten die handel.
Nou zo ver wilde ik ook niet gaan, maar ik hoef niet per se platgedrukt te worden.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha.Tienermeisjes, afslachten die handel.
Tja als het nou jongens waren geweestquote:
Nou oke alleen een lobotomie dan.quote:
Vind ik niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou zo ver wilde ik ook niet gaan, maar ik hoef niet per se platgedrukt te worden.![]()
Oke, je bent op een festival en daar kan je het verwachten
Zeer ernstig.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind ik niet.Ik ben nog nooit op een festival geweest, hoe ernstig is dat.
ik ben toen de tent ingelopen waar the yeah yeah yeahs later zouden spelen , dat is pas muziekquote:Op zondag 1 februari 2009 14:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Leuke namen!quote:Op zondag 1 februari 2009 14:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wij hadden een superplek, dus als we wegggingen was ie zo ingepikt.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:41 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik ben toen de tent ingelopen waar the yeah yeah yeahs later zouden spelen , dat is pas muziek
quote:
Het was ook erg leukquote:
mietje , heb je de campingrellen gemistquote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Het was ook erg leuk![]()
Vooral het feit dat ik niet in een tent maar hotel sliep![]()
Heeeeerlijk, gewoon warm douchen/ badderen en een zacht bed.
Dat wil ik dan ook. Ik blijf natuurlijk wel een luxepopje.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
mietje , heb je de campingrellen gemist
Dat is vet.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Luxepoppetje FTWquote:Op zondag 1 februari 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat wil ik dan ook. Ik blijf natuurlijk wel een luxepopje.
We’ve all been changed from what we were
Je betaalt er ook wel dik voor, maar toch: lekker slapen en hygiene is toch ook wle belangrijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat is vet.![]()
Dat lijkt me ook het ergste aan een festival, in een tent slapen.
mensen die niet op de camping slapen moet thuis blijvenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luxepoppetje FTW![]()
Camperen is niets voor mij
je bedoelt dat blijkje jupilir en spek met ei op de kempense steenwegquote:Op zondag 1 februari 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je betaalt er ook wel dik voor, maar toch: lekker slapen en hygiene is toch ook wle belangrijk.![]()
En dat ontbijt![]()
Vorig jaar met zeilkamp sliep ik wel in een tentje.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Luxepoppetje FTW![]()
Camperen is niets voor mij
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
mensen die niet op de camping slapen moet thuis blijven
Met introkamp gingen we begin september buiten slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vorig jaar met zeilkamp sliep ik wel in een tentje.
Verschrikkelijk. En dan zo'n gezamenlijke douche.
Maar Martijn stond gewoon onder de afgesloten invalidedouche.
Hygiëne is niet van toepassing op een festival.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je betaalt er ook wel dik voor, maar toch: lekker slapen en hygiene is toch ook wle belangrijk.![]()
En dat ontbijt![]()
dan was je nou flink uitgewoond, vaginaal, anaal, oraal, nasaal..quote:Op zondag 1 februari 2009 14:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Tja als het nou jongens waren geweest
Gewat?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee hoor.
Ik heb het tenminste geprobeert.
Geef jezelf op voor het nederlandse dicteequote:
En daar voelde Martijn zich helemaal te goed voor.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met introkamp gingen we begin september buiten slapen![]()
![]()
Beter dan al die soppende meisjesquote:Op zondag 1 februari 2009 14:55 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
dan was je nou flink uitgewoond, vaginaal, anaal, oraal, nasaal..
Zodat jij mij weer uit kunt lachen?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geef jezelf op voor het nederlandse dictee
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En daar voelde Martijn zich helemaal te goed voor.
Wordt geen succesnummer, nee?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:58 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zodat jij mij weer uit kunt lachen?
Hahahaha.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:52 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Vorig jaar met zeilkamp sliep ik wel in een tentje.
Verschrikkelijk. En dan zo'n gezamenlijke douche.
Maar Martijn stond gewoon onder de afgesloten invalidedouche.
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Ik wilde mezelf ziekmelden, maar je zit toch met het feit dat je dan helemaal niemand kent op de eerste dag school..
Vermoedelijk zal ik toch een paar foutjes maken.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wordt geen succesnummer, nee?
Verschrikkelijk. Ik droomde vannacht dat ik in de trein naar de wc moest, maar de deur niet afgesloten was en iedereen meekeek. WTF!quote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.. Ik wil 't liefst ook helemaal afgezonderd douchen. We moesten een keer tijdens een schoolreis douchen in van die hokjes naast elkaar waar je elkaar vanaf de hals ongeveer kon zien. Dat vond ik ook maar niks.
Vrijdag, ergens dichtbij waar jij woontquote:Op zondag 1 februari 2009 15:03 schreef Zotheid het volgende:
Ow en waar en wanneer dacht je mij te zien 4ebe?
heul nix mis met sop-meisjes !quote:Op zondag 1 februari 2009 14:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Beter dan al die soppende meisjes
Te goed...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]Die leer je in de loop van het jaar wel kennen.
[..]
Hahaha. Wat zou die droom betekenen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
Verschrikkelijk. Ik droomde vannacht dat ik in de trein naar de wc moest, maar de deur niet afgesloten was en iedereen meekeek. WTF!
Ik hoef ze niet, wil jij ze hebben?quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vrijdag, ergens dichtbij waar jij woont
Met excursie in Berlijn moesten we in een jeugdherberg slapenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:00 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahahaha.. Ik wil 't liefst ook helemaal afgezonderd douchen. We moesten een keer tijdens een schoolreis douchen in van die hokjes naast elkaar waar je elkaar vanaf de hals ongeveer kon zien. Dat vond ik ook maar niks.
ZOVEEL details...quote:Op zondag 1 februari 2009 15:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]Wat had ik aan en wat was de tijd ong?
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst in de HHS kwam, ik heb echt een kwartier lopen zoeken naar het juiste lokaal.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Te goed...
Die intro op de HHS was ook een lachertje trouwens:
Naar de 5e etage met 60 man via de trap, "kijk dit is de ict-afdeling", met 60 man de trap weer afstommelen...
Dat vraag ik mij dus ook af.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hahaha. Wat zou die droom betekenen.
Jaaaah, zit jij er dan ook bij ?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoef ze niet, wil jij ze hebben?
Ik heb in Berlijn ook in zo'n jeugdherberg geslapen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met excursie in Berlijn moesten we in een jeugdherberg slapen!!!
Daar hadden ze douches met glazen deuren.
Ik weet niet wat voor opvattingen ze daar in dat Duitsland hebben...
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
ZOVEEL details...
*in de stress schiet.
Geen idee
Wtf.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met excursie in Berlijn moesten we in een jeugdherberg slapen!!!
Daar hadden ze douches met glazen deuren.
Ik weet niet wat voor opvattingen ze daar in dat Duitsland hebben...
Daarom hadden ze dus dat geweldige intro....quote:Op zondag 1 februari 2009 15:10 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik weet nog wel dat ik voor het eerst in de HHS kwam, ik heb echt een kwartier lopen zoeken naar het juiste lokaal.
[..]
Het kloppend hart van de Haagse.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Daarom hadden ze dus dat geweldige intro....![]()
Ik wist waar de ICT afdeling was.
Het was dichtbij het treinstation (lag er praktisch naast)quote:Op zondag 1 februari 2009 15:12 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb in Berlijn ook in zo'n jeugdherberg geslapen.
Heb je toevallig een foto of een naam oid?
[..]En waarom liep je niet gillend achter me aan?
Misschien behoort het tot dezelfde categorie als ergens naakt lopen. Dat zou betekenen dat je je wel eens onzeker voelt in het dagelijks leven.quote:
Naar een andere verdieping gegaan en om de beurt de wacht gehoudenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:15 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wtf.Je hebt er een handdoek voor gehangen?
Lang niet meer gehoordquote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 15:02 schreef Zotheid het volgende:
[..]Die leer je in de loop van het jaar wel kennen.
[..]
Vermoedelijk zal ik toch een paar foutjes maken.
[..]
Verschrikkelijk. Ik droomde vannacht dat ik in de trein naar de wc moest, maar de deur niet afgesloten was en iedereen meekeek. WTF!
Fok valt de hele tijd uit, waardoor ik opnieuw een reactie moet typen.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:24 schreef Zotheid het volgende:
Waarom is fok zo ontiegelijk langzaam.
@ 4ebe: Dat metrostation? Of niet?
quote:
Dus je bent in Asodelft geweest?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef Florian_ het volgende:
Nog wat leuks gebeurd dit weekend?
Ik heb net m'n vriendin weggebracht dus nu maar even FOK!ken
Ik ben net terug van men vriendinquote:Op zondag 1 februari 2009 15:29 schreef Florian_ het volgende:
Nog wat leuks gebeurd dit weekend?
Ik heb net m'n vriendin weggebracht dus nu maar even FOK!ken
Houdoeiquote:
Neen moest dr ergens anders afzettenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je bent in Asodelft geweest?
war ligt dat ?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dus je bent in Asodelft geweest?
Bijna langste lintwormdorp uit europa.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:55 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ach, net alsof veel mensen weten waar dat kleine kutplaatsje ligt
Staphorst is langer.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Bijna langste lintwormdorp uit europa.
Steen - Kanker talent.quote:Op zondag 1 februari 2009 15:56 schreef postmortum het volgende:
mensen die Steen niet luek vinden in klb
Vroeger waren ze niet zo happig op die sterren.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
Wat een mongool die kerel.quote:Op zondag 1 februari 2009 16:39 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik word er echt helemaal gestoord van
Doe dan trolliequote:
"MARCO BEDANKT, PANNENKOEK!"quote:Op zondag 1 februari 2009 16:35 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
http://www.dailymotion.com/goalzzz/video/x87s66_ajax-idioot_sport
Tsjah het is ook maar een spelletje, maar wel een spelletje waarbij gewonnen moet worden en er een ster bij moetquote:Op zondag 1 februari 2009 17:00 schreef reetveter het volgende:
Die bewaker"Het is maar een spelletje"
You sir, are listening to excellent music.quote:
Even de bass op z'n max en dan klinkt diequote:
Laatst was er ook al zon feestjequote:Op zondag 1 februari 2009 17:26 schreef CylonNL het volgende:
Reetveter, in april komt er leuk feestje in The Palace, met o.a. Brennan Heart en Technoboy.
Wie is die chick in je foboquote:Op zondag 1 februari 2009 17:36 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Vind zelf creatures van hun erg sterk;
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:46 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vroeger waren ze niet zo happig op die sterren.HAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij met je ONZforumpje dat oh zo leuk was____________________________________________________!
HAAAAAAAAAAAAHAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me
bier?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:49 schreef reetveter het volgende:
Kutttttttterrrrrrrrrr, ben veels te hyper en alles en heb zo avondwake
Bier![]()
Wat is ze druk.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:00 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Boxxy![]()
![]()
![]()
http://encyclopediadramatica.com/Boxxy
://encyclopediadramatica.com/Boxxy
Ja dat wel. Ik zou er ook heus wel neuken. Ze is best lekker. Alleen ik zou schijt ziek van haar worden als ik er langer als 2 uur mee opgescheept zit.quote:
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:08 schreef Silentalarm het volgende:
Ik luister nu fearless van Pink Floyd, en ik moest gelijk aan McFearless denken.
Leona - Zomer op je Radioquote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef Silentalarm het volgende:
HOE HEETTE DAT LIEVE MEISJE OOK ALWEER VAN YOUTUBE DIE ZO GOED KON ZINGEN?
Wat een kankerknuppel.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb ruzie met iemand uit mijn team. Die is voor heerenveen, suggereert dat ik zielig ben en dat Heerenveen beter is dan Ajax, want ze staan lager in de competitie, zijn uit de uefacup, zijn minder constant enz. En Ajax koopt alleen Heerenveen leeg volgens hem, Ajax word nooit leeggekochtZo kan ik nog wel even doorgaan..
![]()
Maandag op de training een doodschop
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef behangplakker het volgende:
Ik heb ruzie met iemand uit mijn team. Die is voor heerenveen, suggereert dat ik zielig ben en dat Heerenveen beter is dan Ajax, want ze staan lager in de competitie, zijn uit de uefacup, zijn minder constant enz. En Ajax koopt alleen Heerenveen leeg volgens hem, Ajax word nooit leeggekochtZo kan ik nog wel even doorgaan..
![]()
Lieve oogjes.quote:
Hij heeft gelijk! Krijg ik nu ook een kusjequote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Het is nog erger dan hier beschreven staat, ik weet alleen niet 123 alle detailsquote:
kankur.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:16 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het is nog erger dan hier beschreven staat, ik weet alleen niet 123 alle details![]()
Ohja hij zei ook nog dit, ik citeer: Zielig Jazz, echt sneu en triest dat je niet toegeeft dat Heerenveen beter is dan Ajax.
Hij durfde ook geen weddenschap met me aan te gaan over wie won (achteraf goed ook), ik drong hele tijd aan maar hij wilde niet. En nu heeft Heerenveen gewonnen en zeurt hij dat hij de weddenschap is aangegaan
Jongens, het is maar een spelletje.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:11 schreef behangplakker het volgende:
![]()
Je droomchick?quote:
Jij kan zo bij de security in de arenaquote:Op zondag 1 februari 2009 18:17 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jongens, het is maar een spelletje.![]()
Als je der regelt voor der cam en op youtube zet welquote:Op zondag 1 februari 2009 18:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Joaaaah![]()
Ff serieus. Ik vind dat als ik die hossel dat mijn lijstje verdubbeld wordt.
Ik moet trouwens echt aan mijn lijstje werken. Ik sta nu gewoon 4e of 5e ofzo. Gaat echt te ver.quote:Op zondag 1 februari 2009 18:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Joaaaah![]()
Ff serieus. Ik vind dat als ik die hossel dat mijn lijstje verdubbeld wordt.
haha, gast je staat nog altijd bovem mij met hossellequote:Op zondag 1 februari 2009 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet trouwens echt aan mijn lijstje werken. Ik sta nu gewoon 4e of 5e ofzo. Gaat echt te ver.
En ook allemaal maar 1 2 of 3 meer als mij.
Behalve tim. Want die zit op 37 ofzo
En hij had trouwens ook niet die dochter van cor bakker gehosselt. Want hij had een kortslip.
quote:Op zondag 1 februari 2009 18:17 schreef CylonNL het volgende:
[..]
Jongens, het is maar een spelletje.![]()
zodat jij trekvoer hebt voor de komende 2 maandenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:21 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je der regelt voor der cam en op youtube zet wel
Lijstjes bijhoudenquote:Op zondag 1 februari 2009 18:22 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik moet trouwens echt aan mijn lijstje werken. Ik sta nu gewoon 4e of 5e ofzo. Gaat echt te ver.
En ook allemaal maar 1 2 of 3 meer als mij.
Behalve tim. Want die zit op 37 ofzo
En hij had trouwens ook niet die dochter van cor bakker gehosselt. Want hij had een kortslip.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |