Nee, gewoon m'n macbook.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
True, true, maar er zijn ook studenten die het doen.
Ideaal, zo'n draagbare dvd speler
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Net als perzische katten vind ik dit echt lelijk
Jezus dies wel echt lelijk.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, gewoon m'n macbook.
[..]
[ afbeelding ]
Zo hellekat.
Ja weet ik: veredelde dvd-spelerquote:Op zondag 1 februari 2009 13:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee, gewoon m'n macbook.
[..]
[ afbeelding ]
Zo hellekat.
Harr harr harr.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:58 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Jezus dies wel echt lelijk.
Echt een kale poes.ha-ha
Verkeersongeluk.quote:
Dit is iemand anders.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:58 schreef Marurk het volgende:
Broekpaling: sinds wanneer heet jij Palingbroek
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:59 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb niet eens een kloontje.
Ik wil het niet eens weten ...quote:
Ja, toch?quote:
OH, ok.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, toch?
Alleen niet als je een ban hebt
Monique... jammiequote:
Ik las ergens zoiets van dat zij het helemaal niet altijd leuk vindt om beroemd te zijn.quote:
Ja, mits niet rellen. Anders gaat je kloon in de shredder en je originele in de ban.quote:
En wat is het nut van een kloon?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, mits niet rellen. Anders gaat je kloon in de shredder en je originele in de ban.
Dat wijf is inderdaad talentloos.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las ergens zoiets van dat zij het helemaal niet altijd leuk vindt om beroemd te zijn.
Mijn god, ze heeft toch ook alles aan die broer van haar te danken.Anders was ze ook nooit bekend geworden.
Dat varken doet er eerst alles aan om door te breken en dan gaan janken......quote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik las ergens zoiets van dat zij het helemaal niet altijd leuk vindt om beroemd te zijn.
Mijn god, ze heeft toch ook alles aan die broer van haar te danken.Anders was ze ook nooit bekend geworden.
Heeft ze toch het verkeerde beroep uitgekozenquote:Op zondag 1 februari 2009 14:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |