idd iedere tijd heeft zo zijn grootste speler met zeker niet mindere tegenstanders. Nu is het nog zeker Federer. Als hij stopt is de opvolger hoogstwaarschijnlijk al bekendquote:Op zondag 1 februari 2009 13:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Becker, Agassi, Courier, Stich, Krajicek, Ivanisevic, een hele rits Spaanse gravelbijters plus Muster, allemaal koekebakkers inderdaad.
nou ik vind um anders behoorlijk objectiefquote:Op zondag 1 februari 2009 13:51 schreef maril het volgende:
[..]
Die commentator van de NOS is niet objectief , hij lijkt gecharmeerd van Nadal.
Dit jaar zijn ze inderdaad wel om te lachen ja.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:52 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee er staat voor de grap PSV Eindhoven.
Ja, laat ze die lijnrechters een keer vervangen door computers. Dit gaat toch nergens over met al die fouten?quote:
Bijdrage van niksquote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dit jaar zijn ze inderdaad wel om te lachen ja.
Dat je club kut presteert, sukkel. Hoe kun je dat nou niet snappen?quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bijdrage van niks. Wat wil je nou zeggen?
Dat ik, zelfs als Feyenoord-supporter, dit jaar nog steeds kan lachen om PSV. Het helpt me door moeilijke tijden heen.quote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef -SG- het volgende:
[..]
Bijdrage van niks. Wat wil je nou zeggen?
Ja maar ik vind het knap dat hij dat antwoord op mijn quotequote:Op zondag 1 februari 2009 13:54 schreef XL het volgende:
[..]
Dat je club kut presteert, sukkel. Hoe kun je dat nou niet snappen?
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ik, zelfs als Feyenoord-supporter, dit jaar nog steeds kan lachen om PSV. Het helpt me door moeilijke tijden heen.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Dat ik, zelfs als Feyenoord-supporter, dit jaar nog steeds kan lachen om PSV. Het helpt me door moeilijke tijden heen.
heeft zij getennist? Zou je niet zeggenquote:Op zondag 1 februari 2009 13:53 schreef XL het volgende:
Steeds als je Milka in het publiek ziet zitten vraag je je toch af hoe zij ooit toptennisster heeft kunnen zijn? Maar als je dan terugdenkt aan de finale van gister, dan is supporteren voor Fed waarschijnlijk een stuk intensiever en dat gaat haar wel goed af.
quote:Op zondag 1 februari 2009 13:29 schreef -SG- het volgende:
[..]
Nee, federer zit gewoon met Nadal te spelen. Hij loopt er zo dadelijk met gemak overheen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |