abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 maart 2009 @ 17:56:00 #226
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_66867167
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:52 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Even voor de duidelijjkheid:

Wie zie jij als de klanten van 'grootbanken'?
Iedereen die opgelicht, getild of gerold kan worden. Alle rechtspersonen of natuurlijk personen dus. Kleine kinderen, bejaarden, 1-persoonsbedrijven, multinationals .... alle zijn doelwit van de maffiapraktijken van de grootbanken.
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
  maandag 9 maart 2009 @ 18:05:01 #227
141482 Q.
JurassiQ
pi_66867515
quote:
Op maandag 9 maart 2009 16:19 schreef ES57 het volgende:
Werken bij de grootbanken betekent dat je de klanten ziet als uit te persen objecten met als doel de aandeelhouders value te vergroten.
En dat geldt natuurlijk ook voor de receptionistes en baliemedewerkers aldaar.
For great justice!
pi_66867691
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:50 schreef ES57 het volgende:

[..]

Klopt maar in de FS is het extreem. En in die andere industrieën worden nuttige dingen gedaan zoals het fabriceren van platte beeldschermen, het ontwikkelen van medicijnen tegen AIDS of het verstrekken van marketingadviezen. Banken daarentegen maken alleen maar geld en zoals we weten is dat enkel het slijk der Aarde.
ik brak bijna doormidden...... nuttige dingen zoals het facbriceren van platte beeldscheremen en het verstrekken van marketingadviezen.....

Nu weet ik zeker dat deze wereld gedoemd is te vergaan wegens volkomen degeneratie....
pi_66869701
quote:
Op maandag 9 maart 2009 17:02 schreef Drive-r het volgende:

Net alsof dat in enige industrie anders is.
Misschien dat jij het je niet voor kan stellen, maar er zijn industrieen waar ze producten produceren die doen wat ze moeten doen en waar men dit ook garandeert. Financiele producten zijn gewoon pure oplichterij, financiele adviseurs beloven je bomen tot aan de hemel en laten je berooid achter, misdadigers zijn het.

De financiele sector heeft definitief zijn krediet verspeelt
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  Moderator maandag 9 maart 2009 @ 19:15:52 #230
236264 crew  capricia
pi_66869899
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:10 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Misschien dat jij het je niet voor kan stellen, maar er zijn industrieen waar ze producten produceren die doen wat ze moeten doen en waar men dit ook garandeert. Financiele producten zijn gewoon pure oplichterij, financiele adviseurs beloven je bomen tot aan de hemel en laten je berooid achter, misdadigers zijn het.

Eigenlijk idd wel vreemd dat je op de meest uiteenlopende produkten garantie krijgt, maar op financiele produkten niet.
Als het zo'n goed produkt is, moet die garantie ook geen probleem zijn...
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_66870066
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:15 schreef capricia het volgende:

[..]

Eigenlijk idd wel vreemd dat je op de meest uiteenlopende produkten garantie krijgt, maar op financiele produkten niet.
Als het zo'n goed produkt is, moet die garantie ook geen probleem zijn...
Zelf gaan ze eerst hun kosten in rekening brengen en als ze dan hun werk niet goed doen, krijg je niks geen enkele garantie. Dat klopt gewoon totaal niet. Nee... voor mij heeft elk financieel product definitief afgedaan en ik raad mensen altijd aan om zelf je centen te beleggen, - -

[ Bericht 9% gewijzigd door PietjePuk007 op 09-03-2009 19:23:02 ]
I'll sing you a lullaby.
pi_66870388
quote:

[..]

Wat een verschrikkelijke kortzichtigheid hier weer. Heb eigenlijk wel te doen met al die zanikerds die hier terecht of niet terecht bankiers door het slijk willen halen of het net varkens zijn. En wat een kul, financiele producten pure oplichterij. Als iemand jouw een rendement van 100% aanbiedt per jaar en je moet daarvoor 50.000 euro neerleggen. Sja, kijk dan niet vreemd op dat al je geld verdwenen is. Veel mensen zijn vaak ook veel te naief geweest en hebben zich makkelijk laten meeslepen door ' beloofde ' winsten. En keken er verder ook niet naar om, pas op het moment dat de zaak verlies begon te geven ging men zeuren. Zoals zovaak gezegd je hebt 2 soorten mensen, domme mensen en mensen die net slim genoeg zijn om daar gebruik van te maken!

Maar al dat gezeik en geschop tegen de financiele wereld wordt je toch een beetje moe van? Tuurlijk zitten er rotte appels tussen, ( zoals die RBS meneer die nu op een pensoen zit van 600.000 pond per jaar ) Ja dat soort mensen mogen van mij het gevang in als ze het gekregen geld niet terug betalen. Maar al dat gezeik en gezanik, ow ow wij werken ook hard en krijgen zelfs minder loon terwijl bankiers nog even lekker een bonus mogen opsniffelen. Grow up, echt waar.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:30:39 #233
226255 ES57
pi_66870456
quote:

pi_66870470
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:20 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Zelf gaan ze eerst hun kosten in rekening brengen en als ze dan hun werk niet goed doen, krijg je niks geen enkele garantie. Dat klopt gewoon totaal niet. Nee... voor mij heeft elk financieel product definitief afgedaan en ik raad mensen altijd aan om zelf je centen te beleggen, - -
Geef mij dan ook maar 3 redenen waarom je uberhaupt je eigen stink verdiende geld aan een ander wil geven om hem daar geld mee te laten verdienen ? Dat soort mensen zijn jammer genoeg veel te naief en hebben nul kennis van de financiele wereld. Pas op het moment dat ze hun geld kwijt zijn gaan ze onderzoek doen en dan zaniken bij verschillende nieuws bureaus
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_66870615
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:28 schreef sitting_elfling het volgende:

Wat een verschrikkelijke kortzichtigheid hier weer.
Nee, dat is geen kortzichtigheid maar gewoon een constatering. Ik heb destijds een financieel product gekocht van onze vrienden van Aegon. De voorzichtigste variant volgens de adviseur. De rendamenten waren volgens hem 'gegarandeert', juist omdat je niet kiest voor hoge risico volle investeringen. Wat blijkt nu.... de belegging is nooit van de grond gekomen, eerst komen ze zelf hoge kosten in rekening brengen en wat er dan nog over blijft moet dan wel zulke hoge rendementen gaan maken, dat bestaat gewoon niet. Dat wisten ze daar bij Aegon natuurlijk zelf ook wel. Maar gewoon moedwillig je klanten oplichten, dat is het.

Jij beschikt kennelijk over een andere set normen en waarden dan ik, want ik vind het crimineel en jij vind het gezeik. Ik hoop dat het hele financiele bolwerk in Nederland als een kaartenhuis instort en dat deze mensen eens de wrange vruchten van hun eigen handelen mogen proeven.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:37:55 #236
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66870725
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef xenobinol het volgende:
Nee, dat is geen kortzichtigheid maar gewoon een constatering. Ik heb destijds een financieel product gekocht van onze vrienden van Aegon. De voorzichtigste variant volgens de adviseur. De rendamenten waren volgens hem 'gegarandeert', juist omdat je niet kiest voor hoge risico volle investeringen. Wat blijkt nu.... de belegging is nooit van de grond gekomen, eerst komen ze zelf hoge kosten in rekening brengen en wat er dan nog over blijft moet dan wel zulke hoge rendementen gaan maken, dat bestaat gewoon niet. Dat wisten ze daar bij Aegon natuurlijk zelf ook wel. Maar gewoon moedwillig je klanten oplichten, dat is het.
Je bent inderdaad gewoon opgelicht. Zoals driekwart van Nederland is opgelicht door dit tuig.
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_66870777
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:35 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Jij beschikt kennelijk over een andere set normen en waarden dan ik, want ik vind het crimineel en jij vind het gezeik. Ik hoop dat het hele financiele bolwerk in Nederland als een kaartenhuis instort en dat deze mensen eens de wrange vruchten van hun eigen handelen mogen proeven.
Dat komt misschien eerder door het feit dat als iets te mooi om waar te zijn is. Het in 999 van de 1000 gevallen ook te mooi is om waar te zijn. Zie alleen al eens al die mensen die bellen naar die belspelletjes, of in de krant die achterlijke reclames of thuiswerken voor 50 euro per uur! Het kan echt!

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat ook! Zeker op financieel gebied. Daar komt nog een keer bij dat die Aegon medewerker zn werk gewoon doet en als je hetzelfde gesprek met hem had gevoerd rond de 2003 had je er waarschijnlijk nog geld op verdient ook. Tis maar net hoe de stuiver valt.
pi_66870786
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef sitting_elfling het volgende:

Geef mij dan ook maar 3 redenen waarom je uberhaupt je eigen stink verdiende geld aan een ander wil geven om hem daar geld mee te laten verdienen ? Dat soort mensen zijn jammer genoeg veel te naief en hebben nul kennis van de financiele wereld. Pas op het moment dat ze hun geld kwijt zijn gaan ze onderzoek doen en dan zaniken bij verschillende nieuws bureaus
Wat een gelul, deze mensen bieden een dienst aan zodat zij en de klant er beiden van kunnen profiteren. Nu blijkt dat alleen zij er van profiteren, ik noem dat parasiteren.

Als jij een paar schoenen nodig hebt, ga je die dan ook zelf maken. Bak jij je eigen brood? Fabriceer jij je eigen auto? En dan noem je mij kortzichtig

Als deze mensen gewoon goed werk zouden leveren dan zaten we nu niet met de brokken van hun brolwerk. Het is gewoon pure hebzucht, graaicultuur en uber narcisme van de bovenste plank.
I'll sing you a lullaby.
pi_66870971
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Wat een gelul, deze mensen bieden een dienst aan zodat zij en de klant er beiden van kunnen profiteren. Nu blijkt dat alleen zij er van profiteren, ik noem dat parasiteren.

Als jij een paar schoenen nodig hebt, ga je die dan ook zelf maken. Bak jij je eigen brood? Fabriceer jij je eigen auto? En dan noem je mij kortzichtig

Als deze mensen gewoon goed werk zouden leveren dan zaten we nu niet met de brokken van hun brolwerk. Het is gewoon pure hebzucht, graaicultuur en uber narcisme van de bovenste plank.
Ik zou het kopen van levensmiddelen of basisbehoeften niet willen vergelijken met het feit dat je eigenlijk meer geld wil hebben. Want dat is in 9 van de 10 gevallen de zaak als er iemand bij de bank aan klopt om daar zn centjes te dumpen om er extra geld mee te willen verdienen. Het feit dat je op alles ja en amen zegt wat zo'n medewerker met goede babbel je verteld is toch echt je eigen schuld. Je weet van te voren dat ze hoe dan ook jouw geld willen hebben, je moet je huid dus zo duur mogelijk willen verkopen. Het feit dat puur door marktomstandigheden het plannetje niet door gaat had de bank ook niet voorzien. Waarom zitten de banken op dit moment dik in de shit anders?
  maandag 9 maart 2009 @ 19:47:37 #240
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66871094
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:39 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Dat komt misschien eerder door het feit dat als iets te mooi om waar te zijn is. Het in 999 van de 1000 gevallen ook te mooi is om waar te zijn. Zie alleen al eens al die mensen die bellen naar die belspelletjes, of in de krant die achterlijke reclames of thuiswerken voor 50 euro per uur! Het kan echt!

Als iets te mooi klinkt om waar te zijn, is het dat ook! Zeker op financieel gebied. Daar komt nog een keer bij dat die Aegon medewerker zn werk gewoon doet en als je hetzelfde gesprek met hem had gevoerd rond de 2003 had je er waarschijnlijk nog geld op verdient ook. Tis maar net hoe de stuiver valt.
Ongelofelijk wat een bizarre set normen en waarden jij er op nahoudt. Dat werken in de financiële sector heeft je hele referentiekader verneukt. Beroepsdeformatie noemen ze dat ook wel. Blijkbaar is 'oplichting' in de financiële sector zo algemeen geworden, dat iedereen het maar normaal vindt.

Het is heel simpel: als je een product aankoopt ga je uit van vertrouwen. Je vertrouwt erop dat datgene wat je te horen krijgt over het product op waarheid gebaseerd is en dat er ook geen cruciale zaken worden achtergehouden. Als dat vertrouwen bewust beschaamd wordt, dan heet dat gewoon oplichting. Dat is precies wat zich in de financiële wereld massaal heeft plaatsgevonden, gewone burgers zijn massaal opgelicht, doordat ze vertrouwen hadden in de persoon die hen voorlichting gaf over het product.

Oplichting is overigens strafbaar, dat je het even weet.
pi_66871339
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:47 schreef Lemmeb het volgende:

[..]

Ongelofelijk wat een bizarre set normen en waarden jij er op nahoudt. Dat werken in de financiële sector heeft je hele referentiekader verneukt. Beroepsdeformatie noemen ze dat ook wel. Blijkbaar is 'oplichting' in de financiële sector zo algemeen geworden, dat iedereen het maar normaal vindt.

Het is heel simpel: als je een product aankoopt ga je uit van vertrouwen. Je vertrouwt erop dat datgene wat je te horen krijgt over het product op waarheid gebaseerd is en dat er ook geen cruciale zaken worden achtergehouden. Als dat vertrouwen bewust beschaamd wordt, dan heet dat gewoon oplichting. Dat is precies wat zich in de financiële wereld massaal heeft plaatsgevonden, gewone burgers zijn massaal opgelicht, doordat ze vertrouwen hadden in de persoon die hen voorlichting gaf over het product.

Oplichting is overigens strafbaar, dat je het even weet.
Die mensen kunnen alleen shaken naar het geld omdat de markt volledig instorte. Volgens mij kan er aan de financiele informatie verder ook geen rechten worden ontleend als je zo'n contract zou tekenen maar dat weet ik niet helemaal zeker. Ik geloof er dan ook niks van dat zo'n medewerker denkt van, hey weer potentiele gasten die we kunnen oplichten. En die medewerkers zelf zijn vaak ook niet bepaald het ' je van het ' qua kennis. En men heeft inderdaad te lang gedacht, alles kan nog veel verder omhoog. Maar of er kwade gedachtes achter zaten? Die banken mogen dan wel die mensen misschien geen geld kunnen teruggeven ze zitten atm ook zelf dik in de stront.

Overigens mijn referentie kader mag dan iet wat verneukt zijn, en ik geef toe dat mijn beeld iet wat vertroebeld is door het feit dat ik midden in de financiele setting zit. Maar mensen gaan vaak nog te veel van het goede uit. Te naief.
  maandag 9 maart 2009 @ 19:59:28 #242
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66871546
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef sitting_elfling het volgende:
Die mensen kunnen alleen shaken naar het geld omdat de markt volledig instorte. Volgens mij kan er aan de financiele informatie verder ook geen rechten worden ontleend als je zo'n contract zou tekenen maar dat weet ik niet helemaal zeker.
Men dacht inderdaad van niet. Maar dat gaan we de komende tijd nog zien. In die hele woekerpolis-affaire bleek de rechter er toch ook iets genuanceerder over te denken. Nu blijkt zo'n beetje elke op beleggingen gebaseerde polis een woekerpolis te zijn.
quote:
Ik geloof er dan ook niks van dat zo'n medewerker denkt van, hey weer potentiele gasten die we kunnen oplichten. En die medewerkers zelf zijn vaak ook niet bepaald het ' je van het ' qua kennis. En men heeft inderdaad te lang gedacht, alles kan nog veel verder omhoog. Maar of er kwade gedachtes achter zaten?
Ik denk, of liever gezegd, ik weet zeker van wel. Dat is inderdaad cruciaal en daarover kunnen we natuurlijk van mening verschillen.
quote:
Die banken mogen dan wel die mensen misschien geen geld kunnen teruggeven ze zitten atm ook zelf dik in de stront.
Dat valt reuze mee. Ze krijgen de ene bailout na de andere, uit de zakken van de mensen die ze eerder hebben opgelicht.
quote:
Maar mensen gaan vaak nog te veel van het goede uit. Te naief.
Waar moeten ze dan vanuit gaan? Dat iedereen een oplichter is? De bakker op de hoek, de schoenmaker een straat verderop? Dat zou een mooie wereld wezen zeg!
pi_66871771
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:53 schreef sitting_elfling het volgende:

Overigens mijn referentie kader mag dan iet wat verneukt zijn, en ik geef toe dat mijn beeld iet wat vertroebeld is door het feit dat ik midden in de financiele setting zit. Maar mensen gaan vaak nog te veel van het goede uit. Te naief.
Iet wat verneukt? Meneer... succesvol zaken doen berust juist op vertrouwen en het creëren van win-win-situaties. Al het andere, is gewoon zaken doen volgens de methode van de mafia.

Als de hele mensheid zaken zou doen op de manier van b.v. een Aegon dan zou de hele wereld in de shit zitten i.p.v. voornamelijk de financiele instellingen. Deze instanties moeten dus ook gezuiverd worden van het soort mensen met een 'iet wat verneukt referentie kader', laten ze eerst maar eens het boetekleed aandoen, hun klanten compensatie aanbieden en eens grondig gaan investeren in fatsoenlijke normen en waarden.
I'll sing you a lullaby.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:16:29 #244
226255 ES57
pi_66872212
quote:
Op maandag 9 maart 2009 19:31 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Mijn eenvoudige doch lieve moeder spaarde via Koersplan van de Aegon vanaf 1996 12 jaar lang 100 gulden/ 45 euro per maand voor haar enige kleinzoon.

In 2008, na 12 jaar sparen, kreeg ze 5250 euro uitgekeerd. Dat is tachtig procent van het ingelegde geld terwijl de AEX in die periode met gemiddeld 10% per jaar omhoog ging. Dus geen pakweg 8000 euro zoals haar destijds door de Aegon 'beloofd was'

Rara, hoe kan dat?

Antwoord: pure oplichting en blunderend financieel management van de Aegon-medewerkers.

Maar ja, jij vindt natuurlijk dat mijn moeder zo stom was om geen universitaire opleiding te volgen om de hoed en de rand te snappen van wat haar destijds werd aangeboden.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:20:34 #245
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_66872386
Ik weet nog wel, ik had op een gegeven moment zo'n spaarrekening bij AEGON, vanwege de toen hoge rente. Was begin jaren '90, geloof ik. Vervolgens ging die rente al heel snel omlaag en kreeg ik ineens elke drie maanden een prachtige folder over Koersplan in de bus. Mooi dat ik er niet ingetrapt ben, maar het had zomaar gekund. Dan was ik nu ook de lul geweest.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:22:19 #246
226255 ES57
pi_66872452
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:05 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Iet wat verneukt? Meneer... succesvol zaken doen berust juist op vertrouwen en het creëren van win-win-situaties. Al het andere, is gewoon zaken doen volgens de methode van de mafia.

Als de hele mensheid zaken zou doen op de manier van b.v. een Aegon dan zou de hele wereld in de shit zitten i.p.v. voornamelijk de financiele instellingen. Deze instanties moeten dus ook gezuiverd worden van het soort mensen met een 'iet wat verneukt referentie kader', laten ze eerst maar eens het boetekleed aandoen, hun klanten compensatie aanbieden en eens grondig gaan investeren in fatsoenlijke normen en waarden.
De Aegon is itt andere verzekeringsbedrijven nog steeds niet over de brug gekomen met een compensatieregeling voor mensen die destijds Koersplan en op Koersplan gelijkende producten hadden 'gekocht'. Het geeft nog maar eens het lage moraal aan van die oplichtersbende.
  maandag 9 maart 2009 @ 20:26:43 #247
226255 ES57
pi_66872578
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:20 schreef Lemmeb het volgende:
Ik weet nog wel, ik had op een gegeven moment zo'n spaarrekening bij AEGON, vanwege de toen hoge rente. Was begin jaren '90, geloof ik. Vervolgens ging die rente al heel snel omlaag en kreeg ik ineens elke drie maanden een prachtige folder over Koersplan in de bus. Mooi dat ik er niet ingetrapt ben, maar het had zomaar gekund. Dan was ik nu ook de lul geweest.
Goed van/voor jou.
pi_66872632
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:16 schreef ES57 het volgende:

[..]

Mijn eenvoudige doch lieve moeder spaarde via Koersplan van de Aegon vanaf 1996 12 jaar lang 100 gulden/ 45 euro per maand voor haar enige kleinzoon.

In 2008, na 12 jaar sparen, kreeg ze 5250 euro uitgekeerd. Dat is tachtig procent van het ingelegde geld terwijl de AEX in die periode met gemiddeld 10% per jaar omhoog ging. Dus geen pakweg 8000 euro zoals haar destijds door de Aegon 'beloofd was'

Rara, hoe kan dat?

Antwoord: pure oplichting en blunderend financieel management van de Aegon-medewerkers.

Maar ja, jij vindt natuurlijk dat mijn moeder zo stom was om geen universitaire opleiding te volgen om de hoed en de rand te snappen van wat haar destijds werd aangeboden.
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat sommige mensen meer hulp nodig hebben bij bepaalde zaken anders worden ze volledig leeggevreten. Ja, veel financiele instellingen zijn uitzuigers en hebben het in dat geval niet altijd even eerlijk gespeeld. En misschien had de transparantie wel wat beter gemogen. Ik neem aan dat er bij dat soort contracten veel te veel kleine lettertjes zitten. Ik vraag me alleen af hoe 'gegarandeerd' iets is. Als iemand jouw garandeert op 10% winst per jaar maar je toch wil wijzen op risico's. Waarom zou hij dat doen? En als iemand je 10% garandeert en je zo ook het contract zou tekenen lijkt het me toch dat je die 10% mag verwachten? En als je dat niet krijg mag je hun toch aanklagen? Ze hebben je niet het geld gegeven wat ze je beloofden? Of zit het zo niet? Er mist toch wat in dit verhaal dan?
pi_66872647
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:22 schreef ES57 het volgende:
De Aegon is itt andere verzekeringsbedrijven nog steeds niet over de brug gekomen met een compensatieregeling voor mensen die destijds Koersplan en op Koersplan gelijkende producten hadden 'gekocht'. Het geeft nog maar eens het lage moraal aan van die oplichtersbende.
Absoluut, volkomen gebrek aan enig moraal

Wat mij ook zeer stoort is dat onze overheid die lui nog beloond heeft met een flinke zak duiten. De verantwoordelijken horen achter de tralies van een werkkamp.
I'll sing you a lullaby.
pi_66872819
quote:
Op maandag 9 maart 2009 20:28 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat sommige mensen meer hulp nodig hebben bij bepaalde zaken anders worden ze volledig leeggevreten. Ja, veel financiele instellingen zijn uitzuigers en hebben het in dat geval niet altijd even eerlijk gespeeld. En misschien had de transparantie wel wat beter gemogen. Ik neem aan dat er bij dat soort contracten veel te veel kleine lettertjes zitten. Ik vraag me alleen af hoe 'gegarandeerd' iets is. Als iemand jouw garandeert op 10% winst per jaar maar je toch wil wijzen op risico's. Waarom zou hij dat doen? En als iemand je 10% garandeert en je zo ook het contract zou tekenen lijkt het me toch dat je die 10% mag verwachten? En als je dat niet krijg mag je hun toch aanklagen? Ze hebben je niet het geld gegeven wat ze je beloofden? Of zit het zo niet? Er mist toch wat in dit verhaal dan?
het klinkt alsof ze om te beginnen niet spaarde maar met e.o.a. beleggingsplan meedeed. en idd werd/wordt dat nogal eens nogal anders gebracht. volgens mij is iedereen hier het er wel over eens dat er wel wat meer duidelijkheid mag op dat gebied. maar dit topic gaat daar helemaal niet over. dit topic gaat over werken in de financiele sector.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')