Beiden idd.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:40 schreef Susi het volgende:
Beide of beiden ?
Beiden, het gaat om personen.quote:
Iets met de beste stuurlui staan aan wal...quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef Mindlight het volgende:
Wel mooi dat in het vorige topic diverse malen werd aangegeven dat de truc voor Federer niet het fouten beperken zou zijn, maar meer winners slaan om een kans te hebben, en als je nu naar de cijfers kijkt sloeg hij precies evenveel winners, en fors minder UE.
Drama idd. Het is beiden.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:41 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Beiden, het gaat om personen.
Federer.
LOL, vind je?quote:Op zondag 1 februari 2009 11:50 schreef Steven184 het volgende:
Nou, het is nog niet echt veel.
Zal dan aan mij liggen, maar zit ook teveel te schakelen en andere dingen te doen. Maar ik voel de spanning nog niet echt op een of andere manier.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:52 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
LOL, vind je?
Heerlijke wedstrijd imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Spanning misschien nog niet zo, maar toch wel regelmatig mooie punten van allebei.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:55 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zal dan aan mij liggen, maar zit ook teveel te schakelen en andere dingen te doen. Maar ik voel de spanning nog niet echt op een of andere manier.
Ik hoop het wel. Al speelt Nadal nog steeds geweldig. Als sportliefhebber hoop ik dat de beste wint, maar als fan hoop ik wel dat dat Federer is.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:52 schreef XL het volgende:
Nadal speelt even minder. Dat moet Fedje gaan gebruiken.
Nadal kreunt ook harder, zou vermoeidheid hem parten gaan spelen?
quote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef Tim86 het volgende:
Quizvraag:
Wanneer weet je dat je naar goed tennis aan het kijken bent?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
verkapte tvp
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
Voor Nadal is dit niet bijzonder.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:03 schreef Mindlight het volgende:
Punt van het toernooi imo
Inderdaad, hier ookquote:Op zondag 1 februari 2009 12:02 schreef Susi het volgende:
Forum doet bij mij ook alleen maar raar bij dit topic
Jawelquote:Op zondag 1 februari 2009 12:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Nadal is dit niet bijzonder.
Dat doet toch niets af aan de schoonheid van het punt?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Voor Nadal is dit niet bijzonder.
denk jij echt dat hij aan de doping is?quote:Op zondag 1 februari 2009 12:06 schreef Federer-fan het volgende:
Lijkt me leuk als die Fuentes straks tijdens een rally de baan oprent en roept "Meneer Nadal, Meneer Nadal, uw doping, uw doping!"
Dat zeg ik ook niet imo.quote:Op zondag 1 februari 2009 12:07 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Dat doet toch niets af aan de schoonheid van het punt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |