pannekoek is toch wel een vrij veel gehoorde kreet hier, vasak in de betekenis van prutser of sukkel.quote:Op zondag 1 februari 2009 21:37 schreef De_Ananas het volgende:
Is ''pannekoek'' iets speciaal Amsterdams of heeft het alleen met Ajax te maken? Lijkt me niet toch?
Dat is toch in noord? Zou zeggen: naar CS en daar de pont pakken.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Opperkwal het volgende:
Weet iemand misschien welk station ik het beste uit kan stappen als ik naar de Johan van Hasseltweg (31) moet?
Ik hoor het nergens anders en ik dacht er aan vanwege de ''Ajax idioot'' (quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
pannekoek is toch wel een vrij veel gehoorde kreet hier, vasak in de betekenis van prutser of sukkel.
Maar of het echt iets Amsterdams is, geen idee.
Naar Cs en daar een bus nemen, gaan er een stuk of 3 die kant op.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:31 schreef Opperkwal het volgende:
Weet iemand misschien welk station ik het beste uit kan stappen als ik naar de Johan van Hasseltweg (31) moet?
ja, want alles in noord is makkelijk te bereiken met de pondquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is toch in noord? Zou zeggen: naar CS en daar de pont pakken.
Pannekoek hoor je regelmatig in Amsterdam, is vrij gematigd scheldwoord: van sjonge jonge wat een pannekoek, ofwel een niet al te snugger persoon.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:41 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik hoor het nergens anders en ik dacht er aan vanwege de ''Ajax idioot'' ()
Ik weet de betekenis ja maar aangezien ik het alleen in A'dam hoor dacht ik dat het misschien iets typisch Amsterdams is.quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Pannekoek hoor je regelmatig in Amsterdam, is vrij gematigd scheldwoord: van sjonge jonge wat een pannekoek, ofwel een niet al te snugger persoon.
ah, dus daarom doe ik er met het OV altijd zo lang over om in noord te komenquote:Op donderdag 5 februari 2009 17:42 schreef lienelien het volgende:
[..]
ja, want alles in noord is makkelijk te bereiken met de ponder is daar iig gewoon een bushalte, lijn 32 of 33 dacht ik. Maar probeer het wonder der 9292ov eens uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klopt pontje naar de meeuwenlaan nemen en gewoon de meeuwenlaan aflopen of fietsen dan ben je er...quote:Op donderdag 5 februari 2009 17:36 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is toch in noord? Zou zeggen: naar CS en daar de pont pakken.
Daar kwam ik pas ook weer achter jaquote:Op vrijdag 6 februari 2009 05:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat blijft Paradiso toch een kuttent
paradiso op zich is wel vet, alleen de mensenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 05:11 schreef De_Ananas het volgende:
Wat blijft Paradiso toch een kuttent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |