quote:Op maandag 3 november 2008 07:57 schreef Pappie_Culo het volgende:
De Jordaan kneuterig noemen en dan met de concertgebouwbuurt aan komen zetten?
Moet je echt effe uitleggen.
Nou, vooruit. Kleintjes is het daar idd niet en de SUV's draaien wat makkelijker dan hierquote:Op maandag 3 november 2008 12:56 schreef Manono het volgende:
[..]
kneu·te·rig bn, bw gezellig, knusjes; kleintjes, benepen
quote:Op maandag 3 november 2008 12:58 schreef Pappie_Culo het volgende:
Overigens is dit niet nr 21?
Kali wanneer ben je weer jarig?
Dat is een tyfusend inderdaad, had best wat dichter bij de stad gemogen. Maar ja, vind daat maar ff de ruimte voor zoiets ;-)quote:Op maandag 3 november 2008 14:40 schreef Roi het volgende:
Waar de AFAC je fiets verwijdert omdat die "hinderend" gestaan zou hebben...![]()
Ps. Westpoort is een pokken eind!
quote:Op maandag 3 november 2008 14:40 schreef Roi het volgende:
Waar de AFAC je fiets verwijdert omdat die "hinderend" gestaan zou hebben...![]()
Ps. Westpoort is een pokken eind!
quote:Op dinsdag 4 november 2008 09:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Dta je niet zo hard moet bellen in de ochtend en in de avond?
Weet ik veelquote:Op dinsdag 4 november 2008 09:36 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
en dat staat waar in amsterdam???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No, you're not wrong Walter, you're just an asshole.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef Semisane het volgende:
Het is toch GVD ironisch dat het in Amsterdam praktisch onmogelijk is om het slot van je fiets, waar je de sleutels van kwijt bent,af te laten slijpen?![]()
Ook nog een verdomme duur slot ook
maar ja...vriend moest voor de 3de keer in anderhalf jaar zijn sleutels verliezen...natuurlijk.
De fietsenmaker wil het niet, de politie doet het niet en stuurt me door naar AFAC, die dat ook al niet doen, maar die sturen me weer door naar de milieupolitie van het stadsdeel en gelukkig doen die het ook niet...
Maar die laatste hebben wel een 06 nummer van iemand die dat dan wel tegen betaling wilt doen...en dat zal wel een notiore fietsendief zijn.
quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:09 schreef Semisane het volgende:
Het is toch GVD ironisch dat het in Amsterdam praktisch onmogelijk is om het slot van je fiets, waar je de sleutels van kwijt bent,af te laten slijpen?![]()
Ook nog een verdomme duur slot ook
maar ja...vriend moest voor de 3de keer in anderhalf jaar zijn sleutels verliezen...natuurlijk.
De fietsenmaker wil het niet, de politie doet het niet en stuurt me door naar AFAC, die dat ook al niet doen, maar die sturen me weer door naar de milieupolitie van het stadsdeel en gelukkig doen die het ook niet...
Maar die laatste hebben wel een 06 nummer van iemand die dat dan wel tegen betaling wilt doen...en dat zal wel een notiore fietsendief zijn.
Tja, maar het slot en dus de fiets hangt aan een fietsenrek...en die naar de Mac Bike meenemen is ook mij te gortig. Of komt de MacBike ook op lokatie?quote:Op dinsdag 4 november 2008 14:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Mac Bike![]()
Tijdje geleden nog laten doen daar. ¤5 voor het slijpen, en ¤9 voor een nieuwe ofzo. Was dus gewoon zo'n ringslot.. Maar neem aan dat ze ook losse sloten wel aankunnenOja, wel je paspoort meenemen!
Mja, dat vreesde ik alquote:Op dinsdag 4 november 2008 14:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tja, maar het slot en dus de fiets hangt aan een fietsenrek...en die naar de Mac Bike meenemen is ook mij te gortig. Of komt de MacBike ook op lokatie?
Sowieso een draak van en tattoeage. De scheve kruizen zouden the least of my concerns zijn, in fatsoenlijk Nederlandsquote:
quote:Op dinsdag 4 november 2008 15:01 schreef Misstique het volgende:
BierEnTieten mag opzouten als hij zich alleen negatief kan uiten, er zijn wat posts gewist dus.
quote:
Heeeel mooi! Zou leuk zijn als ik ze binnenkort een keer naar Amsterdam komen... Of let ik niet goed op?quote:
kan niks op at5 vinden, hopen dat het allemaal meevalt!quote:Op zondag 9 november 2008 00:00 schreef Againzender het volgende:
Nare botsing vandaag op de Johan Huizingalaan vlakbij de kruizing met de Calandlaan. Brommer op een openslaande deur van een auto geknald, helm van het hoofd --> flinke wond met erg veel bloed. GGD deed er erg lang over ter plaatste te komen (vond ik, minuut of 10), en toen de eerste ambu er was kwam er even later nog een tweede assistentie verlenen.
Geen idee hoe het nu met het slachtoffer is, maar het zag er erg naar uit
Ik heb ook nog steeds niets kunnen vinden, dus ik hoop maar dat het motto: geen nieuws is goed nieuws van toepassing isquote:Op zondag 9 november 2008 01:32 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
kan niks op at5 vinden, hopen dat het allemaal meevalt!
Ach het was meer een verkapte tvpquote:Op woensdag 5 november 2008 20:30 schreef NoLoveLost het volgende:
[..]
Heeeel mooi! Zou leuk zijn als ik ze binnenkort een keer naar Amsterdam komen... Of let ik niet goed op?
In Money zingen ze ook héél even over Amsterdam.
hear hear (die klont zwart ook op de linkerarmquote:Op dinsdag 4 november 2008 16:26 schreef Love Mae King het volgende:
Sowieso een draak van en tattoeage. De scheve kruizen zouden the least of my concerns zijn, in fatsoenlijk Nederlands
quote:Op maandag 10 november 2008 07:08 schreef Pappie_Culo het volgende:
Ik heb ook een scooterongeluk gehad dinsdagnacht.... Had een of andere grappenmaker een hek dwars over de weg gezet (vlak achter een brug) en die zie je dus veel te laat.
Bijna 900 euro schade en al 3 dagen niet kunnen werken. Vrees dat het vanavond nog steeds niet gaat lukken.
Nassaukade, je hebt nog een tvp geplaatst in m'n stoere ridder topicquote:Op maandag 10 november 2008 09:46 schreef Manono het volgende:
Heh, wat erg?? Waar gebeurde dit, dat is toch eigenlijk bijna een poging tot doodslag?
quote:Op maandag 10 november 2008 09:54 schreef Pappie_Culo het volgende:
[..]
Nassaukade, je hebt nog een tvp geplaatst in m'n stoere ridder topic![]()
Zo naar de dokter toe, mag die me vertellen of het verantwoord is om vanavond te gaan werken. Weet zelf eigenlijk al van niet, maar hoor het graag van een ander.
doe ff een linkie, heb nu haast, kijk ik werk wel ffquote:Op maandag 10 november 2008 11:52 schreef Pappie_Culo het volgende:
En ik had nog wel zo'n mooie gemaakt met feauteau's enzeauw.
PAK EEN SLEUTEL?!?!?!?wtf!?!??!quote:Op maandag 10 november 2008 14:50 schreef Grumpey het volgende:
Voor mensen die een slot van een fiets moeten halen: even slijptol huren bij de Bo-rent voor 5 euro en klaar is kees. De Bo-rent zit o.a. in de eerste oosterparkstraat, maar vast nog wel op meer plekken. Het wordt gedoogd om te slijpen zolang je het maar zelf bij je eigen fiets doet (het is dus gedogen, het is dus niet toegestaan, vandaar reactie van politie etc.)
Dat zou idd de eerste optie zijn, maar als er geen sleutel meer is, door dat de sleutel bijvoorbeeld misplaatst is op een plek waar van de eigenaar niet meer weet waar dat is, dan moet je wat anders... Ja, ik ben/was de mede eigenaar.quote:Op maandag 10 november 2008 18:09 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
PAK EEN SLEUTEL?!?!?!?wtf!?!??!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |