abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62967300
Prins_Culo is ziek. Dat was hij gisteren al, maar onverschrokken als hij is, is Pappie natuurlijk gewoon op werk verschenen om zich voor volk en vaderland van zijn arbeidsplicht te kwijten.

Vandaag viel het echter allemaal niet mee. De koude die zich eerder van onze held meester had gemaakt bleek nu toch een griepje te zijn, hetgeen maar moeilijk verenigbaar was met de aard van zijn werk. Na anderhalf uur koos onze held zodoende voor een tactische terugtrekking, om later met hernieuwde kracht, moed en doodsverachting opnieuw ten tonele te verschijnen.

Hoe anders liep het allemaal... De doortraptheid van de donkere zijde liet zich wederom kennen. Als een schim in de nacht had een zeker galgebroed voorbereidingen getroffen om onze held Prins Pappie, Ridder van de Culo, Draver des Venusheuvels, etc, etc, etc voor eens en altijd te vellen.

Gedekt door de duisternis legde dit serpent een valstrik ter hoogte van de Nassaukade, alwaar Prins Pappie weldra op zijn stalen ros zou passeren. Met de brug in zicht remde onze held een weinig af. De scherpe bocht die zich over de brug boog was eerder immers al een hindernis gebleken welke hij zonder al te veel inspanning kon slechten.

Hij zette zijn sporen nog eens stevig in de rechter handgreep van zijn stalen ros terwijl de licht dalende glooiing van de brug die nu achter hem lag de sensatie van snelheid flink versnelde. Aan zijn rechterzijde verscheen plots een andere reiziger die zijn aandacht trok, maar daar onze Prins voorrang middels bloedlijn geniet kon hij zijn blik spoedig weer op de horizon richten.

En daar had een of andere mafkees dus een hek dwars over de weg gezet

Hoewel het op de foto's niet zo heel duidelijk te zien is, zie je dit dus echt niet. De straat hoort dan ook gewoon open te zijn, maar dit was humor om te lachen van de donkere zijde denk ik. Het resultaat is echter wel dat ik voorlopig niet kan werken door een kneuzing aan m'n duim /hand en algehele spierpijn en ellende door het hele lijf. Scooteren kan nog wel, al is er wel het e.e.a. aan schade.

Al met al ben ik er redelijk van afgekomen voordat ik er met +- 50 dwars doorheen ben gebeukt. Lag toch wel een metertje of wat verderop
Dance into the fire, to fatal sounds of broken dreams...
pi_62967372
wat een kut verhaal
pi_62967389
en je klacht is dus dat je een bril moet
pi_62967409
Phail.
0 topics op naam. 14.gif
pi_62967413
-->ONZ
0 topics op naam. 14.gif
pi_62967417
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:20 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
en je klacht is dus dat je een bril moet
Nee hoor, met mijn zicht is niets mis.

Je ziet het gewoon niet in het donker.
pi_62967429
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:21 schreef Broekpaling het volgende:
-->ONZ
Waarom?
pi_62967438
beterschap
Ja doei.
pi_62967453
Ik dacht dat het om een fietsend iemand ging, dan had je wel medelijden gekregen. Nu ben je gewoon een scooterpauper die veel meer pijn verdient.
  woensdag 5 november 2008 @ 13:22:54 #10
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_62967467
Hee, maar fantasie heb je wel !
A little knowledge is a dangerous thing.
pi_62967469
Ook wel eens meegemaakt idd, van die idioten die een dranghek op de weg zetten en dat een auto er dan vol inrijdt. Ineens dikke teringherrie, schrok me kapot.
pi_62967486
Sterkte Pap'.

En niet meer zo hard scooteren he?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_62967487
Wel props voor je uitgebreide foto reportage. Daar kan zelfs Afcajos of Chris2k nog wat van leren!
pi_62967502
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:22 schreef -SG- het volgende:
Hee, maar fantasie heb je wel !
Want?
pi_62967564
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef stbabylon het volgende:
Wel props voor je uitgebreide foto reportage. Daar kan zelfs Afcajos of Chris2k nog wat van leren!
Ik dacht dat de gemeente het zo kloterig had neergezet, dus later teruggekomen en foto's gemaakt voor de verzekering.

Maar gaat volgense de politie omn een kwajongsstreek... dus zal wel een hoop gedoe worden om de schade vergoed te krijgen.
pi_62967567
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:23 schreef Pappie_Culo het volgende:

[..]

Want?
je hebt geeneens een scooter
pi_62967587
scooters _!
Extremistisch gematigd.
pi_62967595
Goede klacht
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_62967694
kon je niet gewoon zeggen dat je tegen een hek aangejaagd was? Moet dat weer op zo'n kakkerige manier beschreven worden?

En overigens zag ik dat hek al vanaf foto 3, is toch wel een metertje of 10-20. Genoeg remafstand voor een scooter dacht ik zo. Maar ja, als je niet voor je blijft kijken, zoals je het in semi-geheimtaal hebt geschreven, dan had je op zijn minst een poging kunnen doen om naar rechts uit te kunnen wijken..

oftewel: eigen schuld, dikke bult.
pi_62967706
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:26 schreef P8 het volgende:
scooters _!
Zijn de snelste manier van vervoer door A'dam ja.
pi_62967709
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:17 schreef Pappie_Culo het volgende:

voorrang middels bloedlijn

Mooie vondst
Ja, ik generaliseer.
pi_62967763
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:30 schreef Cornelis83 het volgende:
kon je niet gewoon zeggen dat je tegen een hek aangejaagd was? Moet dat weer op zo'n kakkerige manier beschreven worden?

En overigens zag ik dat hek al vanaf foto 3, is toch wel een metertje of 10-20. Genoeg remafstand voor een scooter dacht ik zo. Maar ja, als je niet voor je blijft kijken, zoals je het in semi-geheimtaal hebt geschreven, dan had je op zijn minst een poging kunnen doen om naar rechts uit te kunnen wijken..

oftewel: eigen schuld, dikke bult.
je komt de brug af en ziet niets (je rijdt, je zit niet op je puisterige reet achter fok naar een foto te turen), je kijkt naar het straatje rechts omdat er een auto aankomt.

Zodra je weer voor je kijkt heb je nauwelijks tijd meer om te remmen.

Naar rechts uitwijken? Dan had ik die auto meegepakt.
pi_62967775
zal je nog 's beterschap wensen, mogen er morgen ook maar veel hekjes staan
Ja doei.
pi_62967859
en er staat 30 dus geen 50, aan de regels houden snotneus
pi_62967863
quote:
Op woensdag 5 november 2008 13:32 schreef motorbloempje het volgende:
zal je nog 's beterschap wensen, mogen er morgen ook maar veel hekjes staan
Nou moe.

Dank je voor de eerste verwensing in ieder geval
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')