Blijft gewoon altijd fijn om je aartsrivaal te zien falen. Hoewel het wel een beetje gewoontjes begint te worden. Maar dat is wederzijds denk ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:46 schreef F1Bas het volgende:
Zelfs de kakkerlakjes hebben weer een grote mond.
met gvd zo'n selectie zo slap spelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef BoerBert het volgende:
[..]
In twee weken het hele kampioenschap vergooien. Dat is toch gvd triest![]()
![]()
helaas de harde waarheid.. ik zie dit Ajax echt geen 10 punten meer dan AZ pakken in de komende wedstrijden.... mogen blij zijn als we voor Twente blijven...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt door ons middenveld... die blijven de bal maar daar houden of ze spelen terug naar verdediging... hebben een speler nodig die mooie steekpasses geeft etc, maar kennelijk hebben we die op het moment niet.. Sulejmani op 10 is gewoon niks, dat valt echt op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat Ajax met zoveel creativiteit voorin geen kansen creeert.
Huur em een half jaar van Madrid, hij zit daar toch op de bank.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef DJ_Ryow het volgende:
we missen een klasbak (ala Van der Vaart) op het middenveld. Sulejmani is niet geschikt Marco, wanneer snap je dat nou!!!!!!
Ach je weet maar nooit. Ik blijf ieder seizoen hopenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
helaas de harde waarheid.. ik zie dit Ajax echt geen 10 punten meer dan AZ pakken in de komende wedstrijden.... mogen blij zijn als we voor Twente blijven...
T probleem is dat er een mannetje rondloopt voorin die over zijn schoenen valt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:52 schreef venomsnake het volgende:
Vreemd dat Ajax met zoveel creativiteit voorin geen kansen creeert.
Die speler hebben jullie al, maar is al het hele seizoen geblesseerd.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:53 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Komt door ons middenveld... die blijven de bal maar daar houden of ze spelen terug naar verdediging... hebben een speler nodig die mooie steekpasses geeft etc, maar kennelijk hebben we die op het moment niet.. Sulejmani op 10 is gewoon niks, dat valt echt op.
En Suarez speelt kut in 2009, echt kut... veels te nonchalant en de kansjes die hij krijgt, mist ie... opeens.
Ja dat zou ideaal zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Huur em een half jaar van Madrid, hij zit daar toch op de bank.
Misschien Siem maar weer eens voorin proberen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef maril het volgende:
[..]
T probleem is dat er een mannetje rondloopt voorin die over zijn schoenen valt.
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef Rumille het volgende:
Ok: Beste scenario mogelijk:
AZ verliest morgen van Sparta, AZ verliest van PSV, AZ verliest van ons en wij winnen de komende 14 (!) wedstrijden.
Dan zijn wij kampioen.
Zie je het al gebeuren?
Dat gezeur om Vermeer. Er zijn gewoon 2 goede keepers. Daar ligt het nu juist NIET aan lijkt me...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef jna het volgende:
Stekelenburg zag er WEER niet goed uit. Laat Vermeer maar lekker spelen wat mij betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |