Sorry... m'n hersenen staan vandaag op standbyquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sorry... m'n hersenen staan vandaag op standby
welkomquote:
Je vergeet de optie maagd en geen uitzicht op verandering.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welkom
vtel eens hoe lang al single? gedumpt? dumper? waarom?
Gaan we Tilburg onveilig maken?quote:
Ik wilde hem niet gelijk wegjagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vergeet de optie maagd en geen uitzicht op verandering.
Oeh geil. Waar gaan jullie?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wilde hem niet gelijk wegjagen
Ik ga vanavond niet :-(quote:
Dan moet je die rare broeken niet dragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet gelijk wegjagen
Owww... Gewoon gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet :-(
Al heb ik nu wel zin
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
Dan moet je die rare broeken niet dragen.
ze zijn niet raar!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je die rare broeken niet dragen.
Welke tent ga je?quote:
Ja, gezellig in mijn eentjequote:
Bij de AH zijn vrienden in de bonus en je krijgt 2 pakjes voetbalplaatjes extra!!!quote:
Serieus? Dat is niets voor mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
In Breda ben ik trws een keer alleen uitgegaan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
Bij de AH zijn vrienden in de bonus en je krijgt 2 pakjes voetbalplaatjes extra!!!![]()
Was met 2 vrienden. Die waren beide te moe. Dus ging ik alleen. Ik liep nog op straat toen ik 2 meisjes leerde kennen, dus die hebben me meegenomen. Later had ik er 1 zelf nog meegenomenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Dat is niets voor mij
Mensen die voetbalplaatjes niet leuk vinden.quote:
Voetbal is sowieso.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
Mensen die voetbalplaatjes niet leuk vinden.
Ik snap het alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was met 2 vrienden. Die waren beide te moe. Dus ging ik alleen. Ik liep nog op straat toen ik 2 meisjes leerde kennen, dus die hebben me meegenomen. Later had ik er 1 zelf nog meegenomen
Mogguhquote:
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Voetbal is sowieso.En plaatjes zijn voor kleine kinderen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij niet
Dank je.. nu nog bepalen of ik nog warm ga etenquote:
Hahahaha, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij niet
Zo erg!quote:
Wel eten natuurlijk hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. nu nog bepalen of ik nog warm ga eten
Heb om half vijf al een klein beetje gehad. Dus kijk wel als ik zo op de bank belandquote:
In het kort. Negen jaar relatie, 5 jaar samengewoond, huis gekocht enzo. Toen problemen en uit elkaar gegaan. Dat is nu zo ongeveer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welkom
vtel eens hoe lang al single? gedumpt? dumper? waarom?
Thanks, met een minuutje of 10 gaat de pc uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb om half vijf al een klein beetje gehad. Dus kijk wel als ik zo op de bank beland
ow en trouwens.. jij alvast veel plezier daar
Oeee! Dan wens ik je een hele fijn trip!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, met een minuutje of 10 gaat de pc uit
Hoeveel zat ertussen dan?quote:
Met pieken en dalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje en al 4 jaar single?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast, maar dat gaat ongetwijfeld lukken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga er inderdaad nu vandoor. Allemaal een fijn weekend nog!quote:
en dan de stad onveilig makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Em.ster het volgende:
Hallo, even gauw tussendoor: MLI legt zo ongeveer de laatste hand aan de pastasaus dus ik moest me maar even vermaken op FOK!.. Ik was zó laat dat zij besloot dat het handiger was om zelf te koken.
. Ik zie zo wel of het restaurant niet een beter plan was, maar het ruikt wel lekker.
. Jullie krijgen allemaal de groetjes van MLI trouwens.
Ik zou verder slapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
*Gaap*
[me is Duimelot] heeft even een dutje gedaan![/me]
is t gezellig hier of moet ik maar verder slapen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
weer thuis (eindelijk)
Hoest hier ? (moet ik nog terug lezen)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
*Gaap*
Beterquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
Tjee, ben ik toch nog onverwachts vrij morgen.![]()
* vencodark is blij.
Ik hoopte dat er opeens heel veel gepost ging wordenquote:
Niet fietsenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
* vencodark is blij.
ohhhhhhhhh lekkerrrrrrrrrrrrrr je had toch al zoveel zin! Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
* vencodark is blij.
Ik was van 3 tot half6 inslaap gevallenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
*Gaap*
Oh dat is nog best een tijdje!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik was van 3 tot half6 inslaap gevallen
Nee. Want ze gaven ongure, stevige wind op en bewolkt + temperaturen tegen vriespunt.quote:
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef Techno het volgende:
* Is even bezig met wat andere dingen tussendoor...
Iemand nog een stelling oid in de aanbieding?
leugentje voor eigen best wil is op z'n tijd goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee. Want ze gaven ongure, stevige wind op en bewolkt + temperaturen tegen vriespunt.![]()
En bussen rijden net niet om die tijd (moest half 10 beginnen maar bus om half 8 óf half 10 nemen, ja dat gaat niet) en ik belde stage om te vragen met wie ik dienst had en toen viel haar op dat het onzin is dat ik ook nog eens kom.Toen gaf ze suggestie om van 1 tot 8 te komen maar toen heb ik een beetje gejokt dat ik dan geen vervoer heb. Mijn zus is nog niet helemaal beter, dus rijdt liever niet (dit is waar, heb het alleen aangedikt) en ouders zijn weekend weg.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie nu pas wat het plaatje van Venco isIk dacht altijd dat het iets van een berg was
Ja, maar mijn ouders zijn ook wel echt weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leugentje voor eigen best wil is op z'n tijd goed
hihihi ik dacht eerst een naakte vrouw met heel veel haar in een beetje vreemde houding liggendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie nu pas wat het plaatje van Venco isIk dacht altijd dat het iets van een berg was
Dit ja.. ben gek op fysiek contact.. en zoenen enzo.. sex is leuk maar niet prio nummer 1 in mijn leven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
\
Is er iets dat je 'mist' als single zijnde!?
Ik mis b.v. op zn tijd het lichamelijke contact, nog niet eens zozeer de sex, maar knuffelen en een zoen her en der enzo.
Maar zo is er vast meer wat gemist kan worden!?
Dat inderdaad, en om dingen mee te delen (als in praten).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
Ik mis b.v. op zn tijd het lichamelijke contact, nog niet eens zozeer de sex, maar knuffelen en een zoen her en der enzo.
Een warm lijf.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dit ja.. ben gek op fysiek contact.. en zoenen enzo.. sex is leuk maar niet prio nummer 1 in mijn leven.
Gewoon lekker knuffen op de bank bij een film dat soort dingen mis ik
Na een paar keer goed kijken zag ik het wel hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Is dit een stille hint dat ik een nieuwe usericon moet hebben?
Oh ik heb geen vreemd werkende geest ik had gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
nog een paar lenzen nodig?
![]()
Voor de anderen die het ook niet zien:
[ afbeelding ]
Ok, you've lost me.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oh ik heb geen vreemd werkende geest ik had gewoon gelijk!
alleen toen ik 'beter' ging kijken en perfume zag staan dacht ik dat t bruine een parfumflesje was en t hoofd en lichaam zo'n verstuif ding zo'n bolletje zeg maar (ouderwets flesje)
Volgens mij had ik beter kunnen blijven slapen
Mis idd af en toe ook wel het lichamelijke contactquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Absoluut nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Is dit een stille hint dat ik een nieuwe usericon moet hebben?
En ik reageer alleen op berichtjes/krabbels.. Stuur ze zelf nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
ik heb weer nieuwe hyves vriendjes
Even wel nog zeggen: Ik doe niet zo veel meer met hyves dus niet boos worden als ik pas 3dgn later es ergens op reageer
Dan verwen jejezelf met een mooie knuffel van bij de Bart Smit en neem je die mee naar bedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mis idd af en toe ook wel het lichamelijke contactof een knuffel in bed ofzo. Of gewoon iemand om ff te verwennen (iets leuks te voor te kopen ofzo)
Nu kan je me zien als een klein schattig meisje van 2 of 3 ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
ik heb weer nieuwe hyves vriendjes
Even wel nog zeggen: Ik doe niet zo veel meer met hyves dus niet boos worden als ik pas 3dgn later es ergens op reageer
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan verwen jejezelf met een mooie knuffel van bij de Bart Smit en neem je die mee naar bed
Of bedoelde je dat niet
als het dan om sex gaat merk ik dat ik dat dan ook minder ga missen maar ik bedoel echt gewoon een knuffel of lekker samen op de bank tegen elkaar aan. Een aai over mn bol als hij langsloopt, een lief kusje aan elkaar tussendoor, genegenheid dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:44 schreef Cuegirllie het volgende:
En wat ik mis? Geen idee eigenlijk. Het lichamelijke contact is zeker lekker maar om nou te zeggen dat ik het mis, nee dat niet. Maar dat komt meer omdat ik het toch haast niet heb. En wat ik lange tijd niet heb, mis ik minder nel. Zoiets.
Niet liefquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan verwen jejezelf met een mooie knuffel van bij de Bart Smit en neem je die mee naar bed
Of bedoelde je dat niet
Misschien komt het dat je altijd dat gevoel onderdrukt hebt tijdens je relatie met hem. Nu dat over is komt je waren gevoel naar buiten van wat JIJ graag wilt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het dan om sex gaat merk ik dat ik dat dan ook minder ga missen maar ik bedoel echt gewoon een knuffel of lekker samen op de bank tegen elkaar aan. Een aai over mn bol als hij langsloopt, een lief kusje aan elkaar tussendoor, genegenheid dat zal het zijn!
(best gek want met mn ex was dat er toch maar sporadisch hoe kan ik dat nu opeens zo missen dan!?)
Juistquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
als het dan om sex gaat merk ik dat ik dat dan ook minder ga missen maar ik bedoel echt gewoon een knuffel of lekker samen op de bank tegen elkaar aan. Een aai over mn bol als hij langsloopt, een lief kusje aan elkaar tussendoor, genegenheid dat zal het zijn!
Ik doel ook op dat knuffelen enzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
(best gek want met mn ex was dat er toch maar sporadisch hoe kan ik dat nu opeens zo missen dan!?)
Ik zal het zo es effe doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
Cue heb je de foto's al op je pc?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef automatic_ het volgende:
Ik mis de arm om mij heen als ik mij kut voel :-)
Lichamelijk contact; ja, dat mis ik wel, maar dat kan je ook zonder relatie krijgen - al is het dan wel anders.
En ja, iemand om gewoon leuke dingen mee te doenOm eens impulsief te zeggen; Kom, we gaan een weekendje naar Berlijn of Barcelona.
wie weet is dat het, heb er vak genoeg bij hem over gezeurd hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Misschien komt het dat je altijd dat gevoel onderdrukt hebt tijdens je relatie met hem. Nu dat over is komt je waren gevoel naar buiten van wat JIJ graag wilt.
Cue heb je de foto's al op je pc?
Jaaaaa want ik wilquote:
hahaha ja als je dan een keer onbenullige sex heb valt t toch tegenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doel ook op dat knuffelen enzo.
Seks mis je omdat je gewoon lustgevoelens hebt soms (of hoe je het ook wil noemen) maar als het dan weer is gebeurd, heb ik altijd zoiets van .. nou hier ben ik ook weer van genezen![]()
Dan idd liever het zoenen/knuffelen etc, maar toch mis ik dat als ik alleen opd e bank zit niet echt. Mis meer gewoon het contact met anderen, vriend of niet.
misschien staat het zelfs los van onbenullige seks. Het heeft ook weinig zin om dingen te missen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:53 schreef Duimelot het volgende:
hahaha ja als je dan een keer onbenullige sex heb valt t toch tegen
vandaar mijn principes maar al mis ik dan weer dat spannende eerste aftastende gevoel waar Venco t over heeft
misschien heeft t geen zin, maar heb je dat dan zelf in de hand?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
misschien staat het zelfs los van onbenullige seks. Het heeft ook weinig zin om dingen te missen.
Soms wel soms niet. Maar ik ben zelf al heel veel van het uitschakelen van emoties/gevoelens/gedachten. En afleiding door tv/internet/wat dan ook werkt goed voor mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:56 schreef Duimelot het volgende:
misschien heeft t geen zin, maar heb je dat dan zelf in de hand?
Kan je dat 'mis' gevoel uitschakelen? (waar zit t knopje?)
stuur me je nummer en dan krijg je af en toe een lief smsjequote:
op dit moment in mn levenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:55 schreef Duimelot het volgende:
[..]
op DIT moment mis ik een stuk chocolade, daar heb ik al de hele dag zin in....
tuurlijk snapte ik datquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
op dit moment in mn leven
Dat snapte jij ook wel
dat dus...en dan wordt ik maar geen echte kerel of een mietje genoemd...boeit me niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:46 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Ik sms als single bijna net zoveel als niet-single, dus dat maakt bij mij niet veel uitquote:
Dat zul je mij niet horen zeggen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dat dus...en dan wordt ik maar geen echte kerel of een mietje genoemd...boeit me niet.
hou je er wel rekening mee dat er mensen zijn die slapen zaterdag om 7 uur 's ochtendsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik sms als single bijna net zoveel als niet-single, dus dat maakt bij mij niet veel uit
Maar smsen is leuk
Nee!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat er mensen zijn die slapen zaterdag om 7 uur 's ochtends
Ik ben er ongeveer aan verslaafd geraakt... zeker sinds ik een toetsenbord op mijn telefoon hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik sms als single bijna net zoveel als niet-single, dus dat maakt bij mij niet veel uit
Maar smsen is leuk
Ik ben het met je eensquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben er ongeveer aan verslaafd geraakt... zeker sinds ik een toetsenbord op mijn telefoon heb
en dag niet gesmst is een dag niet geleefd haha
dat is een stuk makkelijker dan ook!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik ben er ongeveer aan verslaafd geraakt... zeker sinds ik een toetsenbord op mijn telefoon heb
en dag niet gesmst is een dag niet geleefd haha
dat had ik al gemerktquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:06 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb een bundel van 1000 en ik ga er (vaak) overheen
Mja, erg hè?quote:
Hihi! Jijquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
stuur me je nummer en dan krijg je af en toe een lief smsje
Jaa maar het gaat ook om de inhoud natuurlijk damesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:58 schreef Duimelot het volgende:
[..]
?? dan sms je toch gewoon iemand smsen ze vast terug
dat is waar...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, erg hè?
[..]
Hihi! Jijtoch door
Je bent je bewust van het feit dat dat ding een uitknop heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:04 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hou je er wel rekening mee dat er mensen zijn die slapen zaterdag om 7 uur 's ochtends
Bedankt voor de mededelingquote:
24/7 bereikbaar zijn ivm werk ftwquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je bent je bewust van het feit dat dat ding een uitknop heeft?
Ik moest het ook ff kwijt.quote:
werk telefoon en prive telefoon!?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ben even iemand aan t 'uithoren' en beetje op tijd slapen, al hoewel ik morgen kan uitslapen dus zolang t gezellig is zal ik nog niet mn bedje in kruipen vrees ik.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik moest het ook ff kwijt.
Wat zijn jullie plannen voor vanavond?
Effe een quote:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ik en plannen voor een zaterdagavond?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
dag meisiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht gaat lekker offline tot de volgende keer maar weer..
zakelijke foon zit gewoon in mijn tas en gebruik ik tijdens werktijden, buiten werktijden is die doorgeschakeld naar mijn prive mobiel ja...als er in de VS een server uitknalt is het hier vaak nachtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Duimelot het volgende:
[..]
werk telefoon en prive telefoon!?
ofwel een speciale fok! telefoon zoals sommige hebben heb ik begrepen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:20 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Effe een quote:hahaha precies!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een alcoholvrij avondje in de kroegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
ik denk dat er een klein verschil zit dan in het type werk wat we doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:22 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat wilden ze ook graag toen ik nog koerier was. Ik heb ze maar even uitgelegd dat vrij bij mij ook vrij is.
Dus jij moet uit je nest omdat die Amerikanen geen server aan kunnen slingeren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zakelijke foon zit gewoon in mijn tas en gebruik ik tijdens werktijden, buiten werktijden is die doorgeschakeld naar mijn prive mobiel ja...als er in de VS een server uitknalt is het hier vaak nacht
als je dan naar bed gaat zet je werk telefoon aan en prive uit (wel ff terugschakelen dan)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
zakelijke foon zit gewoon in mijn tas en gebruik ik tijdens werktijden, buiten werktijden is die doorgeschakeld naar mijn prive mobiel ja...als er in de VS een server uitknalt is het hier vaak nacht
Ja, nu zeker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik denk dat er een klein verschil zit dan in het type werk wat we doen
Mooi, jawel hoor, ben me alleen aan het vervelen. Moet even een uurtje vol maken met vervelenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:27 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja hoor, alles flex hier. Daar ook?
Ah, ook ICTert?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:23 schreef ArTiC het volgende:
Daar is FOK! wel een uitgelezen plek voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:28 schreef JonKeL het volgende:
Mooi, jawel hoor, ben me alleen aan het vervelen. Moet even een uurtje vol maken met vervelen
Ik heb me weg er ook naartoe gevondenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:29 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar is FOK! wel een uitgelezen plek voor.
TI'ertquote:
de server aanzetten lukt ze wel, alle procedures vervolgens opstarten en checken gaat lastiger voor ze wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dus jij moet uit je nest omdat die Amerikanen geen server aan kunnen slingeren.
Jij liever dan ik, dan sliep ik nooit weer, ik slaap al ruk als de wekker gezet is.
stiekem zijn die best leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kan t werk je toch lastigvallen maar geen geile smsjes om 6:00 smorgens
1000 smsjes voor 9.95quote:
1000 smsjes voor 4 glazen bier...klinkt best goedquote:
Hi!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
die bundel heb ik ook jaaaaaaaaaa
vrouwen en telefoonsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:44 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hi!;-)
En buiten de bundel is het 0.12 of 0.18
Ik heb ook nog een oud simkaartje van HI (prepaid) en dan is het 0.05 voor één sms, dus die pak ik soms als ik téveel over mijn bundel ga ;-)
altijd baas boven baas natuurlijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Unlimited UMTS'en, bellen en SMS'en op kosten van de baas.
zo gek is die van mij nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, maar:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:45 schreef Techno het volgende:
[..]
Vodafone toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
[..]
altijd baas boven baas natuurlijk
dat had ik ook ooit eens, heb toen wel nachtenlang gebeld en zo met de telefoon aan samen in slaap vallen terwijl de vogeltjes buiten begonnen te fluiten enzo
Die ik nu maar niet meer!
Ach, ik maak er geen misbruik van, en nachtenlang bel ik sowieso niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef Duimelot het volgende:
altijd baas boven baas natuurlijk
dat had ik ook ooit eens, heb toen wel nachtenlang gebeld en zo met de telefoon aan samen in slaap vallen terwijl de vogeltjes buiten begonnen te fluiten enzo
Die ik nu maar niet meer!
met vrouwen? of met telefoons?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Can't live with them, can't live without them.
Oftewel gewoon niet samen wonenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik gebruik UMTS/GPRS/HDSPA wel heel veul.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:48 schreef automatic_ het volgende:
Ja, maar:
1) jij bent een ambtenaar
2) je smst bijna nooit, dus dan kan je het best onbeperkt doen, maar die 10 smsjes...
MANNEN, can't live with them, not allowed to shoot them!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Hmm.. vooruit!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Maar ik gebruik UMTS/GPRS/HDSPA wel heel veul.
quote:
Ik doelde meer op die telefoons.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Duimelot het volgende:
MANNEN, can't live with them, not allowed to shoot them!
VROUWEN, je kan beter kippen houwe!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:51 schreef Duimelot het volgende:
[..]
MANNEN, can't live with them, not allowed to shoot them!
Zow he.. pff.. wat een opmerkingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
VROUWEN, je kan beter kippen houwe!
kippeneuker!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
R. zo krijg je nooit een vriendinnetje!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:54 schreef ArTiC het volgende:
[..]
maar wel kipquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
R. zo krijg je nooit een vriendinnetje!
kip... het meest veel zijdige stukje vlees... pikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
gelukkig ben ik dol op kip...en vrouwen
niet voor niks dat vrouwen kippetjes genoemd wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:59 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kip... het meest veel zijdige stukje vlees... pik
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:00 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niet voor niks dat vrouwen kippetjes genoemd worden
denigrerend kloptquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:02 schreef Duimelot het volgende:
[..]
zo denigrerend (of hoe schrijf je t) he
kippetjequote:
zie je wel, niks denigrerends aanquote:
Hang je wel het juiste kippetje aan de spies in de grill?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:57 schreef ArTiC het volgende:
gelukkig ben ik dol op kip...en vrouwen
vast wel...wanneer kom je bij me eten auto_?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hang je wel het juiste kippetje aan de spies in de grill?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:12 schreef ArTiC het volgende:
[..]
vast wel...wanneer kan ik je eten auto_?
Daar heb ik heul geen grill voor nodigquote:
Jij rijgt aan haar aan je eigen spies?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:14 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Daar heb ik heul geen grill voor nodig
zeg...de Sex SC is ergens andersquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij rijgt aan haar aan je eigen spies?
Bonsoirquote:
Dan heeft hij een mega spies nodigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kippen en en spies ---> sex!?!?!?
wat doe jij voor vreemde sexspelletjes!?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:17 schreef RealZeus het volgende:
[..]
geen probleemquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heeft hij een mega spies nodig
net een kippenhokquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kippen en en spies ---> sex!?!?!?
wat doe jij voor vreemde sexspelletjes!?
Jij bent heel lang?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:22 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dan heeft hij een mega spies nodig
watquote:
ze hebben ook allemaal een IQ van 130+quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat zeggen ze op FOK! allemaal.
Je wilt mij écht aan een spies rijgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:24 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat![]()
die reactie heb ik nog nooit gehad
En minimaal 1 of meerdere HBO cq. WO studies voltooid + verdienen 3x modaal + et cetera.quote:
Dat was waarschijnlijk voordat BNN met de goede tabel kwam.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben ook allemaal een IQ van 130+
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je wilt mij écht aan een spies rijgen
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef Techno het volgende:
[..]
En minimaal 1 of meerdere HBO cq. WO studies voltooid + verdienen 3x modaal + et cetera.
Dat gaat over mij...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef Techno het volgende:
En minimaal 1 of meerdere HBO cq. WO studies voltooid + verdienen 3x modaal + et cetera.
als je tokt wel jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Je wilt mij écht aan een spies rijgen
Dat, en al het voorgaande...quote:
gelukkig...voordat ik hier bekend sta als perversquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:28 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ohhhhhhhhhhhhhh kwartje viel beetje laat
ben er niet helemaal bij sorry hahaha
Moet Auto bevroren zijn of al ontdooid, vooraleer jij haar aan je spies rijgt?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig...voordat ik hier bekend sta als pervers
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:25 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ze hebben ook allemaal een IQ van 130+
ja ik begon al vreemde gedachten bij te krijgenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:30 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig...voordat ik hier bekend sta als pervers
aangevroren natuurlijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Moet Auto bevroren zijn of al ontdooid, vooraleer jij haar aan je spies rijgt?
Necrofilie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:31 schreef RealZeus het volgende:
Moet Auto bevroren zijn of al ontdooid, vooraleer jij haar aan je spies rijgt?
Je bent 130+ ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Is maar een getal. Net als leeftijd.
Bij velen zelfs hetzelfde getalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:32 schreef dawg het volgende:
[..]
Is maar een getal. Net als leeftijd.
*haalt spies vast uit de kast*quote:
Waarom zou je? Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah. Weer een avond waarop ik me voorgenomen had vroeg te gaan slapen, en het niet gedaan heb. Nou ja, nu is het toch al te laat om vroeg naar bed te gaan.
dit komt me heel bekend voorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:37 schreef DR34M3R het volgende:
Hè bah. Weer een avond waarop ik me voorgenomen had vroeg te gaan slapen, en het niet gedaan heb. Nou ja, nu is het toch al te laat om vroeg naar bed te gaan.
dan ga je slapen hequote:
Omdat ik al dagen moe ben. En er morgenochtend weer twee om half zeven op zijn natuurlijk. Ik bedoel, het is weekend, dus dan moet je eerder op dan wanneer je naar school gaat toch? Kinderlogica...quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
ArTiC, kom er maar in.
Dat is wel heel dubbel
quote:
is je artikel al klaar?quote:
ah, zal ik jou die spies dan ff geven?quote:
Neuhquote:
quote:
ja, dan nietquote:Hallo! Ik hoef echt geen ijzeren vleesspies in mij ofzo!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:39 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Omdat ik al dagen moe ben. En er morgenochtend weer twee om half zeven op zijn natuurlijk. Ik bedoel, het is weekend, dus dan moet je eerder op dan wanneer je naar school gaat toch? Kinderlogica...
Ik zal wel moeten, haha.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:44 schreef dawg het volgende:
Morgen. Dat zei ik vroeger ook altijd, toen ik nog op school zat.
Whehehe... gelukkig staan ze tegenwoordig zelf al stilletjes op en mag ik dan zelf toch zeker tot acht uur, half negen blijven liggen voor de oorlog in de huiskamer uitbreektquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:44 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Oh, jij hebt kinderen, dan is het wat anders ja.
Je hebt geen verborgen ijzerfetish?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:43 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Neuh
Morgen!
Hallo! Ik hoef echt geen ijzeren vleesspies in mij ofzo!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Lees je in.![]()
ArTiCs spies gaat in Auto.
Jij krijgt er homo-associaties bijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Moet je maar niet zeggen kom er maar in.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Je hebt geen verborgen ijzerfetish?
ja maarquote:
weet niet of ze daar wel blij mee is hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:49 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dan zul je toch een andere spies moeten regelen.
Wie niet! Je zegt het er nagenoeg zelf bij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Jij krijgt er homo-associaties bij
Ik denk dat het minder pijnlijk is dan een puntige ijzeren spies.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef ArTiC het volgende:
[..]
weet niet of ze daar wel blij mee is hoor
Inlezen is the word.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie niet! Je zegt het er nagenoeg zelf bij.
Gelukkig is mijn spies noch van ijzer noch puntig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:51 schreef RealZeus het volgende:
Ik denk dat het minder pijnlijk is dan een puntige ijzeren spies.
Ik heb niet teruggelezen, maar ging het ook niet over een vleesspies?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:51 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het minder pijnlijk is dan een puntige ijzeren spies.
tnxquote:
+1 scherpquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar ging het ook niet over een vleesspies?
Waarom ben ik slecht?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef automatic_ het volgende:
* automatic_ leest alleen even mee
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
+1 scherp
De opmerking dan, niet de spies
een vleesspies is vaak van ijzer idd, een spies van vlees is wat anders jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:56 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik heb niet teruggelezen, maar ging het ook niet over een vleesspies?
Ja, hallo.. ik had ook 130+ hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:57 schreef ArTiC het volgende:
[..]
een vleesspies is vaak van ijzer idd, een spies van vlees is wat anders ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |