Sorry... m'n hersenen staan vandaag op standbyquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sorry... m'n hersenen staan vandaag op standby
welkomquote:
Je vergeet de optie maagd en geen uitzicht op verandering.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welkom
vtel eens hoe lang al single? gedumpt? dumper? waarom?
Gaan we Tilburg onveilig maken?quote:
Ik wilde hem niet gelijk wegjagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vergeet de optie maagd en geen uitzicht op verandering.
Oeh geil. Waar gaan jullie?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wilde hem niet gelijk wegjagen
Ik ga vanavond niet :-(quote:
Dan moet je die rare broeken niet dragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet gelijk wegjagen
Owww... Gewoon gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet :-(
Al heb ik nu wel zin
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
Dan moet je die rare broeken niet dragen.
ze zijn niet raar!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je die rare broeken niet dragen.
Welke tent ga je?quote:
Ja, gezellig in mijn eentjequote:
Bij de AH zijn vrienden in de bonus en je krijgt 2 pakjes voetbalplaatjes extra!!!quote:
Serieus? Dat is niets voor mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
In Breda ben ik trws een keer alleen uitgegaan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
Bij de AH zijn vrienden in de bonus en je krijgt 2 pakjes voetbalplaatjes extra!!!![]()
Was met 2 vrienden. Die waren beide te moe. Dus ging ik alleen. Ik liep nog op straat toen ik 2 meisjes leerde kennen, dus die hebben me meegenomen. Later had ik er 1 zelf nog meegenomenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Dat is niets voor mij
Mensen die voetbalplaatjes niet leuk vinden.quote:
Voetbal is sowieso.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
Mensen die voetbalplaatjes niet leuk vinden.
Ik snap het alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was met 2 vrienden. Die waren beide te moe. Dus ging ik alleen. Ik liep nog op straat toen ik 2 meisjes leerde kennen, dus die hebben me meegenomen. Later had ik er 1 zelf nog meegenomen
Mogguhquote:
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Voetbal is sowieso.En plaatjes zijn voor kleine kinderen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij niet
Dank je.. nu nog bepalen of ik nog warm ga etenquote:
Hahahaha, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij niet
Zo erg!quote:
Wel eten natuurlijk hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. nu nog bepalen of ik nog warm ga eten
Heb om half vijf al een klein beetje gehad. Dus kijk wel als ik zo op de bank belandquote:
In het kort. Negen jaar relatie, 5 jaar samengewoond, huis gekocht enzo. Toen problemen en uit elkaar gegaan. Dat is nu zo ongeveer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welkom
vtel eens hoe lang al single? gedumpt? dumper? waarom?
Thanks, met een minuutje of 10 gaat de pc uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb om half vijf al een klein beetje gehad. Dus kijk wel als ik zo op de bank beland
ow en trouwens.. jij alvast veel plezier daar
Oeee! Dan wens ik je een hele fijn trip!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks, met een minuutje of 10 gaat de pc uit
Hoeveel zat ertussen dan?quote:
Met pieken en dalenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
Jeetje en al 4 jaar single?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Heel veel plezier alvast, maar dat gaat ongetwijfeld lukken!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:46 schreef Belsezar het volgende:
Ik ga er inderdaad nu vandoor. Allemaal een fijn weekend nog!quote:
en dan de stad onveilig makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:57 schreef Em.ster het volgende:
Hallo, even gauw tussendoor: MLI legt zo ongeveer de laatste hand aan de pastasaus dus ik moest me maar even vermaken op FOK!.. Ik was zó laat dat zij besloot dat het handiger was om zelf te koken.
. Ik zie zo wel of het restaurant niet een beter plan was, maar het ruikt wel lekker.
. Jullie krijgen allemaal de groetjes van MLI trouwens.
Ik zou verder slapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
*Gaap*
[me is Duimelot] heeft even een dutje gedaan![/me]
is t gezellig hier of moet ik maar verder slapen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:25 schreef mrbox het volgende:
weer thuis (eindelijk)
Hoest hier ? (moet ik nog terug lezen)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
*Gaap*
Beterquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
Tjee, ben ik toch nog onverwachts vrij morgen.![]()
* vencodark is blij.
Ik hoopte dat er opeens heel veel gepost ging wordenquote:
Niet fietsenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
* vencodark is blij.
ohhhhhhhhh lekkerrrrrrrrrrrrrr je had toch al zoveel zin! Superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:27 schreef vencodark het volgende:
* vencodark is blij.
Ik was van 3 tot half6 inslaap gevallenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:21 schreef Duimelot het volgende:
*Gaap*
Oh dat is nog best een tijdje!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik was van 3 tot half6 inslaap gevallen
Nee. Want ze gaven ongure, stevige wind op en bewolkt + temperaturen tegen vriespunt.quote:
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:29 schreef Techno het volgende:
* Is even bezig met wat andere dingen tussendoor...
Iemand nog een stelling oid in de aanbieding?
leugentje voor eigen best wil is op z'n tijd goedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee. Want ze gaven ongure, stevige wind op en bewolkt + temperaturen tegen vriespunt.![]()
En bussen rijden net niet om die tijd (moest half 10 beginnen maar bus om half 8 óf half 10 nemen, ja dat gaat niet) en ik belde stage om te vragen met wie ik dienst had en toen viel haar op dat het onzin is dat ik ook nog eens kom.Toen gaf ze suggestie om van 1 tot 8 te komen maar toen heb ik een beetje gejokt dat ik dan geen vervoer heb. Mijn zus is nog niet helemaal beter, dus rijdt liever niet (dit is waar, heb het alleen aangedikt) en ouders zijn weekend weg.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie nu pas wat het plaatje van Venco isIk dacht altijd dat het iets van een berg was
Ja, maar mijn ouders zijn ook wel echt weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
leugentje voor eigen best wil is op z'n tijd goed
hihihi ik dacht eerst een naakte vrouw met heel veel haar in een beetje vreemde houding liggendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik zie nu pas wat het plaatje van Venco isIk dacht altijd dat het iets van een berg was
Dit ja.. ben gek op fysiek contact.. en zoenen enzo.. sex is leuk maar niet prio nummer 1 in mijn leven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
\
Is er iets dat je 'mist' als single zijnde!?
Ik mis b.v. op zn tijd het lichamelijke contact, nog niet eens zozeer de sex, maar knuffelen en een zoen her en der enzo.
Maar zo is er vast meer wat gemist kan worden!?
Dat inderdaad, en om dingen mee te delen (als in praten).quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
Ik mis b.v. op zn tijd het lichamelijke contact, nog niet eens zozeer de sex, maar knuffelen en een zoen her en der enzo.
Een warm lijf.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dit ja.. ben gek op fysiek contact.. en zoenen enzo.. sex is leuk maar niet prio nummer 1 in mijn leven.
Gewoon lekker knuffen op de bank bij een film dat soort dingen mis ik
Na een paar keer goed kijken zag ik het wel hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Is dit een stille hint dat ik een nieuwe usericon moet hebben?
Oh ik heb geen vreemd werkende geest ik had gewoon gelijk!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
nog een paar lenzen nodig?
![]()
Voor de anderen die het ook niet zien:
[ afbeelding ]
Ok, you've lost me.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:37 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Oh ik heb geen vreemd werkende geest ik had gewoon gelijk!
alleen toen ik 'beter' ging kijken en perfume zag staan dacht ik dat t bruine een parfumflesje was en t hoofd en lichaam zo'n verstuif ding zo'n bolletje zeg maar (ouderwets flesje)
Volgens mij had ik beter kunnen blijven slapen
Mis idd af en toe ook wel het lichamelijke contactquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Euhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Absoluut nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:35 schreef vencodark het volgende:
Is dit een stille hint dat ik een nieuwe usericon moet hebben?
En ik reageer alleen op berichtjes/krabbels.. Stuur ze zelf nooitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
ik heb weer nieuwe hyves vriendjes
Even wel nog zeggen: Ik doe niet zo veel meer met hyves dus niet boos worden als ik pas 3dgn later es ergens op reageer
Dan verwen jejezelf met een mooie knuffel van bij de Bart Smit en neem je die mee naar bedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef mrbox het volgende:
[..]
Mis idd af en toe ook wel het lichamelijke contactof een knuffel in bed ofzo. Of gewoon iemand om ff te verwennen (iets leuks te voor te kopen ofzo)
Nu kan je me zien als een klein schattig meisje van 2 of 3 ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:41 schreef Duimelot het volgende:
ik heb weer nieuwe hyves vriendjes
Even wel nog zeggen: Ik doe niet zo veel meer met hyves dus niet boos worden als ik pas 3dgn later es ergens op reageer
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:43 schreef Duimelot het volgende:
[..]
Dan verwen jejezelf met een mooie knuffel van bij de Bart Smit en neem je die mee naar bed
Of bedoelde je dat niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |