Sorry... m'n hersenen staan vandaag op standbyquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:41 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Sorry... m'n hersenen staan vandaag op standby
welkomquote:
Je vergeet de optie maagd en geen uitzicht op verandering.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welkom
vtel eens hoe lang al single? gedumpt? dumper? waarom?
Gaan we Tilburg onveilig maken?quote:
Ik wilde hem niet gelijk wegjagenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:58 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Je vergeet de optie maagd en geen uitzicht op verandering.
Oeh geil. Waar gaan jullie?quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik wilde hem niet gelijk wegjagen
Ik ga vanavond niet :-(quote:
Dan moet je die rare broeken niet dragen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik wilde hem niet gelijk wegjagen
Owww... Gewoon gaanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ga vanavond niet :-(
Al heb ik nu wel zin
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
Dan moet je die rare broeken niet dragen.
ze zijn niet raar!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:01 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan moet je die rare broeken niet dragen.
Welke tent ga je?quote:
Ja, gezellig in mijn eentjequote:
Bij de AH zijn vrienden in de bonus en je krijgt 2 pakjes voetbalplaatjes extra!!!quote:
Serieus? Dat is niets voor mijquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
In Breda ben ik trws een keer alleen uitgegaan.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef JoeyT het volgende:
Bij de AH zijn vrienden in de bonus en je krijgt 2 pakjes voetbalplaatjes extra!!!![]()
Was met 2 vrienden. Die waren beide te moe. Dus ging ik alleen. Ik liep nog op straat toen ik 2 meisjes leerde kennen, dus die hebben me meegenomen. Later had ik er 1 zelf nog meegenomenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:12 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus? Dat is niets voor mij
Mensen die voetbalplaatjes niet leuk vinden.quote:
Voetbal is sowieso.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
Mensen die voetbalplaatjes niet leuk vinden.
Ik snap het alquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Was met 2 vrienden. Die waren beide te moe. Dus ging ik alleen. Ik liep nog op straat toen ik 2 meisjes leerde kennen, dus die hebben me meegenomen. Later had ik er 1 zelf nog meegenomen
Mogguhquote:
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Voetbal is sowieso.En plaatjes zijn voor kleine kinderen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij niet
Dank je.. nu nog bepalen of ik nog warm ga etenquote:
Hahahaha, je moest eens weten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:24 schreef JoeyT het volgende:
Ik ben ook een kind. Daarom neuk ik wel en jij niet
Zo erg!quote:
Wel eten natuurlijk hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:33 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dank je.. nu nog bepalen of ik nog warm ga eten
Heb om half vijf al een klein beetje gehad. Dus kijk wel als ik zo op de bank belandquote:
In het kort. Negen jaar relatie, 5 jaar samengewoond, huis gekocht enzo. Toen problemen en uit elkaar gegaan. Dat is nu zo ongeveer 4 jaar geleden.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:51 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
welkom
vtel eens hoe lang al single? gedumpt? dumper? waarom?
Thanks, met een minuutje of 10 gaat de pc uitquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:43 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb om half vijf al een klein beetje gehad. Dus kijk wel als ik zo op de bank beland
ow en trouwens.. jij alvast veel plezier daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |