Beter dan dit kan het topic niet wordenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef EvanStone het volgende:
Dat soort mensen horen niet in maar onder de trein.
Tja, na deze post kon er eigenlijk wel een slotje op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:41 schreef EvanStone het volgende:
Dat soort mensen horen niet in maar onder de trein.
Laten we dan op het hoogtepunt stoppen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:42 schreef beertenderrr het volgende:
[..]
Beter dan dit kan het topic niet worden
Maakt niks uit. In een stiltecoupe houd je gewoon je smoelwerk. En als je dat niet kan; ga dan lekker ergens anders zittenquote:Op zondag 1 februari 2009 15:42 schreef La_Vita het volgende:
Mensen die zeiken over stil zijn in stiltecoupés als de trein bomvol zit![]()
Misschien even lezen wat ik schrijf?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:51 schreef i2Them2 het volgende:
[..]
Maakt niks uit. In een stiltecoupe houd je gewoon je smoelwerk. En als je dat niet kan; ga dan lekker ergens anders zitten.
Stiltecoupes ftw.
Mensen die niet stil zijn in een stiltecoupe.
quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Sextreme het volgende:
Stiltecoupe's
In het OV zijn er wel vaker mensen om je heen, eng he?
Hoe moeilijk kan het nou zijn om je bakkes te houden in een stiltecoupe?quote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Misschien even lezen wat ik schrijf?
Als de trein vol zit kan je moeilijk ergens anders gaan zitten he
Als je rustig wil reizen koop dan een kaartje eerste klasquote:Op zondag 1 februari 2009 16:52 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hoe moeilijk kan het nou zijn om je bakkes te houden in een stiltecoupe?
Waarom? Omdat jij zo asociaal bent om in een stiltecoupe lawaai te maken? Da's de omgekeerde wereldquote:Op zondag 1 februari 2009 17:01 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Als je rustig wil reizen koop dan een kaartje eerste klas
Hoe moeilijk is het om te lezen wat ik schrijf.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:05 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Waarom? Omdat jij zo asociaal bent om in een stiltecoupe lawaai te maken? Da's de omgekeerde wereld![]()
Als je wilt zitten en lullen in de spits koop jij maar een eerste klas kaartje
Dat zou heerlijk zijn! Geen irritante, schreeuwende poepmachines in de buurt. Top idee! Alles in 1 wagon met een goede isolatie en aan de andere kant instappenquote:Op zondag 1 februari 2009 17:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Hopen dat het idee van de NS om een aparte kindercoupé in te richten nooit van de grond komt. Dan kun je echt spreken van geluidsoverlast op wielen.
Exactly!quote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe iedereen zit te zeiken op stiltecoupes zeg.. ben blij dat er in ieder geval 1 coupe is waar je je niet hoeft te ergeren aan bellende mensen en geluidsdoven.
Dus wat is je punt nu? Dat als de trein vol zit je wel herrie mag mag maken in een stilecoupe en anders niet?quote:Op zondag 1 februari 2009 17:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te lezen wat ik schrijf.
Ik zeg dat mensen niet moeten zeiken als de trein bomvol zit, dat anderen dan praten in de stiltecoupé. M.a.w. als je rustig wil reizen ga je dan maar eerste klas![]()
Ik hou altijd m'n mond in de stiltecoupé, maar wát een huilies die gaan lopen zeiken als mensen dat niet doen!
Bellende mensen storen mij nooit zo. Ik heb een ov-ergernissen-top-3:quote:Op zondag 1 februari 2009 19:45 schreef Smart_ass het volgende:
Hoe iedereen zit te zeiken op stiltecoupes zeg.. ben blij dat er in ieder geval 1 coupe is waar je je niet hoeft te ergeren aan bellende mensen en geluidsdoven.
Hoe kun je je in godsnaam ergeren aan vouwfietsen?quote:Op zondag 1 februari 2009 19:48 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Bellende mensen storen mij nooit zo. Ik heb een ov-ergernissen-top-3:
- Vouwfietsen
- Kinderen(sowieso, maar helemaal in het ov)
- Mensen met friet/snacks onder je neus.
Als je stilte wilt, koop je mooi een stel oordoppen of doe je muziek in.
In het OV zie je wel eens mensen die nog wat werk willen doen in de trein, eng he?quote:Op zondag 1 februari 2009 14:36 schreef Sextreme het volgende:
Stiltecoupe's
In het OV zijn er wel vaker mensen om je heen, eng he?
Inderdaad, alsof heel KLB een tussenuur heeft.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:59 schreef Goofisch het volgende:
Het meest irritante vind ik die mannetjes in de trein/bus.. v
van die stoere scheefpetjes die dan lekker stoer gaan zitten doen...
focking irritant
Kom op, niet zo defaitistisch. Stil reizen of slapen? Vrij simpel.quote:Op zondag 1 februari 2009 19:52 schreef motorbloempje het volgende:
het is niet alsof de helft van de trein uit stiltecoupées bestaat zeg
het zijn er meestal hoogstens twee, en je hebt je maar lekker aan de regels in die coupée (en dat is er eigenlijk maar één: STILTE!!!) te houden en als je dat niet wilt, stil zijn, ga je ergens anders zitten, keuze zat
mensen die noodgedwongen regelmatig met de trein reizen en in die tijd nog wat nuttigs willen doen, zoals lezen, kunnen zich daar misschien nog wél concentrerenof slapen, als je van Groningen naar Den Haag moet..
Dat men zo moeilijk doet over die twee coupées, dát kan ik dan weer niet hebben..
en kinderen moeten ze gewoon in een goederenwagon proppen... kinderen in het OV, of überhaupt, eigenlijk
Je vriendin bellen om te vertellen hoe gemeen je klasgenoot vandaag was is echt geen eerste levensbehoefte hoorquote:Op zondag 1 februari 2009 15:54 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Misschien even lezen wat ik schrijf?
Als de trein vol zit kan je moeilijk ergens anders gaan zitten he
Er zijn ook doppies die wel absolute stilte veroorzaken. Je kunt ze ook op maat laten maken, da's uiteindelijk goedkoper.quote:Op zondag 1 februari 2009 20:30 schreef motorbloempje het volgende:
die dingen zijn niet geluidsdicht, alleen wat dempend, maar die kksjonnies en chalids en breezers die de rust in een STILTE coupé verstoren komen daar doorheen met hun decibellen![]()
![]()
![]()
Volgens mij begrijp jij het niet.quote:Op zondag 1 februari 2009 17:09 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Hoe moeilijk is het om te lezen wat ik schrijf.
Ik zeg dat mensen niet moeten zeiken als de trein bomvol zit, dat anderen dan praten in de stiltecoupé. M.a.w. als je rustig wil reizen ga je dan maar eerste klas![]()
Ik hou altijd m'n mond in de stiltecoupé, maar wát een huilies die gaan lopen zeiken als mensen dat niet doen!
ik heb op maat gemaakte oordoppen voor het motorrijdenquote:Op zondag 1 februari 2009 20:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Er zijn ook doppies die wel absolute stilte veroorzaken. Je kunt ze ook op maat laten maken, da's uiteindelijk goedkoper.
Waarom gaan doven mensen in een stilte coupé zitten?quote:Mensen die niet in een stiltecoupe horen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |