Wat bedoel je hier mee?quote:
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
OMG! OMG! OMG!
Mag ik mee in de koffer?? Pleaaaaaaaaase?
Dat je straks een leuke baan tegenkomt en dan denk je terug aan dit moment en denk je: ach, voor de volgende keer weet ik dat ik beter pas mijn baan op kan zeggen als ik een nieuwe heb gevonden en nu ben ik ook tevredenquote:
Ik was eerst dus jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechten
*leunt achterover met een gemene glimlach*
Ik ben niet geweest hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik las het net rhubarbje... hij is schijnbaar niet met jullie mee geweest
ik ben er trouwens vorige maand geweest met mn broer om eens wat te lachen, en ik moet zeggen.. het was best drama toendenk dat ik de volgende keer ook met gezellige mensen moet
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde feest waar jullie heen zijn geweest?
Vorige maand? Toen ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik las het net rhubarbje... hij is schijnbaar niet met jullie mee geweest
ik ben er trouwens vorige maand geweest met mn broer om eens wat te lachen, en ik moet zeggen.. het was best drama toendenk dat ik de volgende keer ook met gezellige mensen moet
Alweer voorover gebogen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechten
*leunt achterover met een gemene glimlach*
Haha, had ik ook! alleen mn broer niet, die durft niet gek te doen.. Dus toen maar vroeg naar huis gegaan en geeft het al snel een domper op de avond..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Vorige maand? Toen ben ik ook geweest
Wij hebben het enorm naar ons zin gehad.
Ik had mijn vorige baan opgezegd om ergens anders te gaan werken. En die nieuwe baan is niet gelukt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat je straks een leuke baan tegenkomt en dan denk je terug aan dit moment en denk je: ach, voor de volgende keer weet ik dat ik beter pas mijn baan op kan zeggen als ik een nieuwe heb gevonden en nu ben ik ook tevreden
Ik hoef niet meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Alweer voorover gebogen?
Ik vecht niet met Rhu, zij mag wel met je mee
jazeker ik kan erg goed rijden als ik niemand naast me heb zitten als afleiding hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Dus vrouwen kunnen wel rijden.
Hahaha!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer
Als ik zo makkelijk in te ruilen ben
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had mijn vorige baan opgezegd om ergens anders te gaan werken. En die nieuwe baan is niet gelukt.
Hehe, en ik heb nu juist geleerd, verkoop altijd ja, en bekijk dan pas of je het waar kan makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.
Je weet best dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer
Als ik zo makkelijk in te ruilen ben
Dat heb ik ook als ik alleen rijd dan rijd ik een stuk veiliger als er iemand naast mij zit waar mee ik een gesprek voer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jazeker ik kan erg goed rijden als ik niemand naast me heb zitten als afleiding hahaha
bewijs maarquote:
En hoe wil je dat doen dan? Een nieuwe baan beginnen als je, je oude baan nog hebt? Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.
quote:
Hehe, je hebt mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bewijs maar
*leunt achterover*
Haha
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
zal ik dan maar een echt report schrijven ipv de loze zinnen over 'het was gezellig''raar publiek daar' en 'niet mijn muziek'!?!?
Doe dat. Jij bent er allicht beter dan ik en de rest.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
zal ik dan maar een echt report schrijven ipv de loze zinnen over 'het was gezellig''raar publiek daar' en 'niet mijn muziek'!?!?
Doen, misschien ga ik de volgende keer dan met je mee!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
Feitosa, jij hebt toch een XBox of niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, GEWELDIG !!![]()
Sneue bedoening , wat ik al dacht.
Je zegt je oude baan toch pas op als je het contract van de nieuwe werkgever binnen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
En hoe wil je dat doen dan? Een nieuwe baan beginnen als je, je oude baan nog hebt? Dat kan toch niet.
ok nou dan ben ik ff schrijvenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doen, misschien ga ik de volgende keer dan met je mee!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok nou dan ben ik ff schrijven(die kans moet ik aangrijpen natuurlijk he
)
Dus jij gaat vanavond?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Feitosa, jij hebt toch een XBox of niet?
En ik ben niet geweest, maar wat ik lees in dat topic, tja.
het bevestigd eigenlijk wel mijn beeld wat ik er van hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En bij mijn nieuwe werkgever ben ik in de proeftijd ontslagen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zegt je oude baan toch pas op als je het contract van de nieuwe werkgever binnen hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet?quote:
Nee, ben niet echt een voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, heb je wel Fifa 09?
En Bels: nee.
Hehe okquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, heb je wel Fifa 09?
En Bels: nee.
Ah ok, ik dacht dat je je oude baan op voorhand al had opgezegd. My bad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat klopt. En bij mijn nieuwe werkgever ben ik in de proeftijd ontslagen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Nee, ben niet echt een voetballiefhebber.
Jij wel dan?quote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn vooroordeel t.o.v. dit soort feesten een beetje bevestigd wordt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
het bevestigd eigenlijk wel mijn beeld wat ik er van heb
Geeft niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je je oude baan op voorhand al had opgezegd. My bad.
Als ik dat verslagje zo lees is het niks voor mij iig.quote:
Ik ook niet. Maar voetbalgames wel. Heb nu dus Fifa 09, maar ik krijg die fucking bal bijna niet in het doel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ben niet echt een voetballiefhebber.
Je moet er ook niet heen gaan om te scoren maar om een leuke tijd te hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn vooroordeel t.o.v. dit soort feesten een beetje bevestigd wordt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
En ik vond het eigenlijk ook nogal duur
Voor 22 euro kun je in een gewone kroeg iemand zo vol tequilla gooien dat je sowieso scoort
Tja, 22 euro is vandaag de dag niet eens zo heel duur voor een feest.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Voor 22 euro kun je in een gewone kroeg iemand zo vol tequilla gooien dat je sowieso scoort
Sorry maar ik kan beter een leuke tijd hebben op een concert of een kroeg waar van ik weet dat de sfeer me aanstaat en zo en waar ik heen ga om te dansen dan op een single feest waar 90% er toch is om te scoren en je niet eens weet of de muziek en de sfeer en de mensen en zo wel jou ding zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er ook niet heen gaan om te scoren maar om een leuke tijd te hebben.
Mijn beeld van jou!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als je naar de Baja of Hollywood gaat betaal je toch ook meer dan 10 euro entree. Ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga naar een verzin je eigen thema feest (wat zal ik doen trouwens?) en me vol gieten met paarse cocktails!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hmmm.. je brengt me op ideeen! wat ga je vanavond doen?!
Met een groepje gaan, wat jullie hebben gedaan kan wel leuk zijn, daar niet van. Maar als de rest van het publiek echt zo is als in dat verslag dan heb ik het heel erg snel gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet er ook niet heen gaan om te scoren maar om een leuke tijd te hebben.
perspectief: ik betaal nooit voor een uitgaansding entre behalve voor loos en dat is 3.50quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je naar de Baja of Hollywood gaat betaal je toch ook meer dan 10 euro entree. Ofzo.
De nieuwjaarsparty waar ik naar toe ging was ook iets 10 euro. Je moet het een beetje in perspectief zien.
quote:
Waar is dat?! want tegen die tijd moet ik ook wel enigszins in een iets andere wereld leven.. Dus misschien laat ik mijn "Foute feest" wel even voor wat het is en neem ik dat thema mee naar jouw feestjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga naar een verzin je eigen thema feest (wat zal ik doen trouwens?) en me vol gieten met paarse cocktails!
Als je rond half 1 langs komt ben ik precies zat genoeg gok ik
Ik ga liever naar een concert toe al is het alleen omdat dat daar wel mijn soort muziek wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan beter een leuke tijd hebben op een concert of een kroeg waar van ik weet dat de sfeer me aanstaat en zo en waar ik heen ga om te dansen dan op een single feest waar 90% er toch is om te scoren en je niet eens weet of de muziek en de sfeer en de mensen en zo wel jou ding zijn
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan beter een leuke tijd hebben op een concert of een kroeg waar van ik weet dat de sfeer me aanstaat en zo en waar ik heen ga om te dansen dan op een single feest waar 90% er toch is om te scoren en je niet eens weet of de muziek en de sfeer en de mensen en zo wel jou ding zijn
Oeh een fout feest dat klinkt ook super tof! Moet je er een outfit voor aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar is dat?! want tegen die tijd moet ik ook wel enigszins in een iets andere wereld leven.. Dus misschien laat ik mijn "Foute feest" wel even voor wat het is en neem ik dat thema mee naar jouw feestje
iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een D&B of techno feest waar mensen echt voor de muziek komen. Dan heb je niet van die wanhopige figuren rondlopen e.d.
Utrecht, outfit is niet verplicht, wel leuk natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh een fout feest dat klinkt ook super tof! Moet je er een outfit voor aan?
Het is in tilburg
Waar is die van jou?
Daarom zou ik dus ook nooit alleen naar toe gaan. Dan ga ik liever naar een concert toe dat vind ik veel leuker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een groepje gaan, wat jullie hebben gedaan kan wel leuk zijn, daar niet van. Maar als de rest van het publiek echt zo is als in dat verslag dan heb ik het heel erg snel gezien.
En als je het wel weer wilt doen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
Die periode (uitgaan om te scoren) heb ik al zo ongeveer op mn 16e achter me gelaten
Jawel, maar toch.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet de laatste paar jaar?
Wat was je beeld dan?
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga ook liever naar een D&B of techno feest waar mensen echt voor de muziek komen. Dan heb je niet van die wanhopige figuren rondlopen e.d.
Heb je een outfit?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht, outfit is niet verplicht, wel leuk natuurlijk!!!
Loos is toch in de 013?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
perspectief: ik betaal nooit voor een uitgaansding entre behalve voor loos en dat is 3.50
Volgens mij mag ik jou wel!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je het wel weer wilt doen...
Turn up the bass... Houseclassics en zulk soort feesten is daar prima voor! erg veel toffe en leuke mensen van rond de 25 jaar, en de sfeer is super!
Goede middag. Lekker geslapen vannacht?quote:
Haha, hoezo?! ik ben het momenteel niet, als ik kan ik altijd nog de opleiding afmaken.. Momenteel gewoon arbeider en dat bevalt prima..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb je een outfit?
Werd jij nou leraar?
Jep 013quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Loos is toch in de 013?
En wat ben jij bereid te betalen voor een concert?
Jaaaah, maar maar maar... WIE BEN JIJ!???!!quote:
Ow ik word wel leraar daarom dacht ik gezellig gezelligquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, hoezo?! ik ben het momenteel niet, als ik kan ik altijd nog de opleiding afmaken.. Momenteel gewoon arbeider en dat bevalt prima..
Voor een outfit moet ik nog even mijn kast door spitten... Jij wel al een outfit?
Ik ben die leuke mysterieuze damequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaah, maar maar maar... WIE BEN JIJ!???!!geen fobo, geen leeftijd... alleen tilburg, verder weet ik niets van je
Ergens heb je gelijk maar het is toch een keer leuk om naar zoiets geweest te zijn. Terwijl ik normaal van zulke dingen walg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jep 013
En het hangt er een beetje vanaf
Ik ga wel eens naar bandjes waar ik niks vanaf weet (en die meestal zo kut blijken dat het tof is) en dat is dan 2 euro entre of zo
of naar pinkpop of zo en dan betaal je natuurlijk veel meer (hoewel het in verhouding natuurlijk weer erg goedkoop is)
Maar het doet er helemaal niet toe hoe duur het is
Maar voor wanhopigheid vind ik 22 euro nogal veel
Uiteraard ben ik een stoere arbeider.. Ik vertel mensen dat ze het fout doen en hoe ze het beter moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow ik word wel leraar daarom dacht ik gezellig gezellig
Wat voor arbeider ben je dan? Een stoere?
Kledingkeuzeproblemen
Ik heb wel oke geslapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag. Lekker geslapen vannacht?
quote:
23!!!! Jeeezzz! jij bent gewoon nog steeds een jong wulps leuk popje dus?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben die leuke mysterieuze dame
Nee ik had gewoon niet zo veel zin in leerlingen op fok tegen komen
Dus vandaar geen fobo
En ik ben 23pfff
ow jammer ik dacht meer aan staal ombuigen met je blote handen zonder shirt en zoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik een stoere arbeider.. Ik vertel mensen dat ze het fout doen en hoe ze het beter moeten doen
Uiteraard wil ik wel een foto zien van hoe je nu uiteindelijk gaat!
Ik niet.quote:
Enorm wulps!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
23!!!! Jeeezzz! jij bent gewoon nog steeds een jong wulps leuk popje dus?!En leraar zijn ben ik momenteel even vanaf gestapt na wat gebeurtenissen op mn stage school die een redelijke impact op mij gemaakt hebben...
Het zijn toch zulke problemen?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jammer ik dacht meer aan staal ombuigen met je blote handen zonder shirt en zo
En je hebt mijn dilemma's gedenigreerd tot kleding keuze problemen!
Jij mag helemaal niks meer zien!![]()
Je ziet het toch als je me om half 1 op komt halen
Nee, en ik ga toch zo weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:36 schreef Techno het volgende:
Had iemand nog een leuke stelling o.i.d.? Ben een beetje lui vandaag.
Schokkend.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik lijk wel electrisch geladen zeg.. Tlkesn van die statische reactisch of hoe je dat ook noemt
Hoezo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Techno het volgende:
Je weet dat roze boxers not done zijn hè?![]()
Oh, da's erg irritant ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik lijk wel electrisch geladen zeg.. Tlkesn van die statische reactisch of hoe je dat ook noemt
Je hebt nooit mijn billetjes in een roze boxer gezien.. Maar ik kan je vertellen... dat ziet er puik uit! Dus als dat normaal gesproken not done is.. Dan is het om mijn kont nog best te doen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Techno het volgende:
Je weet dat roze boxers not done zijn hè?![]()
Dan is het maar goed dat je nu geen les meer geeftquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Het zijn toch zulke problemen?!naaaaaaah.... Ik kan natuurlijk ook wel zeggen dat ik een enorm probleem heb! Wat moet ik nu aan?! Als ik alleen al bij de broek begin, moet ik dan een beetje een hippe spijkerbroek aan trekken, of zal ik dan toch maar mijn wat oudere maar o zo lekker zittende spijkerbroek aan trekken.. Of, wil ik erg fout gaan en trek ik mijn pyjama broek aan met daaronder mijn roze boxer die er net bovenuit steekt? Of zal ik dan gewoon mijn trainingsbroek aan trekken? Of wacht, ik heb nog een tuinbroek, die kan natuurlijk ook wel lekker fout staan! En een korte broek... dat is ook fout in de winter... Sjeeez, ik weet het niet meer...
Staal ombuigen met blote handen zonder shirt is voor mietjes! Ik buig tere zieltjes om met mijn ogen!
Leuk verhaal, bedankt voor het verslag.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
-verslag-
Al met al dus best een top avond die zeker voor herhaling vatbaar is!
Dat is inderdaad wel zo prettig.quote:Ons groepje was gezellig, we hebben enorm gelachen, totaal verschillende mensen maar grotendeels met dezelfde humor, en dat vind ik een van de belangrijkste dingen dus dat was geslaagd!
is toch niet erg, je hebt t WEL gedaan!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
@ Duimelot:
Je hebt gelijk. Ik voelde mij eigenlijk niet echt op mij gemak. Ik voelde mij een beetje als een vis op het droge. Maar opzich vond ik het wel gezellig.
We kunnen ook een keer ergens anders gaan stappen. We hoefen niet perse naar dat singlesfeest.
Gelukkig heb je Fok! omdat weer te compenseren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:48 schreef Nexie het volgende:
Room raiders weekend break staat hier al de hele middag aan, ik voel me dommer worden met de minuut
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Duimelot het volgende:
Cue was een die ik heel graag wilde ontmoeten en gelukkig klikte het irl ookWat een schatjuhhhhhhhhhh (wel ondeugend hahaha) als ik een jongen was geweest had ik spontaan vlindertjes in mijn buik gevoeld!)
En het erge is dat ik nou niet weet of je dit sarcastisch bedoeld of nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gelukkig heb je Fok! omdat weer te compenseren.
Ja, inderdaad. Maar een keer in wat rustigere setting afspreken zou ik niet verkeerd vinden. Dit was wel erg druk voor mij doende. Het geluid stond hard veel mensen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:48 schreef Duimelot het volgende:
[..]
is toch niet erg, je hebt t WEL gedaan!
Nee, hoor ik bedoel het positief.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:51 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En het erge is dat ik nou niet weet of je dit sarcastisch bedoeld of niet
Kijk, dat is mooi!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, goed. Beetje uitgerust weer.
Jij bent vast een beetje brak van al dat werken en studeren?
Succes.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi!
Ja, met name van werken
Vanavond moet ik dus mijn opzet van mijn artikel af gaan maken (kan morgen ook nog...)
Mijn vorige opzet was niet goed - maar dat wist ik al, haha.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Succes.![]()
Lukt het een beetje met dat artikel. Waar gaat het artikel over?
Tilburgquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
* Snuitebolletje krijgt zin om toch even langs tilburg te rijden vanavond
Dan zie ik je daarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ook dat nog.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:53 schreef automatic_ het volgende:
Kijk, dat is mooi!
Ja, met name van werken
Vanavond moet ik dus mijn opzet van mijn artikel af gaan maken (kan morgen ook nog...)
Ik ben bekend met het fenomeen bystander-effect. Het klinkt als een interessant artikel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mijn vorige opzet was niet goed - maar dat wist ik al, haha.
Ik doe het over het bystander-effect (wordt vaak als negatief gezien) en dat dit fenomeen ook positief kan zijn (en wanneer, bladiebla).
Nu heeft mijn "mentor" mij tips gegeven en nu moet ik de boel aanpassen & +/- 20 maart moet ik het inleveren
[kan mij voorstellen dat je er niets van snapt, maar het is een beetje offtopic om uit te leggen haha]
Samenvatting:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
Iemand die een samenvatting wil geven van de vorige 2 pagina's?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
Neequote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef vencodark het volgende:
Iemand die een samenvatting wil geven van de vorige 2 pagina's?
Mja.. Komt wel goed hoop ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef Techno het volgende:
[..]
Ook dat nog.![]()
Maar eh, wel een beetje ontspannen he, op z'n tijd.
Serieus jij woont hier?quote:
Oké tofquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben bekend met het fenomeen bystander-effect. Het klinkt als een interessant artikel.
Stuur mij maar een copy van je artikel.
quote:
+ dan "moet" je ook in het Tilburg topic postenquote:
Oke dat is goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:05 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Oké tof![]()
Haha, je moet er niet teveel van verwachten en ik stuur hem alleen als ik een goed punt heb
Is het daar 2 pagina's over gegaan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Samenvatting:
Sommige mensen vinden het singlesfeest een trieste bedoeling dat te veel geld kost.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het daar 2 pagina's over gegaan?
neeeeeeeeee mijn verslag was positief
dat weet jij helemaal niet! misschien bijt ik wel! (zachtjes in je halsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]kei gezellig zoals we dat hier zeggen!
Ik woon er niet, maar kom er wel regelmatig om los te gaanquote:
Ja, maar ach dat is toch normaal hier in singles dat het 2,3 pagina's over iets onbenulligs kan gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Is het daar 2 pagina's over gegaan?
Haha. Hoe ga je dat doen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, anders moeten we toch echt ingrijpen.
Dat is helemaal hardstikke gezellig!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dat weet jij helemaal niet! misschien bijt ik wel! (zachtjes in je hals)
Serieus waar hangt die?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:07 schreef Nexie het volgende:
[..]
Ik woon er niet, maar kom er wel regelmatig om los te gaan
En dan wel in de club waar jouw user image hangt
Daar verzinnen we wel wat op.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:11 schreef automatic_ het volgende:
Haha. Hoe ga je dat doen?
Ik ga straks in ieder geval even lekker in bad denk ik
Haha oke. Spannend!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef Techno het volgende:
[..]
Daar verzinnen we wel wat op.
Hmm, een warm bad is altijd wel lekker en ontspannend.
Als je het maar niet laat vallen dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:13 schreef automatic_ het volgende:
Haha oke. Spannend!
Ja, heerlijk! Even de DS erbij (of even zorgen dat mijn WiFi weer leeft op mijn gsm) of een boekje
Nee, haha. Ik heb ook genoeg plek om het even neer te leggenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Als je het maar niet laat vallen dan.
Oké dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:18 schreef automatic_ het volgende:
Nee, haha. Ik heb ook genoeg plek om het even neer te leggen
Dus das kei handig hè!quote:
Dat 'kei' is iets Brabants zeker?quote:
Wat dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik luister muziek die ik normaal nooooit zou luisteren
Mja, een Brabantse afwijkingquote:
Je bent nu dus abnormaal ?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:25 schreef automatic_ het volgende:
Ik luister muziek die ik normaal nooooit zou luisteren
Ach, dat valt ook wel mee ;-)quote:
proevenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Weet je hoe goed en snel ik ben in het bakken van cakejes!
razend snel! maar hoe goed je bent... dat moeten we nog proberen!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Wat voor cakejes?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef rhubarbje het volgende:
Ik en de cakejes zijn al in Tilburg he!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:47 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
razend snel! maar hoe goed je bent... dat moeten we nog proberen!Neem je cakejes mee naar tilburg? heb ik 2 dingen om in te happen
Als je echt komt zeg ik wel waar je heen moetquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
jamaar, waar moet ik dan naartoe.. Ook tilburg is te groot om in 1 avond jou zomaar te kunnen vinden!
cakejes met stukjes snickers er inquote:
Denk dat ik dat pas rond 12 beslis als ik me verveel of nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als je echt komt zeg ik wel waar je heen moet
Eigen recept? Snickers zijn inderdaad lekker, maar in cake stoppen is nieuw voor me.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:52 schreef rhubarbje het volgende:
cakejes met stukjes snickers er in
Ze zijn heerlijk
Moet je wel uitkijken voor haar vriendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat ik dat pas rond 12 beslis als ik me verveel of nietmaar dan kan ik daarna ook niet meer naar huis.. heb jij een bank over?
alles kan kapot!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Moet je wel uitkijken voor haar vriend
Een heel groot bed nog wel!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Denk dat ik dat pas rond 12 beslis als ik me verveel of nietmaar dan kan ik daarna ook niet meer naar huis.. heb jij een bank over?
Mja, das mijn motto ookquote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef ArTiC het volgende:
tegen zoveel triestheid kan ik niet op...
nigella lawsonquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Eigen recept? Snickers zijn inderdaad lekker, maar in cake stoppen is nieuw voor me.
Heyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:56 schreef ArTiC het volgende:
tegen zoveel triestheid kan ik niet op...
wauw, triotje met jou en je vriend terwijl je kat toe kijktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:59 schreef rhubarbje het volgende:
Ik, mn kat, mn vriend noem maar op!
Beetje bijgekomen, Knuff?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
oei...ben ik net toch keihard een paar uur lang inslaap gevallen haha
mag hij met zn nagels over onze ruggen krabben als we ....quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:00 schreef rhubarbje het volgende:
Arme kat
Word zomaar buiten gesloten!
jaquote:
En? Gezien jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, klinkt als leuk, maar ik ga niet teruglezen, heb concept van de advocate binnen
Even reageren
Haha, ik was nog terug naar die verjaardag gegaan. Was half zes toen ik thuis was. Werd vanmiddag om half vijf wakkerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jamaar we waren om half10 allemaal weer wakker en viel zelf pas rond 4en inslaap dus dan is dat veeeeeels te kort haha
Hey JBquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Hm, klinkt als leuk, maar ik ga niet teruglezen, heb concept van de advocate binnen
Even reageren
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:10 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Haha, ik was nog terug naar die verjaardag gegaan. Was half zes toen ik thuis was. Werd vanmiddag om half vijf wakker
Ik vond het ook gezellig!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:12 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]das laat! maar het was wel leuk dat je er was gister
Weer flink de fles geraakt ludootje?quote:
Ik heb het nog redelijk rustig aan gedaan in Hoofddorp. Ben op die verjaardag wel even los gegaan jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:17 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Weer flink de fles geraakt ludootje?
Natuurlijk, het is tenslotte weekendquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:18 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb het nog redelijk rustig aan gedaan in Hoofddorp. Ben op die verjaardag wel even los gegaan ja
Veel plezierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef Em.ster het volgende:
OK, iets later dan verwacht maar ik ga nu richting Brussel. Whehehe, wel spannend, dit is echt de tweede keer dat ik iemand leer kennen via internet. Ciao allemaal!
Daaromquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Natuurlijk, het is tenslotte weekend
Dat dus, maar zonder honger te hebben...quote:
Vind ik ook jammer... Moet ook zeggen dat de setting nou echt uitnodigde tot gezellig praten, de muziek stond veel te hard. Dat en het feit dat ik er pas zo laat wasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:21 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wij hebben niet echt gepraat trouwens. Ben niet zo goed in zulke dingen, mensen aanspreken.
Have funquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:19 schreef Em.ster het volgende:
OK, iets later dan verwacht maar ik ga nu richting Brussel. Whehehe, wel spannend, dit is echt de tweede keer dat ik iemand leer kennen via internet. Ciao allemaal!
Ja, muziek was bij meeste plekken wel te hard. En ik ben al snel doof als er veel afleiding is zeg maar. Veel ruisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer... Moet ook zeggen dat de setting nou echt uitnodigde tot gezellig praten, de muziek stond veel te hard. Dat en het feit dat ik er pas zo laat was
Fashionably late of echt dik te laat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:22 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Vind ik ook jammer... Moet ook zeggen dat de setting nou echt uitnodigde tot gezellig praten, de muziek stond veel te hard. Dat en het feit dat ik er pas zo laat was
Ga mee met de ParkPop meet, dat een heel andere sfeer. Daar kan je echt gezellig met elkaar ouwehoeren terwijl je in het gras een biertje ligt te drinkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:26 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, muziek was bij meeste plekken wel te hard. En ik ben al snel doof als er veel afleiding is zeg maar. Veel ruisMaar was daardoor alles beetje bij elkaar.
Ik heb natuurlijk volgehouden dat het fashionably late was (quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:26 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Fashionably late of echt dik te laat?
Hebben ze ook wat anders?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:27 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ga mee met de ParkPop meet, dat een heel andere sfeer. Daar kan je echt gezellig met elkaar ouwehoeren terwijl je in het gras een biertje ligt te drinken
Oooh was dat het probleem?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef Ludootje het volgende:
Was er om half 11 en toen duurde het nog 40 (!) minuten voordat ik m'n jas opgehangen had
Ze hebben ook wijn of frisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hebben ze ook wat anders?Concerten zijn wel tof, nooit naar festivals geweest eigenlijk.
Ben ik nu uncool?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:28 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ik heb natuurlijk volgehouden dat het fashionably late was (), maar eigenlijk dik te laat. Was er om half 11 en toen duurde het nog 40 (!) minuten voordat ik m'n jas opgehangen had
Vroeg naar bedquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef Q. het volgende:
Gaan er mensen vanavond nog toffe dingen doen?
Weer naar Uden toe, morgenochtend een brunch ter ere van Opa en Omaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik kon dat mens achter de garderobe wel wurgenquote:
Ik weet het... de volgende keer kom ik gewoon op tijdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef Belsezar het volgende:
[..]Ludootje toch, kan niet he.
@Venco: PP is heel leuk, eten, drinken, leuke mensen, kletsen, muziekje op de achtergrond. Dat werk
Hoe laat is vroeg naar bed JB?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Gelezen en klinkt als een geslaagde avond
En ik heb inmiddels mn antwoord op het concept verstuurd, dus even tijd voor jullie
Maar moet wel op tijd naar bed vanavond
Ben vrij moe
Een relatie verziekenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef Q. het volgende:
Ik zei je vorige keer nog altijd een wurgtouw bij je te hebben, zucht. Dit is al de tweede keer Ludo...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Weer naar Uden toe, morgenochtend een brunch ter ere van Opa en Oma
[..]
Ik kon dat mens achter de garderobe wel wurgen
[..]
Ik weet het... de volgende keer kom ik gewoon op tijd
Is tv kijken tof?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:30 schreef Q. het volgende:
Wat moet je in uden??? (heb er familie wonen)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Weer naar Uden toe, morgenochtend een brunch ter ere van Opa en Oma
Tof, dat is voor mij ook de maxquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:40 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
11 uur op zn laatst, ik gok op eerder
Dat had vast geholpen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:33 schreef Ludootje het volgende:
Ik kon dat mens achter de garderobe wel wurgen
Hoe laat vlieg je morgen??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:41 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Tof, dat is voor mij ook de maxIk hoop inderdaad ook eerder.
Mijn hele familie woont er (afgezien van m'n ouders dan). Ben er zelf geboren, zo'n 25 jaar geledenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:39 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Is tv kijken tof?
[..]
Wat moet je in uden??? (heb er familie wonen)
Dan ken je misschien wel mijn familiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:44 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Mijn hele familie woont er (afgezien van m'n ouders dan). Ben er zelf geboren, zo'n 25 jaar geleden
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:45 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan ken je misschien wel mijn familie
Mijn neef en nicht en mijn oom en tantequote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:45 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Heb jij er veel familie wonen dan?
Klutsie!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 @ 18:45 schreef Kluts het volgende:
Singles party? Heb ik iets gemist?
Hoi trouwens.
Hoe oud zijn die neef en nicht ongeveer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Mijn neef en nicht en mijn oom en tante
Hey Klutsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:45 schreef Kluts het volgende:
Hoi trouwens.
Druk. En besloten maar wat minder achter de pc te hangen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Klutsie!Waar heb jij uitgehangen de laatste tijd?
Hoi Klutsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:45 schreef Kluts het volgende:
Hoi trouwens.
Niet als het een volwaardige relatie is, maar heb gister toch zoiets moois meegemaakt.quote:
Er is zelfs een apart topic, Teganchickie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:49 schreef Tegan het volgende:
Hoi. Wat zijn de roddels die ik heb gemist van de party?
Een date verneuken is altijd leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:50 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet als het een volwaardige relatie is, maar heb gister toch zoiets moois meegemaakt.
Zat in een cafe met een paar vrienden. Ik en een ander konden de zaal in kijken. Tegen over ons zat een meisje en een jongen. Meisje met gezicht naar ons toegericht en die jongen met zijn rug.
Die kerel ging op een gegeven moment drinken halen ofzo en toen keken we elkaar recht aan en ik lachte naar haar en we bleven kijken en lachen enzo. Toen kwam die kerel terug toen bleef ze langs hem heen naar mij kijken. Op een gegeven moment was die gozer weer weg toen vroeg ze of wij aan haar tafel kwamen zitten en toen was er geen plaats meer voor die kerel toen hij terug kwam. En die werd helemaal gek toen. Dus we wilden weer weg gaan, maar ze zij, nee blijf dit is hardstikke leuk. En vanavond zou ze weer komen met die kerel, maar ze heeft gevraagd of wij ook weer kwamen. En toen werd die gozer weer helemaal gek.
Ik denk dat hun op date waren, maar ze hadden haast geen woord meer gewisseld met elkaar nadat ze ons bij haar tafel gevraagd had. En ja, dat vind ik grappig
Om 05:15 gaat mijn wekker straks en om 6 uur is de taxi er. Dan vlieg ik om 09:55 naar Sao Pauloquote:
Jammer dat ik vrij ben anders had ik je kunnen uitzwaaien net als dat ik dat bij murm heb gedaan hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om 05:15 gaat mijn wekker straks en om 6 uur is de taxi er. Dan vlieg ik om 09:55 naar Sao Paulo
hoeveel wekkers ga je zetten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Om 05:15 gaat mijn wekker straks en om 6 uur is de taxi er. Dan vlieg ik om 09:55 naar Sao Paulo
Om 22:00u slaap jij toch niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Had je me die nieuwe e-tickets uit kunnen leggen. Geef mij maar dat oude scheurboekje terugquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Jammer dat ik vrij ben anders had ik je kunnen uitzwaaien net als dat ik dat bij murm heb gedaan haha
2 en mijn mobiel en mijn ouders gaan ook nog eens bellen hehequote:
Ja en al helemaal als het zo plotseling gebeurdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Een date verneuken is altijd leuk
Gaat lastig worden iddquote:
Ja, we hebben allemaal medelijden met je.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Gaat lastig worden iddEn ik kan ook niet zeggen ik ga zuipen om te slapen want dan slaap ik door alles heen
Die date is ook wel een hork dan... (jongen)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja en al helemaal als het zo plotseling gebeurd
haha. ik ben benieuwd...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
2 en mijn mobiel en mijn ouders gaan ook nog eens bellen hehe
ben zo weg, maar goede vakanite B, veel plezier bij en met je oma man!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 18:54 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Thanks! Komt goed!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
ben zo weg, maar goede vakanite B, veel plezier bij en met je oma man!
Ik had niet adners verwachtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, we hebben allemaal medelijden met je.
Het moet gewoon lukkenquote:
Hij wilde gaan vechten en weet ik veel wat allemaalquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die date is ook wel een hork dan... (jongen)
Ik vind haar wel aardigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:04 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het nou niet echt klinken als een classy meisje jonkel
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Hij wilde gaan vechten en weet ik veel wat allemaal![]()
[..]
Ik vind haar wel aardig
ik vind het wel een beetje apart. zeg dan gewoon eerlijk dat je de date niets vind.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar wel aardig
ja inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Had dat mens gewoon laten zitten daar als iemand zo iets zou doen
wat zou jij doen als jij een date had en het gebeurde jou? huilen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:08 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Ik vind haar wel aardig
Ja keihard.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:10 schreef ArTiC het volgende:
[..]
wat zou jij doen als jij een date had en het gebeurde jou? huilen?
Ja, een aardige dame zal het dan niet zijn als ze zulke streken uithaald.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nou tof je hebt een trut aan de haak geslagen!
Goed gedaan kerel!
Goed gesproken hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
Nou tof je hebt een trut aan de haak geslagen!
Goed gedaan kerel!
Komop zeg, dat is toch vrij duidelijk lijkt mij.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:28 schreef Knuffelzacht het volgende:
weten wij veel wat die avond er allemaal vooraf is gebeurd... moeilijk om te oordelen of ze nou een trut is of niet... daar komt jonkel vanzelf wel achter of dat zo is of niet
Klopt dat ze dat doet, maar omdat ik niet meer info heb ga ik geen oordeel vellen over iemand... is te makkelijkquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:34 schreef automatic_ het volgende:
Natuurlijk kan je niet een oordeel hebben op basis van deze info, maar in mijn ogen schetst zij wel een bepaald beeld van zichzelf... oja als ik per ongeluk het topic sluit, dan kan ik geen nieuwe maken
Poeh weer aardig gelul om nietsquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Klopt dat ze dat doet, maar omdat ik niet meer info heb ga ik geen oordeel vellen over iemand... is te makkelijk
Het is een forum, daar word sowieso over niets geluldquote:
Soms wel Hoor hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is een forum, daar word sowieso over niets geluld
Gister nog gescoord in je 70's broek?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het is een forum, daar word sowieso over niets geluld
Beter. Je bent nu mn `bitchquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef S95Sedan het volgende:
Pardon, laten we allemaal ons mond houden.
Wat daar allemaal rond liep wil je niet scorenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:38 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Gister nog gescoord in je 70's broek?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |