Wat bedoel je hier mee?quote:
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechtenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:50 schreef MNR het volgende:
[..]
OMG! OMG! OMG!
Mag ik mee in de koffer?? Pleaaaaaaaaase?
Dat je straks een leuke baan tegenkomt en dan denk je terug aan dit moment en denk je: ach, voor de volgende keer weet ik dat ik beter pas mijn baan op kan zeggen als ik een nieuwe heb gevonden en nu ben ik ook tevredenquote:
Ik was eerst dus jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechten
*leunt achterover met een gemene glimlach*
Ik ben niet geweest hoorquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik las het net rhubarbje... hij is schijnbaar niet met jullie mee geweest
ik ben er trouwens vorige maand geweest met mn broer om eens wat te lachen, en ik moet zeggen.. het was best drama toendenk dat ik de volgende keer ook met gezellige mensen moet
Jaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Techno het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde feest waar jullie heen zijn geweest?
Vorige maand? Toen ben ik ook geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef Snuitebolletje het volgende:
ik las het net rhubarbje... hij is schijnbaar niet met jullie mee geweest
ik ben er trouwens vorige maand geweest met mn broer om eens wat te lachen, en ik moet zeggen.. het was best drama toendenk dat ik de volgende keer ook met gezellige mensen moet
Alweer voorover gebogen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:59 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat word ruzie met Rhu. Dat moeten jullie uitvechten
*leunt achterover met een gemene glimlach*
Haha, had ik ook! alleen mn broer niet, die durft niet gek te doen.. Dus toen maar vroeg naar huis gegaan en geeft het al snel een domper op de avond..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Vorige maand? Toen ben ik ook geweest
Wij hebben het enorm naar ons zin gehad.
Ik had mijn vorige baan opgezegd om ergens anders te gaan werken. En die nieuwe baan is niet gelukt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:00 schreef MNR het volgende:
[..]
Dat je straks een leuke baan tegenkomt en dan denk je terug aan dit moment en denk je: ach, voor de volgende keer weet ik dat ik beter pas mijn baan op kan zeggen als ik een nieuwe heb gevonden en nu ben ik ook tevreden
Ik hoef niet meerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef MNR het volgende:
[..]
Alweer voorover gebogen?
Ik vecht niet met Rhu, zij mag wel met je mee
jazeker ik kan erg goed rijden als ik niemand naast me heb zitten als afleiding hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goede middag
Dus vrouwen kunnen wel rijden.
Hahaha!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer
Als ik zo makkelijk in te ruilen ben
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:02 schreef tijnbrein het volgende:
Ik had mijn vorige baan opgezegd om ergens anders te gaan werken. En die nieuwe baan is niet gelukt.
Hehe, en ik heb nu juist geleerd, verkoop altijd ja, en bekijk dan pas of je het waar kan makenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.
Je weet best dat dat niet zo isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik hoef niet meer
Als ik zo makkelijk in te ruilen ben
Dat heb ik ook als ik alleen rijd dan rijd ik een stuk veiliger als er iemand naast mij zit waar mee ik een gesprek voer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:04 schreef Duimelot het volgende:
[..]
jazeker ik kan erg goed rijden als ik niemand naast me heb zitten als afleiding hahaha
bewijs maarquote:
En hoe wil je dat doen dan? Een nieuwe baan beginnen als je, je oude baan nog hebt? Dat kan toch niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef Techno het volgende:
[..]
Verkoop nooit de huid van de beer voordat je hem geschoten hebt.
quote:
Hehe, je hebt mequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
bewijs maar
*leunt achterover*
Haha
Ja, leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
zal ik dan maar een echt report schrijven ipv de loze zinnen over 'het was gezellig''raar publiek daar' en 'niet mijn muziek'!?!?
Doe dat. Jij bent er allicht beter dan ik en de rest.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
zal ik dan maar een echt report schrijven ipv de loze zinnen over 'het was gezellig''raar publiek daar' en 'niet mijn muziek'!?!?
Doen, misschien ga ik de volgende keer dan met je mee!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Duimelot het volgende:
Feitosa, jij hebt toch een XBox of niet?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHA, GEWELDIG !!![]()
Sneue bedoening , wat ik al dacht.
Je zegt je oude baan toch pas op als je het contract van de nieuwe werkgever binnen hebt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:08 schreef tijnbrein het volgende:
En hoe wil je dat doen dan? Een nieuwe baan beginnen als je, je oude baan nog hebt? Dat kan toch niet.
ok nou dan ben ik ff schrijvenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Doen, misschien ga ik de volgende keer dan met je mee!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ok nou dan ben ik ff schrijven(die kans moet ik aangrijpen natuurlijk he
)
Dus jij gaat vanavond?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Feitosa, jij hebt toch een XBox of niet?
En ik ben niet geweest, maar wat ik lees in dat topic, tja.
het bevestigd eigenlijk wel mijn beeld wat ik er van hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja dat klopt. En bij mijn nieuwe werkgever ben ik in de proeftijd ontslagen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef Techno het volgende:
[..]
Je zegt je oude baan toch pas op als je het contract van de nieuwe werkgever binnen hebt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef dawg het volgende:
[..]
Niet?quote:
Nee, ben niet echt een voetballiefhebber.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, heb je wel Fifa 09?
En Bels: nee.
Hehe okquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Oh, nouja, heb je wel Fifa 09?
En Bels: nee.
Ah ok, ik dacht dat je je oude baan op voorhand al had opgezegd. My bad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:12 schreef tijnbrein het volgende:
Ja dat klopt. En bij mijn nieuwe werkgever ben ik in de proeftijd ontslagen.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
Nee, ben niet echt een voetballiefhebber.
Jij wel dan?quote:
Ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn vooroordeel t.o.v. dit soort feesten een beetje bevestigd wordt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef rhubarbje het volgende:
het bevestigd eigenlijk wel mijn beeld wat ik er van heb
Geeft niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Techno het volgende:
[..]
Ah ok, ik dacht dat je je oude baan op voorhand al had opgezegd. My bad.
Als ik dat verslagje zo lees is het niks voor mij iig.quote:
Ik ook niet. Maar voetbalgames wel. Heb nu dus Fifa 09, maar ik krijg die fucking bal bijna niet in het doel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:15 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Nee, ben niet echt een voetballiefhebber.
Je moet er ook niet heen gaan om te scoren maar om een leuke tijd te hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet ook eerlijk bekennen dat mijn vooroordeel t.o.v. dit soort feesten een beetje bevestigd wordt.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
En ik vond het eigenlijk ook nogal duur
Voor 22 euro kun je in een gewone kroeg iemand zo vol tequilla gooien dat je sowieso scoort
Tja, 22 euro is vandaag de dag niet eens zo heel duur voor een feest.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Voor 22 euro kun je in een gewone kroeg iemand zo vol tequilla gooien dat je sowieso scoort
Sorry maar ik kan beter een leuke tijd hebben op een concert of een kroeg waar van ik weet dat de sfeer me aanstaat en zo en waar ik heen ga om te dansen dan op een single feest waar 90% er toch is om te scoren en je niet eens weet of de muziek en de sfeer en de mensen en zo wel jou ding zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je moet er ook niet heen gaan om te scoren maar om een leuke tijd te hebben.
Mijn beeld van jou!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
Als je naar de Baja of Hollywood gaat betaal je toch ook meer dan 10 euro entree. Ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:19 schreef rhubarbje het volgende:
ik ga naar een verzin je eigen thema feest (wat zal ik doen trouwens?) en me vol gieten met paarse cocktails!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]hmmm.. je brengt me op ideeen! wat ga je vanavond doen?!
Met een groepje gaan, wat jullie hebben gedaan kan wel leuk zijn, daar niet van. Maar als de rest van het publiek echt zo is als in dat verslag dan heb ik het heel erg snel gezien.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef tijnbrein het volgende:
Je moet er ook niet heen gaan om te scoren maar om een leuke tijd te hebben.
perspectief: ik betaal nooit voor een uitgaansding entre behalve voor loos en dat is 3.50quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je naar de Baja of Hollywood gaat betaal je toch ook meer dan 10 euro entree. Ofzo.
De nieuwjaarsparty waar ik naar toe ging was ook iets 10 euro. Je moet het een beetje in perspectief zien.
quote:
Waar is dat?! want tegen die tijd moet ik ook wel enigszins in een iets andere wereld leven.. Dus misschien laat ik mijn "Foute feest" wel even voor wat het is en neem ik dat thema mee naar jouw feestjequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ga naar een verzin je eigen thema feest (wat zal ik doen trouwens?) en me vol gieten met paarse cocktails!
Als je rond half 1 langs komt ben ik precies zat genoeg gok ik
Ik ga liever naar een concert toe al is het alleen omdat dat daar wel mijn soort muziek wordt gedraaid.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan beter een leuke tijd hebben op een concert of een kroeg waar van ik weet dat de sfeer me aanstaat en zo en waar ik heen ga om te dansen dan op een single feest waar 90% er toch is om te scoren en je niet eens weet of de muziek en de sfeer en de mensen en zo wel jou ding zijn
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sorry maar ik kan beter een leuke tijd hebben op een concert of een kroeg waar van ik weet dat de sfeer me aanstaat en zo en waar ik heen ga om te dansen dan op een single feest waar 90% er toch is om te scoren en je niet eens weet of de muziek en de sfeer en de mensen en zo wel jou ding zijn
Oeh een fout feest dat klinkt ook super tof! Moet je er een outfit voor aan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Waar is dat?! want tegen die tijd moet ik ook wel enigszins in een iets andere wereld leven.. Dus misschien laat ik mijn "Foute feest" wel even voor wat het is en neem ik dat thema mee naar jouw feestje
iddquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik ga ook liever naar een D&B of techno feest waar mensen echt voor de muziek komen. Dan heb je niet van die wanhopige figuren rondlopen e.d.
Utrecht, outfit is niet verplicht, wel leuk natuurlijk!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Oeh een fout feest dat klinkt ook super tof! Moet je er een outfit voor aan?
Het is in tilburg
Waar is die van jou?
Daarom zou ik dus ook nooit alleen naar toe gaan. Dan ga ik liever naar een concert toe dat vind ik veel leuker.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:22 schreef Techno het volgende:
[..]
Met een groepje gaan, wat jullie hebben gedaan kan wel leuk zijn, daar niet van. Maar als de rest van het publiek echt zo is als in dat verslag dan heb ik het heel erg snel gezien.
En als je het wel weer wilt doen...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
idd
Die periode (uitgaan om te scoren) heb ik al zo ongeveer op mn 16e achter me gelaten
Jawel, maar toch.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb je niet opgelet de laatste paar jaar?
Wat was je beeld dan?
Dat dus.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Feitosa het volgende:
Ik ga ook liever naar een D&B of techno feest waar mensen echt voor de muziek komen. Dan heb je niet van die wanhopige figuren rondlopen e.d.
Heb je een outfit?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Utrecht, outfit is niet verplicht, wel leuk natuurlijk!!!
Loos is toch in de 013?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
perspectief: ik betaal nooit voor een uitgaansding entre behalve voor loos en dat is 3.50
Volgens mij mag ik jou wel!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En als je het wel weer wilt doen...
Turn up the bass... Houseclassics en zulk soort feesten is daar prima voor! erg veel toffe en leuke mensen van rond de 25 jaar, en de sfeer is super!
Goede middag. Lekker geslapen vannacht?quote:
Haha, hoezo?! ik ben het momenteel niet, als ik kan ik altijd nog de opleiding afmaken.. Momenteel gewoon arbeider en dat bevalt prima..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Heb je een outfit?
Werd jij nou leraar?
Jep 013quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Loos is toch in de 013?
En wat ben jij bereid te betalen voor een concert?
Jaaaah, maar maar maar... WIE BEN JIJ!???!!quote:
Ow ik word wel leraar daarom dacht ik gezellig gezelligquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Haha, hoezo?! ik ben het momenteel niet, als ik kan ik altijd nog de opleiding afmaken.. Momenteel gewoon arbeider en dat bevalt prima..
Voor een outfit moet ik nog even mijn kast door spitten... Jij wel al een outfit?
Ik ben die leuke mysterieuze damequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jaaaah, maar maar maar... WIE BEN JIJ!???!!geen fobo, geen leeftijd... alleen tilburg, verder weet ik niets van je
Ergens heb je gelijk maar het is toch een keer leuk om naar zoiets geweest te zijn. Terwijl ik normaal van zulke dingen walg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Jep 013
En het hangt er een beetje vanaf
Ik ga wel eens naar bandjes waar ik niks vanaf weet (en die meestal zo kut blijken dat het tof is) en dat is dan 2 euro entre of zo
of naar pinkpop of zo en dan betaal je natuurlijk veel meer (hoewel het in verhouding natuurlijk weer erg goedkoop is)
Maar het doet er helemaal niet toe hoe duur het is
Maar voor wanhopigheid vind ik 22 euro nogal veel
Uiteraard ben ik een stoere arbeider.. Ik vertel mensen dat ze het fout doen en hoe ze het beter moeten doenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ow ik word wel leraar daarom dacht ik gezellig gezellig
Wat voor arbeider ben je dan? Een stoere?
Kledingkeuzeproblemen
Ik heb wel oke geslapenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef tijnbrein het volgende:
Goede middag. Lekker geslapen vannacht?
quote:
23!!!! Jeeezzz! jij bent gewoon nog steeds een jong wulps leuk popje dus?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben die leuke mysterieuze dame
Nee ik had gewoon niet zo veel zin in leerlingen op fok tegen komen
Dus vandaar geen fobo
En ik ben 23pfff
ow jammer ik dacht meer aan staal ombuigen met je blote handen zonder shirt en zoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Uiteraard ben ik een stoere arbeider.. Ik vertel mensen dat ze het fout doen en hoe ze het beter moeten doen
Uiteraard wil ik wel een foto zien van hoe je nu uiteindelijk gaat!
Ik niet.quote:
Enorm wulps!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:34 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
23!!!! Jeeezzz! jij bent gewoon nog steeds een jong wulps leuk popje dus?!En leraar zijn ben ik momenteel even vanaf gestapt na wat gebeurtenissen op mn stage school die een redelijke impact op mij gemaakt hebben...
Het zijn toch zulke problemen?!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ow jammer ik dacht meer aan staal ombuigen met je blote handen zonder shirt en zo
En je hebt mijn dilemma's gedenigreerd tot kleding keuze problemen!
Jij mag helemaal niks meer zien!![]()
Je ziet het toch als je me om half 1 op komt halen
Nee, en ik ga toch zo weg.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:36 schreef Techno het volgende:
Had iemand nog een leuke stelling o.i.d.? Ben een beetje lui vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |