quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:29 schreef Sugar het volgende:
Oh, mag ik nog een tussendoor-culinair-vraagje stellen?
Ik heb een tulbandvorm (siliconending) en daar kan 0,5 liter in (net getest). Maar als ik nu een standaardtulbandrecept doe van internet, zou het dan passen? Of zijn die dingen normaal veel groter? Ikkeniewetenie.![]()
Danku!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:54 schreef Spuuglokje het volgende:
Sugar, dat is dan wel een mini-tubandvormpje.Als je bijvoorbeeld kijkt naar dit klassieke tulbandrecept bij Koopmans, heb je een vorm van 1,75 liter inhoud nodig.
Ik heb daar een superhandig spuitbusje van Dr. Oetker voor! Zo ziet het eruit:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:23 schreef Sugar het volgende:
Oei, dan gooi ik de rest maar gewoon in een cakevorm...
Maar inderdaad, hoe vet je zo'n siliconentulband nou goed in! Ik ga weer verder stuntelen!
ja dat klopt maar dat siliconenspul word ook warm en vind t verdomd lastig om iets er dan uit te krijgen zonder dat het breekt, maar dat zal dan wel aan mijn gestuntel liggenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:31 schreef Noli. het volgende:
*oud-floeperwaredemo-modus*
Die siliconenvormen zijn ooit juist in het leven geroepen om juist niet meer in te hoeven vetten. En omdat ze juist zo flexibel zijn moet de cake (of iets anders) en juist makkelijker uit willen.
Normaal heb je genoeg aan even aan de handvaten/zijkanten te trekken (komt de boel iets los) en dan storten.
(Tupperware was één van de eersten die met siliconenvormen op de markt kwam)
Nou dat is, wat ingewikkeld. Iets nieuws kopen voor een bestaande kamer, is moeilijker, dan iets nieuws kopen voor een hele nieuwe kamer. Ik heb zegmaar, meer moeite met kleine veranderingen, dan met grote. Het kost ook altijd heel wat wen-tijd voor ik aan nieuwe spullen gewend ben. We doen alles stap voor stap, ik kan alles beter verwerken, als, het nieuwe ding in mijn buurt staat van mijn stoel en ik er aan kan voelen, ruiken, romndom kan lopen of er op kan zitten, om te wennen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:37 schreef Rewimo het volgende:
Leuk Oxy! Nieuwe spullen uitzoeken, vind je dat moeilijk?
Nee die nieuwe spullen, komen mijn oude kamer niet in.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:46 schreef Noli. het volgende:
Maar Oxy ben je dan al bezig met wennen aan de nieuwe dingen voor je nieuwe stekje op je 'oude' kamer? Moet je dan straks ook weer opnieuw wennen of valt dat wel mee? (omdat dan de nieuwe spullen ook weer in een nieuwe omgeving staan)
taco's zijn toch gewoon in frituurvet of oven gebakken tortilla's? dus dan zou het toch gewoon bv voor klassieke taco's in een klassieke oven de tortilla's in een rekje (ik weet niet hoe het heet, het traliehekje in de oven) kunnen hangen (dus vertikaal, itt normaal iets er horizontaal inhangen). maar missch vergis ik me hoor, zoiets stond me echter bij. ik lust heul geen taco'squote:Weet iemand hoe je zelf tacoschelpen kunt maken? Ik heb gegoogled, maar vond nog niks.
Ik kom wel niet maar ik stem voor!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:36 schreef huuphuup het volgende:
Oooooh dames van de denhaag draagdoekmeetik heb nog keiveel taart over!!!
![]()
brownietaart/appelkruimelvlaai/aardbeikwarktaart.
zal k et meenemen morgen? (anders gaat het weg)
Dan had je hier toch wat af kunnen geven!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 19:57 schreef huuphuup het volgende:
* huuphuup schuift stukjes taart het bankje op
Asyniur, hij komt juist uit Z-Limburg!!
Heel fijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:00 schreef huuphuup het volgende:
Ghehehe, ja das waarsorry, volgende keer zal k aan de multivlaaimeneer vragen of ie even bij je stopt
PRIK!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:21 schreef Maneki.Neko het volgende:
Als jij al je taart meeneemt ga ik geen muffins meer bakken hoor
Gaat sowieso een beetje lastig vanavond met maar 1 oogKreeg er vanmiddag een heel klein vingertje met een heel klein nageltje in. Nu voelt het of er een bak zand in is gestrooid
Voor de verandering was het niet Bep, das ook wel weer eens fijn
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:52 schreef simmu het volgende:
ooooooohh, had ik zonet ff een goed argument. ik denk dat ik het ga winnen!
sangdrax vindt me te onsociaal, en dat selene en ik te weinig de deur uitkomen (als mijn hielen niet suk zijn gaan we heus wel wandelen en naar de bieb en de supermarkt en het marktje en ik was laatst nog bij de nuren geweest!)
dus toen zei ik "als ik een hondje heb kom ik vanzelf de deur uit, want die moet uitgelaten worden en dan kom ik vanzelf buren tegen want die hebben allemaal ook een hondje![]()
ja, ik wil al heel lang heel graag een honbdje, maar ik vond het niet kunnen op die flatjes
ff spoelen anders met boorwate r(of gewoon 10 minuutjes doorgekookt en afgekoeld water)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, kijk maar uit dat je geen vuil door de nagel in je oog gekregen hebt. Heb ik ook es gehad met B. En dat ging mooi ontsteken ook (en ik heb maar 1 oog waar ik mee kan zien. En ik kan heel goed taart en muffins bakken!! En ook brownies!!!)
jupquote:Op zaterdag 31 januari 2009 21:18 schreef huuphuup het volgende:
Ahw, mja, nouja, als schoonpa en vriendin het vandaag anders zien dan is er een beginnetje toch?
Ik hou het in de gaatjesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:58 schreef RockabeIIa het volgende:
Maneki, kijk maar uit dat je geen vuil door de nagel in je oog gekregen hebt. Heb ik ook es gehad met B. En dat ging mooi ontsteken ook (en ik heb maar 1 oog waar ik mee kan zien. En ik kan heel goed taart en muffins bakken!! En ook brownies!!!)
Dat heet toch een schoonmoeder-koffer?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:43 schreef Maneki.Neko het volgende:
Hebben jullie niet zo`n mooie skibox op het dak?
hehehehe *visueel ingesteld*quote:Op zaterdag 31 januari 2009 22:49 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Dat heet toch een schoonmoeder-koffer?
quote:
Jemig, en nu? Heb je een alternatief?quote:Op zondag 1 februari 2009 03:54 schreef p_iglet het volgende:
GRMMBLLL, !@$!%$@%@!# connexxion.
Ik kom er net achter dat ze blijkbaar me de nieuwe dienstregeling de eerste bus op zondag ochtend geschrapt hebben... Erg leuk als je tot 7.45 moet werken en de bus gaat pas om 8.26
quote:Op zondag 1 februari 2009 09:07 schreef Reinhilde het volgende:
En dan weer even in bed kruipen bij mijn mannen.
Fijne dag allemaal!
Astma lijkt me vreselijk :xquote:Op zondag 1 februari 2009 08:15 schreef Stout het volgende:
Vervelend rockabella....de afgelopen nachten was ik ongeveer elke 2 uur wakker van een astma aanval die een uur-2 uur duurde..
Waarom werd jij wakker ?
Waar is "hier" ongeveer? wij zitten 40 km van groningen en hebben een paar vlokjesquote:Op zondag 1 februari 2009 09:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hier geen sneeuwalleen maar heel erg koud
Hier is in Zuid-Limburgquote:Op zondag 1 februari 2009 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar is "hier" ongeveer? wij zitten 40 km van groningen en hebben een paar vlokjes
Hier valt het qua kou wel mee geloof ik.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:24 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Hier geen sneeuwalleen maar heel erg koud
Die van ons ook niet. En ook liever geen rails, piano en opbergdozen...quote:Op zondag 1 februari 2009 09:38 schreef Brighteyes het volgende:
Er kruipt/loopt hier een schaterlachende dreumes rond. Kind is stikgelukkig met een pingpongballetje en een kat die daar af en toe gekke capriolen mee uit haalt. Dat lachen van Sasha is echt zo lief en aanstekkelijk!Maar de poes stelt geen prijs op stuiterende auto's.
heel herkenbaar.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:00 schreef Rewimo het volgende:
Mja het was echt van hatsjoe! Oeps, hollen!
Ulk!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:03 schreef Maneki.Neko het volgende:
Môgguh zei zij met een aangekoekt oogMaar geen pijn meer er aan
Hier ook sneeuwMaar kleine beetjes, maar toch
Heldere lucht, zon schijnt uitbundig, her en der een schapewolkje, prachtig weerquote:Op zondag 1 februari 2009 10:12 schreef _Ingrid_ het volgende:
Het gaat nu harder sneeuwen hier. Zit er hier op de bank 1 te springen, sssslllllllleeeeuuuw mama! Dat is koud brrrrr. Freecell hou maar updates hier, je woont dichtbij umcg toch? mogen vanmiddag wel op tijd weggaan denk ik.
Door sneeuw heen wandelen terwijl de zon schijnt is geweldig!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:16 schreef livelink het volgende:
Koud vind ik lekker, sneeuw hoeft van mij eigenlijk niet. Hier een heel klein beetje sneeuw, precies genoeg voor mij.
Dank u weervrouwe.quote:Op zondag 1 februari 2009 10:18 schreef freecell het volgende:
[..]
Heldere lucht, zon schijnt uitbundig, her en der een schapewolkje, prachtig weer
En vanmiddag zal de straat ook wel weer helemaal schoon zijn.
Ik ben fan van ons uitichtquote:
quote:
nah. ik ga heul niks veranderen. dat ze eerst eens zelf iets doen aan die nare jaloezie. dat ze zelf bedenken dat wij niet gelovig zijn, en dat we dan dus nu heus niet opeens naar de kerk gaan (en al helemaal niet naar een grefo kerk terwijl ik niet eens grefo ben). geloof me: als persoon 1 hier is wordt er gebeld door nummers 2 en 3 (en nee: die hangen niet na 5 minuutjes op "oh je hebt bezoek"). als we het wagen om persoon 1 uit te nodigen zonder (een aparte! want onderling kunnen ze elkaar ook allemaal niet uitstaan) ook een afspraak te maken met nummers 2 en 3 ook weer gedoe. dan staan ze weer in de gang ruzie te maken (oh, sorrie. "discussieren"). zeuren tegen sangdrax over dopen achter mijn rug om helpt ook niet trouwens. nah. ik pas heul niks aan aan mijn gedrag. ze moeten maar snappen dat we zelf een gezin zijn, en anders vette pech. sangdrax is het zo beu dattie nu serieus weer over zwitserland begintquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef bixister het volgende:
simmu, dat klinkt niet zo leuk, wat sangdrax zei. maar misschien wel stof tot nadenken/ iets proberen te veranderen? lijkt me heel rot als je (schoon)familie een vertekend beeld van je heeft.
oeh das een goeie!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:52 schreef simmu het volgende:
[..]
nah. ik ga heul niks veranderen. dat ze eerst eens zelf iets doen aan die nare jaloezie. dat ze zelf bedenken dat wij niet gelovig zijn, en dat we dan dus nu heus niet opeens naar de kerk gaan (en al helemaal niet naar een grefo kerk terwijl ik niet eens grefo ben). geloof me: als persoon 1 hier is wordt er gebeld door nummers 2 en 3 (en nee: die hangen niet na 5 minuutjes op "oh je hebt bezoek"). als we het wagen om persoon 1 uit te nodigen zonder (een aparte! want onderling kunnen ze elkaar ook allemaal niet uitstaan) ook een afspraak te maken met nummers 2 en 3 ook weer gedoe. dan staan ze weer in de gang ruzie te maken (oh, sorrie. "discussieren"). zeuren tegen sangdrax over dopen achter mijn rug om helpt ook niet trouwens. nah. ik pas heul niks aan aan mijn gedrag. ze moeten maar snappen dat we zelf een gezin zijn, en anders vette pech. sangdrax is het zo beu dattie nu serieus weer over zwitserland begint
en ik heb heerlijk geslapen en zit lekker in mijn pijama achter mijn compu
Ja ik wil welquote:Op zondag 1 februari 2009 10:58 schreef Jelief het volgende:
ooh huup wat lief!! gewoon op doen hoor, daar ga je veel (positief) bekijks mee trekken!
Ze zijn heerlijk rustig!quote:Op zondag 1 februari 2009 10:51 schreef huuphuup het volgende:
[..]![]()
je hebt er in ieder geval geen geluidsoverlast van hihi.
Kijk nouvan mn mama gekregen gister. Of baby het ook echt gaat dragen weet ik nie maar ik vind hem wel grappig.
Ik zie dit nu pasquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:50 schreef bixister het volgende:
freecell, hoeveel oppas kinderen heb je? wel vervelend als je daardoor niet naar buiten kunt zeg. heb je wel een dubbele wagen oid, zodat je als ze allemaal wakker zijn wél even naar buiten kunt? (ook voor dat kind/ die kinderen wel zo prettig, lijkt me).
sangdrax is eigenlijk veel harder het zaadje dan ik. inmiddels heeft men namelijk toch wel in de gaten dat ik toch niet mee ga werken, dus sinds een maand of 2 zijn ze een manipulatieoffensief begonnen tegen hem. heel sneu dat.quote:Op zondag 1 februari 2009 11:22 schreef Popples het volgende:
simmu ik kan 1 ding zeggen wees eerlijk en kom voor je zelf op.
ik heb ook veel gedoe met schoonouders. dat kan ik hier niet neerzetten maar ik kan je wel zeggen kom voor jezelf en je kind op en praat met je partner.
tis idd een koel hoedjequote:Op zondag 1 februari 2009 11:56 schreef Popples het volgende:
simmu dan kan ik je vertellen dat je partner en jij heel goed moeten communiceren en goed jullie grenzen gaan anageven.
dit is mij ook gebeurt en alles maar ook alles werd op manlief afgeschoven zo erg dat ze ons tegen elkaar uit wilden spelen zo van ja het zijn ook zijn kids enz. ze zijn zelfs naar een advocaat geweest maar goed ze kunnen niks want wij met zijn 2-en zijn ijzer sterk. ik kan je zeggen ga afspraken maken en praat goed met elkaar. ze heeft zelfs roddels in de wereld geholpen maar diegene pakte haar ook terug want die wist hoe het in elkaar stak. wij willen ook verhuizen zo een 200 km verder op dus daar komen ze echt niet zomaar![]()
huup wat een gaaf hoedje
ghequote:Op zondag 1 februari 2009 12:05 schreef moussy het volgende:
Simmu, je kan toch ook gewoon zeggen dat je de keuze straks aan Selene zelf over laat, dat je haar niets op wil dringen, omdat dat jouw opvoeding neit is bla bla bla, dan zou je toch overal van af moeten zijn lijkt mij.
Ja das nie eerlijk!! Jij bent ook heel ver weg!! Jij speelt vals!quote:Op zondag 1 februari 2009 12:23 schreef Memmel het volgende:
Hier ligt 1.30 meter sneeuw! En het sneeuwt weer!
Als Anna straks wakker is, gaan we de slee eens even uitproberen.
Moet jij werken dan? Nou dan even een bemoedigendequote:Op zondag 1 februari 2009 12:43 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik ben jaloers op iedereen die vandaag vrij is.
Mijn vader + vriendin, mijn broertje en opa en oma waren hier vanmorgen. Volgens hun begon het bij Drachten ongeveer. Alles daarboven was wit.quote:Op zondag 1 februari 2009 09:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Waar is "hier" ongeveer? wij zitten 40 km van groningen en hebben een paar vlokjes
Tot 6 uurquote:Op zondag 1 februari 2009 12:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Moet jij werken dan? Nou dan even een bemoedigende![]()
Tot hoe laat moet je?
Nog 4 uurtjes Rocka!! Hou vol!!quote:Op zondag 1 februari 2009 13:47 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Tot 6 uurecht de dag weg zo met zo'n dienst. Ik vind het stom!
dat gooi ik liever niet zo op het webquote:Op zondag 1 februari 2009 14:03 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Nog 4 uurtjes Rocka!! Hou vol!!![]()
wat voor werk doe je eigenlijk?
lekker memmel. wij zitten in de auto onderweg naar kabouter Plops.quote:Op zondag 1 februari 2009 14:22 schreef Memmel het volgende:
Ik zit in Frankrijk, les Arcs.
Anna vindt het vooral erg vermoeiend hahaha. Ze heeft vannacht 13,5 uur geslapen en ligt nu alweer sinds 12 uur. We gaan zo naar boven om lekker te apres ski-en! Mama mag toch ook niet op de lange latten...
Ik heb ook PMquote:Op zondag 1 februari 2009 14:11 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
dat gooi ik liever niet zo op het web![]()
Maar es fruit eten, gele kiwi's *kwijl*
Stel je voor de een houdt van in de poeperd en de andere niet!quote:Op zondag 1 februari 2009 20:46 schreef Stout het volgende:
facinerend he, die twee meiden... alsof er toch een link is tussen hun hersenen met het coördineren van allerlei handelingen. Ik heb bewondering voor ze, vraag me alleen af hoe ze het gaan doen als er kids komen... Stel je voor dat de ene een man heeft waar de ander van walgt, ze moet toch bij de daad aanwezig zijn...
ach wat een mense al niet bezig houdt
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Stel je voor de een houdt van in de poeperd en de andere niet!
quote:Op zondag 1 februari 2009 20:59 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Stel je voor de een houdt van in de poeperd en de andere niet!
Zo even de rest eruit geknipt,maar Thailand was ook helemaal geweldig! Wil weer terugquote:Op zondag 1 februari 2009 15:22 schreef Saffier het volgende:
Sonnetje, Tháiland! Wat klinkt dat lekker als vakantie. Met alle toekomstplannen hier hoop ik dat een (mid)weekje in een huisje erin zit, daar zou ik al helemaal blij mee zijn.
quote:Op zondag 1 februari 2009 16:00 schreef huuphuup het volgende:
Kijk es wat ik gevonden heb
welliswaar niet in Zweden maar nog ietsje dichter bij huis! Ik weet niet of ze internationaal verzenden maar wie weet, het zal niet zwaar zijn dus gooi er een mailtje tegenaan! Ze hebben ook supertoffe slofjes
Strawberry hat
Bedankt nu zit ik weer op de H&M webshopquote:Op maandag 2 februari 2009 09:26 schreef Nijna het volgende:
Bij de H&M hebben ze ook aardbei mutsjes... En bijpassende aardbei shirtjes
Nou huup, ik denk dat dat wel meevalt hoorquote:Op maandag 2 februari 2009 09:50 schreef huuphuup het volgende:
Ik wil trouwens dit badpak voor de zomer op vakantie, maar ik heb het vage vermoeden dat ie mij een stuk minder sexy gaat staan als dat ie haar staatmisschien moet ik er dan ook gewoon een dramatische zonnebril bij nemen
![]()
Stout is ook wel handig met breipennen...quote:Op maandag 2 februari 2009 09:41 schreef huuphuup het volgende:
Vraag het aan Marlieske anders, die kan dingen met breinaalden![]()
[/sub]
Goed idee!quote:Op maandag 2 februari 2009 10:27 schreef Brighteyes het volgende:
Zullen we eens een topicje openen?
Kunnen we gaan inventariseren en dan in de OP gewoon aangeven wie wat kan en wil, met daarbij uiteraard dat het verzoekjes zijn, dus dat het afhankelijk is van de wil en de tijd van de DIY-er.
Mss kunnen er ook nog wel leuke driehoeksruil-en uit kunnen komen....
Oh, zusje belt net, ze komt even een bakkie doen, dus ehm... als een ander alvast wil beginnen, be my guest.
quote:Op maandag 2 februari 2009 10:32 schreef huuphuup het volgende:
*noteert
-huup naait
-rocka tekent/doet dingen met tattoo printjes
-stout is handig met breipennen en borduurt
-maneki naait (toch?)
-Faja maakt foto's
vul maar aan
spuit 38quote:Op maandag 2 februari 2009 10:47 schreef Ynske het volgende:
waar staat dat DIY voor?
niet dat er dingen zijn waar ik mee kan helpen
met mijn starwars kids denk ik nu gelijk aan die klonen.....quote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
Hihi, Troel, jij bent handig in klonen maken toch?
Ja, er zijn ook nog wel meer dingen waar ik handig in ben, maar om dat nou te ruilenquote:Op maandag 2 februari 2009 10:49 schreef huuphuup het volgende:
Hihi, Troel, jij bent handig in klonen maken toch?
Dat is wel iets jaquote:Op maandag 2 februari 2009 10:59 schreef freecell het volgende:
Whehe
Ik ben handig in opassen en koken/bakken, maarja
idem, maar dan met manquote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Stout het volgende:
[..]
met mijn starwars kids denk ik nu gelijk aan die klonen.....
dan pas ik op jou kids en laat ik ze los op mijn schoonbroers huis vol met starwarsquote:Op maandag 2 februari 2009 10:54 schreef Stout het volgende:
[..]
met mijn starwars kids denk ik nu gelijk aan die klonen.....
quote:Op maandag 2 februari 2009 11:12 schreef debuurvrouw het volgende:
En dat leuke broeken in de webwinkel van H&M uitverkocht blijken nadat je het hele prces bent doorlopen is niet grappig
Hey, je bent familie van ons?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef Popples het volgende:
[..]
dan pas ik op jou kids en laat ik ze los op mijn schoonbroers huis vol met starwars
kan die van mij ook meteen mee dan?quote:Op maandag 2 februari 2009 11:28 schreef Popples het volgende:
[..]
dan pas ik op jou kids en laat ik ze los op mijn schoonbroers huis vol met starwars
Ehm... dit staat er nu wat bruut wellicht, maar je geeft mij wel een mooi opstapje Rocka...quote:Op maandag 2 februari 2009 12:15 schreef RockabeIIa het volgende:
Simmu misschien een klaagtopic openen?
Hier ook een huis vol starwarsquote:Op maandag 2 februari 2009 12:19 schreef Popples het volgende:
[..]
hoezo dat?
dan zou schoon.oeder nog ergens een derde kind hebben??
*spuugje heel lief aankijkt...quote:Op maandag 2 februari 2009 11:25 schreef Spuuglokje het volgende:
En over dat aardbeienmutsje: ik heb een boek (Het complete handwerkboek), en daar staat een patroon in voor een aardbeienmuts en een tomaatmuts. Heel schattig! Het is een haakpatroon.
ik zie het ja, die wordt iedere keer van youtube afgehaald ivm de rechtenquote:Op maandag 2 februari 2009 12:28 schreef Ynske het volgende:
lady, je filmpje in je sig doet t niet meer
oh hahah stond die post hier! ik dacht in 't swopic. ik begon al te twijfelen aan m'n verstand.quote:Op maandag 2 februari 2009 12:59 schreef bixister het volgende:
ik kan foto's in kleurplaten shoppen, teksten corrigeren, helpen met verhuizen/verven (mits enigszins in de buurt).
JA! JA! JA!quote:Op maandag 2 februari 2009 11:34 schreef Spuuglokje het volgende:
Ziet er wel jaren '70 uit huuphuup, maar het is van 1999.Er staat van alles in: kruissteken, open naaiwerk, machinaal borduren, tapisserie, patchwork, quilten, appliqueren, breien, haken, smokken, kralen, kwastjes en pompons, kleden maken, verven, linten (staat zo op de voorkant). 't Is een boek van Lucinda Ganderton. Maar ik kan die patronen wel even inscannen anders, als er liefhebbers zijn?
quote:Op maandag 2 februari 2009 13:33 schreef Maneki.Neko het volgende:
Aww Saartje zit achter me zo lief te spelen, ik word er helemaal week van
Blokjes duplo tegen elkaar duwen, kasteel van de jongens vakkundig afbreken..dat soort werk
zoiets voor op tafel?quote:Op maandag 2 februari 2009 14:02 schreef freecell het volgende:
[..]Arme jongens! Verder lijkt het me idd heel
Ok, iemand hier een lumineus idee? Ik heb iets nodig waar ik overdag de gebruikte zakdoekjes, snoetenpoetsers en dat soort zooi van mijn oppas-ukken kan laten.
Ik heb geen geschikte plaats voor een prullenbakje en geen zin om steeds naar de keuken te lopen als er 3 hummels in de kamer zijn die dan elkaar en de boel afbreken
Nu staat er vaak een mok oid op tafel, maar heeft iemand van jullie iets beters?
Ja, dat zou wel kunnen, maar die moet je er dan weer speciaal voor kopenquote:Op maandag 2 februari 2009 14:07 schreef Ynske het volgende:
[..]
zoiets voor op tafel?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klein maar fijn. Dit prullenbakje voorkomt een slordige tafel. Zet hem op de tafel zelf of in de vensterbank, door zijn kleine formaat is hij zeer onopvallend. Een handige hulp bij het netjes houden van het huis.
Zoiets dacht ik ook aan, maar die gooi je na die tijd weg en ik heb niet elke dag een doos tissues leeg. Zo'n wrak ben ik nu ook weer niet, haha.quote:Op maandag 2 februari 2009 14:09 schreef Rewimo het volgende:
Lege tissuedoos werkt ook prima om allerlei zooi in te duwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |