Ja, het is een enigszins verbazingwekkende vaststelling idd, die niet zonder bewijs kan blijven uiteraard, althans ik neem aan de het woord van mij niet genoeg is om mijn claim te dekken. Iig is het zo dat ze eergisteren rond de kern van Hoogerheide hoge zwarte schermen hebben geplaatst. Die schermen zijn nu dicht, niemand kan erin, of eruit. En erachter vermoed je dan dat het WK veldrijden bezig is, je kunt dat zien op de Belgische tv nl, je kunt de geluiden horen als je voor de schermen staat, toch? Maar wat schetst iemands verbazing? Geen geluid niets, helemaal niets, meer dan 5 minuten lang, langer nog, terwijl volgens de Belgische tv op dat moment na de huldiging van Tijmen Eising het Wilhelmus werd ingezet, maar wij, wij horen niets.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vroeg me al af waar die post op sloeg.![]()
Tvp voor het ongetwijfeld onomstotelijke bewijsmateriaal dat nog gaat komen.
Ja, maar dit is toch echt wel een foutje van de matrix dan hoor. De werkelijkheid schakelt in en uit.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef buitenbeentje het volgende:
Alles hier is een hologram, dus het veldrijden ook. Ook de computersimulatie, jij, ik, de aarde, de fiets waar je op rijdt, je huisdier, je sacherijnig buurman, de tv waar je nu het veldrijden op kijkt, alles. Dus wat je zegt klopt wel.
Ah, juist.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:29 schreef buitenbeentje het volgende:
Die matrix is ook een hologram.
Vervelend dat de ongefundeerde sceptici meteen weer ONZ beginnen te roepen als iets niet in hun kraampje past. Wij kwamen net terug van een boswandeling en laveerden met de auto tussen drommen mensen door die vanachter de zwarte schermen vandaan kwamen, als in trance, zwijgend, gehypnotiseerd ahw, achter elkaar aan lopend bijna in het gelid. O, ja zeker wel, er waren veel mensen verzameld achter die zwarte schermen, dat klopt, maar dat was niet om te kijken naar het WK veldrijden. Daar gebeurden heel andere, veel cynischere zaken, mijn kleine vriend.quote:
Waar dan? Vandaag in Woensdrecht was het gewoon zondag.quote:Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef Gutz het volgende:
No wai! Dan heb ik dus vanmiddag op een veld gestaan waar niks en niemand was maar ik toch zo'n 50.000 mensen zag en een zooi fietsers...
degene die ongefundeerd is ben jij, kleine vriendquote:Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Vervelend dat de ongefundeerde sceptici meteen weer ONZ beginnen te roepen als iets niet in hun kraampje past. Wij kwamen net terug van een boswandeling en laveerden met de auto tussen drommen mensen door die vanachter de zwarte schermen vandaan kwamen, als in trance, zwijgend, gehypnotiseerd ahw, achter elkaar aan lopend bijna in het gelid. O, ja zeker wel, er waren veel mensen verzameld achter die zwarte schermen, dat klopt, maar dat was niet om te kijken naar het WK veldrijden. Daar gebeurden heel andere, veel cynischere zaken, mijn kleine vriend.
Ik heb mijn camera weer gevonden, ben helaas de stuurprogramma's kwijt, maar zodra ik die heb gedownload dan kan ik wrs toch redelijk bizarre filmpjes posten hier. O.a. van die cattle dranghekken waar die drommen mensen doorheen werden geleid.
Kort en goed de indruk bestaat dat de mensen die hier aanwezig waren, gebruikt werden voor één of ander experiment van de overheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |