abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65593297
Hier een linkje: [Veldrijden] WK Hoogerheide 31-1/1-2 2009
Zou nu bezig moeten zijn, maar dan heb ik toch een teleurstellende mededeling voor degenen die dit op tv volgen. Er is geen WK veldrijden op dit moment bezig. Het is allemaal trucage. In scene gezet. Met de computer gefabriceerd.
I´m back.
pi_65593359
O.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_65593475
Dit komt van iemand ter plekke. Ik dus.
Jammer dat ik mijn camera kwijt ben.
I´m back.
pi_65593570
lul niet zo dom
pi_65593589
Laten we het vooral beschaafd houden ja, schelden kan altijd nog in het SPRT subforum, heb ik begrepen.
I´m back.
pi_65593625
Ik vroeg me al af waar die post op sloeg.

Tvp voor het ongetwijfeld onomstotelijke bewijsmateriaal dat nog gaat komen.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
pi_65593634
Alles hier is een hologram, dus het veldrijden ook. Ook de computersimulatie, jij, ik, de aarde, de fiets waar je op rijdt, je huisdier, je sacherijnig buurman, de tv waar je nu het veldrijden op kijkt, alles. Dus wat je zegt klopt wel.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_65593787
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
Ik vroeg me al af waar die post op sloeg.

Tvp voor het ongetwijfeld onomstotelijke bewijsmateriaal dat nog gaat komen.
Ja, het is een enigszins verbazingwekkende vaststelling idd, die niet zonder bewijs kan blijven uiteraard, althans ik neem aan de het woord van mij niet genoeg is om mijn claim te dekken. Iig is het zo dat ze eergisteren rond de kern van Hoogerheide hoge zwarte schermen hebben geplaatst. Die schermen zijn nu dicht, niemand kan erin, of eruit. En erachter vermoed je dan dat het WK veldrijden bezig is, je kunt dat zien op de Belgische tv nl, je kunt de geluiden horen als je voor de schermen staat, toch? Maar wat schetst iemands verbazing? Geen geluid niets, helemaal niets, meer dan 5 minuten lang, langer nog, terwijl volgens de Belgische tv op dat moment na de huldiging van Tijmen Eising het Wilhelmus werd ingezet, maar wij, wij horen niets. .
I´m back.
pi_65593811
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef buitenbeentje het volgende:
Alles hier is een hologram, dus het veldrijden ook. Ook de computersimulatie, jij, ik, de aarde, de fiets waar je op rijdt, je huisdier, je sacherijnig buurman, de tv waar je nu het veldrijden op kijkt, alles. Dus wat je zegt klopt wel.
Ja, maar dit is toch echt wel een foutje van de matrix dan hoor. De werkelijkheid schakelt in en uit.
I´m back.
pi_65593834
Die matrix is ook een hologram.
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
pi_65593846
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:29 schreef buitenbeentje het volgende:
Die matrix is ook een hologram.
Ah, juist.
I´m back.
  zondag 1 februari 2009 @ 17:28:47 #12
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_65629647
ONZ
pi_65629923
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:28 schreef huupia het volgende:
ONZ
Vervelend dat de ongefundeerde sceptici meteen weer ONZ beginnen te roepen als iets niet in hun kraampje past. Wij kwamen net terug van een boswandeling en laveerden met de auto tussen drommen mensen door die vanachter de zwarte schermen vandaan kwamen, als in trance, zwijgend, gehypnotiseerd ahw, achter elkaar aan lopend bijna in het gelid. O, ja zeker wel, er waren veel mensen verzameld achter die zwarte schermen, dat klopt, maar dat was niet om te kijken naar het WK veldrijden. Daar gebeurden heel andere, veel cynischere zaken, mijn kleine vriend.
Ik heb mijn camera weer gevonden, ben helaas de stuurprogramma's kwijt, maar zodra ik die heb gedownload dan kan ik wrs toch redelijk bizarre filmpjes posten hier. O.a. van die cattle dranghekken waar die drommen mensen doorheen werden geleid.
Kort en goed de indruk bestaat dat de mensen die hier aanwezig waren, gebruikt werden voor één of ander experiment van de overheid.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 01-02-2009 18:45:11 ]
I´m back.
pi_65631739
Foto's oid lijken me wel handig, want ik heb wel beelden gezien van iets dat op tv doorging voor het WK.. dus ik ben eigenlijk wel benieuwd naar je verdere bevindingen en of je dit toch wel bizarre verhaal kunt staven met wat bewijs
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
pi_65641757
No wai! Dan heb ik dus vanmiddag op een veld gestaan waar niks en niemand was maar ik toch zo'n 50.000 mensen zag en een zooi fietsers...
pi_65642986
quote:
Op zondag 1 februari 2009 23:35 schreef Gutz het volgende:
No wai! Dan heb ik dus vanmiddag op een veld gestaan waar niks en niemand was maar ik toch zo'n 50.000 mensen zag en een zooi fietsers...
Waar dan? Vandaag in Woensdrecht was het gewoon zondag.
Ik heb ook wel wat fietsers gezien maar niet meer dan normaal.
pi_65643064
Er stonden blauwe schermen, maar die staan er al een paar dagen. Waarom weet ik eigenlijk niet.
Zal morgen wel een foto maken. .
  maandag 2 februari 2009 @ 12:00:32 #18
64743 huupia
debunk the debunkers !
pi_65651007
quote:
Op zondag 1 februari 2009 17:39 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Vervelend dat de ongefundeerde sceptici meteen weer ONZ beginnen te roepen als iets niet in hun kraampje past. Wij kwamen net terug van een boswandeling en laveerden met de auto tussen drommen mensen door die vanachter de zwarte schermen vandaan kwamen, als in trance, zwijgend, gehypnotiseerd ahw, achter elkaar aan lopend bijna in het gelid. O, ja zeker wel, er waren veel mensen verzameld achter die zwarte schermen, dat klopt, maar dat was niet om te kijken naar het WK veldrijden. Daar gebeurden heel andere, veel cynischere zaken, mijn kleine vriend.
Ik heb mijn camera weer gevonden, ben helaas de stuurprogramma's kwijt, maar zodra ik die heb gedownload dan kan ik wrs toch redelijk bizarre filmpjes posten hier. O.a. van die cattle dranghekken waar die drommen mensen doorheen werden geleid.
Kort en goed de indruk bestaat dat de mensen die hier aanwezig waren, gebruikt werden voor één of ander experiment van de overheid.
degene die ongefundeerd is ben jij, kleine vriend

bewijzen heb je niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')