Als je een alfaprofiel hebt en geen Nederlands kunt is je enige mogelijke excuus nog dyslexiequote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:41 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nou ik heb dus een beta profiel maar ik ben echt niet slecht in talen. Het is denk ik gewoon per persoon. Net als dat je mensen hebt die een alfa profiel hebben en ook geen Nederlands kunnen
Ja .. maar ik heb een briljant plan bedacht..quote:
Neequote:Op zondag 1 februari 2009 00:29 schreef motorbloempje het volgende:
je gaat vrijetijdsmanagement 'studeren'?
Toch niet zo briljant.quote:Op zondag 1 februari 2009 00:32 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
Nee
Kijk je hebt hier in dukenburg toch van die parkeer garages ..zo'n balkvormig blok waar mensen hun auto in kunnen parkerenEr ligt ijs op en als je daar nou eens op gaat schaatsen
dat zou best leuk zijn
maar omi zegt dat dat niet kan omdat de daken van die garages te zwak zijn
maar hell no anders was het toch allang ingestort door dat ijs
Wel ik moet het proberenquote:
Nijmegenquote:
Aldenhof jij woont toch in lankforst/tolhuis?quote:Op zondag 1 februari 2009 00:35 schreef motorbloempje het volgende:
ja, maar je post 'hier in Dukenburg', dat is voor mij ook 'hier'
Ik wist hetquote:
als je onder 'iets moois' een relatie verstaat, vrees ik van niet, aangezien ik heel fijn samenwoon met mijn ventquote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef BasementDweller het volgende:
Is dit het begin van iets moois?
1. Er zitten daar mensen die ''dom'' tegen me doen (lees: kinderachtig) 2. Ik drink geen alcoholquote:Op zondag 1 februari 2009 00:37 schreef motorbloempje het volgende:
Tolhuis
waarom post je niet mee in het Nijmegen topic? Zeer gezellig, en donderdag gaan we weer zuup'n in Samson
We verschillen meer dan 10 jaarquote:Op zondag 1 februari 2009 00:38 schreef BasementDweller het volgende:
Is dit het begin van iets moois?
Samen schaatsen !![]()
ah joh, als je daar post en ik post ook dan zorg ik wel dat ze tof tegen je doenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:53 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
1. Er zitten daar mensen die ''dom'' tegen me doen (lees: kinderachtig) 2. Ik drink geen alcohol
Ohquote:Op zondag 1 februari 2009 00:55 schreef motorbloempje het volgende:
4 atheneum?dan schelen we toch geen 10 jaar?
Ik ben 23
Ik tel 20 ECTS aan statistiek. In Tilburg is dat 28 ECTS.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:22 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik wil psychologie gaan doen. (dikke vinger naar de mensen die het een pretstudie vinden. Daar gaat dit topic niet over)
En dit aan de RuG.
De universiteit die bij psychologie ook nog eens de meeste statistiek heeft.
Onderbouw maakt me niet zoveel uit. In de bovenbouw Nederlands, Engels en wiskunde op hoog niveau verplicht stellen met daarbij tenminste twee keuzevakken zoals literatuur, geschiedenis, natuurkunde, scheikunde, etc. De kennis en kunde met betrekking tot de drie verplichte vakken controleer je jaarlijks via een landelijk examen waar de overgang en het slagen van afhankelijk zijn (en dat bij ieder vak elk jaar eenmaal herkansbaar is) en de keuzevakken blijven een schoolaangelegenheid.quote:Op zondag 1 februari 2009 01:22 schreef motorbloempje het volgende:
maar Glow, wat vind jij d'r nou van?
Zodat jij onder mijn account kan posten zeker?quote:
Twee moderne vreemde talen zijn verplicht.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:46 schreef motorbloempje het volgende:
dank! Die 'wereld Natuurfonds-wijn' die e ooit gehad hebben is nog best te drinken! Evenals de pittig belegen kaas en de salami
Ik ga geen discussies voeren met de fervente taal-haters omdat ze 'puur exact' zijnkansloos om daar een greintje gezond verstand in te rammen
andeers hadden ze net zo goed geschreven stukken als als alfa'ers. Maar niets is minder waarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 20:59 schreef thabit het volgende:
[..]
Dergelijke verbanden zijn nogal vergezocht en zelfs onjuist. Er is geen verband tussen veel literatuur lezen en goede wetenschappelijke verslagen kunnen schrijven. Het is het verklaren van een hobby tot algemene ontwikkeling. Op die manier kun je ook schaken bijvoorbeeld verplicht gaan stellen als eindexamenvak. Daarbij kun je ongetwijfeld verbanden tussen spelinzicht en politiek inzicht of weet ik veel wat uit je duim gaan lopen zuigen.
daar ben ok 't mniet altijd mee eeens, cvolgens mijn doet alchohol vereemde diongen met mn typvaardigheidquote:Op zaterdag 31 januari 2009 23:35 schreef motorbloempje het volgende:
Wijn, altijd goed voor dit soort zaken
niveaus bestaan omdat omdat mensen 't noet aankinnen. Je zoiu een aangepast VWO niveau blijkbaar niet aankunnen. Verder is een 5 vvoor je engenls en ene 4 evoor nederlands gewoon om te huilenquote:Op zondag 1 februari 2009 00:03 schreef teletubi13 het volgende:
@motorbloempje, ik ga dutten dus ik heb er ook niet echt zin om over te discusseren maar ik wou nog 1 ding opmerken:
Realiseer je je wel dat door het invoeren van extra talen, mensen met eenzijdig talent (wiskunde) onmogelijk hun VWO diploma meer kunnen halen? Ik ga bijvoorbeeld mijn vwo diploma dit jaar halen met een 4 voor Engels en een 5 voor Nederlands(overigens staat ik wel een 8 gemiddeld ook met die onvoldoendes erbij gerekend). Met een extra taal erbij zou ik nooit mijn vwo diploma kunnen halen. En waarom zou ik notabene door een onbenullig vak als Frans geen wiskunde kunnen studeren?
![]()
Uiteraard door het verplicht stellen van wiskunde b zoals jij voorstelt, zullen er tegenovergestelde mensen hun vwo diploma niet kunnen halen. Maar je moet je wel realiseren dat een studie wiskunde iets anders is dan een studie vrijetijdskunde.
\maar met mioj niettquote:
Laten we vooral veel beta leeringen op deze manier vwo onwaardig verklaren. Het nog grotere tekort aan ingenieurs kunnen we dan prima opvullen door meesters in de rechten in te zetten.quote:[b]Op zondag 1 februari 2009 05:45 schreef zquing
[..]
niveaus bestaan omdat omdat mensen 't noet aankinnen. Je zoiu een aangepast VWO niveau blijkbaar niet aankunnen. Verder is een 5 vvoor je engenls en ene 4 evoor nederlands gewoon om te huilen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |