zelfde hierquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:26 schreef Tokay het volgende:
[ afbeelding ]
White Musk eau de toilette van The Bodyshop.
Een klassieker; heerlijk zachte geur.![]()
Fragrance Notes: Top: Musk, Lily, Ylang Ylang, hints of Galbanum and Basil Middle: Musk, Jasmine, Lily, Rose Base: Musk, Jasmine, Rose, Iris, Amber, Patchouli, Vetiver, hints of Peach, Oakmoss, Vanilla.
Oh bah!!! De enige geur uit de Thé-serie van Bulgari die ik niet lekker vind. Had hem een keer op in het vliegtuig op vakantie, kwam er met knallende koppijn uit.quote:
quote:Op maandag 9 februari 2009 14:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh bah!!! De enige geur uit de Thé-serie van Bulgari die ik niet lekker vind. Had hem een keer op in het vliegtuig op vakantie, kwam er met knallende koppijn uit.
" krijg "quote:Op woensdag 18 februari 2009 10:12 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
Ambre Narguilé... waar ik binnenkort 15ml van krijg.
Ik denk dat de meeste florals naar toiletverfrisser ruiken voor de leekneus hoor!quote:Op vrijdag 27 februari 2009 21:31 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[ afbeelding ]
Sa Majesté La Rose
Beknopte recensie van m'n moeder: 't ruikt naar toiletverfrisser!
Is dat nou simplistisch sexisme?quote:Op zaterdag 7 maart 2009 18:39 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
Collega: je ruikt naar sex.
Nee, dat is sexuele intimidatie.quote:
quote:volgens mij hangt het maar helemaal van je collega af hoe fijn je zo'n compliment vindt
Dr zit een aardbei note in en ook iets van chocola.quote:Op dinsdag 10 maart 2009 15:56 schreef Stereotomy het volgende:
Tja, al die Black geurtjes van tegenwoordig ruikt naar zoet fruit.
Armani, Polo, Paco Rabanne....
Die is lekker ja.. zeker eentje op m'n wishlist!quote:
quote:De nieuwe kracht van een rijzige ijsberg. Als een windvlaag die over hoge bergtoppen scheert, opent Altikä met sensationele geuraccenten: een tintelend vleugje ozon dat zich verenigt met de intense frisheid van ijsmunt, waarna de geur tot grote hoogte stijgt met de houtachtige geurnoten van cederhout. Een krachtige, elegante geur voor de man van nu!
quote:Op vrijdag 13 maart 2009 09:19 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Had trouwens Gucci PH II geroken - wie zei er nou dat die net Duel was? Niet dus. Het spul ruikt naar olijven.
vandaag weer.quote:
Die wil ik ook nog altijd eens uitproberen. Bij welke winkel heb je hem gehaald?quote:Op zaterdag 14 maart 2009 17:55 schreef misterwiseguy het volgende:
Versace - The Dreamer Had er wat over gehoord en dus even gehaald, hij is erg relaxed!
[ afbeelding ]
Hm, niet hier in de Bijenkorf of Douglas gezien.quote:Op zondag 15 maart 2009 10:34 schreef W1ZZ het volgende:
Is overal te krijgen hoor Stereo.Ook een van mijn oude favorieten.
Ontopic: Frederic Malle L'Eau d'Hiver
Kijkshop verkoopt 'm ook. Volgens mij is ie daar ook het goedkoopste, rond de 30 euro voor 100ml.quote:Op zondag 15 maart 2009 14:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, niet hier in de Bijenkorf of Douglas gezien.Zal er eens naar vragen.
Maar jij komt zelf toch ook in een limited edition?quote:Op woensdag 18 maart 2009 11:04 schreef veuve_amiot het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga ZO een fles kopen zodra deze weer in de winkels ligt. Ik haat het als dingen in limited editions komen.
Zo, slijmbal...quote:Op woensdag 18 maart 2009 12:08 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar jij komt zelf toch ook in een limited edition?![]()
Was mijn tweede geurtje ooit (na Guerlain Vetiver) en die 8 ml travel stick aan A*Men heb ik nog immer. Dus ik dacht, winter is bijna voorbij, moet hem toch minimaal 1x op doen.quote:
Jawel, ik vind de meeste gourmands wel lekker he.quote:Op vrijdag 20 maart 2009 18:44 schreef W1ZZ het volgende:
Hehe. Ik had niet verwacht dat A*Men iets voor jou was...
Haha nouja ik krijg wel vaak te horen van mensen dat ze me lekker vinden ruiken, dus dat zit goedquote:Op zaterdag 21 maart 2009 23:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hm, okee.Voor zo'n klein meisje
Issey Miyakiquote:
Tsja, alle herengeurtjes van Guerlain die ze bij de Ici Paris hadden staan al geprobeerd, dus nu maar even naar de andere kant van de winkel gelopenquote:Op maandag 23 maart 2009 09:22 schreef W1ZZ het volgende:
Het ziet er ook wel heel erg vrouwelijk uit LKS
Op naar de fles!!quote:Op maandag 23 maart 2009 18:33 schreef El_Borracho het volgende:
JPG - Le Mâle
De sample is eindelijk op
Jij draagt alleen nog geurtjes op je handen tegenwoordigquote:Op maandag 23 maart 2009 18:46 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op naar de fles!!
Linker hand: Mugler Angel (vrouwelijke versie), rechterhand YSL L'Homme (met een Unforgivable base!) bij gebrek aan La Nuit de l'Homme.
Wel als ik erop uit ga om dingen te testen en dat vantevoren weetquote:Op maandag 23 maart 2009 20:18 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Jij draagt alleen nog geurtjes op je handen tegenwoordig
Ik vind het een stinkende grapefruitbom.quote:Op donderdag 26 maart 2009 14:01 schreef w00h00 het volgende:
zijn er mannen enthousiast over die nieuwe van Burberry?
Subtiliteit is niet je forte, zeker.quote:Op vrijdag 27 maart 2009 07:57 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ik vind het een stinkende grapefruitbom.
Wel als het moet. Maar ik ben ook graag eerlijk als er naar m'n mening gevraagd wordtquote:Op vrijdag 27 maart 2009 11:49 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Subtiliteit is niet je forte, zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |