Ik herken hier wel heel veel van!quote:Op vrijdag 13 februari 2009 19:53 schreef Bastard het volgende:
Ik vind de vrijdagavonden het moeilijkste... Waar ik eerder zodra ik uit mn werk kwam een biertje pakte en savonds een joint rookte is er nu lijkt wel, geen hol meer aan.Geen weekend meer invieren zeg ik maar.. ip daarvan lig ik dan vrij vroeg op bed.
De andere ochtend ben ik meteen weer erg blij dat ik het weer overleefd heb, geen dikke rookkeel meer, geen vieze smaak in je mond, geen nadorst en lekker fris wakker.
Als de vrijdagavond lukt, dan is de rest van de week een makkie
quote:Three months, one week, three days, 10 hours, 14 minutes and 56 seconds. 2560 cigarettes not smoked, saving ¤606,47. Life saved: 1 week, 1 day, 21 hours, 20 minutes.
Downhill mountainbiken is wel leuk ja, maar niet echt makkelijk hier in de buurt...quote:Op maandag 16 februari 2009 10:39 schreef DaBuzzzzz het volgende:
neem een andere sport, waar je heel gek bij kan doen, gaa downhill mountainbiken of recreatief honkballen, je lacht je rot!
Ja hoi, je bent dan ook echt alles aan het omgooien. Dapper maar ook erg moeilijk lijkt me.quote:Op maandag 16 februari 2009 09:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik herken hier wel heel veel van!
Ben gewoon een stuk 'saaier' geworden opeens... Niet meer vrijdagmiddag t/m zaterdagochtend in de kroeg, gezond doen etc, niet meer elke doordeweekse dag te weinig slaap omdat ik zonodig weer ergens een biertje moet gaan drinken... Scheelt wel een hoop geld en is goed voor m'n gezondheid, maar ik begin steeds meer te twijfelen of ik wel zin heb in dat serieuze gedoe de hele tijd. (Ben naast roken ook gestopt met blowen en nog wat andere dingen in het weekend).
Maar goed, ondertussen loopt de teller wel aardig op
[..]
en dan komt zo de thee-weg naar de plee.... hahahahaa... sterkte!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:
Elke peuk met een bakkie thee compenseren is geen goed idee, ik voel de thee al bijna door mn neus naar buiten borrelen.
Sowieso, als ik thee had gedronken had ik meteen geen trek meer in een peuk.. Hetzelfde als fruit met veel vitamine C erin, had ik ook geen trek meer om te rokenquote:Op maandag 16 februari 2009 11:24 schreef oh-oh het volgende:Elke peuk met een bakkie thee compenseren is geen goed idee, ik voel de thee al bijna door mn neus naar buiten borrelen.
ik denk elke keer aan mijn progressie tijdens het sporten.... maar ja...quote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Sowieso, als ik thee had gedronken had ik meteen geen trek meer in een peuk.. Hetzelfde als fruit met veel vitamine C erin, had ik ook geen trek meer om te roken
En ik drink toch al veel thee maar die 4 koppen extra op een ochtend das echt te veel van het goedequote:Op maandag 16 februari 2009 11:25 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
en dan komt zo de thee-weg naar de plee.... hahahahaa... sterkte!
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En ik drink toch al veel thee maar die 4 koppen extra op een ochtend das echt te veel van het goede
quote:Op maandag 16 februari 2009 09:13 schreef oh-oh het volgende:
Nieuwe stopper meldt !
Drie weken geleden heb ik al een beetje een voorstart gemaakt , maar vanaf vandaag zijn de asbakken en de peuken echt de deur uit!
Ik vrees dat ik dit topic hard nodig ga hebben
Trek zoveel mogelijk werk naar je toe, druk druk druk druk druk doen!quote:Op maandag 16 februari 2009 11:42 schreef oh-oh het volgende:Ik kan hier moeilijk gaan schoonmaken en rondjes gaan rennen , ik moet toch op mn gat blijven zitten op mn werk. Water gaat er bij mij nog sneller door heen dan thee dus dat is geen optie
![]()
Ik zat net ff te rekenen , ik heb tussen 8.15 en nu al 8 of 9 koppen thee op![]()
En dan te bedenken dat ik verwacht dat het vanmiddag pas echt zwaar gaat worden want 's morgens rook ik niet zo veel
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, als IK het kan! Echt, ik heb een ruggengraat als een natte krant
En ik ben alEEN
MAAND
gestopt! Nou ja, vier weken dan.
Serieus Greys, JIJ bent mijn inspiratiebronquote:Op maandag 16 februari 2009 11:51 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Wat GOED van je! Ik ben zo trots op je!
Je gaat je lekkere Lushjes nog véél meer en lekkerder ruiken!
Cola light, zoethout thee en suikervrije Chupachups! That's all you need!
Jamaar jamaar net als ik het druk heb dan wil ik peuken, ik mag normaal gewoon roken aan mn bureauquote:Op maandag 16 februari 2009 11:53 schreef DaBuzzzzz het volgende:
[..]
Trek zoveel mogelijk werk naar je toe, druk druk druk druk druk doen!
NIET roken!!!!
Ooi oi oi.... dat maakt het wel een stuk moeilijker ja!quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar net als ik het druk heb dan wil ik peuken, ik mag normaal gewoon roken aan mn bureau![]()
quote:Op maandag 16 februari 2009 11:59 schreef Greys het volgende:
Oh-oh, als IK het kan! Echt, ik heb een ruggengraat als een natte krant
En ik ben alEEN
MAAND
gestopt! Nou ja, vier weken dan.
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jamaar jamaar net als ik het druk heb dan wil ik peuken, ik mag normaal gewoon roken aan mn bureau![]()
Greys, 4 weken, wow, jij kanjer
quote:Op maandag 16 februari 2009 12:03 schreef rudedeltadude het volgende:
[..]
Ooi oi oi.... dat maakt het wel een stuk moeilijker ja!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |