Bier is ook vies dus daar zit het je al mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Tot afgelopen nacht. Ritme kapot, Bio ziek icm brak ritme, Bio geen bier
Si.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:19 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Bier is ook vies dus daar zit het je al mee.
Doe je horeca?
2 x 9 is ook 18?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:19 schreef Silentalarm het volgende:
en vergeet niet, 10 sigaretten is 1x sex, en hoe dichterbij de 0 hoe strakker om de lul en ook niet vergeten dat gefrituurde aids babys helemaal hip zijn deze zomer.
Ik heb niets gezegd over niet hebben.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
In de horeca en geen bier hebben is wel een beetje faal. [ afbeelding ]
Oh, je drinkt geen bier omdat je ziek bent? Wat verstandig!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb niets gezegd over niet hebben.
Lets Bloed?quote:
Nou, ik wil mijn zaad wel in een bakkie doen. Voor de rest moet je het zelf doen, dealquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:20 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
"IK KAN ZO DE SCHOOL RONDRENNEN MET 4 VINGERS IN MIJN NEUS!
![]()
![]()
![]()
![]()
NEE TIEN!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
IK KAN ZO DE SCHOOL RONDRENNEN MET MIJN TEEN IN MIJN NEUS!!!!!!!!!!!!"
Ik wil ook kinderen.
Doe het maar in je broodtrommel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, ik wil mijn zaad wel in een bakkie doen. Voor de rest moet je het zelf doen, deal
Begin eens..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef dagdag het volgende:
Zeg waren alle mods hier waren konden we het sc lied zingen
Die hedde ik nie.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:25 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Doe het maar in je broodtrommel. [ afbeelding ]
Wie zegt dat ik jouw zaad wil?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:24 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nou, ik wil mijn zaad wel in een bakkie doen. Voor de rest moet je het zelf doen, deal
Je wil kinderenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik jouw zaad wil?
Nu niet. Komt wel over een jaar of 12 ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:29 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Je wil kinderenEn de voorbeeld die je gaf, klopt precies. Zo ben ik namelijk ook.
ik gaquote:
Zo, dan wil jij gok ik 2 kindjes hebben!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:30 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
Nu niet. Komt wel over een jaar of 12 ofzo.
1 is te weinig, 3 is te veel.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:31 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Zo, dan wil jij gok ik 2 kindjes hebben!
Weet nog wel leuke naam voor je kind; rodey!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:35 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
[..]
1 is te weinig, 3 is te veel.
Ik juni 2008 voor het laatst tijdens de EK, super was dat!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:44 schreef Terrorizing_Cookie het volgende:
Berlijn is echt hemels
Was er in 2006 een maand en ik raakte niet uitgekeken.
quote:How many special people change
How many lives are living strange
Where were you when we were getting high?
Slowly walking down the hall
Faster than a cannon ball
Where were you while we were getting high?
Some day you will find me
Caught beneath the landslide
In a champagne supernova in the sky
In a champagne supernova
A champagne supernova in the sky
Wake up the dawn and ask her why
A dreamer dreams she never dies
Wipe that tear away now from your eye
In a champagne supernova
Cos people believe that they're
Gonna get away for the summer
But you and I, we live and die
The world's still spinning round
We don't know why
Why, why, why, why
How many special people change
Where were you while we were getting high?
In a champagne supernova
Cos people believe that they're
Gonna get away for the summer
But you and I, we live and die
The world's still spinning round
We don't know why
Why, why, why, why
How many special people change
We were getting high
We were getting high
We were getting high
We were getting high
Kan iemand deze live zingen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:27 schreef dagdag het volgende:
daar gaan we weer
zing het sc lied
het sc lied
ik voel me fijn
als ik kan posten in de sc
de dag begint goed met fooookkk
en ondanks de mods verveel ik me niet
door het sc bagger lied
refrein
ohohoh fok ik hou van jou
meer als mijn vrouw
ondanks dat die tieten hebt
hou ik van een goed fok gesprek
vroeger was ik ook al fan
van deze mooie site
toen kwam de klb erbij
en daar ging me vrije tijd
refrein
ohohoh fok ik hou van jou
meer als mijn vrouw
ondanks dat die tieten hebt
hou ik van een goed fok gesprek
met mensen als bt hebben we lol
om de gekste dingen als een knol
ohoho fok ik wil je niet verliezen
Ik word sowieso verdrietig van de winkelcentra van tegenwoordig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 00:50 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Lekker nieuwe schoentjes kopen sowieso, 7 sneakershops binnen 1 km
3 mensen om mij te vervangen, wat een eerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Jippie, werken van 7:30 tot 18:00. Lekker de groenten l0llerp0wnen vandaag. En NG heeft de leiding over 2 mensen die hij flink aan het werk zet terwijl hij zelf niks gaat doen
Mwoah, ken betere combinaties met k'squote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 07:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Jippie, werken van 7:30 tot 18:00. Lekker de groenten l0llerp0wnen vandaag. En NG heeft de leiding over 2 mensen die hij flink aan het werk zet terwijl hij zelf niks gaat doen
Gewoon niet werken is beter. Of alleen in de vakanties dan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:04 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik moet ook nodig een baan. Maar never nooit niet in een supermarkt. Ga nog liever pallets sorteren.
Ben je altijd zo negatief of is dit jouw rol?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:57 schreef Smart_ass het volgende:
Die hele k reclame slaat als een k op een plankje.
Eh? Ik ben negatief wanneer ik zin heb om dat te zijn.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ben je altijd zo negatief of is dit jouw rol?
Das je goed recht!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:44 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Eh? Ik ben negatief wanneer ik zin heb om dat te zijn.
Van wie ben jij nou weer een kloon?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:46 schreef nena-s het volgende:
Zeg net me geregistreerd omdat dagdag dat zei is die aap dan?
Leukquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:46 schreef nena-s het volgende:
Zeg net me geregistreerd omdat dagdag dat zei is die aap dan?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga in mei naar berlijn!!!!!!!
.. .Loon, je hebt gelu. dat i. de . niet meer .an zeggen héquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:03 schreef nena-s het volgende:
Fijn zeg ben dus nena 18 jaar
mag ik hier mee posten
Eigenlijk moet je. Lurken kan alleen als je nog geen lid bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:03 schreef nena-s het volgende:
Fijn zeg ben dus nena 18 jaar
mag ik hier mee posten
Ik ben al een keer in Berlijn geweest!!!11quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
waar precies dan, welk hotel etc.?
Ik geef mij msn en hyves nog wel keerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:20 schreef zaadvragendeoog het volgende:
dagdag doet net of die een vriendin heeft
Ik ook al keertje !!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik ben al een keer in Berlijn geweest!!!11
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:26 schreef postmortum het volgende:
nena je moet eerst een foto van jezelf plaatsen voordat we je toe laten![]()
oh ik vind kb nog steeds een aandachtsgeile fobo-slet, maar ze is hier wel welkom hoor
Ik wel, maar dat kwam mede door de EK-sfeerquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:28 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Maar ik vond het eigenlijk niet zo heul erg leuk.![]()
Wokcentrum Rhenen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
Nou zeg, ik zou gaan wokken met een vriendin en haar vriend, en nu is die vriend ziek en dan gaat het opeens niet door.
Niet mokken lekker wokken.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
Nou zeg, ik zou gaan wokken met een vriendin en haar vriend, en nu is die vriend ziek en dan gaat het opeens niet door.
Oh trouwens zij zit in het zelfde schuitje:quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:21 schreef Smart_ass het volgende:
Sittard is het wokcentrum van het heelal volgens Theo Maassenquote:
Ja ze zei, we kunnen beter met meerderen gaan wokken dan. Maargoed, haar vriend wilde zo'n andere vriendin van ons niet mee hebben, en met nog een andere vriendin heb ik soort van ruzie, dus we kunnen niet eens echt met meer mensen gaan.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef postmortum het volgende:
waarom kun je niet gewoon alleen met die vriendin gaan wokken of wordt dan haar vriendje jaloers ?
ik snap er geen reet vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ze zei, we kunnen beter met meerderen gaan wokken dan. Maargoed, haar vriend wilde zo'n andere vriendin van ons niet mee hebben, en met nog een andere vriendin heb ik soort van ruzie, dus we kunnen niet eens echt met meer mensen gaan.En m'n vrienden hebben nooit geld. Maargoed, ik haal haar nog wel over.
Inderdaad, ongeremde trio-sex, en daar weer foto's van en zulksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
ik snap er geen reet vanIs die vriend gay of dagdag , hoe meer vrouwen hoe beter
Gelukkig weet ik jouw mening in waarde in te schatten.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:26 schreef postmortum het volgende:
nena je moet eerst een foto van jezelf plaatsen voordat we je toe laten![]()
oh ik vind kb nog steeds een aandachtsgeile fobo-slet, maar ze is hier wel welkom hoor
Tof.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:35 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja, ben er twee weken geleden geweestDie kippenvleugeltjes
ik zeg toch dat je welkom bentquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Gelukkig weet ik jouw mening in waarde in te schatten.
Euh ff denken, op een donderdag was dat. Was toen ook wel redelijk druk. Alleen naast ons zat een gezin met twee (!) baby's. Nou je kent het denk ik wel...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Tof.Ik vind die minifrikandellen ook altijd zo hemels.
En gewoon wokken natuurlijk, met knoflooksaus.
Op welke dag ging je trouwens? Op zaterdag is het volgens mij echt stervensdruk.
had de baby's laten wokken , lekker mals vleesquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Euh ff denken, op een donderdag was dat. Was toen ook wel redelijk druk. Alleen naast ons zat een gezin met twee (!) baby's. Nou je kent het denk ik wel...
Oja verschrikkelijk. Er komen ook heel veel grefo's en kampers valt me altijd op, en er was toen ik er de laatste keer was zo'n dik lesbisch stel die volgens mij elke week kwam. Koters moet ik ook niet zoveel van hebben inderdaad.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:42 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Euh ff denken, op een donderdag was dat. Was toen ook wel redelijk druk. Alleen naast ons zat een gezin met twee (!) baby's. Nou je kent het denk ik wel...
hoe weet jij dat dikke lesbisch stel elke week komt? ben je een van henquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Oja verschrikkelijk. Er komen ook heel veel grefo's en kampers valt me altijd op, en er was toen ik er de laatste keer was zo'n dik lesbisch stel die volgens mij elke week kwam. Koters moet ik ook niet zoveel van hebben inderdaad.Maargoed, 't is wel lekker, zo'n 3/4 keer per jaar.
Nog nooit geweestquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:44 schreef Smart_ass het volgende:
In Wageningen heb je trouwens zo'n vet lekker Chinees/Indisch restaurant, zo op de hoek van dat kruispunt bij die wijnoutlet en benzinepomp, jweet.
Euh, nee. Zo tonnetjerond ben ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
hoe weet jij dat dikke lesbisch stel elke week komt? ben je een van hen
Nee, ik kom niet zo vaak in Wageningen eigenlijk. Soms naar de hoogvliet als ik met m'n moeder boodschappen ga doen.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:47 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Nog nooit geweest
Ken je die communistenkroeg? De Overkant heet het. Gekkenhuis.
Nee, hij woont op platteland, niet bij de weg!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet zo vaak in Wageningen eigenlijk. Soms naar de hoogvliet als ik met m'n moeder boodschappen ga doen.De grootste hoogvliet van Nederland is in aanbouw he.
Woon je al lang in Wageningen btw?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Sinds juli 2008 ofzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:50 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet zo vaak in Wageningen eigenlijk. Soms naar de hoogvliet als ik met m'n moeder boodschappen ga doen.De grootste hoogvliet van Nederland is in aanbouw he.
Woon je al lang in Wageningen btw?
Oh nog heul niet lang! Waar woonde je hiervoor dan?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Sinds juli 2008 ofzo
Grootste hoogvliet van Nederland? In Wageningen?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:51 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Nee, hij woont op platteland, niet bij de weg!Snap 'm niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, zo slecht is die dusquote:
Whehe.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:53 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Oh, zo slecht is die dusBY THE WAY
Ik wil wel foto's zien hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:54 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Whehe.Ik ga vanavond trouwens toch wokken.
Ik vroeg jou nog iets trouwens!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:04 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ik wil wel foto's zien he
Inderdaad! Morgen ga ik er weer heenquote:
Kom oorspronkelijk uit de buurt van Haarlemquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik vroeg jou nog iets trouwens!
Ga ik foto's maken dan?
Ik vandaag. WOW anders had ik je misschien wel gespot!!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad! Morgen ga ik er weer heen![]()
Aha oke. Vind je Wageningen leuk?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:11 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Kom oorspronkelijk uit de buurt van Haarlem
Ja bevalt primaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:23 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Aha oke. Vind je Wageningen leuk?
Mmm ik woon eigenlijk aan de andere kant. Dat is zeg maar 't begin van de Herenstraat (ja of 't einde, het is maar hoe je het zietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:28 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ja bevalt prima![]()
Café het gat
Woon jij trouwens dichtbij Tante Loes of niet?
Ah weet ongeveer wel waar dat isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:30 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mmm ik woon eigenlijk aan de andere kant. Dat is zeg maar 't begin van de Herenstraat (ja of 't einde, het is maar hoe je het ziet), maar ik woon meer richting Wageningen. Dichtbij de brug wel. Ken je dat pension aan de Herenstraat? Nou die straat daar tegenover woon ik.
Kom jij weleens in Tante Loes dan? Heb van veel mensen gehoord dat het een enorme Yuppentent is.
Ja ik woon naast de Cuneraschool. En aan de andere kant naast die school staat die enorme patserige villa.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:41 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Ah weet ongeveer wel waar dat isBen met mijn rijlessen veel in Rhenen geweest.
Maar ja Tante Loes is wel zo'n elitair zooitje. Klasgenoten van mij doen daar die Valet-Parking.
Doe eens de kakkerhyves terroriserenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:40 schreef afcajos het volgende:
Ik voel hier wat bloeien tussen smart ass en wijnand
Da's toch die Turkse rijschoolquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:42 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ja ik woon naast de Cuneraschool. En aan de andere kant naast die school staat die enorme patserige villa.![]()
Waar leste je bij?Ik bij Attari.
Haahaha MEEN je niet. Die rijden toch in die heule oude peugots?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:46 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Da's toch die Turkse rijschool![]()
Ik bij een rijschool uit Veenendaal. De Toerist
Oh, ja ben zelf gwn geslaagd dus geen last van gehadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:48 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Haahaha MEEN je niet. Die rijden toch in die heule oude peugots?Ik zag ergens dat het slagingspercentage daar echt heel laag is.
Marokkaans ja.Mijn rij-instructeur, Hamid, die woont ook in Wageningen.
3-0 gewonnen tegen telstarquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:01 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
![]()
Wat heeft Top gedaan?
Ohh, das wel beter ja. Ja, maar mijn praktijkexamen wordt binnenkort geplanned dus.. eng!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:00 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Oh, ja ben zelf gwn geslaagd dus geen last van gehad![]()
Ben jij nog aant lessen dan?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 22:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Volgens mij is het super moeilijk om met zulke studies een baan te vinden. Vooral de eerste paar.
2-1 tegen MVV.quote:
hoi smartquote:
Jaja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:05 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Dat heb ik ook maar gehoord van mensen die die studie hebben gedaan hoor, dus sssttt.
weet niet meer, ik ga met school.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:01 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
waar precies dan, welk hotel etc.?
Haha vieze nicht met je korte harenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 11:59 schreef Soli het volgende:
Ik ben homo.
Kurt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:05 schreef bloodysunday het volgende:
Ja klopt, net als Kurt Kobain. Paar andere van die rockgasten ook daarom word het heilig verklaartOp je 27e dood gaan is volgens mij hip?
Houd je bek kutjong ik haat jou echtquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niet spotten met aids dikke kankerlul.
Nee. Kijk maar naar een paar topics in klb.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:06 schreef bloodysunday het volgende:
Doet google het trouwens goed bij jullie? Telkens als ik via google naar een pagina wilt gaan gaat hij zeiken over: Waarschuwing- Deze site bezoeken kan schade toebrengen aan uw computer
Ik lees steeds geilporum.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Kijk maar naar een paar topics in klb.
Iets zegt me dat hij in Frankrijk ligt, maar dat slaat vast nergens op he?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb 1 cm van het graf van Jim Morrison gestaan.
Blijf je 'm posten?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
Wat vinden jullie van dit nummer? Ik vind 'm zo heerlijk.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Iets zegt me dat hij in Frankrijk ligt, maar dat slaat vast nergens op he?
Als je met The List doorbreekt wel ja, maar dan moet je wel leadzanger zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:07 schreef Silentalarm het volgende:
ik heb ook krullen en ik speel gitaar en over 5 jaar ben ik vast heel bekend. Moet ik nu ook dood op mn 27e?
Bohh dan had ik het dus toch goed.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Hij ligt in parijs op dat kankergrote begraafplaats ding.
Dat is een stad op zich. Alleen dan dood.
Echt niet normaal, graftombes die even groot zijn als een huis.![]()
![]()
![]()
Maar Jim ligt op een mooie plek.Toen ik er stond waren ze 20 meter verderop een graf aan het leeghalen.
!
pfew, dan gaat john maar dood.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:10 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als je met The List doorbreekt wel ja, maar dan moet je wel leadzanger zijn
Inderdaad. Op je laatste rustplek heb je geen zin in al die huilende fans.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
Eigenlijk is het wel gaaf war hij ligt. Best verborgen. Zo'n grootheid op een plaats waar bijna niemand hem kan vinden zonder aanwijzingen.
Dat vind ik ook zo bijzonder met andere mensen. Himmler licht ergens begraven maar niemand weet waar.
Freddie Mercury ook. Zo een koning en nu weet niemand waar hij is. Het heeft wel wat.
Ik heb wel eens een bijzetting gezien. Nou, bere gezellig.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:11 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bohh dan had ik het dus toch goed.Ja das wel nice, ik wil in een familiegraf.
Gezellig enzo.
Het is "Ligt begraven" baklul.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:12 schreef Broekpaling het volgende:
Eigenlijk is het wel gaaf war hij ligt. Best verborgen. Zo'n grootheid op een plaats waar bijna niemand hem kan vinden zonder aanwijzingen.
Dat vind ik ook zo bijzonder met andere mensen. Himmler licht ergens begraven maar niemand weet waar.
Freddie Mercury ook. Zo een koning en nu weet niemand waar hij is. Het heeft wel wat.
50% begraven en de fik in die andere 50%.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Fascination het volgende:
Ik ben er nog niet uit of ik begraven wil worden.
Nee daar ben je blij mee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:21 schreef Silentalarm het volgende:
Ik wil de ruimte ingeschoten worden. En dan kom ik op een andere planeet terecht waar ze mensen weer levend kunnen maken.
Mwah staat ook zo stom, wordt zo'n half lijk begraven.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
50% begraven en de fik in die andere 50%.
Hai BPquote:
HOI FAS.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mwah staat ook zo stom, wordt zo'n half lijk begraven.
[..]
Hai BP.
Hai Smart_ass.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
HOI FAS.Ik wilde je iets vertellen/vragen laatst maar nu weet ik niet meer wat.
![]()
Plus dat ze vmbo k doet.. nee, dat wordt niets meer.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hai Smart_ass.He damnit nu maak je me nieuwsgierig.
![]()
Hoe laat ga je naar de film?
Ik zie trouwens net dat m'n sexy collega naar een concert van Ne-Yo is geweest.Wat een dom wijf.
04-02 Oasisquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Ik zie trouwens net dat m'n sexy collega naar een concert van Ne-Yo is geweest.Wat een dom wijf.
Ne-Yo?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
![]()
Bloc party is ook leuk.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
04-02 OasisDat is het betere werk!
Ik zou er ook heen gaan. Ben ik uit die lijst gekankerd door school.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik ga in mei naar berlijn!!!!!!!
Mbo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Plus dat ze vmbo k doet.. nee, dat wordt niets meer.
Ik ga morgen he.15.30.
Hahahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:28 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ne-Yo?![]()
...... . .... ... ...... ..............................!@111@EIENZ!1!!
Bloc partyquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:29 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Bloc party is ook leuk.En ik ga nog naar White lies en Friendy Fires, zo tof.
![]()
![]()
AC/DCquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Bloc partyIk heb nog geen concerten in m`n planning verder
maar het word pinkpop en lowlands tijd
Ik moet Muse nog zienquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:34 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
AC/DC
Coldplay
En wil kaarten voor Rock Werchter want METALLICA
Daarom haat ik jequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:06 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
niet spotten met aids dikke kankerlul.
Ben ik wel met je eens. Daarom moeten ze iedereen gewoon de ruimte inschietenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Broekpaling het volgende:
Het lijkt me trouwens zwaar ruk zo rond je 70ste.
Al je vrienden gaan dan dood om je heen.![]()
Thans, zo heb ik het gezien bij oudere familie leden. Mijn opa was de jongste van zijn generatie dus hij heeft al zijn broers en zussen en vrienden in nagenoeg 8 jaar zien overlijden.
Ja, want je weet aids is in hequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:40 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Omdat ik zeg dat je niet met aids mag spotten?
Ligt aan de manier van doodgaan. Doodgaan zelf is zo gepiept.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens. Daarom moeten ze iedereen gewoon de ruimte inschieten.
Maar ik ben ook niet bang om dood te gaan ofzoiets. Volgens is doodgaan helemaal geen vervelend gevoel.
Nee.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Marurk het volgende:
Ik verveel me. Is het hier een beetje gezellig?
Nee dusquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:39 schreef Marurk het volgende:
Ik verveel me. Is het hier een beetje gezellig?
Als ik maar geen lange lijdens weg hebquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:41 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ligt aan de manier van doodgaan. Doodgaan zelf is zo gepiept.
Als je je eigen kaartje betaald.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik moet Muse nog zien![]()
Mag ik mee naar Metallica?
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:42 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als ik maar geen lange lijdens weg heb
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je je eigen kaartje betaald.
Heeft ie snakey al gemaild voor unban?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Er staat een broertje op mijn kamer, Mr_Loen
Als jij naar muse gaat ga ik meequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:36 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Ik moet Muse nog zien![]()
Mag ik mee naar Metallica?
PP niet, Lowlands sowieso.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
bloeden op zondagquote:
Anders vraag je Gers om geld.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:42 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Als je je eigen kaartje betaald.
Hij is er net mee bezigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ie snakey al gemaild voor unban?
Word je high van Muse?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:44 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Als jij naar muse gaat ga ik mee![]()
![]()
![]()
Jij hebt een kanker goede muziek smaak trouwens.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Nee, hij post stiekem op het account van Skaff-a.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:43 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft ie snakey al gemaild voor unban?
Hm. soort van. Ik krijg altijd overal kippenvel en dan kijk ik zo een beetje starend en dan zit er zo boh overal witte vlekken.quote:
Zit er qua leeftijd veel verschil in, want qua postgedrag valt het niet op?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nee, hij post stiekem op het account van Skaff-a.
luister dan gewoon goede muziek. Ik ga werken later.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:45 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
ja ik weet 'tmaar ben ff een nederlands uurtje
![]()
Hoe weet jij dat?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:46 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Jij hebt een kanker goede muziek smaak trouwens.
Unban hem, dan kunnen jullie kijken en vergelijkenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:47 schreef Adelante het volgende:
[..]
Zit er qua leeftijd veel verschil in, want qua postgedrag valt het niet op?
ik luister nu blocquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
luister dan gewoon goede muziek. Ik ga werken later.
Kippenvel inderdaadquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hm. soort van. Ik krijg altijd overal kippenvel en dan kijk ik zo een beetje starend en dan zit er zo boh overal witte vlekken.
System of a down!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
System of a down!NirvanaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX AMSTERDAM!
quote:
Spacecake.quote:
toch wel te wokken?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:04 schreef Smart_ass het volgende:
Nou ik ga me even normaal aankleden en wokken zo, HOUDOE.
Nee. Het is gewoon EEN vriendin, niet als in lesbisch ofzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
haha het is nu een soort van Date?
hahaquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee. Het is gewoon EEN vriendin, niet als in lesbisch ofzo.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:12 schreef Skaff-a het volgende:
Mr_Loen staat verveelt naast meKan iemand hem een unban geven?
Hij staat hier te klagen '' Ja waarom mogen die snakey enzo je gewoon bannen, ik moet toch zelf weten wat ik post blablabla''quote:
gaan we trouwens nog naar de Slof vanavond?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
luister dan gewoon goede muziek. Ik ga werken later.
naiefquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij staat hier te klagen '' Ja waarom mogen die snakey enzo je gewoon bannen, ik moet toch zelf weten wat ik post blablabla''
Wat is ''De Slof''?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
gaan we trouwens nog naar de Slof vanavond?
Wat een noob. Is 'ie 11?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:14 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Hij staat hier te klagen '' Ja waarom mogen die snakey enzo je gewoon bannen, ik moet toch zelf weten wat ik post blablabla''
De Slof is een kroegquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat is ''De Slof''?
Ik ga naar de Mac vanavond
voor een date?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:15 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Wat is ''De Slof''?
Ik ga naar de Mac vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |