abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_65574892
bleh...zo een kutzooi weer he...ik zou met een vriendin van me op stap gaan..week vantevoren al afgesproken dat ik bij haar zou blijven slapen, gezellig, allemaal leuk en aardig.

Belt ze 5 minuten voordat ik weg wil gaan dat het feest niet door gaat omdat ze bij een andere vriendin van haar blijft slapen die ook ineenkeer mee gaat op stap
(En aangezien ik die andere vriendin dus niet goed ken kan ik daar niet ook blijven, wat zou betekenen dat ik de laatste trein naar huis moet nemen...die gaat om 00.30 al...joepie..een uurtje op stap En nee ik ga niet met de auto, ik wil ook drinken, nee ik kan ook niet op de fiets...eindhoven - helmond is mij iets te ver fietsen )

Klacht: Mensen die shit afspreken met je en dan op het laatste moment hun plannen wijzigen zodat IK weer thuis kan blijven (Tis niet de eerste keer dat ze dit doet btw...dus nou is het voor mij gewoon helemaal afgelopen ook he )
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_65574926
Hoe voelt dat nu, tweede viool bespelen?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:33:06 #3
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65574927
misleidende TT
pi_65574929
ts got dumped
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:33:19 #5
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_65574932
Op stap gaan
Ok stelletje hokboeren
pi_65574937
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef Bob-B het volgende:
misleidende TT
ja wat had je dan verwacht...een foto van een dode mus ofzo?
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_65574946
ach arme
No Guts, No Glory
pi_65574952
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef swarmahoer het volgende:
ts got dumped
nee wijsneus...TS heeft de verkeerde vriendin uitgekozen... TS is dan ook helemaal klaar met dr
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:35:19 #9
56387 Bob-B
In Bob we trust
pi_65574973
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef DjinN het volgende:

[..]

ja wat had je dan verwacht...een foto van een dode mus ofzo?
iig iets in die strekking, niet dat jij loopt te janken over het feit dat je keihard de bitch bent van je vriendin.
Ja ik weet dat je een vrouw bent, dat maakt het alleen maar erger voor jou en lachwekkender voor mij.
Blaf je ook als ze een koekje voor je houdt?
pi_65574974
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef padlarf het volgende:
Op stap gaan
ja hoe moet ik het dan noemen...nou fijn..omdat jij het bent en zo lief vraagt...ik noem het wel uitgaan ok ?
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:36:27 #11
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_65575001
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef DjinN het volgende:

[..]

ja hoe moet ik het dan noemen...nou fijn..omdat jij het bent en zo lief vraagt...ik noem het wel uitgaan ok ?

Tevens wel lomp van die vriendin
Ok stelletje hokboeren
pi_65575005
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef Bob-B het volgende:

[..]

iig iets in die strekking, niet dat jij loopt te janken over het feit dat je keihard de bitch bent van je vriendin.
Ja ik weet dat je een vrouw bent, dat maakt het alleen maar erger voor jou en lachwekkender voor mij.
Blaf je ook als ze een koekje voor je houdt?

Ik ga er gewoon vanuit dat als mensen zo'n afspraak maken ze zich er ook aan houden...en niet op het laatste moment afbellen...helemaal niet als het al een week vantevoren afgesproken is...
Overigens ligt er nog ergens in me tuin wel een dode mus... ben jij ook weer blij als ik daar een foto van maak
pi_65575098
Misschien zou je voor jezelf op moeten komen en zeggen dat ze nu eenmaal eerder met jou afgesproken had
pi_65575155
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien zou je voor jezelf op moeten komen en zeggen dat ze nu eenmaal eerder met jou afgesproken had
Jij zou nog interesse hebben wanneer je zonder pardon omgeruild bent voor blijkbaar een leuker iemand?
Ik typ straat.
pi_65575161
quote:
Dat dus
pi_65575179
Een week van tevoren afspreken om te gaan stappen. Jij komt niet zo vaak buiten, ofwel?
pi_65575183
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

Jij zou nog interesse in hebben wanneer je zonder pardon omgeruild bent voor blijkbaar een leuker iemand?
Nee, maar ik zou wel boos worden bovendien word ik nooit omgeruild dus ik heb geen ervaring met dergelijke situaties.
  vrijdag 30 januari 2009 @ 18:44:24 #18
126522 Samsonneke
Moaaah Gertjuh!!! :')
pi_65575217
Dat is inderdaad kut ja. Kijk je er de hele tijd naar uit en dan komt er abrupt een einde aan.
De vliegende flipperkast wist ternauwernood te ontsnappen aan de vlijmscherpe wieken der ventilatoren.
pi_65575228
pi_65575229
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

Nee, maar ik zou wel boos worden bovendien word ik nooit omgeruild dus ik heb geen ervaring met dergelijke situaties.
TS werd ook boos en dat ontaarde in dit topic.

Je moet ff duidelijk zijn dat haar boosheid uitten op een forum weinig zoden aan de dijk zet.
Ik typ straat.
pi_65575275
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

TS werd ook boos en dat ontaarde in dit topic.

Je moet ff duidelijk zijn dat haar boosheid uitten op een forum weinig zoden aan de dijk zet.
TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.

Wees een ware held, bel die vriendin op, en laat haar voor eens en voor altijd weten dat jij niet aan de kant geschoven wenst te worden
pi_65575299
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:

[..]

TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.

Wees een ware held, bel die vriendin op, en laat haar voor eens en voor altijd weten dat jij niet aan de kant geschoven wenst te worden
Gebruik een voicerecorder.

* Wijnand_Bierenstein wacht op vervolgtopic
pi_65575329
Dit topic vraagt trouwens wel om een lemming.
On topic: Kut voor je TS, maar verder wat BT zegt
pi_65575356
quote:
heb ik ook gedaan Toen was het van "ja sorry dat het weer gebeurt blablabla".
Kep de rest niet eens meer gehoord..kep maar opgehangen Sowieso omdat het niet de eerste keer is dat ze dit doet
pi_65575379
quote:
Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een week van tevoren afspreken om te gaan stappen. Jij komt niet zo vaak buiten, ofwel?
doe normaal domme noob...der is niets mis mee als je met iemand afspreekt om het volgende weekend weer uit te gaan omdat het de vorige keer heel gezellig was...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')