ja wat had je dan verwacht...een foto van een dode mus ofzo?quote:
nee wijsneus...TS heeft de verkeerde vriendin uitgekozen...quote:
iig iets in die strekking, niet dat jij loopt te janken over het feit dat je keihard de bitch bent van je vriendin.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja wat had je dan verwacht...een foto van een dode mus ofzo?
ja hoe moet ik het dan noemen...nou fijn..omdat jij het bent en zo lief vraagt...ik noem het wel uitgaan ok ?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja hoe moet ik het dan noemen...nou fijn..omdat jij het bent en zo lief vraagt...ik noem het wel uitgaan ok ?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
iig iets in die strekking, niet dat jij loopt te janken over het feit dat je keihard de bitch bent van je vriendin.
Ja ik weet dat je een vrouw bent, dat maakt het alleen maar erger voor jou en lachwekkender voor mij.
Blaf je ook als ze een koekje voor je houdt?
Jij zou nog interesse hebben wanneer je zonder pardon omgeruild bent voor blijkbaar een leuker iemand?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien zou je voor jezelf op moeten komen en zeggen dat ze nu eenmaal eerder met jou afgesproken had
Dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien zou je voor jezelf op moeten komen en zeggen dat ze nu eenmaal eerder met jou afgesproken had
Nee, maar ik zou wel boos wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zou nog interesse in hebben wanneer je zonder pardon omgeruild bent voor blijkbaar een leuker iemand?
TS werd ook boos en dat ontaarde in dit topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel boos worden![]()
bovendien word ik nooit omgeruild
dus ik heb geen ervaring met dergelijke situaties.
TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
TS werd ook boos en dat ontaarde in dit topic.
Je moet ff duidelijk zijn dat haar boosheid uitten op een forum weinig zoden aan de dijk zet.
Gebruik een voicerecorder.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.
Wees een ware held, bel die vriendin op, en laat haar voor eens en voor altijd weten dat jij niet aan de kant geschoven wenst te worden
heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
doe normaal domme noob...der is niets mis mee als je met iemand afspreekt om het volgende weekend weer uit te gaan omdat het de vorige keer heel gezellig was...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een week van tevoren afspreken om te gaan stappen. Jij komt niet zo vaak buiten, ofwel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |