ja wat had je dan verwacht...een foto van een dode mus ofzo?quote:
nee wijsneus...TS heeft de verkeerde vriendin uitgekozen...quote:
iig iets in die strekking, niet dat jij loopt te janken over het feit dat je keihard de bitch bent van je vriendin.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:33 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja wat had je dan verwacht...een foto van een dode mus ofzo?
ja hoe moet ik het dan noemen...nou fijn..omdat jij het bent en zo lief vraagt...ik noem het wel uitgaan ok ?quote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja hoe moet ik het dan noemen...nou fijn..omdat jij het bent en zo lief vraagt...ik noem het wel uitgaan ok ?
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:35 schreef Bob-B het volgende:
[..]
iig iets in die strekking, niet dat jij loopt te janken over het feit dat je keihard de bitch bent van je vriendin.
Ja ik weet dat je een vrouw bent, dat maakt het alleen maar erger voor jou en lachwekkender voor mij.
Blaf je ook als ze een koekje voor je houdt?
Jij zou nog interesse hebben wanneer je zonder pardon omgeruild bent voor blijkbaar een leuker iemand?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien zou je voor jezelf op moeten komen en zeggen dat ze nu eenmaal eerder met jou afgesproken had
Dat dusquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
Misschien zou je voor jezelf op moeten komen en zeggen dat ze nu eenmaal eerder met jou afgesproken had
Nee, maar ik zou wel boos wordenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:42 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij zou nog interesse in hebben wanneer je zonder pardon omgeruild bent voor blijkbaar een leuker iemand?
TS werd ook boos en dat ontaarde in dit topic.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, maar ik zou wel boos worden![]()
bovendien word ik nooit omgeruild
dus ik heb geen ervaring met dergelijke situaties.
TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
TS werd ook boos en dat ontaarde in dit topic.
Je moet ff duidelijk zijn dat haar boosheid uitten op een forum weinig zoden aan de dijk zet.
Gebruik een voicerecorder.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.
Wees een ware held, bel die vriendin op, en laat haar voor eens en voor altijd weten dat jij niet aan de kant geschoven wenst te worden
heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:40 schreef Breathtaking het volgende:
doe normaal domme noob...der is niets mis mee als je met iemand afspreekt om het volgende weekend weer uit te gaan omdat het de vorige keer heel gezellig was...quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:43 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
Een week van tevoren afspreken om te gaan stappen. Jij komt niet zo vaak buiten, ofwel?
Accepteer dan ook geen 'ja sorry', er zijn altijd 2 opties:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
heb ik ook gedaanToen was het van "ja sorry dat het weer gebeurt blablabla".
Kep de rest niet eens meer gehoord..kep maar opgehangenSowieso omdat het niet de eerste keer is dat ze dit doet
already did thatquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
TS, het uiten van je boosheid op een forum zet weinig zoden aan de dijk.
Wees een ware held, bel die vriendin op, en laat haar voor eens en voor altijd weten dat jij niet aan de kant geschoven wenst te worden
Ik had een puike lemming gemaakt:quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:48 schreef Handar het volgende:
Dit topic vraagt trouwens wel om een lemming.
On topic: Kut voor je TS, maar verder wat BT zegt
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik had een puike lemming gemaakt:
Onterechte vreugde.
Maar die moet natuurlijk meteen weer dicht
Ik zit er ook over te denken.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef Hagelkaas het volgende:
[..]
Ik had een puike lemming gemaakt:
Onterechte vreugde.
Maar die moet natuurlijk meteen weer dicht
Maar waarom kun je niet gewoon ook bij die andere smaatje gaan slapen? Kan toch ook wel als je haar niet zo goed kent?quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:49 schreef DjinN het volgende:
[..]
heb ik ook gedaanToen was het van "ja sorry dat het weer gebeurt blablabla".
Kep de rest niet eens meer gehoord..kep maar opgehangenSowieso omdat het niet de eerste keer is dat ze dit doet
Je hebt opgehangen na de woorden "Ja sorry blablabla" en de rest heb je niets eens gehoord. Waar precies heb je haar van repliek kunnen voorzien? Laat staan een schuldgevoel aangepraat.quote:
ja schijnbaar is dat een probleem...gaat ze een heel verhaal eromheen lullen zovan "jaaa en die vriend vind dat niet zo goed als er meer mensen blijven slapen alleen ik mocht dat blablablablaaaaaaaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:51 schreef Wijnand_Bierenstein het volgende:
[..]
Maar waarom kun je niet gewoon ook bij die andere smaatje gaan slapen? Kan toch ook wel als je haar niet zo goed kent?
De ONZ-users hebben een meet, en gaan dan ook bij elkaar slapen. Dan moet slapen bij een vriendin van een vriendin al helemaal geen probleem zijn.
Als ik jou was zou ik heel boos zijnquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja schijnbaar is dat een probleem...gaat ze een heel verhaal eromheen lullen zovan "jaaa en die vriend vind dat niet zo goed als er meer mensen blijven slapen alleen ik mocht dat blablablablaaaaaaa"
Dan blijf ik nog liever gewoon thuis als het met zoveel gedoe allemaal moetMorgen weer een nieuwe dag, ga ik met mensen uit die zich wel aan de afspraken houden
ja, wat denk jij...ik heb me eerst flink pissig gemaakt, toen wou zij dr kletsverhaaltje weer doen, met der sorry etc etc..toen heb ik idd opgehangen jaquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:54 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je hebt opgehangen na de woorden "Ja sorry blablabla" en de rest heb je niets eens gehoord. Waar precies heb je haar van repliek kunnen voorzien? Laat staan een schuldgevoel aangepraat.
oh, ze willen gewoon een triootje. met ranzig gedoe enzo. ofwel wil je niet en dan ben je nu blij toe. danwel wil je wel en moet je wat duidelijker ranzig worden.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:55 schreef DjinN het volgende:
[..]
ja schijnbaar is dat een probleem...gaat ze een heel verhaal eromheen lullen zovan "jaaa en die vriend vind dat niet zo goed als er meer mensen blijven slapen alleen ik mocht dat blablablablaaaaaaa"
Dan blijf ik nog liever gewoon thuis als het met zoveel gedoe allemaal moetMorgen weer een nieuwe dag, ga ik met mensen uit die zich wel aan de afspraken houden
ik heb mn zegje al bij haar gedaan, en goed duidelijk ookquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik heel boos zijnik snap niet waarom je zo kalm blijft.
Je vriendin dumpt je met allemaal stomme smoesjes om vervolgens zonder jou uit te gaan en jouw avond te verpesten, en jij pikt dat ook nog gewoon..
Jaaa, het zal haar storen dat je opgehangen hebt hoor, echt!
wat liefquote:
quote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:58 schreef -SG- het volgende:
Weet je ook gelijk wat je aan die vriendin hebt.
Niet meer veel schijnbaar
* -SG- morgen wel uitgaat in Eindhoven
Haha oké, dan is het goed! Nou, ehm, sterkte vanavond, ik ga wel even een drankje doen ergensquote:Op vrijdag 30 januari 2009 18:59 schreef DjinN het volgende:
[..]
ik heb mn zegje al bij haar gedaan, en goed duidelijk ookvervolgens heb ik hier mijn gal gespuwt
Ze weet nu meer als duidelijk hoe ik erover denk hoor dont worry
Verder ga ik mijn energie niet meer verspillen, ze leert het toch nooit. Volgende keer ga ik gewoon niet meer mee...simple as that
dankjewel!quote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:00 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Haha oké, dan is het goed! Nou, ehm, sterkte vanavond, ik ga wel even een drankje doen ergensen morgenavond beter
!
ghehe...grapjasquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:02 schreef aaipod het volgende:
Waar woon je? Je mag wel bij mij slapen
slome drol...dat was met het WK...538 kampioensfeest.... het was niet compleet onlogisch dat mensen toen in het oranje gingenquote:Op vrijdag 30 januari 2009 19:04 schreef Cracka-ass het volgende:
[ afbeelding ]
Tja, als je zo op stap gaat vraag je er ook wel om he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |