En nu ook nummer 2.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:11 schreef borisz het volgende:
De eerste try voor Engeland staat op het bord.
Tegen Italie kan je de conversie's missen zonder dat het gevolgen heeftquote:
Tsja...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegen Italie kan je de conversie's missen zonder dat het gevolgen heeft.
Die verhalen doen al veel langer de ronde. Ik zou het absoluut niet erg vinden maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:48 schreef Carria het volgende:
Ik meen gehoord te hebben dat ze zeer waarschijnlijk met de Tri Nations mee gaan doen in de nabije toekomst.
Hier hetzelfde verhaal. Heb het wel aanstaan maar het kan me niet genoeg boeien om actief te blijven kijken. Engeland speelt inspiratieloos, en Italië maakt veel te veel fouten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Die verhalen doen al veel langer de ronde. Ik zou het absoluut niet erg vinden maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
Italië is bedroevend slecht vandaag. Bergamasco staat totaal niet op zijn plek en dat werpt een schaduw op de hele wedstrijd: totaal geen spanning en geen boeiende pot (verdomme, ze zijn bezig en ik zit achter de PC).
Hopen dat het vanavond met Ierland-Frankrijk leuker wordt!!
Ik duim met je meequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:09 schreef Carria het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Heb het wel aanstaan maar het kan me niet genoeg boeien om actief te blijven kijken. Engeland speelt inspiratieloos, en Italië maakt veel te veel fouten.
Ik ga nu naar de pub![]()
De sfeer zat er in Dublin gister al goed in, nu nog duimen dat Ierland eindelijk die Fransen weer eens kan verslaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |