1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | Sat 7th Feb 09 15:00 England v Italy Twickenham Sat 7th Feb 09 17:00 Ireland v France Croke Park Sun 8th Feb 09 15:00 Scotland v Wales Murrayfield Round 2 Sat 14th Feb 09 16:00 France v Scotland Stade de France Sat 14th Feb 09 17:30 Wales v England Millennium Stadium Sun 15th Feb 09 15:30 Italy v Ireland Stadio Flaminio Round 3 Fri 27th Feb 09 21:00 France v Wales Stade de France Sat 28th Feb 09 15:00 Scotland v Italy Murrayfield Sat 28th Feb 09 17:30 Ireland v England Croke Park Round 4 Sat 14th Mar 09 16:00 Italy v Wales Stadio Flaminio Sat 14th Mar 09 17:00 Scotland v Ireland Murrayfield Sun 15th Mar 09 15:00 England v France Twickenham Round 5 Sat 21st Mar 09 14:15 Italy v France Stadio Flaminio Sat 21st Mar 09 15:30 England v Scotland Twickenham Sat 21st Mar 09 17:30 Wales v Ireland Millennium Stadium |
Even een vraagje aan jou danquote:Op donderdag 5 februari 2009 19:59 schreef Carria het volgende:
Six Nations!
Woon in Dublin en getrouwd met een rugbyfanaat, dus ik ben ook voor Ierland![]()
Overigens zijn de condities hier op het moment ook zodanig dat het me niet zou verbazen als ze het moeten uit- of afstellen.
Ik hoop het niet, want er is een kleine kans dat ik zaterdag naar de wedstrijd in Croke Park kan
Volgens mij is Croke Park op de matchday zelf wel uitverkocht (alleen tegen Italie misschien niet).quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou dan
Hoe groot is nou de kans dat als ik een keer een reisje naar Dublin boek dat ik bij zo een wedstrijd op de dag(of paar dagen ervoor) van de wedstrijd, nog een kaartje kan kopen?
Tuurlijk nietquote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:41 schreef knnth het volgende:
Is het stom als ik zeg dat ik al een beetje gespannen ben?
Vrijwel nul.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef Breach het volgende:
[..]
Even een vraagje aan jou dan
Hoe groot is nou de kans dat als ik een keer een reisje naar Dublin boek dat ik bij zo een wedstrijd op de dag(of paar dagen ervoor) van de wedstrijd, nog een kaartje kan kopen?
allesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:07 schreef Wackyduck het volgende:
Ik neem aan dat de BBC een flink aantal wedstrijden uitzendt...
Morgen van 14:30 tot 20:00quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:07 schreef Wackyduck het volgende:
Ik neem aan dat de BBC een flink aantal wedstrijden uitzendt...
En nu ook nummer 2.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:11 schreef borisz het volgende:
De eerste try voor Engeland staat op het bord.
Tegen Italie kan je de conversie's missen zonder dat het gevolgen heeftquote:
Tsja...quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Tegen Italie kan je de conversie's missen zonder dat het gevolgen heeft.
Die verhalen doen al veel langer de ronde. Ik zou het absoluut niet erg vinden maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 16:48 schreef Carria het volgende:
Ik meen gehoord te hebben dat ze zeer waarschijnlijk met de Tri Nations mee gaan doen in de nabije toekomst.
Hier hetzelfde verhaal. Heb het wel aanstaan maar het kan me niet genoeg boeien om actief te blijven kijken. Engeland speelt inspiratieloos, en Italië maakt veel te veel fouten.quote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:05 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Die verhalen doen al veel langer de ronde. Ik zou het absoluut niet erg vinden maar ik zie het nog niet zo snel gebeuren.
Italië is bedroevend slecht vandaag. Bergamasco staat totaal niet op zijn plek en dat werpt een schaduw op de hele wedstrijd: totaal geen spanning en geen boeiende pot (verdomme, ze zijn bezig en ik zit achter de PC).
Hopen dat het vanavond met Ierland-Frankrijk leuker wordt!!
Ik duim met je meequote:Op zaterdag 7 februari 2009 17:09 schreef Carria het volgende:
[..]
Hier hetzelfde verhaal. Heb het wel aanstaan maar het kan me niet genoeg boeien om actief te blijven kijken. Engeland speelt inspiratieloos, en Italië maakt veel te veel fouten.
Ik ga nu naar de pub![]()
De sfeer zat er in Dublin gister al goed in, nu nog duimen dat Ierland eindelijk die Fransen weer eens kan verslaan.
www.myp2p.eu en www.atdhe.net zijn sites waar je mogelijke streams kan vindenquote:Op zondag 8 februari 2009 11:06 schreef annoh het volgende:
Vorig jaar heb ik via de six nations cup kennis gemaakt met rugby, waarmee die sport meteen in mijn top 3 leukste kijk-sporten is gekomen. Dit jaar heb ik echter geen tv, én geen vrienden die het met mij in de kroeg willen kijken (ik heb wel vrienden, maar niemand is ook maar een beetje geïnteresseerd in rugby). Weet iemand een plek waar het online te kijken is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |