abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:07:19 #151
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65591736
Mogguh dames!
Lijstje voor vandaag, geheel OT:
XCO
ontbijt met twee pompoenbroodjes en gebakken ei
...
spruiitjes
....

Geen inspiratie en geen trek ook. Mag wel even zo blijven want heb wel erg zin om te sporten elke keer, afgelopen week 3x sportschool en 2x fietsen thuis. Die jurk gaat passen.

Greys, ik vind 265 euro ook veel! Even nakijken!
Prrrrr
pi_65591739
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Isa, de olieprijs is toch weer haast met de helft gezakt per vat?
En als de gasprijs daaraan is gekoppeld.. dan... nou ja, ik snap het ook niet helaas.
Volgens mij snapt helemaal niemand dit meer. Zelfs de mensen die er over gaan niet
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:07:49 #153
163650 Greys
pi_65591741
TJ, ik zit hier om een beetje op mijn lijn te letten! En door jou krijg ik tegenwoordig elke dag trek in kapsalons, dus ik lees selectief!
Nee hoor, zo erg is het niet. Maar ik ga dit weekend geen kapsalon eten, sorry!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591751
goed bj

* motorbloempje gaat zo lekker de stad in met

nieuwe collegeblokken halen, pennen enzo goed begin van het nieuwe semester
Ook gaan we naar een reisboekenwinkeltje om even te neuzelen
Vandaag hoeven we helemaal NIETS,helemaal NIETS, dus lekker scharrelen enzo en vanavond crimenight kijken op Net5 en morgen ook NIETS! Zó heerlijk!!!!
Ja doei.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:09:41 #155
163650 Greys
pi_65591787
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Er is in het verleden een contract afgesloten voor 10 cent per kuub, over een periode van 30 jaar. Italie lachte zich krom en Groningen en Drenthe mochten verzakken.
En wij betalen ons zelf scheel!
Wat klopt er niet in dit plaatje!

@BJ: voel je je ook alsof je gewoon je streef bereikt hebt zometeen? Ben je er dan ook helemaal tevreden en gelukkig mee?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:11:52 #156
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_65591841
voor BJ!!
Prrrrr
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:13:10 #157
163650 Greys
pi_65591867
Dat plaatje!
Mspoez, vandaag nog ff een daglicht foto van de krullies he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591872
En iemand lacht zich rot en verdient heel veel aan ons gas

Soms word je gewoon genaaid waar je bij staat, maar je kan er niets aan doen want je hebt nou eenmaal gas nodig in Nederland Zelfde met de ziektekostenverzekering. In 2007 kreeg je 250 euro als je geen kosten maakte. In 2008 heeft iedereen plots (let wel: verplicht!) een eigen risico van 150 euro. Dat is een verschil van 400 euro en je hoort er niemand over Als je in 2007 150 euro kosten had kréég je nog steeds 100 euro en nu moet je 150 betalen. Ik nie snap. Ook daar moet iemand rijk van worden
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:14:42 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_65591911
@Greys: het gasverbruik is afhankelijk van veel factoren, o.a. het oppervlakte van het huis, waar er verwarmd wordt en hoe warm, hoe vaak iemand thuis is ed.
Daarnaast zegt een maandbedrag níets over het werkelijke verbruik.

Ik wil jullie wel even helpen.
Stuur me maar een pm met daarin:
- laatste zelfopgenomen meterstanden (+datum) van gas en stroom
- voorlaatste zelfopgenomen meterstan (+datum) van gas en stroom (is eventueel van de fatuur te halen. Wel even nakijken of niet gefactureerd is op basis van geschatte meterstanden)
- oppervlakte van het huis
- bij welke leverancier er een contract is
- of het een vast contract is of dat er op basis van flexibele prijzen wordt gefactureerd.

Oh en misschien interessant: wij betalen ¤210 voor gas en ¤ 100 voor stroom per maand. Dit komt overeen met ons werkelijke verbruik. Het kan dus nog erger
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:15:43 #160
163650 Greys
pi_65591929
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef Isabeau het volgende:

Soms word je gewoon genaaid waar je bij staat, maar je kan er niets aan doen want je hebt nou eenmaal gas nodig in Nederland Zelfde met de ziektekostenverzekering. In 2007 kreeg je 250 euro als je geen kosten maakte. In 2008 heeft iedereen plots (let wel: verplicht!) een eigen risico van 150 euro. Dat is een verschil van 400 euro en je hoort er niemand over Als je in 2007 150 euro kosten had kréég je nog steeds 100 euro en nu moet je 150 betalen. Ik nie snap. Ook daar moet iemand rijk van worden
Ik snap niet dat daar geen volksopstand van komt, van dat soort dingen. Heb jij soms ook het gevoel dat je je er als enige héél erg boos om maakt? En dat je dan in de rondte kijkt naar andere mensen die er niet zo'n probleem van maken, je schouders maar ophaalt en dan - om geen zeikerd te zijn - ook maar niet meer zeurt?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:17:00 #161
163650 Greys
pi_65591951
Tink, ik ga het navragen bij paps en mams! Dankjewel!
En jullie bedragen zijn helemaal verschrikkelijk zeg! Hoe komt dat zo hoog daar dan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65591954
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
TJ, ik zit hier om een beetje op mijn lijn te letten! En door jou krijg ik tegenwoordig elke dag trek in kapsalons, dus ik lees selectief!
Nee hoor, zo erg is het niet. Maar ik ga dit weekend geen kapsalon eten, sorry!
Strong Woman
pi_65591968
Ik begin te snotteren en koppijn te krijgen HELP
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:17:44 #164
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_65591969
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:09 schreef Greys het volgende:

[..]

En wij betalen ons zelf scheel!
Wat klopt er niet in dit plaatje!

@BJ: voel je je ook alsof je gewoon je streef bereikt hebt zometeen? Ben je er dan ook helemaal tevreden en gelukkig mee?
ik was al wel blij met mijn gewicht de laatste maanden, maar het is natuurlijk wel leuk om eindelijk de 6 te zien, maar hoef ook niet meer af te vallen nu

het stomme is dat als je mij 5 jaar geleden had verteld dat ik ooit dit gewicht zou bereiken, ik dit nooit zou hebben geloofd, en ik er alles voor over zou hebben gehad...
en nu is het dan eindelijk zo ver, en nu is het niet veel anders dan toen ik onder de 80 kwam bijvoorbeeld...
raar eigenlijk.....

maar ik ben WEL blij hoor....

05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_65591976
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:15 schreef Greys het volgende:
Ik snap niet dat daar geen volksopstand van komt, van dat soort dingen. Heb jij soms ook het gevoel dat je je er als enige héél erg boos om maakt? En dat je dan in de rondte kijkt naar andere mensen die er niet zo'n probleem van maken, je schouders maar ophaalt en dan - om geen zeikerd te zijn - ook maar niet meer zeurt?
Ja, dat dus Ik begrijp er namelijk heel weinig van. Alle Nederlanders hebben een verplicht eigen risico van 150 euro. Honderdvijftig euro! Dat is héél veel geld voor iemand in de bijstand en dergelijke en straks durft zo iemand niet eens naar een arts of medicijnen af te halen bij de apotheek Je leest er nu nog niets over, maar dat komt vrees ik nog wel.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_65592031
Tijd dat we eens met zn alle naar Den Haag gaan om de gasprijzen en de ziektekosten enzo
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:20:13 #167
3185 Adelante
To let it go now
pi_65592033
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:17 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, dat dus Ik begrijp er namelijk heel weinig van. Alle Nederlanders hebben een verplicht eigen risico van 150 euro. Honderdvijftig euro! Dat is héél veel geld voor iemand in de bijstand en dergelijke en straks durft zo iemand niet eens naar een arts of medicijnen af te halen bij de apotheek Je leest er nu nog niets over, maar dat komt vrees ik nog wel.
Ik vond het al zo vreemd dat de nominale ziektekostenpremie niet steeg dit jaar, maar met dit soort trucjes houd je dan weer geen rekening
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65592045
Yeah BJ .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_65592052
Het is trouwens in 2009 155 euro eigen risico
pi_65592066
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:20 schreef Chicolate het volgende:
Yeah BJ .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inderdaad
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:21:42 #171
3185 Adelante
To let it go now
pi_65592070
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:20 schreef TJDoornbos het volgende:
Tijd dat we eens met zn alle naar Den Haag gaan om de gasprijzen en de ziektekosten enzo
Of straks massaal SP stemmen, dan wordt al je inkomen overgemaakt naar de staat en evenredig herverdeeld
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_65592080
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Het is trouwens in 2009 155 euro eigen risico
En ik ben dus sowieso de lul als hartpatient zijnde
  Vis een optie? zaterdag 31 januari 2009 @ 12:28:55 #173
70532 loveli
N
pi_65592276
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Of straks massaal SP stemmen, dan wordt al je inkomen overgemaakt naar de staat en evenredig herverdeeld
Da's een beetje het punt, het geld moet ergens vandaan komen. Het eigen risico moet ervoor zorgen dat mensen nadenken voordat ze gebruik maken van de zorg, dat vind ik wel een steekhoudend argument. Dat chronisch zieke patienten daardoor worden benadeeld is weer jammer.
Als je nu weer ziet dat er belastinggeld wordt gesmeten naar de financiele wereld, dan kan ik ook flink kwaad worden. Die hebben het zelf verziekt door van lucht geld te willen maken en te cashen. Wij mogen nu hun troep opruimen.
crap in = crap out
  Vis een optie? zaterdag 31 januari 2009 @ 12:29:43 #174
70532 loveli
N
pi_65592298
Vraagje aan Tink, in Juni wordt het toch aantrekkelijk om de energieprijzen voor een aantal jaar vast te leggen?
crap in = crap out
pi_65592375
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 08:06 schreef conleche het volgende:

[..]

\
\
Kendra uit het playboy huis!
Ojaaa Ik kon haar al niet plaatsen
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:34:59 #176
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65592433
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:26 schreef Greys het volgende:
Of is dat normaal en moet ik niet zeuren
(Even voor de duidelijkheid, ik zeur voor de 265 euro van mijn ouders he, niet over die 175 euro van ons zelf, waar mijn moeder dus steil van achterover sloeg, zo weinig vond ze ons bedrag).
Ik snap het ook allemaal niet zo goed. Wij betalen 275, mijn ouders 340 en mijn broer 190... Ik zie de logica niet. Alledrie vrijstaand, geen van drieen bijzonder zuinig, alledrie goed geisoleerd. Ik heb wel eens gedacht dat die hele g/l/w-rekening gewoon maar verzonnen is.

Zijn gas- en electriciteitsmeters trouwens geijkt?
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_65592505
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:21 schreef Adelante het volgende:

[..]

Nou heeft de SP ook minder goeie punten dus daar denk ik nog ff over na (ben nog wel lid van ze )
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:38:50 #178
163650 Greys
pi_65592537
quote:

[..]

Of zouden heel veel mensen in Nederland het dan zó goed hebben dat ze dat verschil van 400 euro helemaal niet interesseert? Toen ik het hoorde, dat dit ging gebeuren, dacht ik dat ik gek werd! Nou word ik wel vaker hysterisch om niets, daar niet van ( ) , maar ik kan hier gewoon niet bij, dat je NIEMAND er over hoort.
We laten ons zo ongelofelijk naaien zonder in opstand te komen. Misschien zijn er wel veel mensen zoals jij en ik Isa, maar weten die net zo goed als wij niet hoe je in je eentje een opstand begint?

Edit: ik word dan niet hysterisch om die 400 euro, die kunnen wij op zich best missen per jaar, maar om de oneerlijkheid dat dit zomaar besloten wordt en dat je het verplicht bent zonder dat je er iets over te zeggen hebt!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? zaterdag 31 januari 2009 @ 12:38:55 #179
70532 loveli
N
pi_65592540
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:34 schreef ElisaB het volgende:
Zijn gas- en electriciteitsmeters trouwens geijkt?
De temperatuur in de ruimte waar de gasmeter staat heeft invloed op wat er gemeten wordt. Als de temperatuur hoger wordt, zet gas uit. Dan stroomt er dus minder door de meter dan wanneer het gas koud is. Volgens mij verkopen gasbedrijven daardoor op papier meer gas dan er werkelijk de deur (of in dit geval de pijp) uitgaat.
crap in = crap out
pi_65592576
quote:
Op 30-01-2009 22:24 schreef uniekhoorn
wat ben jij een lief broekje
vertel........
pi_65592590
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 11:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Maar da's toch eigenlijk best treurig? Dat je dan met een dekentje om moet gaan zitten omdat je het anders koud hebt? Niet om jou nou ook een klotegevoel aan te praten, maar ik vind het eigenlijk van de zotte dat het allemaal zo achterlijk duur is. Wij hebben trouwens de verwarming elke avond op 22 nu. Ben benieuwd naar de rekening straks

Ik stop nu met zeuren en klagen hoor, wees gerust, maar ik moest het echt ff kwijt
Vind je dat treurig? Wij stoken hier nooit zo warm; tot 19 en 's nachts tot 16. En als het koud is in bed, leg ik een slaapzak over me heen. Zelfde geldt voor op de bank tijdens een film. Alleen als ik echt griperig of bibberig ben, gaat 'ie hoger.
Joh, ik heb een tijd in Johannesburg gewoond in de winter, in een appartement met enkel glas en geen enkele vorm van verwarming. Als het dan buiten 4 graden was, zat ik in bed te werken op mijn laptopje, met handschoenen aan

Ik betaal nu 100 per maand voor een appartement dat qua indeleling erg stook-onverantwoord is. En mijn bedrag schijnt dit jaar omlaag te gaan
pi_65592595
Oei, ik doe de verwarming overdag op 18 als ik thuis ben en 's avonds op 20.. Maar dat gaat automatisch dus dat spaart energie.. En als ik niet thuis ben op 15..
In m'n kamertje (thuis) hoeft nooit de kachel aan want ik heb een enorm raam op het oosten en een op het westen Als in de winter de zon schijnt is het daar soms al een tropische temperatuur.. En ik heb het nooit koud, ik loop nu overdag overal in een tshirtje..
pi_65592687
quote:

[..]

Ik zit bij zilveren kruis achmea, en ik las daar iets over een fit test bij de huisarts en dat leek mij wel wat. En in Italië schijnen ze dat standaard elk jaar te doen, maarrr is dat niet heel prijzig Of heb jij geen idee
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:48:58 #184
163650 Greys
pi_65592783
CF, treurig bedoelde ik niet lelijk he? Een beetje zielig/sneu (ook een verkeerd woord, maar ik weet geen beter) voor degene met het dekentje, zo bedoel ik.
Ik bedoelde dat het eigenlijk best gek is dat je hier zóveel voor warmte moet betalen, dat je soms met een dekentje om in je eigen huis moet gaan zitten. Dat vind ik best treurig ja Ik weet er geen ander woord voor.
En nog treuriger vind ik het dat we bovenop het gas wonen, maar dat dat zoals hierboven al gezegd voor bijna niets aan een ander wordt geleverd en dat we het tegen een veel te hoge prijs weer van een ander terug moeten kopen. Dat vind ik treuriger dan treurig. Maar ik weet ook wel dat het zeiken om niets is, want je doet er toch niets aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65592796
En ik vind dat de zonnebank vergoed moet worden want ik ben dan minder somber, m'n huid doet geen pijn meer en m'n eczeem gaat weg (En ik zie er gezonder uit in plaats van Tsjechisch)
pi_65592834
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:13 schreef Isabeau het volgende:

Exact!!!! Zeer over verbaasd.

En vroeger betaalde ik als freelancer in totaal zo'n 100 euro particuliere verzekering per maand. En nu met die verplichte bijdrage en de ziektenkosten zelf, geloof ik wel 200 euro. En dan heb ik nog de allergoedkoopste verzekering van 82 euro. Idioot.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 12:50:48 #187
163650 Greys
pi_65592835
We moesten maar een eigen politieke partij opzetten.
Licht in de Duisternis

Om het letterlijke en figuurlijke licht weer terug te krijgen
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_65592890
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:50 schreef Greys het volgende:
We moesten maar een eigen politieke partij opzetten.
Licht in de Duisternis

Om het letterlijke en figuurlijke licht weer terug te krijgen
Ik zou als ik het geld had het nog doen ook. Al was het maar om orgaandonatie aan te pakken en het in de steek laten van de oudjes!
pi_65592899
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
CF, treurig bedoelde ik niet lelijk he? Een beetje zielig/sneu (ook een verkeerd woord, maar ik weet geen beter) voor degene met het dekentje, zo bedoel ik.
Ik bedoelde dat het eigenlijk best gek is dat je hier zóveel voor warmte moet betalen, dat je soms met een dekentje om in je eigen huis moet gaan zitten. Dat vind ik best treurig ja Ik weet er geen ander woord voor.
En nog treuriger vind ik het dat we bovenop het gas wonen, maar dat dat zoals hierboven al gezegd voor bijna niets aan een ander wordt geleverd en dat we het tegen een veel te hoge prijs weer van een ander terug moeten kopen. Dat vind ik treuriger dan treurig. Maar ik weet ook wel dat het zeiken om niets is, want je doet er toch niets aan.
Ik vind een temperatuur van 22 graden in de winter nou niet bepaald behoren tot de basisrechten van de mens
Afijn, is natuurlijk ook een kwestie van perceptie; ik vind 19 graden absoluut niet koud. Alleen kan ik dan niet in mijn hemdje door het huis lopen. Dus doe ik een longsleeve aan (maar dat lijkt me niet zielig) en als ik dan knussig wil doen, ga ik lekker onder een dekentje zitten. En dan heb ik het echt heel warm
pi_65592901
Nou ja als ik weinig zon heb (dus het is geen zomer of ik ga niet naar de zonnebank) word m'n huid echt kut En dan moet ik naar de dokter om een hormoon crèmetje te vragen en dure hypoallergene crème etc te kopen Terwijl een beetje zon alles verhelpt Dus ik stel voor dat ik gesubsidieerd op vakantie ga naar curaçao deze winter!
pi_65592927
O en voor de mensen die klagen dat ze het altijd koud hebben: Kom van je stoel af en ga bewegen En eet iets meer/vaker !

(Ik had het altijd koud, maar toen had ik ondergewicht en at ik nooit vet... Maar ik zie ook vaak stevige meisjes het koud hebben maar die bewegen de hele dag geen millimeter...)
pi_65592949
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
O en voor de mensen die klagen dat ze het altijd koud hebben: Kom van je stoel af en ga bewegen En eet iets meer/vaker !
Goeie tip maar hangt bij mij van zo'n kut cardio af of ik ga sporten ja of nee.
pi_65592971
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:54 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

Goeie tip maar hangt bij mij van zo'n kut cardio af of ik ga sporten ja of nee.
Wat is een kut cardio?

Nee ik bedoel niet sporten, maar een beetje wiebelen, heen en weer lopen, trap op, trap af om wat te pakken.. Etc etc etc..!
pi_65593018
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:49 schreef P.F het volgende:
En ik vind dat de zonnebank vergoed moet worden want ik ben dan minder somber, m'n huid doet geen pijn meer en m'n eczeem gaat weg (En ik zie er gezonder uit in plaats van Tsjechisch)
Wordt door sommige verzekeraars ook vergoed . Lichttherapie heet het dan. Maar dat is dan niet met een zonnebank, maar met zo'n energylight/lichtbak. Alleen die dingen zijn duuuuur.
  zaterdag 31 januari 2009 @ 12:59:27 #195
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_65593070
Qua ziektekostenverzekering zijn wij er op vooruit gegaan. We betaalden bijna 400 per maand en nu nog maar ( ) iets in de buurt van 250.

Ik weet het niet hoor, maar reken eens om in euro's en val van je stoel Ik vind het ook ojhnvoorstelbaar dat we niet allemaal in opstand komen!
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 31 januari 2009 @ 13:00:24 #196
163650 Greys
pi_65593095
Als ik een trui met lange mouwen aan heb en het is 19 graden in huis, hebben zowel ik als Heer G het koud

En nu ga ik even de ramen lappen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? zaterdag 31 januari 2009 @ 13:02:41 #197
70532 loveli
N
pi_65593163
O, en lang leve de thuiszorg/politie. Een kennis (60+) van me kreeg elke ochtend iemand van de thuiszorg langs om haar te helpen aankleden, want reuma. Op een ochtend deed ze de deur niet open, politie erbij om de deur open te krijegn en ze vonden haar naast haar bed. Ze hebben haar op een stoel gezet en zijn weer weggegaan.

De dag erna zat ze nog steeds in die stoel. Toch maar naar het ziekenhuis, want ze was half verlamd. Ze had dus een beroerte gehad waarbij elke minuut telt. Of het op tijd was geweest als ze meteen hadden ingegrepen is de vraag, maar ik ben hier echt heel boos over.
crap in = crap out
pi_65593178
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 12:57 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Wordt door sommige verzekeraars ook vergoed . Lichttherapie heet het dan. Maar dat is dan niet met een zonnebank, maar met zo'n energylight/lichtbak. Alleen die dingen zijn duuuuur.
Echt, soms ben ik zo somber in de winter dat ik het niet erg zou vinden om voor een trein te vallen!
Vorig jaar heb ik de winter genegeerd (geen sinterklaas/kerst/oud en nieuw etc..) en toen had ik het in het begin minder door maar uiteindelijk kwam het dubbel terug Nu heb ik er *afklopt* geen last van
pi_65593221
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:02 schreef loveli het volgende:
O, en lang leve de thuiszorg/politie. Een kennis (60+) van me kreeg elke ochtend iemand van de thuiszorg langs om haar te helpen aankleden, want reuma. Op een ochtend deed ze de deur niet open, politie erbij om de deur open te krijegn en ze vonden haar naast haar bed. Ze hebben haar op een stoel gezet en zijn weer weggegaan.

De dag erna zat ze nog steeds in die stoel. Toch maar naar het ziekenhuis, want ze was half verlamd. Ze had dus een beroerte gehad waarbij elke minuut telt. Of het op tijd was geweest als ze meteen hadden ingegrepen is de vraag, maar ik ben hier echt heel boos over.
Slechte zaak dat er niet even een arts is gehaald. Als ik een mevrouw naast haar bed vind zou ik altijd minimaal de wijkverpleging erbij halen. En zeker niet zomaar in een stoel zetten.
In dat Spaanse cafe danste wij ole, Maria Magdalena
Met je ogen zo zwart stal je heel mijn hart, Maria Magdalena
Sinds ik jou heb gekust vind ik nergens rust, Maria Magdalena
Ja, jou alleen wil ik steeds om mij heen, Jou en anders geen
pi_65593244
quote:
Op zaterdag 31 januari 2009 13:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Echt, soms ben ik zo somber in de winter dat ik het niet erg zou vinden om voor een trein te vallen!
Vorig jaar heb ik de winter genegeerd (geen sinterklaas/kerst/oud en nieuw etc..) en toen had ik het in het begin minder door maar uiteindelijk kwam het dubbel terug Nu heb ik er *afklopt* geen last van
Ik heb er ieder jaar weer vreselijk veel last van, altijd extra gestresst en lichtgeraakt. Ik kom gewoonweg te weinig buiten in de zon. En mijn raam is ook al op de schaduwkant gericht. Maar ik heb niet 'even' 200 euro over om zo'n lamp te kopen. Terwijl het waarschijnlijk wel heel erg goed zou werken.

Dus heb ik maar een krantenwijk die ik overdag loop. Maar die ga ik opzeggen dus nog minder zon voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')