dat is een cardioloog die mij een ICD (lees:pacemaker) aangesmeerd heeft en me verboden heeft te voetballenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:55 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat is een kut cardio?
Nee ik bedoel niet sporten, maar een beetje wiebelen, heen en weer lopen, trap op, trap af om wat te pakken.. Etc etc etc..!
Op die manier! Mijn neef heeft er ook een maar die kan eigenlijk uit zichzelf al bijna niks (Maar dat is omdat hij een spierziekte heeft en je hart is ook een spier..)quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:14 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
dat is een cardioloog die mij een ICD (lees:pacemaker) aangesmeerd heeft en me verboden heeft te voetballen
Eind volgende maand gaat die vertellen of ik weer mag voetballen. Zo niet dan haat ik hemquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Op die manier! Mijn neef heeft er ook een maar die kan eigenlijk uit zichzelf al bijna niks (Maar dat is omdat hij een spierziekte heeft en je hart is ook een spier..)
Hoop dat die snel terug is!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
Oh, en m'n kat is al sinds woensdag ochtend weg![]()
[ afbeelding ]
Ik kijk naar hem uit. Als ik buiten ben enzo.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Ben je nog bij je ouders geweest? Misschien komt hij pas wel weer als jij er bent.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:19 schreef P.F het volgende:
[ afbeelding ]
Michael Jansen van Cambuur Leeuwarden mag het wel dus ik ga denk ik de 23ste feb tegen die arts van mij eens zeggen dat ik per 1 juli gewoon weer ga voetballenquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:22 schreef Chicolate het volgende:
moraal van het verhaal: TJ, als ie zegt dat je niet mag voetballen, even bij een andere cardio langs, net zo lang tot er een zegt dat je wel mag voetballen. En dan binnen een halfjaar erachter komen of het nou echt verstandig was.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:22 schreef Chicolate het volgende:
Een fysio vertelde mij ooit dat ik niet meer mocht hardlopen vanwege een zwakke knie. Ik was slecht in luisteren en een halfjaar later was ik weer terug, valpartij en nu de kniebanden echt verpest. En toen wilde ik op taekwondo. Dat vond hij een slecht idee, maar ik mocht het proberen. En toen opeens werden mijn bovenbeenspieren veel sterker, mijn knie stabieler en kon ik weer heel goed functioneren enzo. Maar heb ik ze weer kapot gemaakt met snowboarden
. Fysio's spreken elkaar trouwens ook tegen. De laatste die ik had, toen voor mijn enkel, zei dat ik gewoon door moest gaan met sporten enzo
. Naar hem luister ik.
Edit: moraal van het verhaal: TJ, als ie zegt dat je niet mag voetballen, even bij een andere cardio langs, net zo lang tot er een zegt dat je wel mag voetballen. En dan binnen een halfjaar erachter komen of het nou echt verstandig was.
Ik ben sinds gisteravond bij m'n ouders..quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:25 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ben je nog bij je ouders geweest? Misschien komt hij pas wel weer als jij er bent.
Dood ga ik niet hoor. Althans mn hart heeft het paar x geprobeerd maar ik wil niet dood dus die strijd verliest diequote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm. Een kapotte knie is wel wat minder levensbedreigend dan een kapot hart!!
Vraagje he, want ik weet daar eigenlijk niets van af: wat zou er mis kunnen gaan als je gaat voetballen? Of gaat het om álle soorten sporten? Want als het gaat om belasting van het hart in algemeen zou ik zeggen, luister goed naar de arts.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:27 schreef conleche het volgende:
[..]
Uhm. Een kapotte knie is wel wat minder levensbedreigend dan een kapot hart!!
nachos con todos?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:22 schreef ColdFeet het volgende:
Greys, volgens mij is het een kwestie van gewenning; mijn ouders zijn op een gegeven moment teruggegaan van 21 naar 18 omdat de energierekening veel te hoog was. Kost je een week of 3, maar daarna is het normaal.
Zo. Vanavond ga ik nachos maken. Evil, maar oh zo lekkerEn pasta met pompoen en geitenkaas
En creme bruleetjes toe
Sinaasappel/choco dit keer, denk ik
Ik maak ze anders dan SHE, hoor. Een tikkie minder machtigquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nachos con todos?
darn.. nu wil ik dát
Hij heeft op zich wel een peace maker dus die neemt 't hart over als ie er mee kapt, maar echt fijn is dat nietquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagje he, want ik weet daar eigenlijk niets van af: wat zou er mis kunnen gaan als je gaat voetballen? Of gaat het om álle soorten sporten? Want als het gaat om belasting van het hart in algemeen zou ik zeggen, luister goed naar de arts.
Kut...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:29 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben sinds gisteravond bij m'n ouders..
Truffeltje!!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Hij heeft op zich wel een peace maker dus die neemt 't hart over als ie er mee kapt, maar echt fijn is dat niet
Mn hart slaat standaard 43 en dus te weinig per minuut door dat ding is die 63 ongeveer. En bovendien zit er een kleine stoornis dus bijv tijdens gewoon PS2-en van 70 naar 180 en dan ineens terug enzulksquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:30 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Vraagje he, want ik weet daar eigenlijk niets van af: wat zou er mis kunnen gaan als je gaat voetballen? Of gaat het om álle soorten sporten? Want als het gaat om belasting van het hart in algemeen zou ik zeggen, luister goed naar de arts.
Ik merk niet echt dat die die slagen extra maakt dus zal het denk ik ook niet merken als die er om wat voor reden mee kapt.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:50 schreef P.F het volgende:
Wat naar! Maar kun je dat niet op een andere manier merken?
volgens mij loopt de consumenten prijs voor energie altijd een half jaartje achter op de marktprijs voor een vat ruwe olie. we betalen nu dus tot de zomer meer, vanweg de hoge prijzen afgelopen half jaar, en in de zomer gaat het weer omlaag omdat het nu goedkoper is geworden. even in de gaten houden hoe de prijzen zich dit half jaar ontwikkelen voor je je in de zomer gaat vastleggen op een lagere prijs: als de olieprijzen dit halfjaar nog verder dalen kan t lonen om flexibel te blijven...quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
Isa, de olieprijs is toch weer haast met de helft gezakt per vat?
En als de gasprijs daaraan is gekoppeld.. dan... nou ja, ik snap het ook niet helaas.
Zit geen uitknop ofzo maar door flink harde tik (bijv een bal die er vol op geschopt wordt) kan die stuk gaan begreep ikquote:Op zaterdag 31 januari 2009 13:55 schreef Chicolate het volgende:
WTF! Een pacemaker kan uitgezet worden door stoten van buitenaf?Zit er een soort drukknopje op ofzo dan? Maar maar ... zou je dat dan niet merken doordat je hartslag opeens omlaag gaat?
Dan koop je superchips, daar hebben ze ook nog een ketchupsmaak vanquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:10 schreef TJDoornbos het volgende:
Heinz tomato Ketchup chips is nie meer! deze is trouwens wel schandalig lekker!
thnx for the tipquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:12 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Dan koop je superchips, daar hebben ze ook nog een ketchupsmaak van. Zag ik gisteravond toen ik snel nog een zak chips ging halen, omdat ik daar zin in had
.
Staat ook gewoon in het topic dat je quote hequote:
Ik zag het. Maar las eerst alleen TS zn postquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in het topic dat je quote he. Wat is de verleden tijd van quoten?
Nee niet voltooid deelwoord, maar gewoon verleden tijd. Je quotete?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:24 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Ik zag het. Maar las eerst alleen TS zn post![]()
gequote denk ik
't Kofschip? Stam eindigt op -e (ik quote), dus het zou dan moeten zijn: ik quotede. Toch?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:22 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Staat ook gewoon in het topic dat je quote he. Wat is de verleden tijd van quoten?
Engelse woorden, afwijkende regels enzoquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
't Kofschip? Stam eindigt op -e (ik quote) op -t (wij quoten, dus een t), dus het zou dan moeten zijn: ik quotede quotete. Toch?
Edit: MsPoes heeft allicht gelijk, de stam is 'quoot', maar ik vind dat een vreselijk raar woord
Ik eet over een paar dagen weer hutspot. Want winterweer enzo. Maar dat is zo'n beetje de enige manier waarop ik wortel níet lekker vindquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Er zijn genoeg manieren om wortel en aardappelen klaar te maken zonder dat het hutspot isquote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef P.F het volgende:
Je kan wortel en aardappelen ook even bakken, dan in de oven doen, is lekkerder dan gewone hutspot
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:45 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ik eet over een paar dagen weer hutspot. Want winterweer enzo. Maar dat is zo'n beetje de enige manier waarop ik wortel níet lekker vind.
Weeig heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben er ook niet dol op. Maar sowieso snap ik eigenlijk niet waarom je wortelen zou willen koken; rauw zijn ze veel lekkerder
![]()
Groot huis. En andere tariefstructuren.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:17 schreef Greys het volgende:
Tink, ik ga het navragen bij paps en mams! Dankjewel!
En jullie bedragen zijn helemaal verschrikkelijk zeg! Hoe komt dat zo hoog daar dan?
Ik wel. De gasprijs voor particulieren wordt bepaald op basis van de olieprijs van de laatste 11 maanden ongeveer (iets ingewikkelder, maar dat zal ik nu niet uitleggen). In juli zullen de gastarieven flink gaan dalen, en de elektriciteitstarieven ook vermoed ik (al kan ik dat met wat minder zekerheid zeggen). Nu géén vast contract afsluiten! Wachten!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:07 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Volgens mij snapt helemaal niemand dit meer. Zelfs de mensen die er over gaan niet
Ja.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 12:29 schreef loveli het volgende:
Vraagje aan Tink, in Juni wordt het toch aantrekkelijk om de energieprijzen voor een aantal jaar vast te leggen?
Jij hebt ontheffingquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:14 schreef Greys het volgende:
Da's al bijna drie kilo er af Elisa! Whoehoeeeeeeee!
Ik durf me niet te wegen
Dat doe ik na het weekend wel even
Nu even snel boodschappies doen. Nog steeds niet gedaan
Ja prijzen vastzetten en blijkbaar had ik dat gedaan want ik kreeg een brief dat het afliep.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Contract? Ik schaam me dood, maar wat bedoelen jullie?
Ik 'zit' gewoon bij de Eneco. Heb ik dan een contract? En hoe weet ik wanneer dat afloopt dan?
Of hebben jullie het nu over prijzen vastzetten enzo? Heb jij dat dan gedaan Co?
Oh. Gelukkig. Nu jij 'blijkbaar had ik dat gedaan' zegt voel ik me ook wat minder wereldvreemdquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:25 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja prijzen vastzetten en blijkbaar had ik dat gedaan want ik kreeg een brief dat het afliep.
Sowieso worden contracten bij energieleveranciers met een jaar verlengd als je niet tijdig opzegt/overstaptquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:24 schreef Greys het volgende:
Contract? Ik schaam me dood, maar wat bedoelen jullie?
Ik 'zit' gewoon bij de Eneco. Heb ik dan een contract? En hoe weet ik wanneer dat afloopt dan?
Of hebben jullie het nu over prijzen vastzetten enzo? Heb jij dat dan gedaan Co?
Wereldvreemd op de energiemarkt he Co.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh. Gelukkig. Nu jij 'blijkbaar had ik dat gedaan' zegt voel ik me ook wat minder wereldvreemd
Well smack my ass and call me Judy I'll fry up that shrimp reeeeeeeeal naaaaaice!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wereldvreemd op de energiemarkt he Co.
Zo klonk het net alsof ik je enorm zat te beledigen maar zo bedoelde ik het niet hoor!
Mouse! Howdy! Put another shrimp on tha barby!
Oh I could just eat a huuuuuuundred of them!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Well smack my ass and call me Judy I'll fry up that shrimp reeeeeeeeal naaaaaice!
Jij wel he Peggy!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh I could just eat a huuuuuuundred of them!
quote:
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Sowieso worden contracten bij energieleveranciers met een jaar verlengd als je niet tijdig opzegt/overstapt
En bedanktquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
En Greysie: vier kilo??? Weet je wel hoeveel je daarvoor moet eten? Ik geloof er niks van!
Nou, ik neem aan dat je 1 of 2 kilo niet zo duidelijk boven je jeans uit ziet puilen?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
* Muis006 zet hoog stemmetje op
Oh Al, why are you always so mean?
En Greysie: vier kilo??? Weet je wel hoeveel je daarvoor moet eten? Ik geloof er niks van!
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Wereldvreemd op de energiemarkt he Co.
Zo klonk het net alsof ik je enorm zat te beledigen maar zo bedoelde ik het niet hoor!
Mouse! Howdy! Put another shrimp on tha barby!
Bij mij maakt 1 kilo al verschil uit!quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, ik neem aan dat je 1 of 2 kilo niet zo duidelijk boven je jeans uit ziet puilen?
Ik leg me niet graag vastquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:56 schreef conleche het volgende:
[..]
Niet die waar je de prijzen vastlegt!! Wel dat ik gewoon bij de NUON blijf.
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij maakt 1 kilo al verschil uit!
En Sorry Chico
ik vind ze juist rauw niet lekker en gekookt welquote:Op zaterdag 31 januari 2009 15:06 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Weeig heIk ben er ook niet dol op. Maar sowieso snap ik eigenlijk niet waarom je wortelen zou willen koken; rauw zijn ze veel lekkerder
Does uh fotow van de nieuwe livais??quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:57 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Bij mij maakt 1 kilo al verschil uit!
En Sorry Chico
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik leg me niet graag vast
(niet weer de bindingsangst disuccie aanzwengelt)
Maar nu wel een foto maken, dan kan je er later trots op zijn als het weer past en het trots aan ons laten zien of niet laten zien maar dr zelf trots op zijnquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:58 schreef Greys het volgende:
Ik zou bijna een voor en na foto plaatsen omdat ik die jeans nu aan heb, maar dat durf ik toch niet, te confronterendMorgen start ik toch met Evy, dus dan zullen die extra pondjes wel snel weg zijn, hoop ik
Quequote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:58 schreef conleche het volgende:
[..]
Does uh fotow van de nieuwe livais??
Hij pas nog, hij kan nog gewoon dicht en ik kan er nog in zitten, maar er zitten nu echt spekkies bovenuit en dat was eerst niet. Echt een heel duidelijk verschil, Heer G zag het ookquote:Op zaterdag 31 januari 2009 16:59 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Maar nu wel een foto maken, dan kan je er later trots op zijn als het weer past en het trots aan ons laten zien of niet laten zien maar dr zelf trots op zijn.
Ik wacht nog een paar jaar.quote:
Je weet dat SHE een ban heeft?quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:03 schreef motorbloempje het volgende:
heb ik nog wat gemist? Of kan ik gewoon meeposten en doen alsof er niets gebeurd is (wat er dan ook niet echt is, als ik niet terug hoef te lezen)
quote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je weet dat SHE een ban heeft?
En dat Kwak in Amerika zit?
En dat Muis nog maar weinig bestralingen hoeft? En nieuwe schoenen heeft![]()
En dat ik spekkies heb?
En dat Co in februari van haar wurgachtige energiecontract af is?
En dat BJ op één ons naar streef heeft?
En dat TJ een pacemaker heeft en dus niet mag voetballen?
... ja?
Dan ben je aardig bij geloof ik!
Slimme manquote:Op zaterdag 31 januari 2009 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij pas nog, hij kan nog gewoon dicht en ik kan er nog in zitten, maar er zitten nu echt spekkies bovenuit en dat was eerst niet. Echt een heel duidelijk verschil, Heer G zag het ookEn net toen hij zijn mond er over open wilde doen snauwde ik 'Zeg het maar hoor, zal ik dan maar weer beginnen met roken?' en deed hij zijn mond weer dicht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |